globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prvni motorka A2
14.5.2015 v 06:59
Edit: Předem se omlouvám hodil jsem to do špatné sekce a všiml jsem si toho až teď

zdravim vsechny,
toto se tady nejspis řeší pořád, ale potřeboval bych poradit (utvrdit) s výběrem uplne prvni motorky A2 , do oka mi padly

honda cb 500
bandit 600
bandit 400

Z toho bych radeji bandita, hondu nechavam jako "záchranu"
abych popsal rychle situaci.

O motorce sním už od 15let , ale nějak to nevyšlo. Navíc si s motorkářama rozumím víc než s plechovkářama a vzhledem k mému oboru co se učím Mechanik jednostopých vozidel to beru i jako povinnost jezdit na mašině
Konečně vypadá že budou peníze a už si na to připadám "dospělý" rodina nějak není proti (nejsou to motorkari) ale nechcou mě vidět na masine co bude mit 35Kw a bude otevřená (70Kw). Ze začátku jsem přemýšlel i já sám o nějaké variantě se 70Kw načerno, ale pak jsem od toho ucuknul, protože s tím nemám zkušenosti a okolo 35 to bude do začátku určitě stačit. když vezmu co nej kamoš nalítal na 11Kw a jak se na tom vyřádil.

Proto jsem z banditů dal přednost 400ccm , kterou jsem dokonce našel 2km od baraku na prodej za pěkných 18 000, což znamená že bych nemusel šetřit na výbavě. (helma, hadry, boty, kamera, popřípadně kufr), nicméně je to vzácná mašina a myslím že na ni není dost dílů kdyby náhodou, tudíž váhám. Jedná se o bandita z roku 1993, což je podle mě hodně staré a mám strach že se nějaké opravě nevyhnu a nechci furt jen spravovat. V TP má 25 Kw a váha/výkon by taky seděla do A2, je sice otevřená ale 39Kw nebo kolik přesně má by v rodina asi rozchodila. Pak už je problém jen v pojištovně a postihu kdybych něco zavinil, což nechci riskovat , ale v tomto případě bych zavřel oči a modlil bych se a jezdil tak aby se nic nestalo. jinak co se týče mě , tak je mi 19,5 let vaha 95Kg výška 185, což je další věc protože mám strach že by pro mě byla malá.

Rozkaz ten zní jasně:
Motorka aby jela těch 150 a víc
Chci s ní jet do alp
Aby byla na ty 2 roky než si udělám otevřené Áčko a nebudu toto muset řešit
Spotřeba do 7l

Tak mě prosím potvrdtě že bandit 400ccm by nemusela být špatná volba.
Díky moc a doufám že brzo budu v rodině.

Naposledy editováno 14.05.2015 07:15:50

Prvni motorka A2

14.5.2015 v 07:45 | Nahoru | #1
koukal bych po mladší...shánět díly na starou motorku je složité

Prvni motorka A2

14.5.2015 v 08:04 | Nahoru | #2
si mechanik ne? Tak si to opravíš sám, určitě máš dílnu a ta motorka nebude zas tak složitá...co se týče tvého výběru tak by to plnila ještě gs 500, ale ta je malá nebo XJ 600..Nenapsal si kolik na to máš ;) Bandit 400 neni špatný, ale budeš ho muset asi dost točit :)

Prvni motorka A2

14.5.2015 v 08:20 | Nahoru | #3
rozpocet do 40 000 , teprv se ucim mechanikem , respektive jsem v prvaku
jinak co se tyce bandita 600 tak moje vize je rok 2000 , ale nemuzu to sehnat seskrceny a 10 000 se mi za to davat nechce

Naposledy editováno 14.05.2015 08:23:12

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2

14.5.2015 v 09:09 | Nahoru | #4
Ctyrstovkovej bandit se tu oficialne bikdy nedovazel takze ti vznika problem "kde budu schanet dily"

Prvni motorka A2

14.5.2015 v 09:16 | Nahoru | #5
Pokud Bandita tak 600 nebo 650 jak píše HornisGSX budeš těžko shánět díly. A seškrcených je dost.

třeba tady http://motorky.bazo...t-2003-25kW-v-TP.php

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2

14.5.2015 v 09:43 | Nahoru | #6
Yamaha XS 400 Nemusi byt zrovna muj model, klidne ten starsi. Jednoduche na tom udelat cokoliv pokud mas misto a nejake vybaveni, prakticky jen zakladni elektrina a zadny pojizdny IT kramek, tak se ti to bude hodit i do skoly. Moje sice ma maximalku okolo 170, ale to je stejne k nicemu, protoze limity v CR jsou 50/90/130 a dalnice mne nezajima, navic je to uz skoda huntovat takovou klasiku nejakym zavodenim.

Vyhoda je, ze jich je spoustu. Bandit 400 to se tady blbe shani, vetsi Bandit je moc tezky a 4-val, vice veci na opravu proste. Dobra alternativa Honda CB500 to je hodne prijemna motorka jeste.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka A2

14.5.2015 v 09:46 | Nahoru | #7
puffybodie> Proč by měl bejt Bandití 4vál důvod k větším opravám?? Ten motor je děsnej držák,

(reakce na) Prvni motorka A2

14.5.2015 v 10:08 | Nahoru | #8
JUPP67> tak pro typka co si na to dela skolu to muze byt benefit, ale pokud to nekdo musi davat do servisu normalniho, tak drtiva vetsina jich (aspon tady v okoli) si uctuje ceny podle toho jestli se jedna o 1 val, 2 val nebo 4 val (a 6 val je uz sproste slovo )

Prvni motorka A2

14.5.2015 v 10:23 | Nahoru | #9
Právěže v těch dílech vidím taky mínus, ikdyž jsem našel spoustu inzerátů snad se všema dílama, ale toto je prostě těžké rozhodování samozdřejmě JUPP67 tento bandit je fakt krásnej asi o něm popřemýšlím. twl u auta sem byl rozhodnutej hned ale vybrat si motorku to je fakt problém

Prvni motorka A2

14.5.2015 v 12:04 | Nahoru | #10
hladik> to je jak se ženskou, tkay jich musíš pojezdit víc než najdeš tu pravou

Prvni motorka A2

14.5.2015 v 12:12 | Nahoru | #11
za mě...možná jsi talent od přírody, máš najeto hodně autem a na kole a 600 by ti mohla sednout. jsi? jestli ne, jdi do 500.

na lehčí a slabší motorce se naučíš jezdit dřív, nepotahá tě a rychleji se s ní sžiješ.
přítelku, spíš bývalou přítelku, jsem loni přesadil z 600 (dva roky se s ní snažila jezdit...až se rozlámala) na 500. první reakce byla "to nejede", pak zjistila, že stačí otočit plynem a ty koně (odhadem 30-40), které používala se strachem na 600, tam jsou taky a na pohodu

z tvého výběru doporučuju cb500. bandit je sice hezčí, ale málokdo ho měl vícekrát rozebraný a díly neseženeš "v každým papírnictví". fyzicky pojedou zhruba stejně, cb500 o chlup líp (odškrcená). obecně tyto 500 mají malé servisní náklady a jsou to pohodové motorky, umí jezdit 170 a zkušený člověk nezdržuje na vyjížďce ani silnější motorky

(reakce na) Prvni motorka A2

14.5.2015 v 12:29 | Nahoru | #12

HornisGSX píše: Ctyrstovkovej bandit se tu oficialne bikdy nedovazel takze ti vznika problem "kde budu schanet dily"



Tohle je sice pravda, ale koupit díly jsem neměl nejmenší problém a to se psal rok 1997.

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2

14.5.2015 v 12:55 | Nahoru | #13
Měl jsem bandit 400 tři sezóny jako první normální motorku po jawách. Byl to ročník 1991 (koupena 1997) US verze, s najetými 23 000mil. Já jsem přidal 15 tis. mil. Naprosto bezproblémová motorka, lehká, výborně ovladatelná a se slušným výkonem. Maximálka je lehce nad 180 km/h. Jedinou připomínku bych měl k brzdám, kdy standardní verze má vpředu jen jeden kotouč. Nebrzdí to špatně, ale bandit 400 s označením "V" osazený vpředu dvojitým kotoučem má brzdy ještě o poznání lepší. Dostupnosti náhradních dílů se vůbec neboj, už tenkrát byly bezproblémově dostupné, mimo jiné proto, že bandit 400 se nějakou dobu oficiálně dovážel do Německa a Francie. Jen tě nesmí překvapit cena dílů - nejsou super drahé, ale jsou cenově nastaveny jako pro všechny ostatní japonské motorky.

V porovnání s CB 500 jede míň "od spodu" a musí se točit (max. otáčky byly tuším 12 500), střední otáčky už má bandit lepší a nahoře CB deklasuje.

V porovnání s Banditem 600 je 400 samozřejmě slabší ve všech režimech, i když ve vysokých otáčkách není rozdíl tak velký, jak by člověk čekal. B600 je podstatně větší, těžší motorka s horší ovladatelností v porovnání s B400 (dvojitý kolébkový rám B600 je jak z másla, B400 má jen horní páteř a motor jako nosný prvek). B600 je rozhodně lepší na cestování (větší rozměry= člověk se lépe poskládá), B400 je mnohem lepší na naučení se (nutí tě s motorem a celou motorkou pracovat) a na blbnutí okolo komína (mnohem lépe ovladatelný a podstatně menší i lehčí).

Záleží na tobě co hledáš a jak budeš motorku primárně používat.

(reakce na) Prvni motorka A2

14.5.2015 v 13:45 | Nahoru | #14

vtr78 píše: Měl jsem bandit 400 tři sezóny jako první normální motorku po jawách. Byl to ročník 1991 (koupena 1997) US verze, s najetými 23 000mil. Já jsem přidal 15 tis. mil. Naprosto bezproblémová motorka, lehká, výborně ovladatelná a se slušným výkonem. Maximálka je lehce nad 180 km/h. Jedinou připomínku bych měl k brzdám, kdy standardní verze má vpředu jen jeden kotouč. Nebrzdí to špatně, ale bandit 400 s označením "V" osazený vpředu dvojitým kotoučem má brzdy ještě o poznání lepší. Dostupnosti náhradních dílů se vůbec neboj, už tenkrát byly bezproblémově dostupné, mimo jiné proto, že bandit 400 se nějakou dobu oficiálně dovážel do Německa a Francie. Jen tě nesmí překvapit cena dílů - nejsou super drahé, ale jsou cenově nastaveny jako pro všechny ostatní japonské motorky.

V porovnání s CB 500 jede míň "od spodu" a musí se točit (max. otáčky byly tuším 12 500), střední otáčky už má bandit lepší a nahoře CB deklasuje.

V porovnání s Banditem 600 je 400 samozřejmě slabší ve všech režimech, i když ve vysokých otáčkách není rozdíl tak velký, jak by člověk čekal. B600 je podstatně větší, těžší motorka s horší ovladatelností v porovnání s B400 (dvojitý kolébkový rám B600 je jak z másla, B400 má jen horní páteř a motor jako nosný prvek). B600 je rozhodně lepší na cestování (větší rozměry= člověk se lépe poskládá), B400 je mnohem lepší na naučení se (nutí tě s motorem a celou motorkou pracovat) a na blbnutí okolo komína (mnohem lépe ovladatelný a podstatně menší i lehčí).

Záleží na tobě co hledáš a jak budeš motorku primárně používat.



dekuji to sem chtěl slyšet
motorku chci na presuny do skoly , doprava do prace za znamima atd , a parkrat do roka nejakou vetsi vyjizdku , hlavne urcite ty alpy.

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2

14.5.2015 v 20:42 | Nahoru | #15
No si přisadím určitě bych bral B6 .......
Do alp se výkon hodí.....není podmínkou, ale hodí se.
Mám kamaráda co jezdí s námi do alp ...a má XJ 600 a stíhá.
B4 je opravdu trošku exotické zboží ....sice budeš in a ne šedý průměr ,ale na opravy a údržbu je lepší B6.

A přece jenom B6 vypadá víc dospěleji než B4 ,ale proti gustu žádný dišputát

(reakce na) Prvni motorka A2

14.5.2015 v 23:23 | Nahoru | #16

kakac píše: No si přisadím určitě bych bral B6 .......
Do alp se výkon hodí.....není podmínkou, ale hodí se.
Mám kamaráda co jezdí s námi do alp ...a má XJ 600 a stíhá.
B4 je opravdu trošku exotické zboží ....sice budeš in a ne šedý průměr ,ale na opravy a údržbu je lepší B6.

A přece jenom B6 vypadá víc dospěleji než B4 ,ale proti gustu žádný dišputát


diki diki je to opravdu tezke rozhodovani , jinak nekdy dame vyjizdku , mel bych pracovatt v pasohlavkach a ve cvrcovicich mam babicku

Prvni motorka A2

17.5.2015 v 11:20 | Nahoru | #17
hale ja si koupil SVcko v tp ma 25 KW jinak otevrena a nemyslim si ze by to bylo fakt nejak agresivni ale kdyz potrebuju predjet nebo ject svizneji ten vykon tam je cenove se pohybujou okolo 50 xxx a jsem s ni spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2

17.5.2015 v 16:39 | Nahoru | #18
vypadá dobře a luxusní cenofka....
http://www.motorkari...s-bandit-787469.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka A2

17.5.2015 v 18:07 | Nahoru | #19
kakac> ty voe mladymu klukovi cpe brouka tfujtajsl

(reakce na) Prvni motorka A2

18.5.2015 v 09:43 | Nahoru | #20

HornisGSX píše: kakac> ty voe mladymu klukovi cpe brouka tfujtajsl


Blbe hovno tomu rozumíš........
Krasavec eSko...
Chtělo by se na to mrknout ...ta cenofka je fakt luxusní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit blázen1 8 6.1.2020 v 21:57 kerut
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit RamBit 32 21.10.2019 v 21:32 paja1234
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit Starda 15 21.10.2019 v 12:40 RUTAN
jak změřit indučky Suzuki GSF 400 Bandit Aneta-Jarous 6 16.7.2019 v 20:53 petr.machy

TOPlist