1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto
DrDNA01 píše: No ja myslim, ze ustrelit zadni kolo na vyjezdu neni problem ani treba na kruhaci s dvoucentimetrovejma poserprouzkama. A typci s asistentama se nemusej zinyrovat tomu nalozit. Totez plati o prebrzdeni predniho kola pri krizovkach na bezne silnici. A ja treba taky moc necestuju, ale zmknul jsem uz mnohokrat. Proste si myslim, ze to pomaha i lamam. A spousta lam si kvuli jejich absenci rozbije papuli. Staci mrknout na sestrih padu na trubce.
A zkusil sis to na zivo, nechat si plynem ustrelit zadni kolo?
Ja ano a skoncil jsem na jipce, ale to uz jsem tu nekde psal, ze rad testuji stroje.
Trakce funguje, ale musi se stale pracovat velmi plynul. Na okruhu ti muze zachranit zdravi i techniku. V provozu zatahnout, aby ustrelil zadek je pro vnitrni pud sebezachovy velmi slozite a zaroven nebezpecne. Najezd z pravidla neni nikdy tak vysoky jako na okruhu a tim hrubeji se musi pridat, aby se zadek utrhl a to pak uz ta trakce fungovat nemusi.
Az tu nekdo ukaze on board video, kdemu nekde na Dubi, Zeleznaku nebo Buchlakach problikava kontrola trakce (na vyjezdu), pak to muzeme probirat dal.
A sorry za OT, to ja jen k tem krutackych recem, jak je elektronika pro nymandy.
PS: Ano, nekolikrat jsem zazil ujeti zadku v provozu, ale vzdy byl skluz nechteny a byl jsem rad, ze to neskoncilo highsidrem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto
SLEEPER píše: A zkusil sis to na zivo, nechat si plynem ustrelit zadni kolo? .
Jinak bych tu otazku nepsal. Me to zas az tak nerealny neprijde. Ulitly zadni kolo v mensich rychlostech se mi vydari parkrat za sezonu. A hodne tomu pridaj bily cary silnici. Zatim zaplatpanbuh vzdy jen s poserpruhem v trenclich a bez highsideru.
SLEEPER píše: Az tu nekdo ukaze on board video, kdemu nekde na Dubi, Zeleznaku nebo Buchlakach problikava kontrola trakce (na vyjezdu), pak to muzeme probirat dal. PS: Ano, nekolikrat jsem zazil ujeti zadku v provozu, ale vzdy byl skluz nechteny a byl jsem rad, ze to neskoncilo highsidrem...
Ty Buchlaky narychlo jsou sileny extrem. Ale ja si predstavuju, ze normalniho smrtelnika ty elektricky ficury vytahuji hlavne z tech uplne obycejnech krizovek, jako je plyn pri zataceni na prechodu, brzdeni na mokrym/kolejich/pisku. Fakt si pust nektery ty kompilace pady z youtube a uvidis, ze sposta z tech kresu je necitlivy zasah plynu nebo predni brzdy.
Edit: treba zde lowside a ty Buchlaky jsou proste moc rychly. Tam pracuje strach. V pomalejsich serpentinach to hrozi asi vic lidem (vcetne me).
Naposledy editováno 04.01.2018 12:29:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1174, 1175] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35247 | Dnes v 07:55 Kitty |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 591 | Dnes v 00:25 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 4 | Včera v 16:19 pavelgl1 |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |