globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: laďák 2T
 
10.6.2015 v 21:26
Dobrý den. Chci se zeptat jestli se musí néjak poštelovat karkurátor když dám na motorku laďák. Děkuju za odpověď.

laďák 2T

11.6.2015 v 06:54 | Nahoru | #1
u 2t je výfuk to nejdůležitější .každy neodborný zásah oproti originálu se ozve na spotřebě a snížení výkonu,

laďák 2T

11.6.2015 v 07:36 | Nahoru | #2
na 2t laďák?
moc jsem jich neviděl, častěji se na 2t používá laděný koleno...

a zbytek předchozí příspěvek

laďák 2T

11.6.2015 v 08:25 | Nahoru | #3
Laďák je co... jen koleno, koleno+kocovka, jen koncovka ? Já např. mám jen kocovku Akrap. a mám větší hl. trysku, vylosoval mi to sám mechoš z KTM.

laďák 2T

11.6.2015 v 10:31 | Nahoru | #4
Koncovka ma u 2T minimalni vliv (pokud nema v prumeru 10mm).

laďák 2T

11.6.2015 v 11:37 | Nahoru | #5
Určitě máš na mysli kompletní laďák.... ten samozřejmě na výkon vliv má... a pořádnej !!!
Na 100% musíš v karburátoru vyměnit hlavní trysku za větší, jinak hrozí zadření díky chudé směsi.

1 reakcí na tento příspěvek laďák 2T

11.6.2015 v 16:03 | Nahoru | #6
Děkuju za rady. Jenom ještě o kolik bych ji měl zvětšit ?

Naposledy editováno 11.06.2015 16:42:42

laďák 2T

11.6.2015 v 21:19 | Nahoru | #7
O tolik aby nebyla smes prilis bohata a zaroven ne prilis chuda. Taktez je lepsi dat pruchodnejsi filtr misto origa.

laďák 2T

11.6.2015 v 22:11 | Nahoru | #8
Když dáváš loďák na 2t tak se začíná tím se vytáhne svoji zjistil co tam je a dává se o trysku níže v tabulce pro nižší teploty

(reakce na) laďák 2T

12.6.2015 v 08:37 | Nahoru | #9

marda08 píše: Děkuju za rady. Jenom ještě o kolik bych ji měl zvětšit ?



To je těžké, když nevíme na čem to budeš dělat, jaký tam máš karburátor (průměr), jaký laďák budeš dávat.....

Uvedu ti svůj příklad:
Měl jsem 50ccm, karbec dellOrto 17,5mm, tryska pr. 58 (0,58mm), originál výfuk.
Dal jsem 70ccm sportovní válec, sport. vzduchový filtr, karbec zůstal stejný, TRYSKA pr. 80 (0,80mm) , laděný výfuk Gianelli.

Musel jsem k tomu dojít postupným zkoušením... i jsem jeden válec zadřel (chudá směs).
Tryska 80 se potom ukázala jako ideální. Barva svíčky krásně cihlově hnědá.
Žere mi to teď sice jak rodinný kombík ... ale zase to jede celkem hezky...

laďák 2T

12.6.2015 v 09:43 | Nahoru | #10
když jsem koupil výfuk od FMF ,dostal jsem k němu i papír,jak osadit a naladit karbec

1 reakcí na tento příspěvek laďák 2T

12.6.2015 v 09:44 | Nahoru | #11
Budu to délat na aprilii mx 125ccm karbec dellorto 28mm, tryska 130. Takže by se dalo říct že kdybych tam dal trysku 150 tak by to mělo výt v pořádku ne ?

(reakce na) laďák 2T

12.6.2015 v 17:40 | Nahoru | #12

marda08 píše: Budu to délat na aprilii mx 125ccm karbec dellorto 28mm, tryska 130. Takže by se dalo říct že kdybych tam dal trysku 150 tak by to mělo výt v pořádku ne ?


hele, na 2t gasech 300 kluci laborují mezi tryskama s rozdílem v řádu jednotek...pokud nemáš žádné informace (osazovací tabulka na tvou motorku a karbec) nebo zkušeného ladiče, pak musíš jít pokusem/omylem. je lepší začít od větší trysky a jít dolů, než bude mít svíčka správnou barvu. ale těžko to klapne na první trysku a první svíčku. když nic neposereš, tak na první válec by to klapnout mohlo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist