bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po zahrati se dusi
17.5.2015 v 23:39
Cau Draci, mam problem se svoji Jawkou a zkusil jsem vse a uz si nevim rady, proto se radeji obracim na ty zkusenejsi. Jde o tohle: moje 350/640 rok stala a nejezdila, po teto dobe jsem nalil do nadrze novy benzin, vycistil komplet karbec, dal novy palivovy filtr, filtr vzduchu, novou benzunovou hadicku, vycistil jsem sitko na palivovem kohoutu. Trikrat naslapu a pak na sitic nakopnu. Motor krasne seveli, reaguje normalne na plyn, ale kdyz se zahreje, tak po par pridani plynu jak na sytic tak i bez nej se zacne dusit. nekdy se chytne a prede dal nekdy ze zadusi a zdechne. pak uz bez sytice nejde nakopnout, jen se syticem. Mam Vap bezkontaktni zapalovani, svivky jiskru davaji, kabely volne nejsou. Pripada mi to jako kdyby dosel v plovakovce benal, ale jak rikam nekdy se chytne a toci dal, jindy zdechne. Vse se to deje v nizkych otackach, ve vissich ne. Nemuzu tak ani poradne sestelovat volnobeh. Bohatost mam nastavenou na 1,5 otacky povoleny sroub od utazeni, jehla na soupe byla na prvnim zarezu od vrchu, ted jsem zkusil dat na treti od vrchu, ale beze zmeny. prijde mi to jako by bez sitice bylo neco pricpane v karbecu a zahltilo se to vzduchem nebo co. Vsechny trysky jsem vycistil, i jehlovy ventil pro privod benzinu. vazne uz netusim cim to muze byt. Neda se s tim ani jet. Na jednicku se rozjedu, ale jak zaradim za dva tak hned se zacne dusit a uz se ani nechytne kdyz hned vyradim. I po lehkem tahani za plyn se dusi. Kdyz se zadusi, necham 1-2min odpocinout, nakopnu opet jen na sytic a zase to same. Prosim poradte mi, uz nevim co s tim. Mozna novy karbec vse vyresi ale treba s timto pripadem uz nekdo mate zkusenost a vite co s tim. Priklanim se k tomu karburatoru nejvic ale fakt uz nevim. Predem diky za rady, pripadne Doplnim dalsi info ktere budete potrebovat vedet

Po zahrati se dusi

18.5.2015 v 01:00 | Nahoru | #1
Ač nejsem žádnej odborník mám tucha že by se to mohlo dusit tím že tam neproudi dostatečně benzin což by vysvětlovalo to tvoje odstraní motorky na dvě minuty => dotece benzin a při nastartování ti tim padem nezdechne ... newm já osobně bych to řešil tím způsobem: začal bych od kohoutu až k motoru, tuším že by to mohl byt ten karbec

Po zahrati se dusi

18.5.2015 v 08:15 | Nahoru | #2
Zazraky se nedejou, chybi ti benzin. Takze nedriv bych vzal PET flasku, strcil do ni hadicku ke karburaci a nchaal tyct aspon 5 minut. Musi tyct plynule a dost, nejen ucuravat. Kdyz ne, hledej zanesenou bandu, kohout, palivovej filtr, i ta hadicka muze byt pricpana. Muzs mit i pricpany odvzdusneni bandy. Jestli tece dost, dej vycitit karburator ultrazvukem. Delaj to v kazdym vetsim autoservisu, kde repasujou vstriky odo dieslu. Znova osad karburaci, serid a a vyzkousej, na 99% to bude O.K.
Hodne zdaru

Po zahrati se dusi

18.5.2015 v 08:21 | Nahoru | #3
nepřehodil jsi trysky v karbeci

Po zahrati se dusi

18.5.2015 v 08:42 | Nahoru | #4
Ještě taková pitomost na kterou se moc často nekouká - ta pětidírková černá gumička v kohoutu palivovým - časem nabobtnává a dírky se zmenšují tak, že projde jen málo benzínu. Vyměnit sítko na palivovým kohoutu je fajn, ale asi bude dobrý znovu vypustit benál, kohout vyšroubovat, sítko sundat a kohout rozebrat a to jak z boku kde je ta ovládací páčka (dostaneš se k tý pětidírkový gumičce), tak shora, kde se dostaneš k oběma kanálkům - ( hlavní s trubičkou i rezervovej vedle ní ) co vedou k tý gumičce z druhý strany.

Po zahrati se dusi

18.5.2015 v 13:20 | Nahoru | #5
Trysky jsem neprehodil, dal jsem je tak, jak byly predtim. Benzinu jde dost, sundal jsem z kohoutu hadici a pustil benal do petky a tekl proudem. V nadrzi bordel neni, ta byla cista. Myslim si ze je nekde v karburatoru neco pricpane. Necham vycistit ultrazvukem a uvidim. Nevite kolik to tak stoji?

Po zahrati se dusi

3.6.2015 v 21:53 | Nahoru | #6
Tak nakonec to byla ucpana rychlobezna tryska co je mezi valci a soupatkem. Opravdu prklo to vycistit, ale povedlo se. Projel jsem to a jede to supr. Jen mi ted asi nabobtnala ta gumka ve ventilu a benzin zase tece jen curkem. Takze udelam repas kohoutu a snad bude ok. Jeste poradne seridim karbec kvuli bohatosti a bude ok. Jen jeste jeden dotaz. Hlavni trydka je tusim 100 a jehla na prvnim zarezu zhora. Je to ok nebo ne, jen se ptam jestli to ma nejaky razatni vliv na spotrebu, bohatost, vykon. Diky za odpovedi, preji hezky den

Po zahrati se dusi

3.6.2015 v 22:20 | Nahoru | #7
Jo, Jawinku 350 jsem kdysi měl.... :) Laboruj a zkoušej, stojí to za to.... Jednou to vyladíš, že to pojede nesmysly.... :) Jehlu nech na prvním. Jasne, ovlivňuje to spotřebu a výkon.... Ale tak zkus si ji šoupnout, uvidíš....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist