bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:38 | Nahoru | #37591
Toho ja se nebojim, ta se mi vubec nelibi!! Ale R1M, RSV4, 1299 nebo V4, F4. Na ty bych se mohl koukat v garazi, ani jezdit bych nemusel. Jenom do prace na frajera!!

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:46 | Nahoru | #37592
teorie o mnozstvi otevreneho plynu v zavislositi na case je zcestna. Myslim ze ani FREEDOM nebude mit plny plyn vice jak par % casu z projizdky.
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:47 | Nahoru | #37593

Petta píše: Toho ja se nebojim, ta se mi vubec nelibi!! Ale R1M, RSV4, 1299 nebo V4, F4. Na ty bych se mohl koukat v garazi, ani jezdit bych nemusel. Jenom do prace na frajera!!



tak celokapotovany motorky jsou co se estetiky tyka jinde, ale jezdit se na tom neda a navic uz takovou mam :D
s1000r by byla myslim fajn na jezdeni, ale asi by to svadelo k moc velke divocine v provozu, takze nic zkouset nebudu, dam si do kupy veterana a vyblbnu se na okruhu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:49 | Nahoru | #37594

assassin píše: Petta: ja bych zkusil s1000r, ale bojim se, ze bych ho pak potreboval



Jen se na "to" nesmíš kouknout zepředu
jinak asi dobrej stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:51 | Nahoru | #37595

zelva0007 píše: teorie o mnozstvi otevreneho plynu v zavislositi na case je zcestna. Myslim ze ani FREEDOM nebude mit plny plyn vice jak par % casu z projizdky.
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.



presne tak, kdyz potrebujes na dalnici podjet zavodniky v rychlem a prostrednim, chces to udelat rychle - tam jdu bezne o 3kvalty dolu a plnej. to same pri predjizdeni ve vyssich rychlostech .... je fajn ze vyuzivas stroj na 100procent, do doby nez nekde potrebujes predjet auto co te trvale zdrzuje a on ti ten nafouknutej dvoulitr na rovince podrzi a zjistis ze ho nedas :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:53 | Nahoru | #37596

Tifone píše: Jen se na "to" nesmíš kouknout zepředu
jinak asi dobrej stroj



extra krasnej neni (dobre, ta maska je fakt hnusna) , spis myslim, ze by mi ucarovalo to jak funguje... minule s nami jezdil v myte starsi typek, je fakt, ze to byl fakt dobrej pilot, ale co ten stroj pod vedenim nekoho kdo umi dokaze? to jsem fakt koukal...

Naposledy editováno 19.07.2018 10:53:53

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:54 | Nahoru | #37597

zelva0007 píše: teorie o mnozstvi otevreneho plynu v zavislositi na case je zcestna. Myslim ze ani FREEDOM nebude mit plny plyn vice jak par % casu z projizdky.
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.



Nemuzes mit Ferrari a jezdit jenom pro rohliky. Je potreba dat tomu radne napit!

Assa: tak neni treba to honit po rovinkach, ale nalozit tomu na vyjezdech, to me na silnych masinach bavi.. rovinky seru, max 200 a to jeste malokdy. neco mi tam vlitne a nestacis se ani pomodlit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:55 | Nahoru | #37598
assassin> jo ale takových litrů co fungujou dneska vybereš víc. A navíc se na ně dá i koukat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 10:59 | Nahoru | #37599
assassin>

presne tak, kdyz potrebujes na dalnici podjet zavodniky v rychlem a prostrednim, chces to udelat rychle - tam jdu bezne o 3kvalty dolu a plnej. to same pri predjizdeni ve vyssich rychlostech .... je fajn ze vyuzivas stroj na 100procent, do doby nez nekde potrebujes predjet auto co te trvale zdrzuje a on ti ten nafouknutej dvoulitr na rovince podrzi a zjistis ze ho nedas :D



nejen na dalnici. Nedavno jsem byl na vyjizdce na monstru a zbytek byly same litrove SS a sami divocaci na nich. Zatacky se daly stihat, i kdyz jsem z monstra musel mackat takrka maximum. Pak prisly dlouhe tahle zatacky nad 200kmh a monster zacal rapidne ztracet....coz me sralo

Naposledy editováno 19.07.2018 11:00:47

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 11:05 | Nahoru | #37600

Tifone píše: assassin> jo ale takových litrů co fungujou dneska vybereš víc. A navíc se na ně dá i koukat.



v kategorii "nahacu" toho zas tak moc nebude s timhle vykonem a fungujici elektronikou... a u tech co tomu konkuruji je to s tou koukatelnosti taky "sporny" :D

ja jsem momentalne se stroji spokojen, jen je jeste uvedu do 1A stavu (haha) a nepotrebuju uz nic jinyho :D

(ok, kdyby se nasla sb8r nebo v-due s cenou pro smrtelniky, asi bych mel zase nutkani utratit naky penize....)

