globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?
12.6.2015 v 07:44
Ahoj, docela uvažuju o tenerce. Určitě je tu dsot lidí co se podělí o info a prospějou více lidem.
Zatím jsem na ní nejel, ale co jsem se dozvěděl o 1190ADV, a Exploreru od Triumphu , jaký jsou sem tam problémy, (vidle, hlavy, jednotky...) tak mě napadá jestli i Tenerku trápí nějaký porodní bolesti?
Jsou nějaké problémy s vidlema, kardanem, motorem? Nějaký svolávačky?
Nikde jsem jsem třeba taky nezahlédl jestli to má alespoň nějakej základní počítač, spotřeba dojezd a pod.
Ne že by to bylo důležitý, ale když už je tam takovej velkej displey a spusta hejblátek...
Trošku mě mrzí ten výkon, mohla by mít aspoň o 20 koní víc, rozhodování by bylo snadnější.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 08:02 | Nahoru | #1
Kup si horneta, ten zadne vady nema

Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 09:16 | Nahoru | #2
ma zasadni vadu , neni to KTM

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:18 | Nahoru | #3
KubaLC8> něco lepšího tam nemáš? na tyhle kecy nejsem zvědavej

Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:25 | Nahoru | #4
Evidentne je ti uplne jedno co to bude za motorku, chces nadlitrovy cenduro, vid?

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:25 | Nahoru | #5
Dost uživatelů si stěžovalo na vibrace mezi 4-5tis otáčkami. Některé motorky se kvůli tomu i svolávaly a řešilo se to, individuálně, výměnou celého motoru.
Někdy žere nezřízeně olej. Taky Yamaha řešila, individuálně.
U některých kusů chcčije do blinkrů a ty oxidují. Yamaha běžně vyměňuje.
Byla svolávačka na originální kufry. Zejména u topcase se stávalo že na dálnici udělal trdadááá.
Podle mě (a co mě nejvíc sralo) je že je ST1200 totálně tupá do zatáček a musí se strašně nutit. Má totiž úhel řízení 28 stupňů, což je nejvíc z velkých cendur. Třeba Multistráda má 25 a BMW R1200GS LC má 24,8 a proto jdou do zatáček jedna radost. ST1200 musíš nutit silou, což při častých změnách směru (představ si třeba Alpy) je dost vysilující. Yamaha proto vydala jako option accessory jejich vlastní raising kit, který ti sníží úhel řízení na 25,2 stupňě. Ale musí se to přes dealera sehnat a zaplatit. A navíc ti to snižuje zdvih kola skoro o 3cm, takže pokud chceš jezdit po silnici tak, ok, ale pokud do terénu, tak to je strašlivě moc a do terénu je pak nepoužitelná. (zdvih poté pouze 101mm).
Nový model (2015 a ES) má již změněný úhel řízení na 26 stupňů bez ohledu na zdvih.

Podle mě
Podvozek 2
Motor 3
Do města 3-
Na dálku 1
Komfort na dálku 1
Brzdy 2
Zpracování 1
Celková hodnota/cena ovšem 3
Podle mě je snad všechno (Crosstourera nepočítám) lepší než ST

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:27 | Nahoru | #6
Seikos: ciste z technicke zvedavosti, nemas nekde obrazek jak vypada ten bazmek co ti zmeni uhel?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:42 | Nahoru | #7
seikos> Děkuji za vyčerpávající info, toho úhlu jsem si vůbec nevšiml. Koukám teda po ročníkách 2014/15.
Tak trochu jsem doufal, že aspoň tohle bude vybočovat z dnešního standardu zpracování. Vidim v okolí, jak se všem ty nový stroje serou.
Původně jsem to preferoval asi takhle: AdventureR 1190 , Explorer 1200, xt1200. GS a Stelvio se mi moc nelíbí,
Crosstourer raději není na seznamu.
Nicméně se zdá že je to u všech značek +- stejný, všude něco. Takže se asi vrátím ke KTM.

Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:47 | Nahoru | #8
Ty KTM by snad mely byt uz vychytany, KTM menily motory tem co se ta hlava podelala

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:47 | Nahoru | #9
KubaLC8> jedno mi to není, jen v okolí vidím, že nová motorka je bohužel docela problém. Tady hlava, tady vidlice, tady kabelový svazky, tady si do podotahuj...
Dáš 4kila za moto, tak si představuješ, že máš na pár tisíc km klid...
Když vidim že třeba skůtr honda přijede na krám z nějaký čínský továrny, kde pleskaj všechno možný, ale stojí jednou tolik, tak
co je na tom premiovýho? Nápis, kterej na jinej nalepit nemůžou.

Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 10:55 | Nahoru | #10
za 4kila mas funglovku ktera je v zaruce

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 11:04 | Nahoru | #11
Ještě můžeš zkusit počkat do podzimu na novou Afriku

Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 11:19 | Nahoru | #12
šel bych do stelvia i když se ti nelíbí, to je jen detail

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 12:29 | Nahoru | #13
kubacech> a do kterýho, 2020? zešedivím dřív, než ji představí.

KubaLC8> to sice ano, ale reklamoval jsi někdy nové auto či motorku?
Pokud to neumře, nebo není svolávačka, tak je to válka argumentů.

zrovna minulý týden mi mechanik v reanultu vysvětloval jak schnilý
dveře na dodávce omejou spešl vodičkou, přestříkaj a reznout to nebude. Co mu na to říct.

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 12:31 | Nahoru | #14
los-fazeros> tady psali že už letos

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 12:45 | Nahoru | #15
jenže i ta afrika bude mít svoje porodní bolesti, takže si stejně nepomůže

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 12:46 | Nahoru | #16

JardelT píše: jenže i ta afrika bude mít svoje porodní bolesti, takže si stejně nepomůže



Tak si k ní hned koupí náhradní regulátor

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 12:48 | Nahoru | #17

KubaLC8 píše: Seikos: ciste z technicke zvedavosti, nemas nekde obrazek jak vypada ten bazmek co ti zmeni uhel?

ee. nemám. Popravdě jsem to neviděl, jen jsem o tom kitu četl na ADVrideru. Je tam o ST asi 1800 stran dlouhý thread

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 12:49 | Nahoru | #18

JardelT píše: jenže i ta afrika bude mít svoje porodní bolesti, takže si stejně nepomůže


co porodni bolesti, ale automat

Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 12:58 | Nahoru | #19
Ahoj

Kupoval jsem novou 2012 najeto 32 000,- Brala olej ne moc ale brala usadilo se to až tak po 15 000,-.Vibrace mezi 3-4 tisíci nějak to už nevnímám ale jsou tam je to jenom v motoru jinam to nejde dál do sedačky ani do řídítek.Svolávačka byla na kabelový svazek ke světlům proč nevím.Kufry mám originál s kufry najeto 8 000,-,za mně bez problému. více 604370770

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 13:01 | Nahoru | #20

los-fazeros píše: seikos> Děkuji za vyčerpávající info, toho úhlu jsem si vůbec nevšiml. Koukám teda po ročníkách 2014/15.
Tak trochu jsem doufal, že aspoň tohle bude vybočovat z dnešního standardu zpracování. Vidim v okolí, jak se všem ty nový stroje serou.
Původně jsem to preferoval asi takhle: AdventureR 1190 , Explorer 1200, xt1200. GS a Stelvio se mi moc nelíbí,
Crosstourer raději není na seznamu.
Nicméně se zdá že je to u všech značek +- stejný, všude něco. Takže se asi vrátím ke KTM.


Si nevybereš. Každý samozřejmě chválí to své a je potřeba se na těch motorkách pořádně svézt.
Co se týče Explorera, tak tomu bych se vyhnul obloukem.
Jak říkal známý z DK, tak se jich polovina vrátila s KO motorem. A nebo v tomto článku jak je psáno , že se vrátily dealerovi s KO motorem všechny co prodal: "The local dealer has replaced the cylinder head on every Explorer they sold. The problem is larger than Triumph is willing to admit."

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 13:20 | Nahoru | #21

KubaLC8 píše: co porodni bolesti, ale automat



tak já ten článek nečetl, ale to si rovnou můžeš koupit auto místo moto s automatem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 13:20 | Nahoru | #22

los-fazeros píše: seikos> Děkuji za vyčerpávající info, toho úhlu jsem si vůbec nevšiml. Koukám teda po ročníkách 2014/15.
Tak trochu jsem doufal, že aspoň tohle bude vybočovat z dnešního standardu zpracování. Vidim v okolí, jak se všem ty nový stroje serou.
Původně jsem to preferoval asi takhle: AdventureR 1190 , Explorer 1200, xt1200. GS a Stelvio se mi moc nelíbí,
Crosstourer raději není na seznamu.
Nicméně se zdá že je to u všech značek +- stejný, všude něco. Takže se asi vrátím ke KTM.



Pokud ti nevadí (nebo dokonce preferuješ řetěz), tak KTM je asi TOP, do čeho se dá jít. Občas nějaký problémy jsou u všeho, ale je potřeba na to koukat i z pohledu kdo na těch motorkách dneska jezdí. Téměř půl mega dá za motorku buď nadšenec, nebo zbohatlík, co neví za co utratit. A chudák motorka pak trpí, protože jí někdo používá špatně, bez citu pro stroj, bez jezdeckých návyků....a právě ta kategorie cendur je podle mě uživateli tohoto typu postižená nejvíc...a určitě to generuje dost problémů, které se ale nestanou někomu, kdo ví jak se k motorce chovat.
Když si ale pustím TV a tam Sršeň vypravuje, že motorka má super převodovku, že spojku používá jen na rozjezd....tak se není moc co divit. On si to každej druhej trouba zkusí taky. Třeba u GS už se objevuje hromada názorů, jak slavnej "asistent řazení" tu převodovku zabije, ono je to super machrovinka, ale na každodenní používání to prostě není vhodný a ani není potřeba....ale lidi to chtěj, a pak to používaj....a pak se divějí, že převodovka řekne pápá....a to je jen jeden příklad z mnoha.

Naposledy editováno 12.06.2015 13:21:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 14:37 | Nahoru | #23

Dave81 píše: Pokud ti nevadí (nebo dokonce preferuješ řetěz), tak KTM je asi TOP, do čeho se dá jít. Občas nějaký problémy jsou u všeho, ale je potřeba na to koukat i z pohledu kdo na těch motorkách dneska jezdí. Téměř půl mega dá za motorku buď nadšenec, nebo zbohatlík, co neví za co utratit. A chudák motorka pak trpí, protože jí někdo používá špatně, bez citu pro stroj, bez jezdeckých návyků....a právě ta kategorie cendur je podle mě uživateli tohoto typu postižená nejvíc...a určitě to generuje dost problémů, které se ale nestanou někomu, kdo ví jak se k motorce chovat.
Když si ale pustím TV a tam Sršeň vypravuje, že motorka má super převodovku, že spojku používá jen na rozjezd....tak se není moc co divit. On si to každej druhej trouba zkusí taky. Třeba u GS už se objevuje hromada názorů, jak slavnej "asistent řazení" tu převodovku zabije, ono je to super machrovinka, ale na každodenní používání to prostě není vhodný a ani není potřeba....ale lidi to chtěj, a pak to používaj....a pak se divějí, že převodovka řekne pápá....a to je jen jeden příklad z mnoha.

tak u BMW jsou převodovky samostatnou kategorií

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 14:42 | Nahoru | #24

seikos píše: tak u BMW jsou převodovky samostatnou kategorií



Asi narážíš na převodovky Káčkových modelů kolem r.05. No ty se prostě hrubě nepovedly, no. A jako bonus se dost problematicky opravujou. Ale to do tématu o velkých cest.endurech nepatří, tak se možná pletu a myslíš jiné?

Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 14:56 | Nahoru | #25
Kacko ma snad jiny prevodovky nez R

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

12.6.2015 v 15:04 | Nahoru | #26

Dave81 píše: Asi narážíš na převodovky Káčkových modelů kolem r.05. No ty se prostě hrubě nepovedly, no. A jako bonus se dost problematicky opravujou. Ale to do tématu o velkých cest.endurech nepatří, tak se možná pletu a myslíš jiné?

ano, máš pravdu, to do tématu cendur nezapadá

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

13.6.2015 v 10:41 | Nahoru | #27
Zdar. Dojezd to nemá (rok 2011, novější nevím), pouze okamžitou a průměrnou spotřebu. Svolávačku jsem absolvoval na kabelový svazek k hlavnímu světlometu z důvodu vadného konektoru. Otázka 1/2 hodiny. Zapsáno v servisce a nic se neplatí.
Z problémů, které má, tak již zmiňovaný úbytek oleje, který dle mého subjetivního názoru byl způsoben kombinací nesedlého motoru, vyšší zátěže v Alpách a nesprávným měřením hladiny. Další problémek jsou dráty na zadním kole, které se mi občas povolují. Při každém mytí je zkontroluji a občas některý dotáhnu. Ale určitě nic hrozného. Co vím, tak kolega ještě řešil chrastění rozvoďáku. Při kontrole napínáků se zdály v pořádku a pak už jsem s ním v kontaktu nebyl.
Co se týká jizdních vlastností, tak nemohu moc porovnávat. Měl jsem před tím pouze TA 700 a tohle je úplně jiné, lepší. Motor, brzdy, podvozek i ergonomie posezu.
Mám to jako cesťák na silnice, gumy Anakee 3, a jsem nad míru spokojen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

13.6.2015 v 11:07 | Nahoru | #28
eda1> nehučej ti ty Anakeečka?? Mě strašně. Jinak pneu to je dobrá.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

13.6.2015 v 11:12 | Nahoru | #29
Najeto od minulého roku 6 tis. a nic nepozoruji. Po kolika km ti začly hučet? Jsou oskákané?

(reakce na) Yamaha xt 1200 - má nějaké vady?

13.6.2015 v 11:18 | Nahoru | #30

Dave81 píše: eda1> nehučej ti ty Anakeečka?? Mě strašně. Jinak pneu to je dobrá.

mě nehučely, ale doslova mi kvílely. Myslel jsem že skončím v blázinci. Nakonec jsem je radši sundal
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 11 14.4.2024 v 02:55 MiKXX
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere jannyjohn112 8 7.1.2024 v 11:03 _pat_
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere MartyBar 7 19.12.2023 v 06:30 Lopp
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere Boda 11 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM


TOPlist