bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.12.2017 v 15:15 | Nahoru | #31321
Tifone> nám přivezli jeden nový na rolny do řetězů a na Star máme práce hafo, že budou kupovat asi další

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.12.2017 v 15:16 | Nahoru | #31322
t_freedom> Kdepak. Všechno podle pravidel.
Ukaž nějaký fotky ty nový krasavice
Jinak moc gratuluji fakt super investice

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.12.2017 v 15:17 | Nahoru | #31323
Honzatuu> to jdeš na otcovskou?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.12.2017 v 15:47 | Nahoru | #31324
Honzatuu> hned včera šla kapota dolů.Novej olej(ten starej vytekl s barvou jantaru, takže se v tom motoru ani neproplách). Baterka byla total izolant, vyskratovaná. Takže přes start kabely varta z SSa-ale ty krokodýly to nepřenesou. Ale pumpa jde a kontrolky taky. Startér spíná ale skoro s tím nehne, fakt tak o dvě pídé. Ale kompresi a ještě zatuhlý kruhy a písty to asi prostě nedá
Takže momentálně je to naháč a bude se na něm makat. Vyndat svíce, nějakou hydrauliku do válců a rozhejbat. Pak to zkusíme s novou baterkou a benzínem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.12.2017 v 15:58 | Nahoru | #31325
t_freedom> to už jsi zase koupil nějakou hirošimu ? Eště k tomu italskou ? To už z tý garáže nevylezeš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.12.2017 v 18:25 | Nahoru | #31326
Attim> ano další italský střep

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.12.2017 v 23:09 | Nahoru | #31327
t_freedom> ty jo má to fakt hustém motor.
Pamatuju si když jsem ji jako kluk obdivoval v katalogu. Už tenkrát to byl exot.
Bude to uloženka a nebo ji plánuje s jezdit??

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 04:28 | Nahoru | #31328
Honzatuu> Ono asi záleží s kým to kupoval Jestli s fotříkem nebo třeba Špájou Psal přeci že to nefinancuje sám.No a pokud s Eli tak juchu u

By se pak hádali kdo pojede,kdo zaplatí případně škodu atd.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 09:34 | Nahoru | #31329
Honzatuu> kupoval jsem to s tatíkem. Zprovozní se a bude se s ní jezdit, ale velmi sporadicky. Určitě s ní dojedu někam na naše setkání. Ale bude to jen několik tkm ročně. Mne hlavně zajímá jak to bude se spolehlivostí, ale na druhou stranu, tak málo najeto má asi málokterá
Ten motor je hlavně na 750ku dost subtilní...to mě překvapuje, proto asi i ta váha. Ale pánové, ke všemu přístup jak k penězům, hrůza. Pod deklem na nádrži je airbox, největší co jsem kdy viděl a všechno pod ním, civky, vstřikováče. Pod prdelí od zadu až k ke koulím je nádrž a všechno pod ní, takže baterka se vydává vykloněním k zadnímu kolu a její držák má jen 2/3 délky baterky-zbytek visí ve vzduchu, aby pak šla podrazit...vychází to fakt na milimetry a než na to přijdeš je to fakt pakárna.
No veselé vánoce přeji chobotnice...

Naposledy editováno 04.12.2017 09:41:54

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 11:11 | Nahoru | #31330
t_freedom> ač mi starý jebky(nic proti gustu jednotlivých soudruhů) nic neříkají,na toto se těším naživo.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 13:32 | Nahoru | #31331
Nekdo nejake zkusenosti s Ducati desert sled? Jak je na tom motorka co se tyka servisnich nakladu?

Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 13:48 | Nahoru | #31332
t_freedom> Tu 851 bych Ti ještě slabě záviděl. Laverda je na mě už příliš velký exot. Ale ať se dílo zdaří a motka jezdí, jak má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 15:03 | Nahoru | #31333
KubaLC8> Tipuju stejný,jako všechny ostatní Scramblery s osmikilem........teda plus duše a malinko víc oleje do delších vidlí asi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 15:22 | Nahoru | #31334
t_freedom> Gratulace ke koupi! Fakt musím uznat zajímavá volba stroje

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 15:25 | Nahoru | #31335

zmulin píše: KubaLC8> Tipuju stejný,jako všechny ostatní Scramblery s osmikilem........teda plus duše a malinko víc oleje do delších vidlí asi



Na to osmikilo jsem nasel jen servisni naklady v USD, kdy prvni prohlidka vysla kolem 600USD

Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 15:34 | Nahoru | #31336
Mne tedy prvni na scr stala 2300 kc, myslim..

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 15:38 | Nahoru | #31337
jako prvni prohlidka po 12000km?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 15:51 | Nahoru | #31338
KubaLC8> první se stále dělá po litru ne?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 17:10 | Nahoru | #31339
Tak tak.. po 1000 a pak na 12000 myslim. Tam uz jsem se nedostal..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 17:32 | Nahoru | #31340
t_freedom>holt to mají pěkně vymyšlený.
Jsem zvedavej až to uvidim na živo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 17:54 | Nahoru | #31341

KubaLC8 píše: jako prvni prohlidka po 12000km?



Náklady na motor budou stejný jako u všech ostatních vzducháčů a zbytek dle opotřebení jako u jakýkoliv jiný moto částečně na polňačku....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 18:08 | Nahoru | #31342

Petta píše: Tak tak.. po 1000 a pak na 12000 myslim. Tam uz jsem se nedostal..



to jste celí vy " notoričtí měniči "

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 19:42 | Nahoru | #31343
KubaLC8> asi okolo 5.000Kč nebo tak nějak platívám
Má ho redaktor Motohouse na delší dobu, tak se zkus poptat jeho ...
Já mám na Urban enduru aktuálně najeto asi 13000km a zatím to jede

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 21:10 | Nahoru | #31344
O prvni nejde, asi to nebude nova masina, spis jde o to pravidelne, maji tam intervam 12tkm / rok, desmo 12tkm

remeny se meni co 12tkm?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 21:20 | Nahoru | #31345
KubaLC8> řemeny 24tkm+to co se dělá běžně při 12tkm....

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 21:25 | Nahoru | #31346
...nebo co dva roky. Ale tři roky v pohodě daj (když na tom moc neblbneš), jenom zkontrolovat napínáky.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 21:49 | Nahoru | #31347
Frennky> můžeš i blbnout...
Dobrý je to v zimě několikrát otočit, aby nebyly řemeny přes kladky furt na jednom místě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 22:48 | Nahoru | #31348
KubaLC8> Řemeny se mneni po 12000 nebo dva roky. Ja to dělám co dva roky cena cca6000

Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 23:03 | Nahoru | #31349
Novy modely maj remeny po 30000 a peti letech. 4ventily. I u 2ventilu staci po 15 a 3-4 letech. Kazdy rok kontrola a je to cajk.. 80 % ojetych ducati starych 8-10 let videly kladky novy remeny jen v tovarne..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2017 v 23:37 | Nahoru | #31350

fsmoula píše: KubaLC8> Řemeny se mneni po 12000 nebo dva roky. Ja to dělám co dva roky cena cca6000



Řemeny se mění po DVACETIČTYŘECH!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist