kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: po dobu dobrého prohřátí svodů....
...vytáhnu tě dnes večer (18 : 00 + ) ? .... že bych se opět po dlouhé době nevěnoval svému chlupatému dítěti ?
Hele ty psotníku, neřeš toho "čtyřválce pěknýho italskýho vytočenýho elektronickýho" a vymáčkni se, jak to bude s termínem NDW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A k tomu tlaku v gumách od Pirelli..... jako opravdu 1.8 do provozu na silnici třeba pro Rosso II, nebo i Rosso Corsa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Chuďas899> Dyž jsem byl u něj na motoškole, tak se "nenápadně" v průběhu řeči zmiňoval o různejch produktech . Rozumnej člověk si to přebere sám, neberu to od něj jako něco špatnýho.
A k tomu tlaku v gumách od Pirelli..... jako opravdu 1.8 do provozu na silnici třeba pro Rosso II, nebo i Rosso Corsa?
to kde vyčetl?
vždyt pepa sršňů, říká co píše výrobce moto... 1.8 mi taky přijde málo, když já mám 2,5 a 2,8
Naposledy editováno 11.08.2015 22:15:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale co teď ve 40 letech není už nač čekat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Frennky> dik, ale zatím neni k čemu gratulovat. Ještě tu nestojí. Mě se to líbilo vždycky, ale ňák jsem měl furt respekt.
Ale co teď ve 40 letech není už nač čekat.
To už je jako kdyby byla v garáži . Já čekám i po 50ce !
spajazacatecnik píše: Frennky> dik, ale zatím neni k čemu gratulovat. Ještě tu nestojí. Mě se to líbilo vždycky, ale ňák jsem měl furt respekt.
Ale co teď ve 40 letech není už nač čekat.
Tak jako je v každám věku je na co čekat, snad si to čekaní nezkrátíš! Respekt je nunto mít pořád
Naposledy editováno 11.08.2015 22:37:43
Ale jak říkám,jezdit fakt umí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Chuďas899>A k tomu tlaku v gumách od Pirelli..... jako opravdu 1.8 do provozu na silnici třeba pro Rosso II, nebo i Rosso Corsa?
to platí jenom pro gumy na okruh. Rosso Corsa ne.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Chuďas899 píše: Ještě malej rejpanec k těm helmám......... Sršeň je odvařenej ze všeho co mu momentálně daj zadarmo do testu :D Bohužel Pepa je ukázkovej příklad jak "zkomerčnět".... Úplně legendární je jeho srovnávák gum... R10, Supercorsa V2 SP a Dunlop D212..... kde Pirellku nafoukal na 2.9 a stěžoval si jak je to nejetelný ( Pirelli bez rozdílů teď předepisuje 1.8 za studena na silnici). O Dunlopu řekl jak je mrtvá na změnu směru, ale že teda drží........... samozřejmě nejlepší byly R10 žejo.... o kterejch Vám lepší okruhovej jezdec řekne že to jsou sračky... (aneb proč by taky hned po roce Bridge udělalo EVO verzi)........ a úplně největší vtip je ten, že když Vojta Pepovi servisuje motorky tak tam vozí jen Pirelli, Dunlop a nebo slicky Metzeler což všichni víme je "starší" pirelli superbike.
Proto jsem psal, ať si to každej přebere po svým... Já Pepu beru, jezdit umí, je to v pohodě týpek a to že si jede v TV a na FB nějakou hustokrutou image je jeho věc, která ho zase na druhou stranu dobře živí. Každej rozumnej a zkušenější jezdec jeho slova nebere jako boží přikázání a vezme si z toho co se mu hodí, pro ty, co o ježdění vědí prd jsou jeho rady neocenitelný
K těm gumám, všude tvrdí, jak nekupovat jetý gumy z okruhu, jak měnit obě zároveň, ale když jsem byl u něj ve škole a viděl mojí jetou K3 vpředu a že nejsem úplnej nýmand, tak mi řekl, že to tak dělá taky, že na předek klidně dá něco měkčího
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Frennky> Jenže ty si Franto už sportovní motorku měl. Já ne. Kdyby si tenkrát u nás řekl, že se tý 848 chceš zbavit, tak jí teď mám já. Čert ví, jak by mi dlouho vydržela, ale určitě bych se na ní jezdit nějak naučil. Pak bych možná těmhle nanukum propadl. Neb taky ne, ale každopádně za Tuono můžeš vlastně ty!
No to jsou mi věci...ty fole za co já všechno nemůžu ?! Tenkrát jsem to ještě nevěděl, bylo to rozhodnutí ze dne na den, ale stejně na ní pořád myslím a třeba chytím tu Dripperiózu . Nikdy jsem se na ní jezdit nenaučil jak by si zasloužila, ale užil jsem si to a to šlo. Jakmile je nějaký inzerát na ní, slintám a přemýšlím.....
t_freedom> Já to myslel tak, že pořád čekám že možná někdy dá-li Pánbůh se naučím jezdit jako vy . Od života jsem se snad už dočkal všeho .
Jinak k těm tlakům: Viktor Noss......v ČR asi největší kapacita přes gumy: !„Jo přesně tak (teď podle mě nejzajímavější informace) proto teď Pirelli píše do všech těch svých materiálů: Na cestu za studena 2,1 dopředu a 1,8 dozadu na tyhle homologované sportovní pneumatiky.“ a teď nutno dodat: Homologované sportovní pneumatiky: Tzn. Pirelli Supercorsa SP a SC. Rosso Corsa, Rosso apod foukejte dle výrobce. Tudíž pokud tam Pepa nahustil 2.5 dopředu a 2.9 dozadu na SPčku tak se nedivím že to bylo strašně náchylné na změnu směru, když to bylo jako kámen...
Naposledy editováno 12.08.2015 12:08:05