Naposledy editováno 19.07.2018 11:07:12

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 11:20 | Nahoru | #37601
zelva0007> o vikendu mi prijel kupec na agustu, ale byl moc vysokej, jinak uz bych byl u tebe, podivat se na tu 959.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 11:21 | Nahoru | #37602

assassin píše: freedom: v 90tejch za boha se 70ti ps? tak mozna na nakym srazu ducatistu :D v japonsku uz meli v te dobe pres 100koni i sestky :D



piču a šišky ... tenkrát ? kolik tu bylo motorek? Já jezdím ofiko od 97.roku a měl jsem XS750 67HP...a kamkoli si přijel na něčem neJawa, tak všichni koukali... pak jsem od 98 roku jezdil na Kawa 750 Turbo E 112HP... a i po roce 2000 jsi furt byl za exota...
Ta vlna kdy se začaly pořizovat mašiny jako doplněk k self image začala později 2004-2005.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 11:25 | Nahoru | #37603
Koukam, ze tady spousta lidi prodava a chce zase od nekoho jineho neco vzit.

Navrhuji opreraci "KULOVY BLESK" (podle toho filmu)

Hodte do placu kdo co ma a treba se vycendzuje jedno za druhe, druhe za treti atd a vsichni budou spokojeni.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 11:27 | Nahoru | #37604

t_freedom píše: piču a šišky ... tenkrát ? kolik tu bylo motorek? Já jezdím ofiko od 97.roku a měl jsem XS750 67HP...a kamkoli si přijel na něčem neJawa, tak všichni koukali... pak jsem od 98 roku jezdil na Kawa 750 Turbo E 112HP... a i po roce 2000 jsi furt byl za exota...
Ta vlna kdy se začaly pořizovat mašiny jako doplněk k self image začala později 2004-2005.



jo ja myslel obecne v motocyklovym svete, netusil jsem, ze je rec jen o tom za zeleznou oponou... to ono ve vietnamu budes king i dneska a i se 40ti HP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 11:29 | Nahoru | #37605

zelva0007 píše: teorie o mnozstvi otevreneho plynu v zavislositi na case je zcestna. Myslim ze ani FREEDOM nebude mit plny plyn vice jak par % casu z projizdky.
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.



tím bych si u SSa nebyl moc jistej ... mám plnej valnou většinu projížďky, mimo brždění a výjezdů...a když už na výjezdu plynuju, tak stejně většinou rovnou plnej.
Hele jezdím s tím běžně s klukama na soudobých bajcích a většinou mě ujíždějí jen na rovnějších úsecích...

to jen k tomu využívání potenciálu...

Kecy o výkonu, kterej potřebuju jen někdy jsou od 100-120HP zcela mimo...protože jak píšu, všichni ti kluci co šli ze 180-160HP na 110HP jezděj vlastně furt stejně...
Pokud máš něco pod 100HP...jako třeba to SSo, je tam už samože nouze výkon u znát ...ALE ...jsme zpět u vah ... Jestliže někdo bude mít 215kg japonce a já 190kg SS - rozdíl výkonovýho potenciálu je 12-15HP ...

Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 11:55 | Nahoru | #37606
Tady ve Strakonicích bylo v osmdesátých a devadesátých letech jap. motorek mraky, tady to frčelo asi nejvíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:01 | Nahoru | #37607

zelva0007 píše: Koukam, ze tady spousta lidi prodava a chce zase od nekoho jineho neco vzit.

Navrhuji opreraci "KULOVY BLESK" (podle toho filmu)

Hodte do placu kdo co ma a treba se vycendzuje jedno za druhe, druhe za treti atd a vsichni budou spokojeni.



To bys musel chtit turismo nebo brutale, nikdo nema prachy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:07 | Nahoru | #37608

t_freedom píše: tím bych si u SSa nebyl moc jistej ... mám plnej valnou většinu projížďky, mimo brždění a výjezdů...a když už na výjezdu plynuju, tak stejně většinou rovnou plnej.
Hele jezdím s tím běžně s klukama na soudobých bajcích a většinou mě ujíždějí jen na rovnějších úsecích...

to jen k tomu využívání potenciálu...

Kecy o výkonu, kterej potřebuju jen někdy jsou od 100-120HP zcela mimo...protože jak píšu, všichni ti kluci co šli ze 180-160HP na 110HP jezděj vlastně furt stejně...
Pokud máš něco pod 100HP...jako třeba to SSo, je tam už samože nouze výkon u znát ...ALE ...jsme zpět u vah ... Jestliže někdo bude mít 215kg japonce a já 190kg SS - rozdíl výkonovýho potenciálu je 12-15HP ...



ty japonsky sporty nejsou tak tezky a ty italsky tak lehky jak pises :D treba TL ma papirove o 1kg mensi suchou nez to tvoje SS

kdyz se jezdej trasy na sportovni jizdu - tzn to co asi jezdite vy - tak o vykon moc nejde, na takovejch mi bezne ujizdel kamarad s 50ti konovou husqvarnou kterej s nama jezdil.... ten vykon me chybi prave pri nejakym tom "obycejnym" jezdeni....cestovani.... potrebuju predjet auto co jsem dojel jizdou na pohodu, vyjedu vedle nej on seslapne plyn a uz ho bezpecne nepredjedu... jo jasne, porad je 100+ hp dost na vetsinu aut, ale musim jit ze 6ky na kterou jsem ho dojel na 4ku, mozna 3ku.... roztocit to na 8tis... a to uz jsem zas u jineho stylu jizdy... dojedes ho na 1200ccm 180+Hp nesmyslu a to co me to dela na vytocenou 3 to da i na tu 6ku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:10 | Nahoru | #37609

zelva0007 píše: Koukam, ze tady spousta lidi prodava a chce zase od nekoho jineho neco vzit.

Navrhuji opreraci "KULOVY BLESK" (podle toho filmu)

Hodte do placu kdo co ma a treba se vycendzuje jedno za druhe, druhe za treti atd a vsichni budou spokojeni.



OK,měl bych tu někde zadřenou hondu mbx bez papírů........nabízejte....můžete i italský(trochu s věkem měknu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:13 | Nahoru | #37610
Petta> Spíš nikdo nechce Italského Horneta a Hondastradu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:18 | Nahoru | #37611

Jasek píše: OK,měl bych tu někde zadřenou hondu mbx bez papírů........nabízejte....můžete i italský(trochu s věkem měknu)



Někde mám konzervu italskejch sušenejch rajčat... co k tý hujdě přidáš?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:26 | Nahoru | #37612
Prostě a jednoduše jste měniči a nemáte ty motorky rádi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:29 | Nahoru | #37613
strakon>

Prostě a jednoduše jste měniči a nemáte ty motorky rádi



Ba naopak! Mame tak veke srdce, ze by bylo skoda rezervovat jej pouze pro jednu masinu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:31 | Nahoru | #37614
zelva0007> ale piču, nevíte, co chcete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:34 | Nahoru | #37615
strakon> Chceme vsechno!!! A kurva nebud sprosty!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:39 | Nahoru | #37616
zelva0007> piča není v Ostravě přece sprostý slovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:50 | Nahoru | #37617

assassin píše: ty japonsky sporty nejsou tak tezky a ty italsky tak lehky jak pises :D treba TL ma papirove o 1kg mensi suchou nez to tvoje SS

kdyz se jezdej trasy na sportovni jizdu - tzn to co asi jezdite vy - tak o vykon moc nejde, na takovejch mi bezne ujizdel kamarad s 50ti konovou husqvarnou kterej s nama jezdil.... ten vykon me chybi prave pri nejakym tom "obycejnym" jezdeni....cestovani.... potrebuju predjet auto co jsem dojel jizdou na pohodu, vyjedu vedle nej on seslapne plyn a uz ho bezpecne nepredjedu... jo jasne, porad je 100+ hp dost na vetsinu aut, ale musim jit ze 6ky na kterou jsem ho dojel na 4ku, mozna 3ku.... roztocit to na 8tis... a to uz jsem zas u jineho stylu jizdy... dojedes ho na 1200ccm 180+Hp nesmyslu a to co me to dela na vytocenou 3 to da i na tu 6ku....



twl, ty bys mohl dělat místo Goebelse pro Hitlera propagandu ... líbí se mi, jak velmi často pomineš jemné detaily, zatímco velmi rád na nich jiné dostáváš.
Takže poměříme "SUCHÉ" hmostnosti u SSa a TLka... takový stejný, principiálně, bajky... tak naplníme SSo olejem + možná baterka... ok...a jak to vypadá u TLka... hmmm...pohotovostní 216kg ...ehm... SSo a proto jsem to psal, má pohotovostku přes 190kg (193-195kg) ... nepříjde mi fér psaát takový věci jakože to jsou stejně těžký motorky ... nesjou... ale pokus dobrý

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:52 | Nahoru | #37618
strakon>

piča není v Ostravě přece sprostý slovo


...ale jen kdyz picuje ostravak

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 12:56 | Nahoru | #37619
zelva0007> nepičuj!!!!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2018 v 13:00 | Nahoru | #37620
zelva0007> jj, když to vrazí Ivoš do každý věty 5x, tak mi to ani nepřijde

Naposledy editováno 19.07.2018 14:57:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist