kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hluk? Nevim,asi nejspíš.Některý moto maj i s euro4 katík v koncovce..
Bóže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim: tvoje elektronika uz bude tak vychytana, ze pujde jezdit bokem, malovat cary nebo to zvedat i se zapnutyma systemama, coz se celkem fajn. Bavi te to a jeste hlida, kdyz se zenes do pruseru. Tedy trochu pomuze, spolehat na to nejde, fyzikalni zakony neoseres..
strakon píše: asi slušnej oddíl www.novinky.cz/krimi/480309-muz-na-prostejovsku-zapil-litr-vina-pullitrem-rumu-a-vyrazil-bez-ridicaku-na-motorce.html
Jj typek...:)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A teď u mého autobusu akorát zjišťuju, že ta origo guma je na pikaču ... předtím když jsem pozoroval, záleží hodně na gumě, s dobrou gumou to ABS zasahuje o dost později, než s horší. Třeba i nafoukání má vliv. Ale aby mi ABS někdy vzalo brzdy, to jsem ještě nezkusil.
Já se jen ptal, protože dost lidí papouškuje Pepu Alzáka a pak vše vypne. A řekne, že jsou to blbosti. Přitom to je teď hodně daleko, že to do brzdění nekecá
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim píše: Spotřeba je věc, kterou jsem nikdy neřešil, u motorky kór. Každopádně spotřeba jde dolů ruku v ruce s emisemi, směs je stále chudší atp. Narvat tam benzín aby to jelo umí v podstatě každej
No, ale aby to pak skutečně jelo umí málokdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: zmulin> Je to marný, je to marný, je to marný
Jen se snaž,poslední stránky sou takovej světlejší okamžik tohoto léta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To, že někteří výrobci dávají katík až do koncovky u Euro4 bajků je sice pravda, ale na podstatě to nic nemění. Je to jenom vopruz z pohledu případný výměny, pokud chceš zůstat legální, je to v podstatě nemožný, nebo hnusný. To je mimochodem případ Monstera 1200 (proto Termixy nemají homologaci), nebo Tuona V4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na SD se mi to ještě nestalo, takže doba jde dopředu, to bezesporu. Ale paušalizovat, že je to vždycky lepší taky nelze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ten ladak na V4 se mi líbí co mel Špája ,akorát na ST se mi asi víc líbí ten jeden dolu,jak si zkoušel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To Tuono je třeba rozlišovat do 2016 a od 2017. Od 2017 je právě Euro4, katík v koncovce. Špája měl Euro3, tam ještě šly dělat věci...
Já jsem se u Speedu dost natrápil, prostě výměna koncovek za jednu dole přinesla znatelný propad v nižších otáčkách. A to jsem zkoušel všechny ofiko Triumph mapy včetně té pro ofiko Arrow 3-1 výfuk a prd, pořád špatný. Tak jsem dal ty 2 nahoru a byl pokoj. Ale samozřejmě dát to někam na brzdu, vyladit by to asi šlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To tvoje si mel pucit Liborovi,on by to zařídil
Attim píše: zmulin> SD má to servo taky u zadního svodu, je teda stíněný plechem no.
To Tuono je třeba rozlišovat do 2016 a od 2017. Od 2017 je právě Euro4, katík v koncovce. Špája měl Euro3, tam ještě šly dělat věci...
Já jsem se u Speedu dost natrápil, prostě výměna koncovek za jednu dole přinesla znatelný propad v nižších otáčkách. A to jsem zkoušel všechny ofiko Triumph mapy včetně té pro ofiko Arrow 3-1 výfuk a prd, pořád špatný. Tak jsem dal ty 2 nahoru a byl pokoj. Ale samozřejmě dát to někam na brzdu, vyladit by to asi šlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Od neděle jedu na tyden na jih Moravy. Není tam někdo zdejší, že by jsme pokecali?
Já, ale nejezdím Itálii...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kam jedes?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: dakarista> No to záleží, co myslíš tím extrémem. Já teda měl ABS jen na Speedu a třeba na okruhu mě vyloženě sralo, jezdil jsem bez něj. A jak jsem psal, na silnici mě aspoň 2x vytrestalo tak, že jsem to málem zahodil. Bez něj bych v klidu dobrzdil, zatočil, jel dál, takhle jsem řešil krizovku.
Na SD se mi to ještě nestalo, takže doba jde dopředu, to bezesporu. Ale paušalizovat, že je to vždycky lepší taky nelze.
Pokud tě bude ABS na SD srát, jakože vadit na mód RACE, tak u toho chci být, protože tohle zasahuje, až když už jedeš po předním více než jen pár cm od země, takže tady těžko někomu uvěřím, že lepší brzdař než tahle elektornika na této motorce.
Mimo jiné i vjehlasný král všechno "off" Sršeň onehdá na akci "co neubdrzdíš to neukecáš celkem pohořel s klukem na BMW K1200/1300R, který měl to ABS zapnutý a to si myslím, že zrovna Sršeň brzdit umí kurva dobře.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Srsen se precenuje. Zrovma vcera jsem ho v garazi dostal placackou, takže az tak rychle nelita 😂
No to je vůl
Zmínil jsem ho jen proto, že je zde uctíván jako jakýsí etalon hardcore motorkáře, který je proti té, tak neschopné elektronice.