globalmoto_duben_nolan





Téma: Výběr přívěsného vozíku
 
28.5.2015 v 12:45
Výhledově potřebuju pořídit přívěs na vožení velké sekačky na trávu a stavebního materiálu kolem rekonstrukce domu. Díval jsem se i na bazarový, páč novej nutně nepotřebuju, ale ceny jetých mi přišly jen o málo nižší než ceny nových, takže asi spíš novej.
Chci rozměry cca 2 x 1 metr, nebržděný, sklopný, s odnímatelným čelem a s co největším počtem kotvících bodů. V hobbymarketech se dají takové vozíky sehnat něco přes desítku, většinou mají nosnost něco málo přes 600 kg.
Máte někdo zkušenost s těmahle levnejma vozíkama? Stačí to na takový to domácí žvýkání? Kde případně jsou slabá místa? Viděl jsem že si lze třeba přiobjednat za pár tisícovek zesílení nápravy a tím i zvýšení nosnosti a snad i blbuvzdornosti. Má to smysl?
Za každou radu k tématu děkuji. Nesmysly mimo věc mažu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku

9.6.2015 v 09:11 | Nahoru | #1

nemako píše: Danny350> papírově to možná vypadá stejně ale papír snese hodně. dělej jak myslíš.


Jako já se ptám v čem je rozdíl protože mi přijde, že ty nápravy u vozíků do 750 kg jsou všechny stejný a to tohoto typu:







nikde není odpružení listovýma perama nebo klasickýma tlumičema. Tak já nevím no... přece jen su zemědělec, žádnej technickej typ. Mě ty nápravy připadají stejný - je ale možný, že vypadají stejně, ale stejný nejsou a je v nich kvalitativní rozdíl. Nicméně výrobci neuvádějí různé typy náprav pouze velikosti kol a max. výrobce té nápravy což je většinou AL-KO. Takže fakt nevím...

Naposledy editováno 09.06.2015 09:15:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku

9.6.2015 v 09:24 | Nahoru | #2
Danny350> rozdíl je v síle toho jeklu,kvalitě gumy,která funguje jako pérování. dokáže se to roztrhnout,nebo zakulatit. tuhle nápravu maji i plaťáky nebo přepravníky na koně. je to jako se vším. v obi taky koupíš benzínovou sekačku za tři litry,jen toho moc neposeká,jinak vypadá podobně jako sekačka. další věc je rám toho vozíku z plechovejch profilů,sajtny z plechu od konzerv,karháky na hovno,je to prostě jako třeba bezva skleník za pár korun,kterej první bouřka roznese po půlce okresu. ty nápravy mají různou nosnost a tunová bude s kolama stát stejně jako ten vozík z obi. na druhou stranu,čím větší nosnost,tím víc skáče,takže dvouosák s nosností tři tuny se nehodí na přepravu motorky. pro tebe je podle mě ideální bržděnej jednoosej kolem tuny nosnost,celková 1300 kil. pokud budeš budovat,dobře se ti zaplatí,doprava je drahá. http://www.autovia....1-250-35-13-pneu.htm oné například

Naposledy editováno 09.06.2015 09:30:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist