globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW R1100R vs. R1150R
 
28.5.2015 v 19:43
Ahoj,
prosím o postřehy a rady stran těchto dvou brambůrek. Mám v plánu v (ne)dohledné době koupit eRko od BMW pokud tedy nevyhraje názor mé drahé polovičky a neukecá mě spolu s kámošem do Kawasaki W650 ) a nevím které. Na 1100 se mi líbí cena, všechno ostatní na 1150. Ale nejsem zrovna z nejbohatších a pro každou korunu se u mě najde využití i jinde, než při nákupu motorky, což mě nutí k zamyšlení i nad 1100... S 1150 jsem už měl chvilku tu čest, takže jí krapet znám...

Ptám se tedy:

O co je (je-li) 1100 horší než 1150? Jaký jsou rozdíly ve spolehlivosti, pohodlí a ovladatelnosti???
Dík za jakékoli postřehy...

Naposledy editováno 28.05.2015 21:21:36
Anketa: Kterou teda?
R 1100 R
56%
5
R 1150 R
22%
2
neměl bych, ale i tak: Kawa W650 :-)
22%
2

BMW R1100R vs. R1150R

29.5.2015 v 09:23 | Nahoru | #1
Jestli nechceš zbytečně rozhazovat,tak ber tu 1100. Oba modely jsou konstrukčně téměř shodné,až na to že na 1100 můžeš narazit tuším i na verzi bez ABS,dále nemá Lamdu a ted nechci kecat,ale jestli převodovka není 5ti kvalt oproti 1150 6ti kvalt-alespoň dle GS. Za mě bych tu 1100 klidně bral

BMW R1100R vs. R1150R

29.5.2015 v 09:59 | Nahoru | #2
R1150R taky byla bez ABS.
Pokud mas mensi rozpocet, tak R1100R ve slusnem stavu bude levnejsi na koupi.
V pripade oprav je to ale asi celkem jedno, pze obe motorky jsou dost podobne.
Az teda na polointegralni servo brzdy s ABS u R1150R, pokud jde o verzi s ABS - to vyzaduje kazdorocni peci a v pripade poruchy jde o velmi drahou srandu, zase ale vyborne brzdi.
R1100 nema hydraulickou spojku a ma 5ti stupnovou prevodovku, proti 6ti stupnove u R1150R, ale ve vysledku to neni velky rozdil. Dale ma R1100 vzdy pouze dve svicky, R1150 muze byt twinspark se 4 svickama.
R1150 ma o neco lepsi podvozek, R1100 je pry zase pohodlnejsi a posez je vice cestovni.
Pokud zvazujes obe motorky, volil bych spise podle konkretniho kusu a jeho stavu, protoze od toho se pak odviji dalsi investice...
Mohl by ti pomoct clanek o koupi starsi R1100GS-R1150GS.. http://www.motorkar...gs-1200gs-25887.html
Nejedna se sice o uplne stejne stroje, ale motor, prevodovka a zadni pohon jsou prakticky bez rozdilu.

Naposledy editováno 29.05.2015 10:09:28

BMW R1100R vs. R1150R

29.5.2015 v 12:47 | Nahoru | #3
A já osobně radím 11ku. a (ne) proto že jsem ji měl. Motor i výkony jsou takřka shodné a 6ti kvalt je víceméně na škodu, protože při stejné jízdě musíš na 6ti kvaltu víc řadit, kvůli poskládání převodovky. Pokud nejsi enormně dálniční cestovatel a neseženeš verzi s dlouhou šestkou tak je to zbytečné. Rku by stačily bohatě 3-4 kvalty, bo síly má dost. mě se taky 1150 ( a ideálně rockster) líbíly víc, ale hlavně kvůli prachům sem koupil 11ku a rockstera z ní řídítkama +/- udělal. řeš stav konkrétní motorky, díly stojí stejně. lankovou spojk uberu jako plus. lanko pak ve světě koupíš všude v cyklu a při odložení vyjde páčka líp, než celá pumpa.

BMW R1100R vs. R1150R

29.5.2015 v 17:46 | Nahoru | #4
Opravdu to záleží hlavně na stavu kusu. Osobně se mi víc líbí 1150 R než 1100 R. Mám 1100 RT (u 1150 RT tolik rozdílů ve vzhledu není), ale šestku bych uvítal. Brzdy u 1150 jsou taky o něčem jiném než u 1100. Kapalinová spojka má o dost lehčí ovládání.

BMW R1100R vs. R1150R

29.5.2015 v 19:14 | Nahoru | #5
Co se vzhledu týče, tak u mě vítězí jednoznačně 1150. 1100 se mi moc nelíbí. Na druhou stranu pro 1100 jednoznačně hovoří pořizovací cena.
Jde mi taky hodně o pohodlí (mám "nic moc" záda a hlavně mám dost krátký ruce - vyzkoušeno na několika typech motorek a na většině jsem oproti ostatním hodně v předklonu a pořád se opírám o řídítka, což není moc pohodlný). Posazem mi víc vyhovují starý motorky (Jawa panelka či 634) a klasiky jako je právě W650. Například na V-Stromu jsem tak trochu trpěl. Na R1150R jsem byl taky hodně v předklonu, částečně to vyřešilo zvýšení a přiblížení řídítek, ale zajímalo by mě, zda 1100 je na tom v tomto ohledu líp...

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100R vs. R1150R

29.5.2015 v 23:06 | Nahoru | #6
Kup 1200r a máš dilema vyřešený

(reakce na) BMW R1100R vs. R1150R

30.5.2015 v 12:29 | Nahoru | #7
george72> To je mi jasný, ale za prvý na ní nemám a za druhý se mi nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100R vs. R1150R

31.5.2015 v 08:33 | Nahoru | #8
... Taky jsem vážně uvažoval o BMW F650GS, ale stejně to vidím tak, že až dostřádám korunky, tak nakonec sáhnu po W650. A všichni budou spokojeni

(reakce na) BMW R1100R vs. R1150R

31.5.2015 v 11:07 | Nahoru | #9

Dutohlav_Rimmer píše: ... Taky jsem vážně uvažoval o BMW F650GS, ale stejně to vidím tak, že až dostřádám korunky, tak nakonec sáhnu po W650. A všichni budou spokojeni



BMW R1100R vs. R1150R

31.5.2015 v 21:59 | Nahoru | #10
Já mám tedy r1100r, takže názor je dost subjektivní, ale já jsem z tý motorky unešenej. Na to že má najeto 132 000 Km, tak si mottor ševelí, jak kdyby byl skoro novej. pohodlná je neskutečně, jede nádherně, převodovka je v pohodě, a po namontování dominátora má neskutečnej zvuk.. Prodává se za rozumný ceny a navíc se mi strašně líbí. je to taková těžká klasika, která už moc klasičtější být nemůže. třeba 1150 se mi moc nelíbí. Každopádně jak už jsem říkal, můj názor je subjektivní, páč jsem majitel jedenáctky.

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100R vs. R1150R

1.6.2015 v 15:21 | Nahoru | #11
Ahoj, můj osobní postřeh je, že Kawu nebrat. Zpracování, výkon, pohodlí....ani jedno nemůžeš s BMW srovnat. Už jsi na kawe jel a nebo aspoň seděl? Ale taky je to možná tím, že mám 2metry a na kawě vypadám jak vosa na bonbónu. Ale přišlo mi tam všechno takové fórové...a nejelo to....a to jako, že vůbec....

(reakce na) BMW R1100R vs. R1150R

1.6.2015 v 19:31 | Nahoru | #12
johnyboy> W650 je v mým nejužším výběru, protože (krom přemlouvání přítelkyně ) z toho, co jsem jezdil (V-Strom 650, TDM850, Volusia, R1150R, a samozřejmě Jawy) je pro mě nejpohodlnější - poznám to podle mýho bolavýho krku a zad a podle toho, že se s mýma krátkýma rukama neopírám o řídítka... Navíc výkon a průběh výkonu mi na W650 stačil, u BMW bych větší výkon a krouťák bral jen jako příjemnej bonus . Nicméně BMW mám tak nějak v krvi stejně jako Jawu, proto na R1150R (nebo 1100 kvůli financím) nezapomínám a pořád se rozhoduju...
Za mě: W650 je moje srdcovka. Je to prostě tuplovaná klasika, decentní, nepřehnaná, se kterou vím, že já osobně bych nešlápl vedle. Oproti tomu BMW mě láká propracovaným designem, lehce okořeněným klasikou, a hlavně - R má "koule" . Je to prostě dělo . Ovšem s pohodlím bych musel asi laborovat (hlavně řídítka co nejvíc k sobě)...

BMW R1100R vs. R1150R

1.6.2015 v 20:53 | Nahoru | #13
Takže objektivně majitele obou modelů(tedy totžného jako 1150,mám 850)...1100 je super ergonomicky zpracována,výškově nastavitelné sedlo, prostě pohoda.(5kvalt bez mezer)
R1150R je jnde,váha víc na rukou,sedlo si vybereš ze tří provedení-nízké,střední,vysoké.(6kvalt)
A protože mi nevyhovovala pozice,tak zvýšení+přiblížení řídítek 30mm a 30mm(to je maximum-vedení+kabely),pak následovalo snížení a rozšíření stupaček(Wunderlich)teď musím říct,že je to konečně ok na mojí 175cm postavu a protože mám občas možnost se svézt na 1100,pač jí koupil ode mě kamarád,tak už bych se nevrátil zpátky k 1100,ne že by byla špatná,to vůbec ne,jen je jinde podvozkově(rozuměj v serii) a v ovládání,prostě jak říkají o 1150 DAS MULTITALENT noo...
jo a jedna věc která je fakt super,když je chladněji,tak to teplo od chladičů oleje na stehna.
W650 je klasika a věř,že i tak jezdí...

BMW R1100R vs. R1150R

1.6.2015 v 21:52 | Nahoru | #14
Já měl za to, že 1100 a 1150 mají podvozky +/- stejný, že rozdíl je v designu a motoru... Jak to tedy je s podvozkem a jízdními vlastnostmi mezi 1100 a 1150???

Naposledy editováno 04.06.2015 18:11:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist