globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 11:37 | Nahoru | #119671

assassin píše: Tifone: ja myslim, ze ten rozdilnej postup bude danej tim, ze u 4t to dirou u svicky nedostanes kam potrebujes + se tam pletou ventily. a co se toho vykyvu tyka, ono bude znat jestli ma ten motor vrtani 10mm nebo 100mm … u modelarskeho jsem to videl vzdy merit jak rikas. Ale nikdy jsme nemeli tak velkej motor jako pouzivas ty... resp mozna I o trochu vetsi objem (ted je v jednom eindeckeru tusim 60ccm) ale neladil se na vykon...


OK
jen bych ještě dodal ,že čím menší motor ,tím je citlivější na nastavení , kór v závodním režimu, kdy hledáš každej watt,pro nastavení "obyč" motoru bych z toho nedělal kosmickej výzkum

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 11:39 | Nahoru | #119672
v tomhle pripade bych rekl ze jde o kontrolu jestli se "squish" po rovnani hlavy a valce nezmensil na nebezpecnou hodnotu - nutnost tlustejsiho tesneni pod hlavou…

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 11:45 | Nahoru | #119673

assassin píše: v tomhle pripade bych rekl ze jde o kontrolu jestli se "squish" po rovnani hlavy a valce nezmensil na nebezpecnou hodnotu - nutnost tlustejsiho tesneni pod hlavou…



Tam by bylo fakt dobrý si nejdřív ujasnit, jestli je to fakt nezbytný. Pokud to není křivý což by u "jednoválce" být nemělo nebo v dosedací ploše nejsou nějaký defekty, tak je lepší na to šahat co nejmíň. Není to favorit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 11:47 | Nahoru | #119674

assassin píše: v tomhle pripade bych rekl ze jde o kontrolu jestli se "squish" po rovnani hlavy a valce nezmensil na nebezpecnou hodnotu - nutnost tlustejsiho tesneni pod hlavou…



...jj, už chápu...dík

FiZzeR > jako je tam za studena vůle jak na čepu, tak mezi stěnama...ale myslíš, že to na obvodu udělá třeba desetinu ? Kór na vodníku, kde je to všechno těsnější s menšíma vůlema?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 11:52 | Nahoru | #119675

Ta mezera by měla nějaká bejt. Co jsem zatím dohledal tak 1.0+-0.1je ok. Co je mimo má vliv na spalování. Říkají to chytřejší lidi než jsem já, tak tomu věřím.
Jestli budu upravovat výšku válce zarovnáním dosedací plochy hlavy, tak squish půjde do kopru. Ladí se to tloušťkou těsnění pod válcem.
Nejde mi o nějakej tuning alá zvyšování komprese ale chci to udělat jak nejlíp to půjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 11:58 | Nahoru | #119676

FiZzeR píše: Tifone> Souhlasím. Když se to pak ohřeje, nepotřebuješ ani kroužky


Kdyby jsi někdy měřil píst ,zjistíš že je "šišatej "už z výroby to proto aby se v místě většího tepelného namáhání po ohřátí nezadrbal. Co tam máš dál?
E: navíc pístovina není čistej hliník,ale slitina s vysokým obsahem křemíku, což se roztažností chová jinak než obyč hliník/dural

Naposledy editováno 17.05.2021 12:00:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 11:59 | Nahoru | #119677

honzabiker píše: ale chci to udělat jak nejlíp to půjde.



= srát se do toho co nejmíň Ale koukám že už máš taky hrábnuto do kanálů - nebo si s tím v duc dělaj takovou námahu, že by to tak hezky opracovali už ve fabrice?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:02 | Nahoru | #119678
To není moje hlava...to je ilustrační obrázek.
Jinak je do nich hrábnuto už v sérii. Resp. části kanálů jsou obrobený strojně a drobně doladěný ručně. Rezervy tam jsou ale necejtím potřebu to napravovat.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:03 | Nahoru | #119679

Tifone píše: Kdyby jsi někdy měřil píst ,zjistíš že je "šišatej "už z výroby to proto aby se v místě většího tepelného namáhání po ohřátí nezadrbal. Co tam máš dál?



Šišatej. A taky kuželovej, protože dno se rozpíná víc než plášť. Což u vrtání (u litrovýho v2 cca) 100mm a výšce pístu cca 50mm tu desetinu na obvodu klidně dát může.

Ale to je teorie. Však honzabiker má super možnost ověřit to v praxi - jsem si ale celkem šůr, že když drapne píst a bude s ním pohybovat kolmo na osu čepu, bude ve válci gajdat celkem znatelně, klidně o půl milimetru nebo i víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:03 | Nahoru | #119680
FiZzeR> to určitě není jeho palice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:04 | Nahoru | #119681

NP píše: a to co resite je vsechno potrebne vedet kdyz nekdo chce jezdit na italske motorce nebo jsou to jen takove picovinky na zahnani nudy v praci?


Know your enemy - poznej svého nepřítele

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:06 | Nahoru | #119682
Hoši, tady je to samej opravář. To je super. Jste fakt šikovní.

Aby bylo potřeba opravářů, je potřeba i rozbíječů. A to jsem zase já.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:06 | Nahoru | #119683
t_freedom> na tom 100mm pistu bude ten vykyv urcite meritelnej. hodne opotrebene pisty umi v horni uvrati I cvakat spodni stranou pistu (skirt) o stenu. meli jsme doma golfa kde ten pist klepal fakt vyrazne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:07 | Nahoru | #119684

cibus píše: Hoši, tady je to samej opravář. To je super. Jste fakt šikovní.

Aby bylo potřeba opravářů, je potřeba i rozbíječů. A to jsem zase já.


Neunáhluj se...já to zatím jen rozebral. Nespravil.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:10 | Nahoru | #119685

honzabiker píše: To není moje hlava...to je ilustrační obrázek.
Jinak je do nich hrábnuto už v sérii. Resp. části kanálů jsou obrobený strojně a drobně doladěný ručně. Rezervy tam jsou ale necejtím potřebu to napravovat.



To je milý V agustě maj teda poměrně zdařilý odlitky, ale jinak se na to vysrali. V tom místě kde je sedlo byla na obou hlavách hrana

(já teda potřebu to napravit cítil )

e.: ale taková kawasaki, to je jinej oddíl. ZX10R měla z fabriky ty kanály opracovaný komplet, a teda fakt parádně Akorát jestli růčo nebo strojně nevim, neumim to poznat

Naposledy editováno 17.05.2021 12:13:55

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:15 | Nahoru | #119686

honzabiker píše: Know your enemy - poznej svého nepřítele


Takze souboj, kdo ma vetsi koule vyhrat, motorka nebo kutil Tim

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:50 | Nahoru | #119687
Tohle je treba docela normalni u starejch Monsteru. Vymenis pist, par tisic to neklape a pak zacne znova. A pritom s klapanim ty motorky najedou jeste dalsich spoustu tisic kilometru. Jen pak musis otevrit spojku, abyst neslysel ten piston slap...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 12:55 | Nahoru | #119688
. nebo radši nic, dneska mě to fakt neba

DrDNA01>

Naposledy editováno 17.05.2021 13:08:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 13:12 | Nahoru | #119689
DrDNA01> ...tohle je doména 600 a 620ky ...konstrukční fail. třeba 9kilo se ani nehne.....vzducháče... to není úplně o tomhle tématu 996ky...

Naposledy editováno 17.05.2021 14:03:00

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 13:28 | Nahoru | #119690
FiZzeR> Měl jsi pravdu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:03 | Nahoru | #119691

Tifone píše: S tou výškou sorry a reklam na hlad nás tu je víc a nehlaste se všichni co

.

Já ne teda 9kg dole

Naposledy editováno 17.05.2021 14:09:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:11 | Nahoru | #119692

fsmoula píše: .

Já ne teda 9kg dole



a Fando ani nepiš, jak to děláš, resp. podrobnosti až po 22h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:15 | Nahoru | #119693
tomasd.> No nejenom to

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:27 | Nahoru | #119694

fsmoula píše: tomasd.> No nejenom to



seš línej se nažrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:38 | Nahoru | #119695

tomasd. píše: a Fando ani nepiš, jak to děláš, resp. podrobnosti až po 22h



Nebuď měkkosrdcatej - napiš rovnou, že prcá jako králík

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:41 | Nahoru | #119696
Jak děti teda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:42 | Nahoru | #119697
fsmoula> No já se už zase pomalu do dětství vracím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:43 | Nahoru | #119698

t_freedom píše: DrDNA01> ...tohle je doména 600 a 620ky ...konstrukční fail. třeba 9kilo se ani nehne.....vzducháče... to není úplně o tomhle tématu 996ky...



Jasny, ja jen nastavil zrcadlo Tifacovi s jeho lodickama..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 14:52 | Nahoru | #119699

Frennky píše: fsmoula> No já se už zase pomalu do dětství vracím



plíny jo?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2021 v 15:00 | Nahoru | #119700
Zase musí chudák dřít, abyste tady měli co číst

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist