globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:01 | Nahoru | #38461
takže když to shrnem,hledáte o 20kg lehčí TLS made in Italy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:03 | Nahoru | #38462
Attim> Klapku už sem měl na Amazonce....kuli spodku a nejsem si jistej,že by to bylo nějak ojedinělý.
Hluk? Nevim,asi nejspíš.Některý moto maj i s euro4 katík v koncovce..
Bóže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:08 | Nahoru | #38463
zmulin> Je to marný, je to marný, je to marný

Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:16 | Nahoru | #38464
Tak posledni masiny, co jsem mel, byly s trakci i abs.. takze to mam nejen vyzkouseny. Jsem zvyklej brzdit pozde, nejsem plynuly sofer a kdyz si jedu zablbnout, tak i presto, ze Agusta ma posledni abs pred zatacecim, tak mi casto klepe do packy a hlavne citim, ze jsem dlouhej. Kdyz neblbnu, tak ho zapnu, kvuli pripadnymu leknuti, kdy nedavam tolik pozor, protoze jedu na pohodu. Trakce je na suchu pro me celkem zbytecna.. Nemam nic proti tomu, ze to na masinach je, uz to nevazi 10 kg jako na CBR600RR a na zhorsenych jizdnich podminkach je to dobry pomocnik. Dobry abs bylo SPcku, kde se dal zapnout jenom predek, to me bavilo.
Attim: tvoje elektronika uz bude tak vychytana, ze pujde jezdit bokem, malovat cary nebo to zvedat i se zapnutyma systemama, coz se celkem fajn. Bavi te to a jeste hlida, kdyz se zenes do pruseru. Tedy trochu pomuze, spolehat na to nejde, fyzikalni zakony neoseres..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:19 | Nahoru | #38465

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:27 | Nahoru | #38466
a do prdele, tak presne tohoto jsem se obaval. novy diavel bude zrejme ctit nelichotivou geometrii Xka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:43 | Nahoru | #38467
Frankie> šlo mi spíš o to ABS. Najeto mám přes 150 000 km na moto. Jezdil jsem s i bez. A nemůžu říct, že by mě v extrému ABS omezovalo, když jsem to zkoušel porovnat. Jen u ABS člověk cítí, že se blíží k limitu.

A teď u mého autobusu akorát zjišťuju, že ta origo guma je na pikaču ... předtím když jsem pozoroval, záleží hodně na gumě, s dobrou gumou to ABS zasahuje o dost později, než s horší. Třeba i nafoukání má vliv. Ale aby mi ABS někdy vzalo brzdy, to jsem ještě nezkusil.

Já se jen ptal, protože dost lidí papouškuje Pepu Alzáka a pak vše vypne. A řekne, že jsou to blbosti. Přitom to je teď hodně daleko, že to do brzdění nekecá

Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:44 | Nahoru | #38468
Italskej Fatboy

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:45 | Nahoru | #38469
Od neděle jedu na tyden na jih Moravy. Není tam někdo zdejší, že by jsme pokecali?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:49 | Nahoru | #38470

Attim píše: Spotřeba je věc, kterou jsem nikdy neřešil, u motorky kór. Každopádně spotřeba jde dolů ruku v ruce s emisemi, směs je stále chudší atp. Narvat tam benzín aby to jelo umí v podstatě každej



No, ale aby to pak skutečně jelo umí málokdo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:57 | Nahoru | #38471

Attim píše: zmulin> Je to marný, je to marný, je to marný



Jen se snaž,poslední stránky sou takovej světlejší okamžik tohoto léta

Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:59 | Nahoru | #38472
Měli dělat tohle, to je kruťáckej bike

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:13 | Nahoru | #38473

Gonzo píše: a do prdele, tak presne tohoto jsem se obaval. novy diavel bude zrejme ctit nelichotivou geometrii Xka.


To řikám pořád, že Diavel je čopr ! Teda XDiavel je čopr, ale i normální Diavel k tomu nemá daleko, bohužel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:19 | Nahoru | #38474
zmulin> mno hele, to že amazonas měla klapku už kdysi znamená jen tolik, že soudruzi na to srali, místo, aby si pohráli s vyladěním, tak tam prdli klapku páč je to easy Jinak je to spíš výjimka, pre-Euro4 motorky ji prostě nemívají.
To, že někteří výrobci dávají katík až do koncovky u Euro4 bajků je sice pravda, ale na podstatě to nic nemění. Je to jenom vopruz z pohledu případný výměny, pokud chceš zůstat legální, je to v podstatě nemožný, nebo hnusný. To je mimochodem případ Monstera 1200 (proto Termixy nemají homologaci), nebo Tuona V4.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:22 | Nahoru | #38475
Attim> Nebo i Streetfighter 848/1098, taky mají klapku a katíky v koncovkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:24 | Nahoru | #38476
dakarista> No to záleží, co myslíš tím extrémem. Já teda měl ABS jen na Speedu a třeba na okruhu mě vyloženě sralo, jezdil jsem bez něj. A jak jsem psal, na silnici mě aspoň 2x vytrestalo tak, že jsem to málem zahodil. Bez něj bych v klidu dobrzdil, zatočil, jel dál, takhle jsem řešil krizovku.
Na SD se mi to ještě nestalo, takže doba jde dopředu, to bezesporu. Ale paušalizovat, že je to vždycky lepší taky nelze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:35 | Nahoru | #38477
Attim> Naopak,oni se strasne zamysleli nad vyladenim,což fungovalo,ale cestou zapomněli rozmyslet,kam dat relé (neco jako zadní brzda u Tuona V2 ),páč ho svihli mezi motor a ten svod pod sedacku,takže se casem sekalo...

Ten ladak na V4 se mi líbí co mel Špája ,akorát na ST se mi asi víc líbí ten jeden dolu,jak si zkoušel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:43 | Nahoru | #38478
zmulin> SD má to servo taky u zadního svodu, je teda stíněný plechem no.
To Tuono je třeba rozlišovat do 2016 a od 2017. Od 2017 je právě Euro4, katík v koncovce. Špája měl Euro3, tam ještě šly dělat věci...
Já jsem se u Speedu dost natrápil, prostě výměna koncovek za jednu dole přinesla znatelný propad v nižších otáčkách. A to jsem zkoušel všechny ofiko Triumph mapy včetně té pro ofiko Arrow 3-1 výfuk a prd, pořád špatný. Tak jsem dal ty 2 nahoru a byl pokoj. Ale samozřejmě dát to někam na brzdu, vyladit by to asi šlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:47 | Nahoru | #38479
Attim> Aha,já beru 1100 furt jako aktuální .Spajovo koncovka byla pěkná ..
To tvoje si mel pucit Liborovi,on by to zařídil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 19:08 | Nahoru | #38480
zmulin> ten rok 2017/2018 je s tou euro 4 hrozné změny. Třeba u KTM 2017 lze nahrávat mapy, u 2018 už nejde na jiný výfuku a musí mít laděný výfuku nevyndavaci tlumící vložku. To samé je i u jiných motorek. I na FJR 2018 už můžu koupit atrapa, ale nemá vyndavaci vložku, aby měl homologaci

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 19:19 | Nahoru | #38481
Nešlo Koupil jsem Speeda laděnýho na brzdě s jinou mapou, KN filtrem a koncovkou pod motor. A co myslíš-odspodu to prostě nejelo. Vrátil jsem origo koncovky, odpojil PC a najednou šla mašina krásně odspodu. V ty firmě co to ladili, mi i řekli že Speed s krátkou koncovkou prostě dole nefunguje...že to původnímu majiteli i říkali, ale nedal si říct, chtěl váhu dolů a 10k navíc těsně před omezovačem a tak to měl...

Attim píše: zmulin> SD má to servo taky u zadního svodu, je teda stíněný plechem no.
To Tuono je třeba rozlišovat do 2016 a od 2017. Od 2017 je právě Euro4, katík v koncovce. Špája měl Euro3, tam ještě šly dělat věci...
Já jsem se u Speedu dost natrápil, prostě výměna koncovek za jednu dole přinesla znatelný propad v nižších otáčkách. A to jsem zkoušel všechny ofiko Triumph mapy včetně té pro ofiko Arrow 3-1 výfuk a prd, pořád špatný. Tak jsem dal ty 2 nahoru a byl pokoj. Ale samozřejmě dát to někam na brzdu, vyladit by to asi šlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 20:04 | Nahoru | #38482

dakarista píše: Od neděle jedu na tyden na jih Moravy. Není tam někdo zdejší, že by jsme pokecali?


Já, ale nejezdím Itálii...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 20:16 | Nahoru | #38483
BlackSabbath> taky nemám italskou motorku. I když motorka už byla v Miláně a já ještě ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 20:46 | Nahoru | #38484
dakarista> Ja, ale venuju se ted diteti nez jezdeni... navic v tehle horkach me to ani nelaka
Kam jedes?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 20:57 | Nahoru | #38485
oioi01> jedu do Vrbice. No v tomhle horku se mi taky nechce na moto dnes u nás bylo přes den 18C a pršelo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 21:25 | Nahoru | #38486
dakarista> Já jsem letos ještě nevyjel Třeba se domluvíme a pokecáme

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 21:49 | Nahoru | #38487

Attim píše: dakarista> No to záleží, co myslíš tím extrémem. Já teda měl ABS jen na Speedu a třeba na okruhu mě vyloženě sralo, jezdil jsem bez něj. A jak jsem psal, na silnici mě aspoň 2x vytrestalo tak, že jsem to málem zahodil. Bez něj bych v klidu dobrzdil, zatočil, jel dál, takhle jsem řešil krizovku.
Na SD se mi to ještě nestalo, takže doba jde dopředu, to bezesporu. Ale paušalizovat, že je to vždycky lepší taky nelze.



Pokud tě bude ABS na SD srát, jakože vadit na mód RACE, tak u toho chci být, protože tohle zasahuje, až když už jedeš po předním více než jen pár cm od země, takže tady těžko někomu uvěřím, že lepší brzdař než tahle elektornika na této motorce.

Mimo jiné i vjehlasný král všechno "off" Sršeň onehdá na akci "co neubdrzdíš to neukecáš celkem pohořel s klukem na BMW K1200/1300R, který měl to ABS zapnutý a to si myslím, že zrovna Sršeň brzdit umí kurva dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 23:30 | Nahoru | #38488
Srsen se precenuje. Zrovma vcera jsem ho v garazi dostal placackou, takže az tak rychle nelita 😂

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 23:38 | Nahoru | #38489

Attim píše: Srsen se precenuje. Zrovma vcera jsem ho v garazi dostal placackou, takže az tak rychle nelita 😂



No to je vůl

Zmínil jsem ho jen proto, že je zde uctíván jako jakýsí etalon hardcore motorkáře, který je proti té, tak neschopné elektronice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 23:41 | Nahoru | #38490
blackbiker> A když elektronika selže tak jsi v piči....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist