globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2015 v 10:02 | Nahoru | #1

Petta píše: Správný výběr fotek, hlavně ta první.

Asasíne, 1100, 1100S, 1100 EVO mají stejné zdvihy, EVO SP je vyšší a má o 2 cm vyšší řidítka. z hlavy ti neřeknu, ale můj měl 165 a 141 a ten EVO SP bude mít tak
o 3 cm vpředu a 2-3 vzadu víc..

Rozhodně EVO SP, pokud bys měl možnost..

A né, že zase polezete zpátky, až to odemkne..



super, diky, podle ceho se pozna evo sp? ten dripperuv to neni coz?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2015 v 10:14 | Nahoru | #2

assassin píše: super, diky, podle ceho se pozna evo sp? ten dripperuv to neni coz?



právě, že je. EVO SP poznáš tak, že má černou vidlici, lakování jako on nebo v červené, M4 monobloky a kryty rozvodů nemají ty kabely ke svíčkám. EVO má jen dvě svíčky.

Jo a 2012 má ještě lakování Corse, jinak se EVO SP vyrábí od 2010.



Naposledy editováno 09.06.2015 10:20:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist