prosím o postřehy a rady stran těchto dvou brambůrek. Mám v plánu v (ne)dohledné době koupit eRko od BMW pokud tedy nevyhraje názor mé drahé polovičky a neukecá mě spolu s kámošem do Kawasaki W650 ) a nevím které. Na 1100 se mi líbí cena, všechno ostatní na 1150. Ale nejsem zrovna z nejbohatších a pro každou korunu se u mě najde využití i jinde, než při nákupu motorky, což mě nutí k zamyšlení i nad 1100... S 1150 jsem už měl chvilku tu čest, takže jí krapet znám...
Ptám se tedy:
O co je (je-li) 1100 horší než 1150? Jaký jsou rozdíly ve spolehlivosti, pohodlí a ovladatelnosti???
Dík za jakékoli postřehy...
Naposledy editováno 28.05.2015 21:21:36
Pokud mas mensi rozpocet, tak R1100R ve slusnem stavu bude levnejsi na koupi.
V pripade oprav je to ale asi celkem jedno, pze obe motorky jsou dost podobne.
Az teda na polointegralni servo brzdy s ABS u R1150R, pokud jde o verzi s ABS - to vyzaduje kazdorocni peci a v pripade poruchy jde o velmi drahou srandu, zase ale vyborne brzdi.
R1100 nema hydraulickou spojku a ma 5ti stupnovou prevodovku, proti 6ti stupnove u R1150R, ale ve vysledku to neni velky rozdil. Dale ma R1100 vzdy pouze dve svicky, R1150 muze byt twinspark se 4 svickama.
R1150 ma o neco lepsi podvozek, R1100 je pry zase pohodlnejsi a posez je vice cestovni.
Pokud zvazujes obe motorky, volil bych spise podle konkretniho kusu a jeho stavu, protoze od toho se pak odviji dalsi investice...
Mohl by ti pomoct clanek o koupi starsi R1100GS-R1150GS.. http://www.motorkar...gs-1200gs-25887.html
Nejedna se sice o uplne stejne stroje, ale motor, prevodovka a zadni pohon jsou prakticky bez rozdilu.
Naposledy editováno 29.05.2015 10:09:28
Jde mi taky hodně o pohodlí (mám "nic moc" záda a hlavně mám dost krátký ruce - vyzkoušeno na několika typech motorek a na většině jsem oproti ostatním hodně v předklonu a pořád se opírám o řídítka, což není moc pohodlný). Posazem mi víc vyhovují starý motorky (Jawa panelka či 634) a klasiky jako je právě W650. Například na V-Stromu jsem tak trochu trpěl. Na R1150R jsem byl taky hodně v předklonu, částečně to vyřešilo zvýšení a přiblížení řídítek, ale zajímalo by mě, zda 1100 je na tom v tomto ohledu líp...
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100R vs. R1150R
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100R vs. R1150R
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100R vs. R1150R
Za mě: W650 je moje srdcovka. Je to prostě tuplovaná klasika, decentní, nepřehnaná, se kterou vím, že já osobně bych nešlápl vedle. Oproti tomu BMW mě láká propracovaným designem, lehce okořeněným klasikou, a hlavně - R má "koule" . Je to prostě dělo . Ovšem s pohodlím bych musel asi laborovat (hlavně řídítka co nejvíc k sobě)...
R1150R je jnde,váha víc na rukou,sedlo si vybereš ze tří provedení-nízké,střední,vysoké.(6kvalt)
A protože mi nevyhovovala pozice,tak zvýšení+přiblížení řídítek 30mm a 30mm(to je maximum-vedení+kabely),pak následovalo snížení a rozšíření stupaček(Wunderlich)teď musím říct,že je to konečně ok na mojí 175cm postavu a protože mám občas možnost se svézt na 1100,pač jí koupil ode mě kamarád,tak už bych se nevrátil zpátky k 1100,ne že by byla špatná,to vůbec ne,jen je jinde podvozkově(rozuměj v serii) a v ovládání,prostě jak říkají o 1150 DAS MULTITALENT noo...
jo a jedna věc která je fakt super,když je chladněji,tak to teplo od chladičů oleje na stehna.
W650 je klasika a věř,že i tak jezdí...