globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:16 | Nahoru | #53611
t_freedom> jj, grilovačka, 3 druhy Budvaráckých ležáků, taky jsem zasejc nevyjel, ale zase jsem si apoň nerozflákal hubu Dejfovi brzké uzrdravení a třeba už teď přejde na Italskej stroj, až tu paštiku prodá

Naposledy editováno 21.04.2019 21:26:36

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:26 | Nahoru | #53612

dakarista píše: Má v tom ty chytré asistenty a ti ostatní hold bez asistentů nedokážou stíhat


Dej si pěstí za ty kecy! Jeli jsme svižně,ale rozhodně ne nějak extra rychle. Stejným tempem jsme jeli celou cestu z Liběchova, tady to dejf proste jen přeplynoval a to osmikilo na vytocenou dvojku neni žádný vořezávátko

Ale v jednom máš pravdu. Chytrej asistent by ho z takovy situace třeba vytáhl.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:27 | Nahoru | #53613
Ty jo, jak to tak čtu tak ta statistika moc nelže, že nejrizikovější skupina na moto je ta do 25 let a za nimi hned od 30 do 40 let, Sakra, asi počkám až mi bude aspoň 45 let Hlavně, že jste celí Tohle gumama už asi není, i když BT016 jsem jezdil, když mrtvý moře bylo ještě živý... jo, vím, že se ještě vyrábějí ..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:29 | Nahoru | #53614

dejf. píše: zmulin> gumy fpoho. Paradoxne sem driv jezdil starsi cestaky a nikdy nemel problem (max ve vedru v moste) a ted sem.mel poprvy mlady a trochu lepivejsi gumy (bt016) Ale dyz je čék debil, tak mu ani slicky nepomuzou.



Hele hlavne at to dobre dopadne a bude to jeste vcelku levna zkusenost k nezaplaceni...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:29 | Nahoru | #53615
dejf.> Přeji brzké uzdravení

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:40 | Nahoru | #53616
dejf.> jj, delam si trosku srandu... hlavne ze si cely...

Uz jsem byl taky u dost nehod a malokdy je to sranda... goodluck

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:40 | Nahoru | #53617

Attim píše: Dej si pěstí za ty kecy! Jeli jsme svižně,ale rozhodně ne nějak extra rychle. Stejným tempem jsme jeli celou cestu z Liběchova, tady to dejf proste jen přeplynoval a to osmikilo na vytocenou dvojku neni žádný vořezávátko

Ale v jednom máš pravdu. Chytrej asistent by ho z takovy situace třeba vytáhl.



Myslel jsem to trochu s nadsázkou. A přeci jen sekundovat SD chce už sakra umět.

Není to nic proti tobě.

Naposledy editováno 21.04.2019 21:51:11

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:43 | Nahoru | #53618

Attim píše: Dej si pěstí za ty kecy! Jeli jsme svižně,ale rozhodně ne nějak extra rychle. Stejným tempem jsme jeli celou cestu z Liběchova, tady to dejf proste jen přeplynoval a to osmikilo na vytocenou dvojku neni žádný vořezávátko

Ale v jednom máš pravdu. Chytrej asistent by ho z takovy situace třeba vytáhl.

Znám jednoho co lítal na S1000RR a když já jel zatáčku 130 km/h už se smrtí v očích tak si mě dal cca o 20-30 km/h, no později mi řekl, že už to bylo i pro něj moc, když mu tam začli blikat všechny kontrolky, no a pak s tím flákl cca v 50km/h o rok později, prej už těm asistencím v elektronice začal věřit a hned se zas vrátil nohama na zem, takže je to super věc, ale nikdy na to nespoléhat, že to vše vyřeší.... Sleeper taky testoval trakci v provozu a moc dobře to nedopadlo... Dobrý sluha, zlý pán...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:45 | Nahoru | #53619
dejf.> ty vole nějak to blbě začíná .
Dej se brzo dohromady chlape.
Teď mi psal známej, že s tím taky lísknul.
Já raději jezdím sám a když s tím švihnu, tak to tu zapřu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:51 | Nahoru | #53620
dewwil> mně už 45 let je, tak jsem v klidu, ale zasejc ten DOT mám mizernej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:51 | Nahoru | #53621
Honzatuu> a jak to vypadá, pošli foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 21:58 | Nahoru | #53622
dakarista> tys to neviděl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:01 | Nahoru | #53623
strakon> já viděl kuchyň, obývák, ložnici, pokojíčky, trochu CBR, Raptora a výfuky jen při odjezdu v kufru a někde vzadu v garáži Ducati

Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:04 | Nahoru | #53624
Proctu to cele zitra, ted jen dejvovi preji at vse vyjde...zdar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:06 | Nahoru | #53625

strakon píše: dewwil> mně už 45 let je, tak jsem v klidu, ale zasejc ten DOT mám mizernej


To seš takovej mlaďas jo? Tak od příště vykáš a nosíš píva zobáku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:09 | Nahoru | #53626

strakon píše: dewwil> mně už 45 let je, tak jsem v klidu, ale zasejc ten DOT mám mizernej

Tak ale víš o tom na čem jezdíš tak tomu přizpůsobíš tempo, ne ? Ale já bych si jízdu na starších pneu asi neužil, i když jezdím pod jejich možnosti Zas je pravda, že jsme s Bubrákem zprasili v roce 2014 každej jednu sadu Metzeler Racetec K2 v provozu s Dotem 2006 a cajk, ale byly uložený furt v jednom skladu pneu při stálý teplotě 15-20°C bez přístupu slunečního světla (UV záření), přišlo se na ně při inventarizaci DOT... Za sadu 3500,- to byla povinnost řádně zlikvidovat

Naposledy editováno 21.04.2019 22:10:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:13 | Nahoru | #53627

Tifone píše: To seš takovej mlaďas jo? Tak od příště vykáš a nosíš píva zobáku

tak to k Frenkymu nepojedu, ještě budu běhat se džbánkem pro točený a pro cigára

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:14 | Nahoru | #53628
Attim> Zasáhne asistent při sklouznutí v půlce zatáčky při stejnoplynu na studeném asfaltu? Asi těžko,ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:17 | Nahoru | #53629

JollyJoker píše: Attim> Zasáhne asistent při sklouznutí v půlce zatáčky při stejnoplynu na studeném asfaltu? Asi těžko,ne?

proč by nezasáhl? Spíš na předek nepomůže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:29 | Nahoru | #53630

JollyJoker píše: Attim> Zasáhne asistent při sklouznutí v půlce zatáčky při stejnoplynu na studeném asfaltu? Asi těžko,ne?


Proc tezko? Urcite to nevim, ale podle me je presne tohle ta situace,kdy bych zasah cekal. Preplynovano v naklonu, zrejme tim padem prokluz pneu a pad. Kdy jindy by to melo zafungovat?
Samozřejmě je to jen teorie, jak presne to funguje a jaky vsechny vstupy to vyhodnocuje nevim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:38 | Nahoru | #53631

strakon píše: dewwil> mně už 45 let je, tak jsem v klidu, ale zasejc ten DOT mám mizernej


a Bt016 jestli se nepletu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:42 | Nahoru | #53632
Attim> Jo,to je pravděpodobně situace Dejfa z dneška. Myslel jsem jinou situaci: stejný plyn,jen zvětšující se náklon a sklouznutí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:52 | Nahoru | #53633

dakarista píše: strakon> já viděl kuchyň, obývák, ložnici, pokojíčky, trochu CBR, Raptora a výfuky jen při odjezdu v kufru a někde vzadu v garáži Ducati


Náhodou motor jsem měl hned vepředu .
Příště už bude minimálně v rámu a láknutej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:52 | Nahoru | #53634
tomasd.> to se teda pleteš BT023

Naposledy editováno 21.04.2019 22:56:11

Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:56 | Nahoru | #53635
Clovek nakoukne a resi se nehoda. Preji brzke uzdraveni.

Ke kontrole trakce v naklonu - ono taky hodne zalezi na stroji a jak moderni technologii pouziva. Mel jsem to na VFR 1200 a melo to jen polohy on/off. Chovalo se to tak, ze to uplne sebralo plyn (jakobych zavrel rukojet). A protoze to zapinalo az ve chvili, kdy uz motorka sla bokem, tak tohle sebrani plynu vedlo k tomu, ze kolo se zase chytlo a byl tam zacinajici highsider. Dvakrat jsem si takhle nabil rozkrok. Jednou na okruhu a jednou na mokru asi v 70 kmh kousek za Medonosama

Monster 1200 uz ma neco lepsiho s osmi stupnema. Kdyz jedu na stupen 2, tak motorka sice jde v naklonu pri prokluzu zadniho kola kousek bokem, ale pak kontrola trakce zasahne bez cuknuti a kolo se zase chytne. V podstate az zpetne na videu jsem videl, ze kontrolka trakce blikala a neco to delalo Za jizdy jsem si myslel, ze jsem takovy borec, ze mam spravny odhad na plyn a ze to bylo tak akorat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:57 | Nahoru | #53636

Honzatuu píše: Náhodou motor jsem měl hned vepředu .
Příště už bude minimálně v rámu a láknutej.



Jsem na to zvědav, dej vědět a stavím se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 22:59 | Nahoru | #53637

strakon píše: tomasd.> to se teda pleteš BT023



Ty mám teď na autobusu a zrovna, že bych z nich byl odvázaný se říct nedá. Čekám, až je dojedu a půjdou pryč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 23:14 | Nahoru | #53638
dakarista> jsem myslel, že už se dávno nedělaj? mně klouzly asi jen dvakrát, ale nic že bych si z toho káknul, ale já je asi ani nedojedu

Naposledy editováno 21.04.2019 23:18:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2019 v 23:26 | Nahoru | #53639

JollyJoker píše: Attim> Jo,to je pravděpodobně situace Dejfa z dneška. Myslel jsem jinou situaci: stejný plyn,jen zvětšující se náklon a sklouznutí.


Představuju si tu situaci. Konstantní rychlostí sklapis motorku vic a vic, az se dostanes pres hranici trakce a guma uklouzne. To nevim, co by ten asistent měl dělat. Vysunout kolečko po straně a zvednout to?
Mnohem pravděpodobnější je to, ze se v náklonu budeš snažit brzdit a to je zase situace, kdy cornering ABS může pomoci.

Vždycky vymyslíš situaci, která teoreticky může nastat a nic ti nepomůže. Asistenti jsou od toho, aby pomohli v těch pravděpodobnějších situacich. Panické brzdění,moc plynu atd. Kdo jezdí s tím, že ho to vytáhne z jakýkoli situace ten se jednou stejně rozmázne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.4.2019 v 02:58 | Nahoru | #53640

strakon píše: dakarista> jsem myslel, že už se dávno nedělaj? mně klouzly asi jen dvakrát, ale nic že bych si z toho káknul, ale já je asi ani nedojedu



Také jsem se divil, když jsem to viděl, co tam je z prvovýroby
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist