globalmoto_duben_nolan





Téma: 15V na baterii, regulátor?
20.5.2015 v 21:26
Čau,
Motorka mi dobíjí 15V při 5000ot/m namísto 13.5 podle manuálu. Regulátor jsem zkoušel a nevypne při 14.5V jak má ale postupně snižuje napětí a nechce se mi kupovat novej. Odpálí 15V baterku nebo něco jinýho?

1 reakcí na tento příspěvek 15V na baterii, regulátor?

20.5.2015 v 21:34 | Nahoru | #1
No nevim kde jsi vycet 13,5 V, ale 15 V uz je trosku hrana. Baterie zacne varit. Je to i pri zapnuti svetel a td.. ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?

20.5.2015 v 21:44 | Nahoru | #2
fafo> Světla jsem měl vypnutý ale 15 by tam stejně asi vůbec nemělo bejt.

(reakce na) 15V na baterii, regulátor?

20.5.2015 v 21:57 | Nahoru | #3
Vaňoslav> Nevím jak u suzuki, ale regulátor mám nový a nepustí víc než 14,6V a při běžícím motoru max. 13,9 se světlem...kvůli tomu jsem si pořídil indikátor dobíjení a voltmetr, starý regulátor po ohřátí přestával dobíjet, naopak kamarádovi na hondě přebíjel pořád na 18 i se světly..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?

20.5.2015 v 22:14 | Nahoru | #4

Vaňoslav píše: fafo> Světla jsem měl vypnutý ale 15 by tam stejně asi vůbec nemělo bejt.

NO 15V ne, ale kdyz vse zapnes zkus odmerit. A jeste cim to meris. Ono 14,6 V je normal jak pise (rancher) a 4 desetiny zas neni tak moc pri mereni.

(reakce na) 15V na baterii, regulátor?

20.5.2015 v 22:32 | Nahoru | #5
fafo> Mam starší digi multimetr Voltcraft tak nevim. Zkusim šáhnout na baterku jestli se zahřívá to mě nenapadlo.

15V na baterii, regulátor?

20.5.2015 v 23:03 | Nahoru | #6
Standardně se uvádí, že přes 14,5V dochází k poškozování akumulátoru, tak si to přeber...
Řešil bych stav, v jakém ta motorka bude naprostou většinu času - tedy se světly. Taky js dobré zkontrolovat, jestli je regler dobře připojený, nejsou někde zoxidované kontakty, nebo špatné ukostření. To udělá půl voltu jak prd.

15V na baterii, regulátor?

21.5.2015 v 14:03 | Nahoru | #7
To si na tom dobře, já když babettu vytočím, tak dává napětí naprázdno 45V Zkus to se světlem. Možná to je jen poddimenzované

1 reakcí na tento příspěvek 15V na baterii, regulátor?

21.5.2015 v 15:57 | Nahoru | #8
Mě dobíjí Honda kolem 14.9V a dle manuálu je povolené maximum 15V. Nelíbí se mi to, 2x do roka dolívám baterku, ale zkoušet jiný regulátor (když tento je v normě) se mi nechce - vyhodím prachy a můžu být stále ve stejné situaci. Leda že bych tam zkusil nějaký z vrakáče ze staré Škodovky, které by měli regulovat kolem 14.4V :D
První baterku (FIAMM) jsem asi zničil během 3tí sezóny, kdy jsem několikrát během prázdnin zapomněl vypnout zapalování a nechal to několik dní stát. Teď mám Vartu, která bude mít zanedlouho 4 roky, odježděno přes 40 tisíc km a je stále v perfektní kondici. Tak že by to nějak extra baterce vadilo si nemyslím, jen si musím hlídat elektrolyt.

Naposledy editováno 21.05.2015 16:11:09

1 reakcí na tento příspěvek 15V na baterii, regulátor?

21.5.2015 v 16:23 | Nahoru | #9
Tak se světlama tam je 15.2V. Samotná baterie má 13V.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?

21.5.2015 v 23:07 | Nahoru | #10
honza.kr> pokud nemáš nějaký typicky hondí experiment s buzeným rotorem, tak ti regler ze žáde nepomůže, bo funguje jinak neř regler pro altík s magnety.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15V na baterii, regulátor?

22.5.2015 v 10:05 | Nahoru | #11
maspe> právě že já zrovna na CB750 mám altík s buzeným rotorem, takže až mi někde na cestě přestane fungovat regulátor, tak to jistí nejbližší vrakoviště :)
Jen jednu malou specialitku ten alternátor má, a to že energie pro buzení rotoru se přenáší "bezdrátově" (taktéž elektromagneticky), tak doufám, že to by nemuselo vadit.

(reakce na) 15V na baterii, regulátor?

22.5.2015 v 10:08 | Nahoru | #12
honza.kr> oni nemají regulátor na Hondu na každé lepší benzinové pumpy vedle regálu s oleji a gumičkami do stěračů?

(reakce na) 15V na baterii, regulátor?

22.5.2015 v 11:04 | Nahoru | #13

Vaňoslav píše: Tak se světlama tam je 15.2V. Samotná baterie má 13V.



jo to je moc. odkouri to baterku...

projdi elektroinstalaci - studenaky v konektorech atd... a pokud nenajdes error ceka te regler - dal bych nejakej neorigo, makaj lip - vape,ignitech,elesys
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ledkové blinkry Svítí všechny čtyři... Suzuki RF 600 Ozzák666 13 14.3.2021 v 11:27 Ozzák666
Utahovací moment Suzuki RF 600 Suzuki RF 600 Ozzák666 4 31.1.2021 v 18:51 Kohlstein
suzuki rf600 Suzuki RF 600 Nife414 1 5.6.2018 v 22:50 Nife414
český manuál na RF Suzuki RF 600 Doubasv 8 13.10.2016 v 10:49 spendla
Suzuki RF 600r motor Suzuki RF 600 Lastycbr 2 19.8.2015 v 13:03 brazel

TOPlist