globalmoto_duben_nolan





Téma: Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
 
18.5.2015 v 21:15
Ahoj mám takový problém. Dělám si řidičák A2 podle zákona tedy do 35 kW nebo 0,2 kW/kg. Líbila by se mi motorka Kawasaki ER 5, je nízká a já protože jsem prcek tak ideální, dosáhnu perfektně na zem.
Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15
Předchozí
1 2
Následující

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

18.5.2015 v 21:30 | Nahoru | #1
Když na Tebe tak koukám, tak myslím, že to nějak půjde

Edit: tahle je pěkná

Naposledy editováno 18.05.2015 21:43:56

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

18.5.2015 v 21:47 | Nahoru | #2
Pokud vím tak to není 35kW NEBO 0,2kW/kg , ale 35kW A 0,2kW/kg. Pokud nemám pravdu, tak mě někdo opravte.

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

18.5.2015 v 23:25 | Nahoru | #3
Hledej dovozy z DE nebo edice Twister, všechny by měly mít 25kW což řídit můžeš a většinou je jejich majitele nechali otvirat na puvodni vykon.

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 07:47 | Nahoru | #4
kup na co máš noty. nebo pořeš autoškolu . rozšíření řidičáku bude levnější než škrtící sada. kozy už byly???

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 07:55 | Nahoru | #5
v profilu tvrdíš, že máš 26, tak proč zbytečně děláš A2, když můžeš rovnou dělat neomezené?

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:18 | Nahoru | #6
nejlíp ti to vysvětlí v autoškole ,když tam chodíš,tak se tam zeptej

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:22 | Nahoru | #7
No, nevím pánové co jsem od téhle diskuze čekala... Na fotce je přítelův bandit. Já vzhledem k tomu, že mám 158 cm a 45 kg prostě neomezený řidičák nedám! Já mám co dělat i s blbým GS 500.
Už jsem si všimla, že všechny teda já našla dvě, co jsou dotažené jsou uškrcené jenže to je dalších 5 tisíc za přepis.
Pak jsem se dočetla, že mám prostě i to ty blbé 2 kW smůlu, ale nevím jak se ta diskuze maže.

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:23 | Nahoru | #8
Nebo máte někdo zkušenosti? Kolik stojí přepis? Když nemá značky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:33 | Nahoru | #9

Adush09 píše: Nebo máte někdo zkušenosti? Kolik stojí přepis? Když nemá značky?



Mě to vyšlo na 900 dovozová STK a 500 přepis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:50 | Nahoru | #10
kubacech> Fakt? No budu to muset zjistit. Přítel je teď hodně opatrný. Naběhli jsme si dost s NSR 125. Prostě mi vadí, že někteří majitelé jen aby prodali, řeknou... "joo v pohodě hele to vás vyjde na litra " a v konečném výsledku jste v tom za pět.
Každopádně nějak nevím co si počít, protože ta kawa je prostě skvělá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:56 | Nahoru | #11
Pajas20> máš naprostou pravdu, musí být splněny obě podmínky najednou !!!

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 08:57 | Nahoru | #12
czmabek> Je to na nic..

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:10 | Nahoru | #13
Adush09> bohužel na A2 můžeš legálně pouze s GS. CB i ER už jsou moc. Uznávám že tvé proporce nejsou pro řízení motorky ideální, ale asi bych vážně raději zkusil pohledat autoškolu, kde třeba mají něco menšího, nebo nějaký čopr, kde dosáhneš.

K přepisu. Co píšu je má zkušenost, když jsem před měsícem a něco kupoval Guzzi. Dostal jsem k tomu originál It TP, odhlášku a fakturu. Potom a dovozová technická (cena je na rozdílných stanicích rozdílná) a přihlásit. Je o teď od nového roku změněné. Když máš dovoz z EU, tak už platíš jen 500. Loni to bylo dražší, protože si musela platit ještě nějaký správní poplatek, co jim teď EU zakázala

2 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:11 | Nahoru | #14
er5 i gs500 jsou rovnocené stroje, GS o něco blbuvzdornější a pocitově menší a lehčí. GSa mají snad nejvíc 34Kw, ER zas jede o něco lépe.

Tudíž varianty pro tebe:
1) dodělat plný Ačko - u nás v DC za 2000
2)počkat si na škrcenou ER5
3) Koupit GS500

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:14 | Nahoru | #15
Ceres> Řidičák A2 už dělám, je to pro mě noční můra, protože motorka je prostě těžká a rozhodně z ní nedosáhnu na zem tak jako z ER 5 to ani náhodou. Tady mám sotva špičky a v klidu jsem jen když si za mě sedne instruktor. I tak absolutně netuším jak to dostanu na hlavní stojánek! Při zkouškách.
A rozhodně pro mě nepřipadá v úvahu dělat neomezený řidičák.

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:14 | Nahoru | #16
Ceres> na to zase bacha, je pár GS, co má víc. Oni z prvu dělali rozdílné výkony pro různé trhy. Já měl třeba dovoz z USA, a pro ty to dělali s 38kw. Nebo jsou některé, co mají napsáno 35,1kw a to s A2 taky nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:21 | Nahoru | #17
Adush09> hlavní stojan tak složitý není. Chytneš levou rukou řidítko a pravou to chytneš za podsedlový rám. Na tom B6 od přítele tam možná už je na to i madlo v tom podsedláku. Bandit 650 ho tam má určitě.
Potom pravou nohu na hlavní stojan. A následně šlápnout plnou vahou na tu páku na stojanu a zároveň táhnout za ten podsedlák nahoru a ono to tam skočí samo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:26 | Nahoru | #18
kubacech> No teorii mám taky zmáknutou na jedničku, praxe ale bude jiná. Momentálně je pro mě prostě autoškola noční můra...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:28 | Nahoru | #19
Adush09> si možná zvolila nějakou špatnou Tam jezdíš na tom GS?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:31 | Nahoru | #20
kubacech> Věř mi, že autoškolu jsem vybírala dlouho. Instruktor je skvělej, má se mnou trpělivost, protože první jízda byla fakt strašná, nikdy by mě nenapadlo, že budu takový střevo. Jenže já se tak bojím, že ho vyklopim, že to nějak nemůžu překonat. Jo na GS 550

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:32 | Nahoru | #21
500 ne 550 překlep..

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:35 | Nahoru | #22
Adush09> já jen že kámoš dělal neomezený právě na ER5 Sice to bylo před změnou 2013, ale teoreticky by to mělo jít furt Já když měl první jízdu, tak se domluvil s druhou a měl jsem první jízdu s nějakým jiným první na nějaké malé 250 a teprve druhou mě půstil na toho obrovského bandita

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:37 | Nahoru | #23
Adush09> hele, já kvůli MT-03 která má 35,3 kw dodělala rozšíření. Páč škrcení by bylo drahý jako prase. Rozšíření mě vyšlo na 1100 Kč.
Dosáhnu jen na špičkách, při státní sesedám na pravou půlku zadku.

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:38 | Nahoru | #24
Tak to je autoškola od autoškoly, bohužel tady to tak nefunguje. Instruktor chce abych prostě jezdila na jedné a té samé. A jako neomezený jsou tady u nás ve všech autoškolách bandity 1200.
Do jiné autoškoly nepůjdu... Tohle už prostě dodělám a je to. Jen mi každý doporučoval tu Kawu, jenže mi nikdo neřekl, že jí vlastně nebudu moc řídit, no takový detail.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:40 | Nahoru | #25
Adush09> vyčkej, určitě se nějaká škrcená objeví
hlavně nekup hned první, aby to nebyla nějaká "paštika"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:40 | Nahoru | #26
czmabek> No jo, jenže to by zase trvalo, pomalu je půlka května za námi a já měla teprve první jízdu... a jsem z toho tak vyklepaná, že ještě větší motorku bych prostě nedala. A to jsem nebyla zatím ani v provozu. Jela jsem jen po okrskách kde jsem byla jen já a nic a i tak mi rychlost 60km za hodinu přišla naprosto šílená.

Spíš mi tedy doporučte jinou motorku, nějakou ovladatelnou, pokud možno menší do těch 35 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:42 | Nahoru | #27
czmabek> Jasný vím vím, byli jsem už na dvou, bohužel jedna teda byla klasická a jedna přiškrcená. Kluk byla namachrovaný blbec co nám právě řekl, že přepiš bude stát 1500,-. Přítel to pak zjišťoval od kamaráda co právě přepisoval motorku co byla dotažená z Německa a ten platil 5 tis. A co jsem si tady přečetla ani tak to není vždycky jednoduché. Němci napíšou nějaké kraviny německy do TP tady u nás to na STK zase neuznají atd...

Docela pěkná je i Honda CB500 ale tu jsem neviděla na živo.

Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:43 | Nahoru | #28
Já tam přišel s tím, že nemám nic a chci hned neomezené Tak prý není sebevrah, aby nováčka posadil hned na 650 Možná zkus pohledat, jestli někde dál nemají na neomezenou něco, co by si zvládla a za těch už pár korun si o dodělat. Autoškola má výhodu, že ji můžeš dělat kdekoli.

S tím doporučováním to je tak, že každý radí co se mu líbí, nebo co má. Já bych ti třeba asi poradil GS právě s argumentem, že se nemusí škrtit

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:45 | Nahoru | #29
Adush09> pokud nehledas zadnou strelu, tak ja mela jak prvni motorku yamahu ybr 125. mala, nizka

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:47 | Nahoru | #30
Adush09>

http://www.motorkari...s[vyska_sedla]=0-700

pouzij tento link, je tam zadano 15 - 35 kw a výška sedla do 700 mm, jelikož jsi nízká
já mám 168 cm a mám výšku sedla 800 mm

případně si uprav ten filtr
zabere to čas, ale třeba najdeš jinou alternativu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist