globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 08:42 | Nahoru | #38431
Tifone> to až s tebou... Tohle bylo o dva roky dříve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 10:00 | Nahoru | #38432

dakarista píše: Ty, to jsem nezkoušel. Nemáš š tím zkušenost?



Já u toho relativně jako u novinky stál a ani sem to nezkoušel...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 10:55 | Nahoru | #38433
zmulin> bys musel vytrhnout sedačky jak Hightower v Policejní akademii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 11:34 | Nahoru | #38434

zmulin píše: Stejně je ten vzestup KTM malej zázrak.Když si tady čtu,co by kluci motorce neodpustili...
Lehký endura nevim.To se prej jen občas rozpadne motor,nebo někde něco rupne,ale když to jezdí,tak to dobře funguje a hlavně třeba ještě dobře v obtížných pasážích startuje s čimž měly dřív třeba WR od ladiček problémy.
Ale třeba ty cest. endura 990.Žere to olej,mlátí tomu furt řetěz,displej furt zapařenej a eště takový malý hnusný digitálky přitom,plyn je lepčí nepouštět do nuly,páč to jinak na výjezdu cukne a vyladit to moc nejde ani zkrácením lanka,když s tim chtěj jet do Afriky,nebo většího tepla,tak musej dát ještě jednu saharu,jinak se to vaří (což je teda i problém 1190) a stejně mi kámoš,co přešel právě na tu 1190 říkal,že už to není ono.Že tohle jako funguje a jede líp,ale ta 990 byla lepší...



Ja teda nemam takovy zkusenosti jako ty, nicmene cely mi to prijde jako slysel jsem, udajne, pry... to tady nekdo poplival Ducati a ty ses z toho este porad nevzpamatoval? 🤔😁

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 12:09 | Nahoru | #38435
cibus tak to práskni, co je špatně a nemlž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 12:32 | Nahoru | #38436

Attim píše: Ja teda nemam takovy zkusenosti jako ty, nicmene cely mi to prijde jako slysel jsem, udajne, pry... to tady nekdo poplival Ducati a ty ses z toho este porad nevzpamatoval? 🤔😁



No sou to všechno kluci,se kterejma jezdim a na několika kačenách sem se svez.Jestli chceš dodat konkrétní kontakty,tak můžu Ruplý brejle ze Sixdaysky při normálním přesunu po polňačce sem měl taky v ruce.U kámoše,co to tady endurákům servisuje.Mmch ten servisák jel repre za čr v šestidenní v austrálii třeba a ty kluci endurácký jezděj občas na bednu,tak to nejsou uplný pitomci.
S tim přehřejváním vim taky od týpka,co má tady naproti krám a byli loni v Tunisu,předtim Maroko.Fany si na Dakara taky nechal dodělávat.Tenhle má zas tu novou Afriku...
Jestli chceš ale fotky pár zánovních hyperspolehlivejch Afrik,co se zastavily,tak taky můžu.Myslim,že 3...a všechny z jedný půjčovny od kámoše
Takže sou to všechno případy,na kterejch sem buď jel,nebo si na ně sáhnul.Určitě nepíšu postřehy z nějakejch diskuzí někde na FB,jako sem tu čet o DVT.Jedinej Jirka napsal osobní zkušenost a hned to schytal
Na SD sem popojel takovej kousek,že jízdu nemůžu hodnotit,ale posez mi seděl.Motarda sem v tom taky neviděl ani náhodou.Jenom naháč s rovnějšim posezem.A jestli sis nevšim,tak sem na něj nenapsal nic špatnýho a naopak ti přeju,aby fungoval skvěle,když ti tak sednul.To žes nevybral Monstera je přeci jenom tvoje věc a hodnocení beru jako subjektivní.

Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 12:59 | Nahoru | #38437
Tak pusobis tak, ze nekdo nahazel spinu na Ducati a tys ted musel uvest pripady KTM. Sere se vsechno, ale kdyz jsem vybiral cestaka, tak jsem chtel obycejnou MTS1200 DVT a sam majitel firmy, co prodava Ducati mi rekl, ze je to pruser a nemalo jich bere olej. Ona se da spousta veci opravit, ale tohle se resit moc neda. A na zaruku uz vubec. Nakonec bych ji nekoupil ani, kdyby olej nebrala. Uz je to na me moc velka masina..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:11 | Nahoru | #38438
zmulin> já vůbec neřeším SD a jestli na to někdo plive nebo ne, je mi to úplně jedno. Spíš jde o to, že si tady někdo dovolil napsat, že DVT žere olej a je z toho flame, najednou se objeví nějakej Jirka a začne tvrdit, že to je normální a že jiný značky se taky serou a ty začneš prskat na všechny strany, abys to potvrdil.
Nevím co vám připadá normální, ale aby mi motorka za půl mega žrala olej, tak to bych kurva řešil. To samý u auta a víme, že takový kauzy tu byly a nejen u VWG.

Co se týká KTM - z doslechu vím, že KTM je sračka, takže čekám, že se to zastaví už zejtra nebo pozejtří, že z toho bude chcát volej i přes displej, řetězem dostanu přes tlamu a radši s sebou povezu kanystr vody abych to uchladil. To je prostě KTM. A stejně bych si toho Monstra nekoupil a vůbec ne kvůli nějakýmu potenciálnímu žraní voleje nebo jiným závadám, ale proto, že SD je po všech stránkách lepší motorka. Pro mě to tak je.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:12 | Nahoru | #38439
No,já psal příklady o KTM a BMW,který jsou fakt úspěšný a průserům se rozhodně nevyhnuly a myslim,že v pár případech větším.Jak sem psal.Já osobně klidně budu jezdit na Suzuki a hlavu si z toho dělat nebudu.Jenom právě nerozumim tomu kategorickýmu odsuzování u novýho kousku,když to musí bejt už po tom roce v dalších sériích odstraněný.Pokud furt ne,tak už by to byli fakt kokoti...
Na jízdu se přeci nedá ani uplně srovnávat motka z fabriky a druhá s koncovkou a mapou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:22 | Nahoru | #38440

zmulin píše: No,já psal příklady o KTM a BMW,který jsou fakt úspěšný a průserům se rozhodně nevyhnuly a myslim,že v pár případech větším.Jak sem psal.Já osobně klidně budu jezdit na Suzuki a hlavu si z toho dělat nebudu.Jenom právě nerozumim tomu kategorickýmu odsuzování u novýho kousku,když to musí bejt už po tom roce v dalších sériích odstraněný.Pokud furt ne,tak už by to byli fakt kokoti...
Na jízdu se přeci nedá ani uplně srovnávat motka z fabriky a druhá s koncovkou a mapou..



Pokud v Ducati řeknou - hele my víme, je to na píču, žere to volej. Jezdi, my ti budem volej kupovat, mezitím na tom v Bologni makaj jak mourovatý a jakmile to vyřešej, tak ti vyměníme motor nebo jeho část. S takovou bych byl úplně happy - tolik k tomu "prvnímu roku". V jakémkoli jiném případě to neakceptuji.

A k tý mapě, to přece nemůžeš myslet vážně Jakože přideš do salónu, koupíš motorku a dostaneš info - no víte pane, ono takhle z fabriky je to trochu ucukaný no. Ale víte co, řešení je jednoduchý, vysolte nám tady 60 litříků nebo tak něco, my tam dáme vejfuky, mapu a to bude poježdění

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:36 | Nahoru | #38441

z.a.j.o.c.h píše: cibus tak to práskni, co je špatně a nemlž



To by bylo na delší povídání. Spojková pumpa, čerpadlo, od 2009 rosící se přístrojovka a volné kotouče, umí pozlobit TPS, olejová tryska ve spojce, řadicí váleček a vidličky, první stříkačky byly ucukané. Jak píše Zmulin, tak se Adventure hřeje, ale řeší to 2. ventilátor. Problém je, že se s tím proletí pár kaluží v lese, 1/3 chladiče, který je obestavěný, se zalepí blátem a už to jede. Kvůli oddělené olejové vaně ta motka podivně hospodaří s olejem. Vypadá to, že je málo, trochu doliju, pak je zase hodně, tak to tahám ven. Atp.

KTM LC8 rozhodně není apriori průser, jen je potřeba trochu péče. Spoustu věcí je odvozených od způsobu užívání. Pořád ale platí, že je to parádní motorka.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:43 | Nahoru | #38442
To máte z toho, že na tom jezdíte

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:56 | Nahoru | #38443

strakon píše: To máte z toho, že na tom jezdíte



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:57 | Nahoru | #38444
Attim> S tou koncovkou sem reagoval,jak srovnával dakarista MTS s SA,který už tu koncovku mělo.Netvrdim,že by to nedopadlo stejně,ale dodatečná výbava určitě KTM pomohla..
Já co se svez na M1200,bych asi laďáky ani neřešil.Mi to vyhovovalo,jak to je.Přecijen byla Benellka zvukově občas už moc (pro jezdce) a takhle mi to přišlo akorát.

Ty případy sem uváděl i kuli tomu,kolik lidí je/bylo schopných akceptovat nedostatky u motorek stejný kategorie a ceny,což třeba Dakar,nebo GS je a nemyslim si,že před 10ti lety byla jiná doba ohledně touhy,aby to olej nežralo a na cestě se nesralo...Stejně jako vlastně ty fabriky v tomhle kontextu sraly na zákazníky uplně stejně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 14:00 | Nahoru | #38445

Attim píše: zmulin> ...ale proto, že SD je po všech stránkách lepší motorka. Pro mě to tak je.



Tohle je na tom výběru asi nejdůležitější bych řek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 14:25 | Nahoru | #38446

zmulin píše: Attim> S tou koncovkou sem reagoval,jak srovnával dakarista MTS s SA,který už tu koncovku mělo.Netvrdim,že by to nedopadlo stejně,ale dodatečná výbava určitě KTM pomohla..
Já co se svez na M1200,bych asi laďáky ani neřešil.Mi to vyhovovalo,jak to je.Přecijen byla Benellka zvukově občas už moc (pro jezdce) a takhle mi to přišlo akorát.


Nevím jak na SA, u SD je i sériová koncovka normálně plně průchozí, když dáš jen koncovku, nikde nic neladíš, mapy jsou stejný.
U Monstra mi vejfuk nevadil pro zvuk, ale proto, že jsem díky němu měl vykroucenou patu jakoby ven z motorky. A druhá věc je ta cukatúra motoru, což se dle některých tady řeší výfuky a mapováním

zmulin píše: Ty případy sem uváděl i kuli tomu,kolik lidí je/bylo schopných akceptovat nedostatky u motorek stejný kategorie a ceny,což třeba Dakar,nebo GS je a nemyslim si,že před 10ti lety byla jiná doba ohledně touhy,aby to olej nežralo a na cestě se nesralo...Stejně jako vlastně ty fabriky v tomhle kontextu sraly na zákazníky uplně stejně



Tak primárně asi nikdo nechce dolévat olej nebo tlačit, je fuk co si koupíš. Já bych to neakceptoval u ničeho nového, ale čím dražší to je, tím méně chyb bych tomu odpustil a to i v případě, že je to třeba superhyper krásnej stroj, jako třeba Panigale V4 (jen příklad).

Naposledy editováno 10.08.2018 14:26:03

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 14:57 | Nahoru | #38447

zmulin píše: Attim> S tou koncovkou sem reagoval,jak srovnával dakarista MTS s SA,který už tu koncovku mělo.Netvrdim,že by to nedopadlo stejně,ale dodatečná výbava určitě KTM pomohla..
Já co se svez na M1200,bych asi laďáky ani neřešil.Mi to vyhovovalo,jak to je.Přecijen byla Benellka zvukově občas už moc (pro jezdce) a takhle mi to přišlo akorát.

Ty případy sem uváděl i kuli tomu,kolik lidí je/bylo schopných akceptovat nedostatky u motorek stejný kategorie a ceny,což třeba Dakar,nebo GS je a nemyslim si,že před 10ti lety byla jiná doba ohledně touhy,aby to olej nežralo a na cestě se nesralo...Stejně jako vlastně ty fabriky v tomhle kontextu sraly na zákazníky uplně stejně



Jezdil jsem na 1290 SAS a sic s koncovkou, ale u modelu 2018 už nejdou upravovat mapy, takže je tam sériová mapa. A u koncovky nejde vyndat tlumící vložka. Takže v tom rozdíl není v průběhu. To jsou ty nové Euro normy

Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:01 | Nahoru | #38448
Ktm je sracka, ale pokud chces ostrej offroad, tak ti stejne nic moc jinyho nezbejva...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:07 | Nahoru | #38449
Attim> Hele já nevim,ale když kouknu,jak si zkoušel koncovky na ST,nebo špájovo Tuono co muselo mít taky komplet.Různý ty Termix sady na Ducati,tak bych (ač nerad ) musel smeknout před KTM,že tam můžeš na konec strčit skoro co chceš,aniž bys tomumusel nějak pomoct

Olej nikdo dolejvat nechce,ale pokud by to mělo bejt třeba do litru mezi výměnama,tak já bych to z lásky zkousnul.Spíš by mě sralo,že jezdim na něčem předraženym,co s největší pravděpodobností nevydrží další 2kkm na převodovku a za 35kkm to budu řešit znova.I kuli tomu sem třeba dával příklad K1200 s čimž taky fabrika nic neudělal....teda jo K1300...

Mě poslední dobou i štvalo,že jedu na motorce,co při stejnejch výkonech žere jednou tolik,než ta novější vedle.....a to to beru zhruba a nikdy sem si tankování nezapisoval...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:08 | Nahoru | #38450
Mně to bylo hned jasný že mi mojí motorku pomluvíš ))))))
Ohledně quickshifteru s tebou nicméně nemůžu souhlasit, jde jen o to, že musíš jinak na řadičku pokud ho máš zapnutý a nechceš ho používat. Musíš na ní víc zhurta a ne se sní mazlit jak na japonci. A pokud ho používat nechceš, tak ho prostě vypneš, jde čistě jen o zvyk. Jinak já ho mám zapnutý a občas to tam nahoru cvaknu bez spojky, připadám si jak závodník Dolů ovšem radši se spojkou, mám z toho tak nějak lepší pocit, jako že tomu tolik neubližuju.

A ohledně použitelnosti motoru ? No co si budem povídat, Raptor to není. Ten jede od 3 do 10 bez propadů a bez cukání. Však je ale taky z doby, kdy se u motorek neřešily emise a podobný krávoviny. Dnes se už takový motorky nedělají a dělat nebudou. Je třeba se s tím smířit a kupovat moderní avšak trochu bezpohlavní stroje anebo udržovat v chodu starý vrány. Je už na každým co si vybere... Já si tuhle Ducati vybral jen proto, že byla za dobrý peníze, líbí se mi a má skvělej podvozek. Ale elektroniku bych z toho vyházel hned, nejhorší je elektronický plyn, je tam prostě jiný (po)cit než u lanka, umělý. Palivový mapy mi nevadí, jezdím na nejostřejší, kontrolu trakce i ABS jsem vypnul. Motorka je to nádherná a jezdí se na ní skvěle. Přesto ale mám pocit, že koupím příští rok znovu Speeda, ale už verzi R na Ohlinsech. protože ač se nám to líbí nebo ne, zlý dvouválce už se nedělají, jen ty hodný. Od Ducati jsem vyzkoušel za posledních pár let skoro vše a je to jak přes kopírák, dole to jede málo, nahoře moc. A vše pro jistotu krotí elektronika. KTM je hnusná, BMW jakbysmet, Guzzi je pro starý...u dvouválců není z čeho vybírat. Snad jedině Moto Morini Corsaro by stála za vyzkoušení. Dnes je prostě taková doba, že stejně jako u aut se vytrácí zábava a ačkoliv to dokáže jet opravdu hodně rychle, člověk z toho už nemá ten pocit divokosti a zběsilosti. Neklepe se to, nechrastí, nevibruje, necuká, výfuk je utlumenej, vyměnit se za levno nedá (obr krabice pod motorem, v ní katalyzátor, dvě lambda sondy a přívěra) a všude samá elektronika.
Ještě se vrátím k motoru Ducati Supersporta. Ano, nejede odspodu stejně jako Raptor s nímž ho Honza srovnával. ALE, je mnohem použitelnější než starší modely Ducati, za tím si stojím. Od 3000 ot. už to nějak jede a vrčí, po městě se v pohodě dá, kolem 4500 se celá motorka oklepe, hlavně zrcátka a od 5ti letí krásně nahoru až po 10. Starší modely co se matně pamatuju nefungovaly dole vůbec a nahoře brzy umřely. Takže tahle motorka má rozhodně větší rozsah použitelných otáček.
A ano, opravdu to neskutečně topí na nohy, holt daň za kapoty a svod zadního válce pod sedačkou. Ona vlastně celá je po jízdě nažhavená jako žádná jiná. Třeba zadní kolo je celý tak horký, že na něm neudržím ruku. Zase to bude mít výhodu v chladnějším počasí, kdy bude mít vyhřívaná zadní guma stále grip

A moje pocity z Raptora po Ducati ? Motor super zátah i zvuk, ale vše ostatní stojí za (promiň Honzo) Strašný posez, podvozek v nižších rychlostech poskakuje, ve vyšších se vlní a houpe, brzdy nebrzdí...prostě stará motorka. Užil jsem si na něm dříve krásných cca 76tis.km, ale dnes už bych ho zpátky nechtěl ani za nic.

Honzatuu píše: Já se z toho musím vypsat...….. tak doufá, že vás s tím nebudu srát

Akorát jsem se vrátil z vyjížďky a vyměnily jsme si s kámošem motorky.
Takže se mi naskytlo si vyzkoušet novou Ducati SS. Vzali jsme to na mojí oblíbenou trasu plnou suprových zatáček a s parádním povrchem.
Motorka je to nádherná s úžasným podvozkem a stopu si drží naprosto dokonale . V porovnání s Raptorem má skvělej posaz a hlavně nemá člověk kolena u uší. Štítek je taky fajn a nad 150 se za něj dá docela schovat a to mám přes 180cm.
ale …………..
Z motoru jsem docela zklamaný a po těch pár kilometrech jsem si zase rád vzal zpátky Raptora. Je to ta pravá Ducati , kde motor pod 3500 otáček nefunguje , klepe se s hrká. Jen ještě navíc jsem měl z ní pocit , že mi zadní kolo jede kamsi z podprdele pryč
Nad 4 tis. už šlape suprově i když se musí pořádně točit.
Je to taková hodná Italská Honda
Určitě bych ji za Raptora nevyměnil , i když je to nový , pětkrát dražší a hlavně Ducati
No prostě jestli zase budu kupovat Ducati , tak určitě sáhnu po starších modelech bez elektronických píčovin a qickschiftru ( ani nevím jak se to píše) , kterej mě tam teda parádně sral

Jo a ještě jsem zapomněl. Ta motorka neskutečně topí pod prdel , takže po 20Km jsem si říkal , že je fajn ,že už mám dost dětí , protože už jiný mít nebudu moct

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:14 | Nahoru | #38451
zmulin> no, s tou spotřebou mi mluvíš z duše

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:21 | Nahoru | #38452
Frankie> Mně ten posez na Raptoru nějak nevadí, asi to bude tím, že jsem malej, ty brzdy bych taky uvítal lepší, ale tak nějak ho mám pořád rád a i když už jsem ho vyměnit mohl, neudělal jsem to a vstoupil do stejné řeky, spíš bych chtěl něco k němu a nechal si ho v garáži na pořád

Naposledy editováno 10.08.2018 15:23:35

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:51 | Nahoru | #38453
Frankie> nesmíš se na něj zlobit … my to máme trochu jinak...

my raději ty starý vrány, co ještě zněly, hrčely, nebyly moc přizpůsobivý a dnes se už začnou srát.

...Laverda hrozně topí na koule, ale strašně …

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 16:07 | Nahoru | #38454
Frankie> co tě vede v provozu vypínat ABS a TC ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 16:31 | Nahoru | #38456

dakarista píše: Frankie> co tě vede v provozu vypínat ABS a TC ?



Mam to podobne.. Trakce kurvi zabavu a ABS za me pruser. Zabrzdim rychleji bez.. na mokru maji obe veci pro me vyznam..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 16:50 | Nahoru | #38457

zmulin píše: Attim> Hele já nevim,ale když kouknu,jak si zkoušel koncovky na ST,nebo špájovo Tuono co muselo mít taky komplet.Různý ty Termix sady na Ducati,tak bych (ač nerad ) musel smeknout před KTM,že tam můžeš na konec strčit skoro co chceš,aniž bys tomumusel nějak pomoct


Bóže, ja ti to tedy vysvětlím žádná z motorek, které jsi jmenoval, ještě neplnila Euro4. Proto jsem u ST řešil výfuky/mapy, proto u Tuona muselo být s mapou (tam to ještě bylo navíc s možností vyndat katalyzátor), takže aby nenastal nějak výraznejší propad v určitých otáčkách, noo muselo se s tím něco dělat. Nový moto, nejen tedy KTM, mají snad všechny co jsem koukal ve výfuku klapku a s tou si zejména spodek otáček spolehlivě pohlídají a výfuk vlastně řeší jenom hluk. Takže ať nasadíš co chceš, je to v pohodě. Dokonce nějakej amík vzal SD na brzdu s origo výfukem, pak ho sundal, a bez koncovky měl v celym pásmu o kousek lepší hodnoty výkonu i krouťáku. Kapišto ?

zmulin píše: Olej nikdo dolejvat nechce,ale pokud by to mělo bejt třeba do litru mezi výměnama,tak já bych to z lásky zkousnul.Spíš by mě sralo,že jezdim na něčem předraženym,co s největší pravděpodobností nevydrží další 2kkm na převodovku a za 35kkm to budu řešit znova.I kuli tomu sem třeba dával příklad K1200 s čimž taky fabrika nic neudělal....teda jo K1300...


Ono při dnešních intervalech výměny (u KTM 15tis, u Ducati myslím stejně) to při spotřebě oleje 0,2l/1000km znamená 3 litry mezi výměnami a to jsou cca 3/4 celé náplně. Takže litr mezi výměnami beru taky v pohodě, jenže to se pohybujeme někde jinde. Samozřejmě normálně uvažující člověk ten olev vymění ještě jednou v polovině intervalu.

zmulin píše: Mě poslední dobou i štvalo,že jedu na motorce,co při stejnejch výkonech žere jednou tolik,než ta novější vedle.....a to to beru zhruba a nikdy sem si tankování nezapisoval...


Spotřeba je věc, kterou jsem nikdy neřešil, u motorky kór. Každopádně spotřeba jde dolů ruku v ruce s emisemi, směs je stále chudší atp. Narvat tam benzín aby to jelo umí v podstatě každej

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 16:55 | Nahoru | #38458

Petta píše: Mam to podobne.. Trakce kurvi zabavu a ABS za me pruser. Zabrzdim rychleji bez.. na mokru maji obe veci pro me vyznam..



Myslíš nebo jsi zkoušel? Hodně lidí si to myslí a v reálu je to jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 16:59 | Nahoru | #38459
dakarista>

Mno, už delší dobu nosím v hlavě článek na toto téma. Až to dám dohromady, asi to vrznu k deníku motorky.
Když to nějak shrnu, jezdím 18 let na motorkách silnějších 600ccm. Nikdy jsem neměl u žádné z nich kontrolu trakce ani ABS a naučil jsem se s tím žít. Prostě jsem si u každý motorky našel limit a to jak přední brzdy dokud nezačne pohvizdovat přední kolo a taky u zadního kola, prostě v zatáčce zkouším kam až můžu zajít, kdy se to kolo konečně utrhne. Myslím si že je dobrý znát limity svojí motorky. Pokud je znám, dělá to podle mě lepšího jezdce, než jen tupě vzít za plyn či brzdu a věřit, že ABS nebo TC mě zachrání. já jsem prostě ze starý školy a chci mít veškeré ovládání motorky ve svých rukou. Věřím prostě víc sobě než výrobci stroje. A pokud se něco nepovede, můžu si za to jen já sám. Mám za to, že absence těchle pomocníčků ze mě dělá lepšího řidiče a proto to vypínám, nechci zakrnět a jen tupě tahat a mačkat, ale taky přemýšlet o tom co dělám, jak a proč.

Jízda na motorce je sama o sobě je natolik nebezpečná záležitost, že tyhle snahy výrobců udělat stroje bezpečnější vedou jen k tomu, že je může řídit daleko víc lidí, který by si na to dříve netroufli. Ale to, jestli se někdo vyseká nebo ne, není o tom kolik máš systémů na motorce, ale jak ti funguje ten hlavní ovládací systém v hlavě

Takže prvním důvodem proč to vypínám, je že o svojí bezpečnost se chci postarat sám a ne ať se za mě stará někdo jinej.

A druhým důvodem je to, že mi to bere zábavu !

S TC se nedá jezdit po zadním. Ne, že bych to tolik uměl, ale je prostě taková nádhera si to občas na odjezdu z křižovatky přizvednout a tím tak trochu zamachrovat a nebo třeba jízda přes horizonty s předním kolem v luftu má taky něco do sebe. A o tohle mě TC připravuje a to já
nechci. Navíc TC u motorky co má objem 950 a výkon 115k....směšný. Nástup výkonu je tak jemnej, že ani za dva se pořádně utrhnout to zadní kolo nedá. A ABS ? Ano, pokud jedu unavenej večer nebo za tmy domů, zapnu si to. Už kvůli srnám co tak rády běhají přes cestu. Ale pokud jezdím se zapnutým ABS, cítím ho na páčce pořád. Buď jezdím jako hovado a mačkám na tu brzdu moc, anebo je prostě tak naladěný, že zasahuje dřív, ale potom mám delší brzdnou dráhu a to já nechci.

Takže asi tak. U vzteklých potvor jako je SuperDuke či Tuono V4 mají tyhle systémy rozhodně větší smysl než u mojí hodňoučký skorojaponský Ducati Supersport...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:00 | Nahoru | #38460

Petta píše: Mam to podobne.. Trakce kurvi zabavu a ABS za me pruser. Zabrzdim rychleji bez.. na mokru maji obe veci pro me vyznam..


S tou trakcí zatím nevím, mám ještě málo najeto, abych to nějak pořádně zhodnotil. Zatím to zkouším ladit, už jsem jel i zatáčku bokem, taky jsem si všiml, že při nastavení na vyšší hodnotu zasahuje asi až moc a v podstatě kurví ten výjezd. Ale jak říkám, zatím je brzy.

Co se týká ABS, s tím jsem měl ze Speeda tady blbý zkušenosti, párktát se mi stalo, že místo brždění mi ABS přestalo brzdit a měl jsem s tím celkem dost práce. Dneska se tomu směju, ale úplně do smíchu mi nebylo, když po přejezdu malýho horizontu následovanýho levou 90 moto prostě nebrzdí ...
U SD to je zatím ale úplně jinak, systémy šly evidentně hodně dopředu a vůbec nemám problém, že by to nějak agresivně zasahovalo, alespoň na ty sportovní nastavení režimů (Sport a Track).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist