kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.
Petta píše: Toho ja se nebojim, ta se mi vubec nelibi!! Ale R1M, RSV4, 1299 nebo V4, F4. Na ty bych se mohl koukat v garazi, ani jezdit bych nemusel. Jenom do prace na frajera!!
tak celokapotovany motorky jsou co se estetiky tyka jinde, ale jezdit se na tom neda a navic uz takovou mam :D
s1000r by byla myslim fajn na jezdeni, ale asi by to svadelo k moc velke divocine v provozu, takze nic zkouset nebudu, dam si do kupy veterana a vyblbnu se na okruhu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta: ja bych zkusil s1000r, ale bojim se, ze bych ho pak potreboval
Jen se na "to" nesmíš kouknout zepředu
jinak asi dobrej stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: teorie o mnozstvi otevreneho plynu v zavislositi na case je zcestna. Myslim ze ani FREEDOM nebude mit plny plyn vice jak par % casu z projizdky.
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.
presne tak, kdyz potrebujes na dalnici podjet zavodniky v rychlem a prostrednim, chces to udelat rychle - tam jdu bezne o 3kvalty dolu a plnej. to same pri predjizdeni ve vyssich rychlostech .... je fajn ze vyuzivas stroj na 100procent, do doby nez nekde potrebujes predjet auto co te trvale zdrzuje a on ti ten nafouknutej dvoulitr na rovince podrzi a zjistis ze ho nedas :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jen se na "to" nesmíš kouknout zepředu
jinak asi dobrej stroj
extra krasnej neni (dobre, ta maska je fakt hnusna) , spis myslim, ze by mi ucarovalo to jak funguje... minule s nami jezdil v myte starsi typek, je fakt, ze to byl fakt dobrej pilot, ale co ten stroj pod vedenim nekoho kdo umi dokaze? to jsem fakt koukal...
Naposledy editováno 19.07.2018 10:53:53
zelva0007 píše: teorie o mnozstvi otevreneho plynu v zavislositi na case je zcestna. Myslim ze ani FREEDOM nebude mit plny plyn vice jak par % casu z projizdky.
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.
Nemuzes mit Ferrari a jezdit jenom pro rohliky. Je potreba dat tomu radne napit!
Assa: tak neni treba to honit po rovinkach, ale nalozit tomu na vyjezdech, to me na silnych masinach bavi.. rovinky seru, max 200 a to jeste malokdy. neco mi tam vlitne a nestacis se ani pomodlit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
presne tak, kdyz potrebujes na dalnici podjet zavodniky v rychlem a prostrednim, chces to udelat rychle - tam jdu bezne o 3kvalty dolu a plnej. to same pri predjizdeni ve vyssich rychlostech .... je fajn ze vyuzivas stroj na 100procent, do doby nez nekde potrebujes predjet auto co te trvale zdrzuje a on ti ten nafouknutej dvoulitr na rovince podrzi a zjistis ze ho nedas :D
nejen na dalnici. Nedavno jsem byl na vyjizdce na monstru a zbytek byly same litrove SS a sami divocaci na nich. Zatacky se daly stihat, i kdyz jsem z monstra musel mackat takrka maximum. Pak prisly dlouhe tahle zatacky nad 200kmh a monster zacal rapidne ztracet....coz me sralo
Naposledy editováno 19.07.2018 11:00:47
Tifone píše: assassin> jo ale takových litrů co fungujou dneska vybereš víc. A navíc se na ně dá i koukat.
v kategorii "nahacu" toho zas tak moc nebude s timhle vykonem a fungujici elektronikou... a u tech co tomu konkuruji je to s tou koukatelnosti taky "sporny" :D
ja jsem momentalne se stroji spokojen, jen je jeste uvedu do 1A stavu (haha) a nepotrebuju uz nic jinyho :D
(ok, kdyby se nasla sb8r nebo v-due s cenou pro smrtelniky, asi bych mel zase nutkani utratit naky penize....)
Naposledy editováno 19.07.2018 11:07:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: freedom: v 90tejch za boha se 70ti ps? tak mozna na nakym srazu ducatistu :D v japonsku uz meli v te dobe pres 100koni i sestky :D
piču a šišky ... tenkrát ? kolik tu bylo motorek? Já jezdím ofiko od 97.roku a měl jsem XS750 67HP...a kamkoli si přijel na něčem neJawa, tak všichni koukali... pak jsem od 98 roku jezdil na Kawa 750 Turbo E 112HP... a i po roce 2000 jsi furt byl za exota...
Ta vlna kdy se začaly pořizovat mašiny jako doplněk k self image začala později 2004-2005.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Navrhuji opreraci "KULOVY BLESK" (podle toho filmu)
Hodte do placu kdo co ma a treba se vycendzuje jedno za druhe, druhe za treti atd a vsichni budou spokojeni.
t_freedom píše: piču a šišky ... tenkrát ? kolik tu bylo motorek? Já jezdím ofiko od 97.roku a měl jsem XS750 67HP...a kamkoli si přijel na něčem neJawa, tak všichni koukali... pak jsem od 98 roku jezdil na Kawa 750 Turbo E 112HP... a i po roce 2000 jsi furt byl za exota...
Ta vlna kdy se začaly pořizovat mašiny jako doplněk k self image začala později 2004-2005.
jo ja myslel obecne v motocyklovym svete, netusil jsem, ze je rec jen o tom za zeleznou oponou... to ono ve vietnamu budes king i dneska a i se 40ti HP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: teorie o mnozstvi otevreneho plynu v zavislositi na case je zcestna. Myslim ze ani FREEDOM nebude mit plny plyn vice jak par % casu z projizdky.
Jde o to tam ten vykon mit a kdyz se chce, tak se pouzije, kdyz ne, tak ne.
tím bych si u SSa nebyl moc jistej ... mám plnej valnou většinu projížďky, mimo brždění a výjezdů...a když už na výjezdu plynuju, tak stejně většinou rovnou plnej.
Hele jezdím s tím běžně s klukama na soudobých bajcích a většinou mě ujíždějí jen na rovnějších úsecích...
to jen k tomu využívání potenciálu...
Kecy o výkonu, kterej potřebuju jen někdy jsou od 100-120HP zcela mimo...protože jak píšu, všichni ti kluci co šli ze 180-160HP na 110HP jezděj vlastně furt stejně...
Pokud máš něco pod 100HP...jako třeba to SSo, je tam už samože nouze výkon u znát ...ALE ...jsme zpět u vah ... Jestliže někdo bude mít 215kg japonce a já 190kg SS - rozdíl výkonovýho potenciálu je 12-15HP ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Koukam, ze tady spousta lidi prodava a chce zase od nekoho jineho neco vzit.
Navrhuji opreraci "KULOVY BLESK" (podle toho filmu)
Hodte do placu kdo co ma a treba se vycendzuje jedno za druhe, druhe za treti atd a vsichni budou spokojeni.
To bys musel chtit turismo nebo brutale, nikdo nema prachy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: tím bych si u SSa nebyl moc jistej ... mám plnej valnou většinu projížďky, mimo brždění a výjezdů...a když už na výjezdu plynuju, tak stejně většinou rovnou plnej.
Hele jezdím s tím běžně s klukama na soudobých bajcích a většinou mě ujíždějí jen na rovnějších úsecích...
to jen k tomu využívání potenciálu...
Kecy o výkonu, kterej potřebuju jen někdy jsou od 100-120HP zcela mimo...protože jak píšu, všichni ti kluci co šli ze 180-160HP na 110HP jezděj vlastně furt stejně...
Pokud máš něco pod 100HP...jako třeba to SSo, je tam už samože nouze výkon u znát ...ALE ...jsme zpět u vah ... Jestliže někdo bude mít 215kg japonce a já 190kg SS - rozdíl výkonovýho potenciálu je 12-15HP ...
ty japonsky sporty nejsou tak tezky a ty italsky tak lehky jak pises :D treba TL ma papirove o 1kg mensi suchou nez to tvoje SS
kdyz se jezdej trasy na sportovni jizdu - tzn to co asi jezdite vy - tak o vykon moc nejde, na takovejch mi bezne ujizdel kamarad s 50ti konovou husqvarnou kterej s nama jezdil.... ten vykon me chybi prave pri nejakym tom "obycejnym" jezdeni....cestovani.... potrebuju predjet auto co jsem dojel jizdou na pohodu, vyjedu vedle nej on seslapne plyn a uz ho bezpecne nepredjedu... jo jasne, porad je 100+ hp dost na vetsinu aut, ale musim jit ze 6ky na kterou jsem ho dojel na 4ku, mozna 3ku.... roztocit to na 8tis... a to uz jsem zas u jineho stylu jizdy... dojedes ho na 1200ccm 180+Hp nesmyslu a to co me to dela na vytocenou 3 to da i na tu 6ku....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Koukam, ze tady spousta lidi prodava a chce zase od nekoho jineho neco vzit.
Navrhuji opreraci "KULOVY BLESK" (podle toho filmu)
Hodte do placu kdo co ma a treba se vycendzuje jedno za druhe, druhe za treti atd a vsichni budou spokojeni.
OK,měl bych tu někde zadřenou hondu mbx bez papírů........nabízejte....můžete i italský(trochu s věkem měknu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Prostě a jednoduše jste měniči a nemáte ty motorky rádi
Ba naopak! Mame tak veke srdce, ze by bylo skoda rezervovat jej pouze pro jednu masinu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ty japonsky sporty nejsou tak tezky a ty italsky tak lehky jak pises :D treba TL ma papirove o 1kg mensi suchou nez to tvoje SS
kdyz se jezdej trasy na sportovni jizdu - tzn to co asi jezdite vy - tak o vykon moc nejde, na takovejch mi bezne ujizdel kamarad s 50ti konovou husqvarnou kterej s nama jezdil.... ten vykon me chybi prave pri nejakym tom "obycejnym" jezdeni....cestovani.... potrebuju predjet auto co jsem dojel jizdou na pohodu, vyjedu vedle nej on seslapne plyn a uz ho bezpecne nepredjedu... jo jasne, porad je 100+ hp dost na vetsinu aut, ale musim jit ze 6ky na kterou jsem ho dojel na 4ku, mozna 3ku.... roztocit to na 8tis... a to uz jsem zas u jineho stylu jizdy... dojedes ho na 1200ccm 180+Hp nesmyslu a to co me to dela na vytocenou 3 to da i na tu 6ku....
twl, ty bys mohl dělat místo Goebelse pro Hitlera propagandu ... líbí se mi, jak velmi často pomineš jemné detaily, zatímco velmi rád na nich jiné dostáváš.
Takže poměříme "SUCHÉ" hmostnosti u SSa a TLka... takový stejný, principiálně, bajky... tak naplníme SSo olejem + možná baterka... ok...a jak to vypadá u TLka... hmmm...pohotovostní 216kg ...ehm... SSo a proto jsem to psal, má pohotovostku přes 190kg (193-195kg) ... nepříjde mi fér psaát takový věci jakože to jsou stejně těžký motorky ... nesjou... ale pokus dobrý
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
piča není v Ostravě přece sprostý slovo
...ale jen kdyz picuje ostravak