globalmoto_duben_nolan





Téma: Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
 
18.5.2015 v 21:15
Ahoj mám takový problém. Dělám si řidičák A2 podle zákona tedy do 35 kW nebo 0,2 kW/kg. Líbila by se mi motorka Kawasaki ER 5, je nízká a já protože jsem prcek tak ideální, dosáhnu perfektně na zem.
Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.


Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:48 | Nahoru | #31
Adush09> třeba Maty má autoškolu a jezdí tam na tom CB 500. Ale má to až v Kolíně

2 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:54 | Nahoru | #32
píšeš že na ER5 došáhneš ??? vždyt má sedlo 750-800 mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:59 | Nahoru | #33
czmabek> ono nejde jen o výšku, ale taky o to, jak je sedlo široké

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:01 | Nahoru | #34
kubacech> to máš naprostou pravdu, ale částečně to může pomoci
nízkých motorek moc není, většina jsou choppery

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:02 | Nahoru | #35
czmabek> Tak to potom nechápu, ale dosáhnu celou nohou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:08 | Nahoru | #36

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:10 | Nahoru | #37

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:10 | Nahoru | #38
Adush09> musis hledat vsude, ne vsichni davaji inzerci pouze sem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:13 | Nahoru | #39
czmabek> Jestli myslíš tu z Chrudimi tak opět nemá české značky. Já potřebuji už tedy uškrcenou ale na českých značkách. Jinak ten zbytek byl klasika. jsou to ty samé co jsou tady i na bazoši, ale děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:15 | Nahoru | #40
Adush09> však není problém zavolat na dopravák a na všechno se zeptat nebo zajít osobně, at ti poradí co všechno musís udělat a kolik tě to bude stát když to bude z dovozu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:21 | Nahoru | #41
czmabek> Pravda je, že to zkusit můžu :)

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 10:28 | Nahoru | #42
Adush09> za optání nic nedáš
LÍNÁ HUBA, HOLÉ NEŠTĚSTÍ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 11:34 | Nahoru | #43

Adush09 píše: czmabek> Pravda je, že to zkusit můžu :)



A dozvíš se přibližně toto : dovozová STK cca 1200,- - 1500,- schválení tech. způsobilosti na úřadě 1500,- registrace 500,- Ale pozor, seškrcená Kawa ER5 z SRN nemá v originál techničáku vyznačené emise po seškrcení a nutno mít tu žlutou kartičku od " škrtiče" ... v mém případě Alpha Technik - prodejce mi ji poslal dodatečně poštou, jinak další cca 2000,- za potvrzení od Kawa Brno..

Naposledy editováno 19.05.2015 11:37:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 12:19 | Nahoru | #44

JáraKawa píše: A dozvíš se přibližně toto : dovozová STK cca 1200,- - 1500,- schválení tech. způsobilosti na úřadě 1500,- registrace 500,- Ale pozor, seškrcená Kawa ER5 z SRN nemá v originál techničáku vyznačené emise po seškrcení a nutno mít tu žlutou kartičku od " škrtiče" ... v mém případě Alpha Technik - prodejce mi ji poslal dodatečně poštou, jinak další cca 2000,- za potvrzení od Kawa Brno..



to je právě ten rozdíl o kterém jsem mluvil. EU rozhodla, že bylo-li vozidlo již schváleno pro provoz na území EU, tak se nemusí znovu schvalovat v dovozové zemi. Čili když to bylo přihlášeno v DE, tak už nemusíš platit těch 1500 za způsobilost. Dáš pouze 900(mě stála) za STK a 500 za přepis

Naposledy editováno 19.05.2015 12:22:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 13:24 | Nahoru | #45

kubacech píše: to je právě ten rozdíl o kterém jsem mluvil. EU rozhodla, že bylo-li vozidlo již schváleno pro provoz na území EU, tak se nemusí znovu schvalovat v dovozové zemi. Čili když to bylo přihlášeno v DE, tak už nemusíš platit těch 1500 za způsobilost. Dáš pouze 900(mě stála) za STK a 500 za přepis



Kubo, máš čerstvější zkušenost - tak tedy bez poplatku za schválení supr, je to levnější, nicméně se šeškrcenou verzí bych se bál problému na STK. Jak se změní výkon, tak se změní i emise / i když k lepšímu / a na našich STK to je problém... který řeší jen Dekra, nebo importér.

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 14:52 | Nahoru | #46
JáraKawa>

To je právě to o co mi jde, ž jsem se dočetla, že jsou s tím prostě problémy. Tohle mi odepsali z dopraváku.

Dobrý den, vážená paní Cardová,

při registraci motocyklu dovezeného do ČR z jiné členské země EU musíte splnit níže uvedené zákonné podmínky.



K žádosti o zápis silničního vozidla do registru silničních vozidel žadatel přiloží

a) doklad o technické způsobilosti vozidla, kterým je

1. technický průkaz silničního vozidla,

2. prohlášení o shodě, nebyl-li technický průkaz vydán,

3. osvědčení o registraci silničního vozidla vydané jiným členským státem a, byl-li vydán, i technický průkaz tohoto silničního vozidla,

4. rozhodnutí obecního úřadu obce s rozšířenou působností o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla, nebo

5. osvědčení o jednotlivém schválení vozidla s platností ve všech členských státech,

b) doklad o technické prohlídce, jedná-li se o provozované silniční vozidlo, s výjimkou vozidel podle § 40 odst. 2 až 4,

c) protokol o evidenční kontrole silničního vozidla, nejedná-li se o nové vozidlo,

d) zelenou kartu vydanou podle zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla5),

e) doklad o povolení k pobytu, o udělení azylu na území České republiky nebo o délce přechodného pobytu, nemá-li provozovatel silničního vozidla trvalý pobyt na území České republiky,

f) potvrzení o zaplacení daně z přidané hodnoty v případě pořízení nového dopravního prostředku z jiného členského státu a

g) dokumentaci obsahující údaje v rozsahu potřebném pro vydání technického průkazu vozidla, pokud nejsou obsaženy v dokladu podle písmene a).





Správní poplatky za zápis vozidla do registru silničních vozidel podle Sazebníku správních poplatků zákona č. 634/2004 Sb., dle položky 26 písm. a , motocykl do 50cm3 300 Kč

motocykl nad 50 cm3 … 500 Kč



S pozdravem za registr vozidel Kotrch Václav

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

20.5.2015 v 16:41 | Nahoru | #47
Najdi si autoškolu, kde maj nizky motorky nebo nějaky maly silnice a tam si udělej plny Ačko. Mam kamarádku co je na tom výškově stejně jako ty, dělala papiry na Cebru a byla uplně v pohodě. On problem u autoškol je ten, že ty velky motorky tam maj si povětšinou kupuji majitele pro svoji vlastní zábavu a jen to využivají bokem, aby se jim ta motorka zaplatila. Navíc skoro všechny motorky dneska maj vyškově stavitelny tlumiče.

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.8.2015 v 11:11 | Nahoru | #48
Adush09> já jsem dělala autoškolu na sk. A2 na Kawasaki er5 :-o sice jsem udělala řidičák napotřetí, ale komisař byl tak trochu blbec, ale nechci strašit :) moto na stojan jsem dávat nemusela jen na ten boční a hotovo hlavně se nestresovat, že máš za sebou komisaře
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist