globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 08:03 | Nahoru | #1501
drippera> nevidím žádný smajlíky...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 08:10 | Nahoru | #1502

drippera píše: Nevěřim mu ani slovo. Normálně to zase na něho přišlo! Nic víc a nic míň. Je to chronickej měnič, stejně jako já a nějakej "důvod" se hold vždycky najde...

A vy se tu z něj poserete...



Sorry, je mi do tebe hovno a nepřísluší mi tě řešit.. Jen už dospěj, prosím tě..

Naposledy editováno 14.07.2015 08:47:05

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 08:10 | Nahoru | #1503
Jedna ranni na chut



(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 08:13 | Nahoru | #1504
Lazyfucker> to je porno panecku

Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 08:18 | Nahoru | #1505
Na Ducati dni lítali dva kluci na 851 nebo 888, nepoznal jsem to v laminátech. Kdyby měli převlíklou Panigale do těhle kapot, neumím si představit, jak by ostatní
čuměli, než by zjistili, kde je zakopanej pes.. Měli je v závodních barvách, no petelice..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:09 | Nahoru | #1506
Ivos, Frenkky> Ono to roztažení desek je málo. Ale zkusím odpoledne vytáhnout osu z kola a celé kolo posunout směrem k chladiči, abych si udělal místo pro vyndání třmenu. Je to tam díky větším kotoučům dost natěsno... fotka Dejvovi stačlo roztažení těch desek, ale má klasické kotouče /280 mm/

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:12 | Nahoru | #1507
Lazyfucker> jaj...hned na první pohled mi na tom bylo něco divný...
možná by tohle bylo řešení pro náš OSC ... jako aby se vlk nažral a kozy zůstaly celý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:15 | Nahoru | #1508
Thor007> nojo...chlape...ale ty tu chceš poradit...a teprve na druhý stránce z tebe vypadne, že tam máš větší kotouče... nepříjde ti to jako podstatná věc, kterou bys měl zmínit? V tu chvíli asi padaj veškerý zkušenosti uživatelů standardní výbavy...nemyslíš?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:19 | Nahoru | #1509
Lazyfucker> Tak Libor se tu u tý fotky za břicho popadal, ale mě to příjde vtipný jak hádvěesópět...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:25 | Nahoru | #1510
t_freedom> jo to asi jo, jsem to v tom "nasráni" zapomněl zmínit ... Ona je to ale asi standardní výbava na 1198, nebo něčem co má to čidlo na předním kole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:27 | Nahoru | #1511
Thor007> Tak všechny velký supersporty maj asi už 320ky ne? ...mám za to že i já mám 320ky... a vím že brzdič jsem vytáhnul bez odpojení...ale jak to máš ty...nevím

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:33 | Nahoru | #1512
t_freedom> já mám 330... Jsem myslel, že to je kvůli tomu čidlu mezi třmenem a vidlicí /třmen je kvůli němu o 5 mm dál od vidle/ - takže všichni kdo maj kontrolu trakce SF, 1198 atd to mají stejně, ale jenom hádám... Myslel jsem, že je na to nějaká "finta" jak ten třmen shodit, ale asi budu muset posunout to kolo, jestli to pujde...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:34 | Nahoru | #1513
Nemá 1198 330 mm? Streetfighter určitě, 848 a SF848 mají 320 mm.

Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:35 | Nahoru | #1514
Zvláštní, já mám taky 320ky kotouče a vykolmil jsem to z toho tak nějak normálně.
Ale zase nemám M40 v tom bude asi krapet zádrhel, jsou nejspíš nabubřelejší.

edit: Než jsen to dopsal, tak je z toho 330. Tak kdo to rozlouskne, jak to teda servat?

Naposledy editováno 14.07.2015 09:36:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:44 | Nahoru | #1515
to posouvání kola je taky pěkná kravina, kolo se mi pohne s kotoučem . už radši nemyslím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:46 | Nahoru | #1516
Thor007> Čekal jem, kdy si na to přijdeš sám

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:49 | Nahoru | #1517
k tem brzdam - na 1098S jsem s tim zapasil, ale taky vytahnul. A po nalakovani do zlata jsem si to samo nechtel odrit. Ale kontrola trakce tam nebyla a velikost kotoucu nevim. Takovy trochu jezek v kleci / kole / :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:52 | Nahoru | #1518

drippera píše: Nevěřim mu ani slovo. Normálně to zase na něho přišlo! Nic víc a nic míň. Je to chronickej měnič, stejně jako já a nějakej "důvod" se hold vždycky najde...

A vy se tu z něj poserete...



Tady je ideální auditorium:


Naposledy editováno 14.07.2015 09:53:14

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:53 | Nahoru | #1519
sejrac> jak říká jeden můj známý - nejsem kok*t první den

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:56 | Nahoru | #1520
BTW nemáte někdo servisní manuál na tu 1198? nebo něco co má 330 kotouče? v mém návodu se tváří že to jde lehce, ale obrázky jsou tam z 1098/848 - má menší kotuče... Ještě chvíli a jdu se ztrapnit do servisu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 09:59 | Nahoru | #1521
Thor007> to posouvání kola není přeci úplná blbost - pokud ho posuneš dopředu a dolů, tak bys měl mít lepší šanci sundat brzdič ne...nevím tedy kde ti to vadí ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:03 | Nahoru | #1522
Thor007> 1198 Manual 2009

Nepíšou tam o žádný krkolomnosti to sundat.

Naposledy editováno 14.07.2015 10:04:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:07 | Nahoru | #1523
DoktorARO> tak podle ducati.com bys měl mít stejné kotouče i třmeny. Takže pokud to šlo tobě, musí to jít i mě. Asi jenom použít víc síly a míň strachu pořádně roztáhnout desky... Díky moc. Zkusím po práci...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:08 | Nahoru | #1524
Lazyfucker> Takovou 851 chi takýýýý

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:11 | Nahoru | #1525

Franco82 píše: Tady je ideální auditorium:



přesně... a už mě tu nebaví číst hovna.
Byli jsme roky "posraní" z píčovin co tu psal Martin ...který vzápětí braly za svý ve chvíli, kdy vychválený bajky vyměnil za Spýd Krypla...nebo Multisrádu ...pak vychválil Multisrádu ...a vzápětí už to zase neplatilo... takže ikdyby jsme se teď posrali z Petty ...může to bejt každýmu u análu.
A DOST ... fakt, konec píčovin ... z nikoho se tu už srát nebude...ačkoli to některým může chybět...netahejte sem sračky a osobní útoky ... pokud chcete někoho pošťouchnout a má to bejt joke...chce to odlahčit smajlem, jinak tu zase bude flame...
...a sami dobře víme jak má např. Petta seštelovaný zapalování
Takže klid...a neserte strejdu Libora

Naposledy editováno 14.07.2015 10:12:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:16 | Nahoru | #1526
sejrac> přesně tak to mám popsáno v manuálu taky... Asi to fakt chce použít víc síly

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:16 | Nahoru | #1527
Vyndat napřed destičky a pak teprv třmen,takhle to jde u klasiky,nevím jestli u monobloků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:18 | Nahoru | #1528
t_freedom> Když už jsem pátral po tom manuálu, narazil jsem i na toto, pokud bys neměl. Ducati750SS-900SS1991-1996manual-DE-EN-IT-ES-FR

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:20 | Nahoru | #1529
Thor007> Asi jsem se zamyslel...... Když rozevíráš destičky, tak kam jde kapalina? Nemáš jí tam moc a nemá už kam jít, že už to prostě nepřetlačíš?

Milovníci Italských krásek

14.7.2015 v 10:20 | Nahoru | #1530
Dobře ty, Freedome.. už jsem to zápalko trochu ojezdil, takže točí o dost dýl..
už na to seru, už to není to, co to bývalo..

Ale bacha, bacha, je to o hubu vytáčet sportovní auto do červenýho!!

Naposledy editováno 14.07.2015 10:20:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist