kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Kontroloval bych olej a bylo by to v cajku, navíc na enduru žádnej hrot do omezovače, takže pohoda
To bys asi musel a jestli by to neznamenalo nic jinyho ,taky pohodě.Otazkou zůstává,jestli už by nebylo lepší pořídit 790 ADV R na stejnou zábavu,nebo do lesa nějakou už lehkou 300-450ku ,bo tahle mrda je na jedno těžká a na druhý taky otravná....i když ne ze by mě taky nenapadlo,ze bych potřeboval přesně tohle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Ty kraso... pak ze nahac nepojezdi kapoty... lepsi jak porno....
Noooo tak to vypadá hooodně slušně
Kolik to bude asi tak stát???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
menit vse je zbytecne moc prace, kdyz podle toho navodu v pohode zmeris kolik dava altik - hlavne vadnej altik nezpusobi, ze to dava moc. Tohle bude s nejvetsi pravdepodobnosti tim regulatorem - ale muzou to byt i jen spatne kontakty v konektoru, tzn bys mohl usetrit.
mam doma nekde ridici jednotku z TL usmazenou stejnym zpusobem.
pokud to opravdu musis udelat jak pises, tak bych to zkusil srazit rozsvicenyma svetlama a dal tam spis nejakou vic vybitou baterku. nejakou zalozni s sebou, protoze tuhle baterku nejspis znicis…
jo a co jsem videl, tak mas svetlo zalepene paskou, tak pokud bys jezdil se svetlama tak pasku sundej, at neutavis i svetlo to by byl ponekud drahej okruhovej den.
kdyz mas dalsi motorky na dily, nemas tam regulator? on nemusi byt z ktm, v podstate staci libovolnej trifazovej...
Naposledy editováno 02.09.2020 08:51:58
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: podle napeti na plne baterce ten voltmetr neukazuje uplne nesmysly, takze ti to dost prebiji. 18+V je hodne a v otackach to bude jeste horsi
menit vse je zbytecne moc prace, kdyz podle toho navodu v pohode zmeris kolik dava altik - hlavne vadnej altik nezpusobi, ze to dava moc. Tohle bude s nejvetsi pravdepodobnosti tim regulatorem - ale muzou to byt i jen spatne kontakty v konektoru, tzn bys mohl usetrit.
mam doma nekde ridici jednotku z TL usmazenou stejnym zpusobem.
pokud to opravdu musis udelat jak pises, tak bych to zkusil srazit rozsvicenyma svetlama a dal tam spis nejakou vic vybitou baterku. nejakou zalozni s sebou, protoze tuhle baterku nejspis znicis…
jo a co jsem videl, tak mas svetlo zalepene paskou, tak pokud bys jezdil se svetlama tak pasku sundej, at neutavis i svetlo to by byl ponekud drahej okruhovej den.
kdyz mas dalsi motorky na dily, nemas tam regulator? on nemusi byt z ktm, v podstate staci libovolnej trifazovej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Myslim že nebudou tak blbí a budou tam mít nějakou ochranu, ne. Ale stejně mi to přijde jako blbej nápad, to už by bylo lepší odvézt to tam na valníku a jezdit jen na baterku (vytahat pojistky od všeho zbytnýho).
ochranu proti cloveku co se vedome snazi odpalit elektroniku? ochrana proti prepolovovani je taky jen dioda a vetsinou to znamena odpalenejch X soucastek v zalite jednotce. tzn pro bezneho smrtelnika stejne vymena jednotky….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: vse mam i nahradni baterku a svitit budu uvidim co se bude dit treba dam par kol a konec,kazdopadne to budu jeste dneska merit
merenim uz dalsich uspechu nedosahnes, nafoukla baterka a namerenych 18V hovori jasne. tzn pokud mas jinej regler, tak bych ho tam nabastlil. Ja bohuzel nejedu, jinak bych vzal pajku a nakej regler, nemuzu se divat jak se to snazis usmazit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: podle napeti na plne baterce ten voltmetr neukazuje uplne nesmysly, takze ti to dost prebiji. 18+V je hodne a v otackach to bude jeste horsi
menit vse je zbytecne moc prace, kdyz podle toho navodu v pohode zmeris kolik dava altik - hlavne vadnej altik nezpusobi, ze to dava moc. Tohle bude s nejvetsi pravdepodobnosti tim regulatorem - ale muzou to byt i jen spatne kontakty v konektoru, tzn bys mohl usetrit.
mam doma nekde ridici jednotku z TL usmazenou stejnym zpusobem.
pokud to opravdu musis udelat jak pises, tak bych to zkusil srazit rozsvicenyma svetlama a dal tam spis nejakou vic vybitou baterku. nejakou zalozni s sebou, protoze tuhle baterku nejspis znicis…
jo a co jsem videl, tak mas svetlo zalepene paskou, tak pokud bys jezdil se svetlama tak pasku sundej, at neutavis i svetlo to by byl ponekud drahej okruhovej den.
kdyz mas dalsi motorky na dily, nemas tam regulator? on nemusi byt z ktm, v podstate staci libovolnej trifazovej...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Myslim že nebudou tak blbí a budou tam mít nějakou ochranu, ne. Ale stejně mi to přijde jako blbej nápad, to už by bylo lepší odvézt to tam na valníku a jezdit jen na baterku (vytahat pojistky od všeho zbytnýho).
...tohle je Gorgi řešení ... když už musíš... (jestli to jednotka dá, bez odpojenech funkcí)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: merenim uz dalsich uspechu nedosahnes, nafoukla baterka a namerenych 18V hovori jasne. tzn pokud mas jinej regler, tak bych ho tam nabastlil. Ja bohuzel nejedu, jinak bych vzal pajku a nakej regler, nemuzu se divat jak se to snazis usmazit
baterka je tam samozrejme jina nez ta usmazena..vy me sakra desite ja snad jezdit nebudu nebo cooo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...tohle je Gorgi řešení ... když už musíš... (jestli to jednotka dá, bez odpojenech funkcí)
to me taky napadlo..na vleku to vezu..ale po tom vasem psani uz nebudu mit tu radost z jezdeni..je pravda ze jsem s tim dojel 300km domu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ochranu proti cloveku co se vedome snazi odpalit elektroniku? ochrana proti prepolovovani je taky jen dioda a vetsinou to znamena odpalenejch X soucastek v zalite jednotce. tzn pro bezneho smrtelnika stejne vymena jednotky….
Né, ochranu proti tomu, aby to shořelo jak papírovej čert když dechne regl. Stejně tam musí něco takovýho bejt, když většina čidel a spol funguje na 5V, ne?
e.: a občas se tady na fóru najde někdo, komu se povede tu baterku přepólovat, obvykle to jen přepálí pojistku. Tak nevím.
Naposledy editováno 02.09.2020 09:05:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: GeorgePanek> aspoň si nech od někoho zkontrolovat všechny související kontakty, když už nestihneš vyměnit regulátor. Ale jinak jet s tím dobrej nápad není.
to vim ze to neni dobrej napad..ale kdyz musis tak musis..treba ji nakonec necham na vozejku.GeorgePanek píše: baterka je tam samozrejme jina nez ta usmazena..vy me sakra desite ja snad jezdit nebudu nebo cooo
jeste by bylo jedno bezpecne reseni. vzit nabitou baterku, nebo dve a jezdit jen na baterku bez nabijeni. vypnout spotrebice a rozpojit altik od regleru.
baterka minimalne pul hodiny zapalko a vstrik utahne, pokud to je jeste karbec - coz asi tohle je? tak to pojede bey svetel celej den...
jedina vec co neni moc cista je, ze ten altik v nezatizenem stavu bude mit na vodicich +-100V a teoreticky by tam mohl nastat nakej problem, ale nemyslim si. pokud by to melo byt bullet proof tak bych altik vyndal. predpokladam, ze stator bude nasroubovanej ve viku. Viko mas dost mozna nahradni, tzn povalit motorku na bok a vymenit za viko s vybranym altikem.
Na okruhovkach se tohle obcas jezdi. motor bez altiku, startovani externim starterem a provoz na lehouckou modelarskou baterku - 200/300g - ktera da cca pul hod a Mezi rozjizdkama se prehazuje….