Téma: 15V na baterii, regulátor?
20.5.2015 v 21:26
Čau,
Motorka mi dobíjí 15V při 5000ot/m namísto 13.5 podle manuálu. Regulátor jsem zkoušel a nevypne při 14.5V jak má ale postupně snižuje napětí a nechce se mi kupovat novej. Odpálí 15V baterku nebo něco jinýho?
Motorka mi dobíjí 15V při 5000ot/m namísto 13.5 podle manuálu. Regulátor jsem zkoušel a nevypne při 14.5V jak má ale postupně snižuje napětí a nechce se mi kupovat novej. Odpálí 15V baterku nebo něco jinýho?
1 reakcí na tento příspěvek 15V na baterii, regulátor?
No nevim kde jsi vycet 13,5 V, ale 15 V uz je trosku hrana. Baterie zacne varit. Je to i pri zapnuti svetel a td.. ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?
fafo> Světla jsem měl vypnutý ale 15 by tam stejně asi vůbec nemělo bejt.
Vaňoslav> Nevím jak u suzuki, ale regulátor mám nový a nepustí víc než 14,6V a při běžícím motoru max. 13,9 se světlem...kvůli tomu jsem si pořídil indikátor dobíjení a voltmetr, starý regulátor po ohřátí přestával dobíjet, naopak kamarádovi na hondě přebíjel pořád na 18 i se světly..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?
Vaňoslav píše: fafo> Světla jsem měl vypnutý ale 15 by tam stejně asi vůbec nemělo bejt.
NO 15V ne, ale kdyz vse zapnes zkus odmerit. A jeste cim to meris. Ono 14,6 V je normal jak pise (rancher) a 4 desetiny zas neni tak moc pri mereni. Standardně se uvádí, že přes 14,5V dochází k poškozování akumulátoru, tak si to přeber...
Řešil bych stav, v jakém ta motorka bude naprostou většinu času - tedy se světly. Taky js dobré zkontrolovat, jestli je regler dobře připojený, nejsou někde zoxidované kontakty, nebo špatné ukostření. To udělá půl voltu jak prd.
Řešil bych stav, v jakém ta motorka bude naprostou většinu času - tedy se světly. Taky js dobré zkontrolovat, jestli je regler dobře připojený, nejsou někde zoxidované kontakty, nebo špatné ukostření. To udělá půl voltu jak prd.
1 reakcí na tento příspěvek 15V na baterii, regulátor?
Mě dobíjí Honda kolem 14.9V a dle manuálu je povolené maximum 15V. Nelíbí se mi to, 2x do roka dolívám baterku, ale zkoušet jiný regulátor (když tento je v normě) se mi nechce - vyhodím prachy a můžu být stále ve stejné situaci. Leda že bych tam zkusil nějaký z vrakáče ze staré Škodovky, které by měli regulovat kolem 14.4V :D
První baterku (FIAMM) jsem asi zničil během 3tí sezóny, kdy jsem několikrát během prázdnin zapomněl vypnout zapalování a nechal to několik dní stát. Teď mám Vartu, která bude mít zanedlouho 4 roky, odježděno přes 40 tisíc km a je stále v perfektní kondici. Tak že by to nějak extra baterce vadilo si nemyslím, jen si musím hlídat elektrolyt.
Naposledy editováno 21.05.2015 16:11:09
První baterku (FIAMM) jsem asi zničil během 3tí sezóny, kdy jsem několikrát během prázdnin zapomněl vypnout zapalování a nechal to několik dní stát. Teď mám Vartu, která bude mít zanedlouho 4 roky, odježděno přes 40 tisíc km a je stále v perfektní kondici. Tak že by to nějak extra baterce vadilo si nemyslím, jen si musím hlídat elektrolyt.
Naposledy editováno 21.05.2015 16:11:09
1 reakcí na tento příspěvek 15V na baterii, regulátor?
Tak se světlama tam je 15.2V. Samotná baterie má 13V.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?
honza.kr> pokud nemáš nějaký typicky hondí experiment s buzeným rotorem, tak ti regler ze žáde nepomůže, bo funguje jinak neř regler pro altík s magnety.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?
maspe> právě že já zrovna na CB750 mám altík s buzeným rotorem, takže až mi někde na cestě přestane fungovat regulátor, tak to jistí nejbližší vrakoviště :)
Jen jednu malou specialitku ten alternátor má, a to že energie pro buzení rotoru se přenáší "bezdrátově" (taktéž elektromagneticky), tak doufám, že to by nemuselo vadit.
Jen jednu malou specialitku ten alternátor má, a to že energie pro buzení rotoru se přenáší "bezdrátově" (taktéž elektromagneticky), tak doufám, že to by nemuselo vadit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ledkové blinkry Svítí všechny čtyři... Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 13 | 14.3.2021 v 11:27 Ozzák666 |
Utahovací moment Suzuki RF 600 Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 4 | 31.1.2021 v 18:51 Kohlstein |
suzuki rf600 Suzuki RF 600 | Nife414 | 1 | 5.6.2018 v 22:50 Nife414 |
český manuál na RF Suzuki RF 600 | Doubasv | 8 | 13.10.2016 v 10:49 spendla |
Suzuki RF 600r motor Suzuki RF 600 | Lastycbr | 2 | 19.8.2015 v 13:03 brazel |