globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čištění karbců-je to na reklamaci?
 
17.6.2015 v 21:31
Ahoj motorodino. Možná jste někteří zaznamenali, že jsem si před časem stěžoval u své xj900 na spotřebu, která nejde srazit pod 7l. Ptal jsem se v několika servisech, zda s tím něco dělat a nejčastější (spíš jediná) odpověď byla, že pokud motorka nemá jiný příznaky, tak ať se na to vyprdnu a jezdím. Až jsem narazil na jeden servis, jehož majitel mi potvrdil, že taková spotřeba je mimo a že má zkušenost, že po vyčištění a seřízení karbců spotřeba jistě klesne někam k 5,5l. Zkrátím to-za vyčištění a seřízení jsem zaplatil pět a půl tisíce a...motorka jede na tři válce. Servisman se zaklíná tím, že mi o možných komplikacích řekl (což je pravda), že se nějaká skrytá usazenina může uvolnit a ucpat něco v karburátoru. Jen podotýkám, že před čištěním jela motka absolutně perfektně, necukala, nestřílela, startovala perfektně za tepla i studena, táhla ve všech otáčkách-jen žrala. Po utracených 5,5 kKč jede na tři válce a reakce servisu je, že mě na to upozornil a že bude třeba čistit znovu. Končím sloh... Je to na reklamaci?

22.6. přidávám jméno servisu: PNP Moto, Petr Novák, Pozořice


Naposledy editováno 22.06.2015 17:50:05

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 15:27 | Nahoru | #31
famfulin76>

Vrátit, reklamovat !!!

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 15:46 | Nahoru | #32
To musí bejt dobří židáci... V Táboře jsem dával za synchronizaci klapek sání, seřízení hladin a směsí 1500 na 4-válec. Je fakt, že na motorce se dělalo ještě víc věcí, takže se rozebrat musela.

Nějak nechápu tu cenu 4000 a úměrnost ku složitosti provedené práce. Na svý moto to mám cca do 2 hodin maximálně vyndaný, vyčištěný, nastavený a usazený zpátky. Včera jsem to zrovna dělal. Chápu, že se může něco přihodit, co to zkomplikuje, ale 4 tácy, to je jako bych si za přezutí ze zimáků na letní účtoval 2000

Naposledy editováno 18.06.2015 15:48:00

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 16:01 | Nahoru | #33

ffugas píše: To je slušná živnost. Nečistil ti je Babiš?

ne, Babis mu je zasral .

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 16:09 | Nahoru | #34
to těm karburátorum u toho zpíval a dával masáž ne? 14 hodin

reklamace bez diskuze a jestli mu to realně trvalo 14 hodin tak je to desnej mrdal

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 16:33 | Nahoru | #35
jetam>



Lidi, nenechte ze sebe dělat debily a když se něco podobného přihodí, reklamujte, požadujte nápravu, ptejte se dopředu na cenu... jen tak se takových zmetků, kteří motorky ničí a vysávají peněženky, zbavíme...

Naposledy editováno 18.06.2015 16:37:58

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 16:36 | Nahoru | #36
to je ještě dobrý, já to dal na synchronizaci a za týden jsem si odvezl motorku s otevřeným sáním za desítku. Volali mi, že pro mě mají dvě zprávy, dobrou a špatnou. Dobrá byla, že to vypadá líp a špatná, že to nejede, nemáme brzdu, děkujeme na shledanou

(prý mu nešel napasovat zpět airbox)

Naposledy editováno 18.06.2015 16:37:53

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 16:54 | Nahoru | #37
Jméno servisu sem zatím dávat nebudu. Chci mu dát možnost se k tomu celýmu vyjádřit. Třeba kecám...

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 17:45 | Nahoru | #38
No já musel po jednom čištěni karbecu sehnat nové.Zalomili mě jehly a bylo hotovo .Motorka mě byla vracena ve stavu že nedržela volnoběh a by jsem odbit,že je to benzínem .Takře motorka skončila jinde a tam se na vše přišlo.....

Rozhodně vratit a nenech se odbít jako já...

Naposledy editováno 18.06.2015 17:59:13

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 17:53 | Nahoru | #39
Demon90> zalomily se jehly? Jako jak, kde???

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 17:58 | Nahoru | #40
Slávek-TDM> Na sroubech bohatosti směsi....

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 20:05 | Nahoru | #41
Cenovka pěkná .. každopádně bych ho to nechal přečistit, zvlášť, když "ví, že to musí opakovat" ... opětovné čištění máš zřejmě předplacené
Možná mu i dát jen karbce; Určitě bych na ně určitě udělal značky lakem na nehty (asi transparentním, aby si toho hned "nevšim")-zakápnutí hlaviček, aby bylo vidět, jestli na to šáhl, i nějaká špinavější místa, která by pak měla být perfektně čistá. (i v případě předání celého mota)

4T karbce jsem sice nečistil, ale starých 2T už dost; když jsem je dřív vyčistil benzínem apod., myslel jsem jak nejsou čisté, ovšem až po vyčištění v UZ čističce jsem teprve pochopil-poznal čistotu. V UZč, s vhodnou kapalinou, se "musí vyčistit prostě vše".. Používám starou TESLU Teson 4.
Dovolil bych si tvrdit, že to v UZ nebylo-možná leda tak v samotné H2O nebo to tam ponořil a vyndal ; jasně, že pokud to vytře hadrem, trošku profoukne vzduchem, že to stojí za...

Jinak po koupi ojetého CBF500-07: kontrola vůlí ventilů, čištění+kompletní seřízení karbeců (synchro..) koukl i na vzd. filtr, kontrola uložení krku, nové svíčky, celkem za 1900,- no a napřesrok, si snad karbce uděl sám.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 20:58 | Nahoru | #42
Mě za 5000 na ZXR 750 vyčistili ultrazvukem karbce,seřídili,vyměnili řetězovou sadu (samozřejmě jsem si přivezl svojí),rozebrali kyvku a zkontrolovali a promazali ložisko,koupili nový destičky na zadek. Teda 14,5 hodiny práce ani špičku boty by mi nestihnul posrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 09:09 | Nahoru | #43
Freeman11>
Před tímto smekám - vyjádření servisu. Jelikož prodávám zboží a řeším reklamace, sice u jiné komodity, tak vím, jací lidé jsou a kolikrát si vymýšlejí kraviny. Nejdřív všechno odkejvou a pak je za debila opravář nebo prodejce i když ho na závadu upozorňuje.

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 11:05 | Nahoru | #44

ffugas píše: Freeman11>
Před tímto smekám - vyjádření servisu. Jelikož prodávám zboží a řeším reklamace, sice u jiné komodity, tak vím, jací lidé jsou a kolikrát si vymýšlejí kraviny. Nejdřív všechno odkejvou a pak je za debila opravář nebo prodejce i když ho na závadu upozorňuje.



Lidé jsou různí. Zrovna jsem si vzpomenul na zákaznici, které jsem prodával nový PC s instalací u ní doma. Po cca 1,5 roce mi volá, že nefunguje. A tedy abych přijel.
Po příjezdu jsem zjistil, že je PC komplet zavirované a celý systém značně nestabilní. Proto jsem provedl kompletní novou instalaci. (+ záloha, instalace dalšího SW atd)
Když to bylo hotové, tak mi řekla, že děkuje a na shledanou. Tak jí říkám, že jí napíši doklad. Ona vytřeštila oči a ptá se "Na to se reklamace nevztahuje?"

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 11:56 | Nahoru | #45
pěkně blbej zážitek

jinak, co se týče spotřeby XJ 900, tak bych fakt při normálním ježdění nečekal míň, než 6,5 (když si hlídáš ruku na plynu).

Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 12:54 | Nahoru | #46
Jenom bokem ... k tý ceně... a času...
motor Ducati 998 má na seřízení ventilů psaných 10h ... a je to:
- sundání nádrže, baterky, držáku baterky, obou vík hlav
- měření vůlí (fakt prostorová pakárna)
- demontáž vaček, výměna půlkruhů, osazení správnými podložkami obou typů - dle měření
- montáž vaček, přeměření (možné repete předešelého bodu)
- doladění řemenic na úhel přes stahovací spojky
- napnutí řemenů
5000CZK... práce ...
14,5 h práce mi příjde fakt dělo...

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 12:56 | Nahoru | #47
A já dělám generálky motorů za pětku, asi bych zvednout ceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 13:02 | Nahoru | #48

mischa638 píše: A já dělám generálky motorů za pětku, asi bych zvednout ceny



za pětku včetně materiálu?

Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 13:05 | Nahoru | #49
ten mechanik by měl dostat metál...."opravit a seřídit" za 5,5k Kč něco tak aby to nefungovalo a ještě to v podstatě označit za očekávaný jev, to se jen tak nevidí

Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 17:10 | Nahoru | #50
Byl bych rád kdyby se tomu mechanikovi dostalo na oči tohle vlákno a mohl by mít prostor na vyjádření. Možná by jsme se třeba divily. Nechci tady křivdit kolegovi famfulinovi, ale kolikrát je lepší si poslechnout obě strany.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

19.6.2015 v 20:28 | Nahoru | #51
Ten servisák je nejen neskutečně drzej, ale i neskutečně odvážnej.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

20.6.2015 v 01:18 | Nahoru | #52
Seřízení karburátorů,nové svíce,ložiska - přední kolo,krk,nová brzdovka,přezutí gum,vyvážení a vycentrování kol a celkem za 4800,- vč dph a to nejezdím do nejlevnějšího servisu

Čištění karbců-je to na reklamaci?

20.6.2015 v 10:17 | Nahoru | #53
Kdyz se poradne vycisti karbce ultrazvukem a vrazi se pred ne jeste dalsi filtr, kterej pochyta bordel z nadrze, kdyz motorka dlouho stoji, tak se tam ten bordel uz nema jak dostat..fakt skvelej mechanik..napoctvrty ti to vycisti a zaplatis tolik co za novy karbce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

20.6.2015 v 11:09 | Nahoru | #54

callowsick píše: pěkně blbej zážitek

jinak, co se týče spotřeby XJ 900, tak bych fakt při normálním ježdění nečekal míň, než 6,5 (když si hlídáš ruku na plynu).



Nesmysl. 1900 km po Německu - průměr 5,3 l/100 km. Standard, tj. cesty do práce, město, výlety - 6 - 6,5 l. Když úmyslně prasím, tak 7 - 8 l.

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

21.6.2015 v 17:02 | Nahoru | #55

kubacech píše: za pětku včetně materiálu?


Třeba babetu jo

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

22.6.2015 v 12:29 | Nahoru | #56

DirtyHarry píše: Nesmysl. 1900 km po Německu - průměr 5,3 l/100 km. Standard, tj. cesty do práce, město, výlety - 6 - 6,5 l. Když úmyslně prasím, tak 7 - 8 l.



no jak píšu - při normálním ježdění 6,5, když se nejede economy rallye. Že na dlouhý cestě spotřeba klesá, o tom se nepřu, jen to není zrovna příklad každodenní reality.
měli jsme XJ v rodině a pamatuju, že když dostávala za uši (eh, devadesátý léta - tam i XJ nahrazovalo sporťáky ), tak si pápla klidně deset.
je fakt, že to vrací neskutečnou životností.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

22.6.2015 v 17:50 | Nahoru | #57
Mechanikovi jsem posílal reklamaci a odkaz na tohle vlákno 18.6. Chtěl jsem, aby měl možnost se vyjádřit ze svého pohledu. Mně odpověděl včera s tím (když to velmi zkrátím a vynechám výčitky a přesvědčování, že si za to vlastně můžu sám ), že to na reklamaci sice nevidí, ale že mi nabízí diagnostiku stavu a jedno další čištění zdarma, ale veškeré další náklady že půjdou na můj vrub. No, přiznám, že už od něj radši nic nechci a zařídím si opravu sám...
Snažil jsem se popsat celou situaci co nejvíc objektivně, proto si myslím, že mám právo sem uvést název onoho servisu. A možnost vyjádřit se má samozřejmě i nadále. Jméno servisu uvádím výše.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

22.6.2015 v 17:59 | Nahoru | #58
nuž nezáviděný problémek; Z oficiálních stránek zmíněného servisu:
Záruka a reklamace:
Na naši práci a namontované nové díly dáváme tříměsíční záruku. Může se ovšem stát, že uděláme chybu, přeci jen jsme jenom lidé a ne stroje. V případě, že se Vám něco nebude zdát, prosím, neváhejte a co nejdříve mě kontaktujte.
...
tzn. že tvůj požadavek-problém tu mají vlastně zapsán, takže jsi se i z tohoto hlediska na ně obracel-s požadavky v plném právu...

Čištění karbců-je to na reklamaci?

22.6.2015 v 18:15 | Nahoru | #59
famfulin76> samozrejme to JE na reklamaci (prece jsi motorku do servisu nedaval, aby ti jela na 3 valce). Zajimal by me seznam tech vymenenych dilu, jestli mezi nimi byly tesneni v karbcich - viz ten odkaz co jsem daval. A ty kecy, ze se muze neco uvolnit a zacpat trysku - to si mohl nechat od cesty, proto jsi daval motorku k nemu a nebastlil jsi to sam doma. Jestlize na ni makal mechanik 15 hodin, musi byt karburatory v perfektnim stavu a ne ze se bude odnekud z pozarohu uvolnovat nejakej imaginarni bordel

Čištění karbců-je to na reklamaci?

22.6.2015 v 18:26 | Nahoru | #60
Seznam je tu (kopie z mailu ze servisu):

- Šrouby vaniček karburátorů – ztržené hlavičky – nahradíme novým materiálem

- Výpustné šrouby vaniček - poškozené hlavičky a drobná koroze uzavíracího kuželu – koupě nových – min. 2ks – 119,-/ks

- Přepadové hadice karburátorů – chybí – dle microfish nejsou součástí dodávky – neřešit?

- Těsnící kroužky šroubů bohatosti směsi – výměna za nové kompletně-jsou dost zdeformované a tvrdé, jeden z nich po špatné montáží zničen a zablokován spolu s pružinou ve své montážní komoře-velmi obtížně ven – pro Vaše moto řešení pouze v sadě s jehlou, pružinou a oběma podložkami – 491,-/ks – budu hledat těsnění samostatně k dodání – cca. 90,-/ks
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist