globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki V-Strom vs CB500X a ostatní
Zdravím, ohledně Stromku 650 tu byly již mnohá témata a porovnání. Plánuji časem pořídit moto ve stylu cestovního endura. Doposud mám zkušenosti na 125 ccm. I když i s 125 kubíkama se dá také cestovat, není to úplně ono
Zaujal mě V-Strom 650 díky pozitivním zkušenostem majitelů, dále také Versys 650 a k tomu mi to ještě zkomplikovala Honda CB500X
Moto bych využil kolem komína i na dálky jako cesty do Norska, apod. Moto by mělo snýst lehčí terén. Pohodlí je jistě fajn, ale zase nejsem z cukru. U Stromka mi trošku vadí rozměry a servisní interval v čem ho Versys a CB jasně poráží.
Pokud by chtěl někdo poradit, budu rád za věcné komenty.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom vs CB500X a ostatní

18.6.2015 v 09:06 | Nahoru | #1

kubacech píše: Ono to s tím servisním intervalem je taky takové ošemetné



...má pravdu ten chlapec... Pokud přejedu interval,tak bych určitě motor propláchl a investoval do toho o nějakou kačku víc.
Výrobci dnes v honbě za co nejnižší prodejní cenou a spojenými náklady na servis,prodlužují interval výměny oleje a já si myslím,že to je kravina a motor trpí. U auta mám předepsanou výměnu po 49000km. Ale jezdím po 30000km,protože si myslím,že tím jenom prospěju.
Jak jsem psal výše...když se o motor celou dobu staráš a jednou za 100 let něco ojebeš,tak se ten motor nezadře,ani nepoznáš zkrácení životnosti a pod. To zase nebude tak horký,jak se ti snaží vnutit některé servisy,že na přesné výměně oleje stojí bytí a nebytí motoru.

(reakce na) Suzuki V-Strom vs CB500X a ostatní

18.6.2015 v 09:21 | Nahoru | #2

dafikk píše: ...má pravdu ten chlapec... Pokud přejedu interval,tak bych určitě motor propláchl a investoval do toho o nějakou kačku víc.
Výrobci dnes v honbě za co nejnižší prodejní cenou a spojenými náklady na servis,prodlužují interval výměny oleje a já si myslím,že to je kravina a motor trpí. U auta mám předepsanou výměnu po 49000km. Ale jezdím po 30000km,protože si myslím,že tím jenom prospěju.
Jak jsem psal výše...když se o motor celou dobu staráš a jednou za 100 let něco ojebeš,tak se ten motor nezadře,ani nepoznáš zkrácení životnosti a pod. To zase nebude tak horký,jak se ti snaží vnutit některé servisy,že na přesné výměně oleje stojí bytí a nebytí motoru.



Tak já ani nevím, jaký mám interval na výměnu a vlastně ani nevím, kolik mám na tom současném najeto To u auta moc nehlídám a jednou za čas si řeknu že bych to už asi mohl vyměnit. Takže v praxi to měním někdy po 5-10 tisících

Naposledy editováno 18.06.2015 09:21:44

(reakce na) Suzuki V-Strom vs CB500X a ostatní

18.6.2015 v 09:24 | Nahoru | #3
dafikk> 49 tkm? Na jednu olejovou náplň? Co to máš za auto prosím tě?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 27 Dnes v 19:24 Burdin
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 8 14.3.2024 v 10:57 PD5


TOPlist