kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: zmulin> máš otevírací? Panorama (mám neotvírací) byla moje podmínka. Jednak je interiér světlejší a jednak mi přijde, že to právě pár cm ku prospěchu přidá. Mám 185cm/85kg a přijde mi to tak na hraně tak nevím jak se tam vlezeš ty
Vystrčí hlavu tím střešním oknem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PlusOne píše: Vystrčí hlavu tím střešním oknem?
V helme na skutra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: A jekaj máte názor na tyhle motorky, pokud jde o spolehlivost a servisní náročnost?
https://www.motorkar...1816039.html [/quote]
Asi už jsi se všechno dozvěděl tak jen moje troška do mlýna.
Toto byla jedna z prvních. žádný závažný potíže tan nebyly. Ale záleží jak se o ni kdo staral. Tak jak u všeho. Jinak motor do roku 2012 , jedna svíčka na válec, trošku ucukaná pod 3tis. otáček ale jela jak píchlá svině. Měl jsem 2012 a maximálka přes260
2013-2014 - to samé ale kulivá "ekologii" , dvě svíčky na válec , kultivovanější chod v nízkejch otáčkách - dá se od 2,5tis. jezdit na pohodu.Tenhle model motoru mám teď
má najeto něco přes 40tis. a zatím mimo pružinky co vrací řadičku do středové polohy nic jiného. A jede jen 238km/h
Od 2015 motor DVT -variabilní časování ventilů. Některé v tom roce žraly olej. Od 2016 prý vyřešeno.
atd atd atd
Naposledy editováno 02.06.2023 18:44:59
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: A jekaj máte názor na tyhle motorky, pokud jde o spolehlivost a servisní náročnost?
https://www.motorkar...1816039.html [/quote]
Stejnej motor jak 1198, akorát úhel překrytí ventilů 11° namísto u ostrý 41° a tím pádem větší životnost, menší spotřeba, jemnější chod, delší servisní interval o pár kW méně a mokrá spojka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Kubák> hele a je to pohodlný? Já sem se smířil s tím že moje motorja nejede a že výkon není tak dulezitej, jen sem nechal přehrát mapu a nám akrap, ale tohle samo nikdy "nepojede slušně". Ale motorka co letí a sedí a nebude pohodlná pro mě nemá už asi význam. Tak abych si nepohoršil. No, někdy se na tom asi svezu.
Jakože Supertenre 1200 nejede? Měly tedy dost zavřený výkon, hlavně na první rychlosti, ale když se to otevřelo, tam prý to lítalo úplně luxusně