Téma: Jaké moto
ahojte, vůbec nevím jaký typ si vybrat , zkušenosti sice moc nemám ale i přesto chci motorku s vyšším obsahem ohledně mohutnosti, vážím 104kg a měřím 187cm, mám ještě ninju 600ti kilo r.v. 07 , chtěl bych to změnit a koupit si něco většího. rozhoduju se mezi cbr 1000rr, gsxr-1000r , yamaha yzfr1,kawasaki zx10r, nějakou krásnou kolem 120tis. vaše názory která je lepší , nějakou velkou motorku s brutálním zvukem :) nějaké návrhy ? nebo nějaký jiný typ motorky ?
Předchozí
1 2
Následující

Jaké moto

3.5.2015 v 14:00 | Nahoru | #31
Jestli se Ti něco nelíbí tak tady nepiš to je takový problém ? :) nestojím o takové názory¨typu chtěl bych mít tvoje problémy a takové kecy:) ptal jsem se názory lidí co poradí a řekne svůj názor k tomu na co jsem se ptal , nic víc ....

Jaké moto

3.5.2015 v 17:38 | Nahoru | #32
Zdravím, chtěl bych se zeptat neporadil by mi někdo? Mám řidičák skupiny B. Jakou motorku bych mohl řídit ?? Díky za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto

26.9.2017 v 22:01 | Nahoru | #33
Zdravím kawaři , trošku obnovím téma.
Už jsem tady přečetl snad vše o zx10r a líbí se mi moc ročník 04-05 , takže to bude na jaro asi největší adept.
Jinak ted jezdím na 929 rr ,motorka která tady podle většiny nejede ( mám vpředu o zub mín aby trochu jela ) , převážně jezdím sám , ale občas chce drahá
polovička taky svézt a na fárošu vydrží v pohodě 200-300 km za den. tak se chci zeptat jestli tady někdo občas vozí ženskou a jak se jí tam nahoře sedí .
Dík za rozumný odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

27.9.2017 v 12:54 | Nahoru | #34

CBRdrahos píše: Zdravím kawaři , trošku obnovím téma.
Už jsem tady přečetl snad vše o zx10r a líbí se mi moc ročník 04-05 , takže to bude na jaro asi největší adept.
Jinak ted jezdím na 929 rr ,motorka která tady podle většiny nejede ( mám vpředu o zub mín aby trochu jela ) , převážně jezdím sám , ale občas chce drahá
polovička taky svézt a na fárošu vydrží v pohodě 200-300 km za den. tak se chci zeptat jestli tady někdo občas vozí ženskou a jak se jí tam nahoře sedí .
Dík za rozumný odpovědi

čau - hele tu 10ku mám cca 6 let, super stroj, jak už se tu psalo, potřeba prohlídnout - už je to dost starý, ale počítej, že to je méně pohodlné. na fárošovi jsem nejel, takže neber to přirovnání tak vážně, ale jeslti to je jako zx9ka nebo něco podobnýho, tak ta desítka je nakoplá na předek, menší a proto máš hodně váhy na rukách, a pro spolujezde je to ještě horší, pač podsedadlovka má sklon k řidiči, takže se batůžek musí pořád držet.
mám 189cm a cca 87kg a pohodová rychlost, aby si netrpěl je cca nad 110km a nejlépe cca 130-150 - na cestování to moc není, ale nebyl problém cca 400km za den sem dal taky a v poho - člověk se musí přispůsobit..
dřív jsem jezdil více i někam dál, ale teď jen to svižnější projetí kolem komína. mám ješte zx10r model 08 -10 a ta je pohodlnější, vetší, ale ten spolujezdec je na tom podobně - ale to si myslím na tomto druhu motorek nevybereš

Naposledy editováno 27.09.2017 12:57:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

28.9.2017 v 21:07 | Nahoru | #35
matt> diky za odpověd . Vím že už je to starší stroj , ale 06 se mi nelíbí a pak už je to dost peněz. Jinak fároš je ještě starší a dělám jen údržbu,nic se nekazí. Mě se posed na zx10r osobně hodně líbí a že je váha honě na rukách mi vúbec nevadí. Jen to druhé sedlo pro batúžek je dost z kopce , no snad si to nějak dá .

(reakce na) Jaké moto

2.10.2017 v 13:04 | Nahoru | #36

CBRdrahos píše: matt> diky za odpověd . Vím že už je to starší stroj , ale 06 se mi nelíbí a pak už je to dost peněz. Jinak fároš je ještě starší a dělám jen údržbu,nic se nekazí. Mě se posed na zx10r osobně hodně líbí a že je váha honě na rukách mi vúbec nevadí. Jen to druhé sedlo pro batúžek je dost z kopce , no snad si to nějak dá .

mám to stejně jak ty 06-07 se mi nelíbí, takže mám 04 a k tomu 0, která je fakt o dost pohodlnější i pro ten batůžek, co se týče servisu, nědělal jsem nic nadrámec normální udržby akorát klasiku (ventily, rozvody, destičky, ložiska v krku řízení a bežné věci.. olej apod).

1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto

30.12.2017 v 11:50 | Nahoru | #37
Tak Kawasaki je doma , zatím najeto asi jen 100km , ale oproti 929 je to masakr. Hodně se tady píše o slabších brzdách i mě přišlo, že jde páčka hodně k plynu , ale hned jsem vyhodil ty tuningové páčky , dal origo a brzdí to dobře . Ty tuningové mají velkou vůli a páčka šla až k plynu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

3.1.2018 v 16:55 | Nahoru | #38
CBRdrahos> krásná a v černé tu mám taky..

brzdy jsou slabé na okruhu - propadá se páčka - v provozu jsem neměl problém, že by to nebrzdilo - ale dávkovatelnost a učinek je teda o dost horší než na modelu 08...

(reakce na) Jaké moto

3.1.2018 v 20:21 | Nahoru | #39
matt> Diky , taky se mi libí nejvíc v černé. S těma brzdama uvídím , pokud to bude tak špatný , tak to určitě budu řešit , protože brzdy jsou základ a okruh si chci letos určitě dát . Ted udělám běžný servis , řetězovku a hlavně tam dám lepší pneu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

4.1.2018 v 09:41 | Nahoru | #40

dewwil píše: jj GSXR, to je královna Superbiků, žádný elektronický fičury, buď na to máš nebo ne, to je mi v dnešním trakčním, antiwheelie, ABS a jinými elektro udělátky hodně sympatický... Co nezvládnu sám bez podpory tak na to nelezu....



A ja tyhle reci nemam rad.
Kdopak z normalnich jezdcu dokaze v provozu aktivovat zasah elektronickeho asistenta, krom teda antiwheelie? Samo beru v potaz suche podminky, na sportech se moc necestuje => nejezdi na vode.

GSXR nebyla spatna kvuli motoru u K6, jenze odezve od podvozku (hlavne predniho kola) je mnohem slabsi a to i celkove ovladani, nez treba u zx10 08 a i R1 04-06 (07-08 je jiny model - rn19) na tom byla celkove lepe. Dnes je GSXR hodne pozadu za konkurenci...

Lukasbarva> Za 120tis v krasnem stavu jedine snad roky 2004. Radeji bych si priplatil a koupil konstrukcne neco lepsiho a tim padem ovladatelnejsiho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

4.1.2018 v 10:11 | Nahoru | #41

SLEEPER píše: A ja tyhle reci nemam rad.
Kdopak z normalnich jezdcu dokaze v provozu aktivovat zasah elektronickeho asistenta, krom teda antiwheelie? Samo beru v potaz suche podminky, na sportech se moc necestuje => nejezdi na vode..



No ja myslim, ze ustrelit zadni kolo na vyjezdu neni problem ani treba na kruhaci s dvoucentimetrovejma poserprouzkama. A typci s asistentama se nemusej zinyrovat tomu nalozit. Totez plati o prebrzdeni predniho kola pri krizovkach na bezne silnici. A ja treba taky moc necestuju, ale zmknul jsem uz mnohokrat. Proste si myslim, ze to pomaha i lamam. A spousta lam si kvuli jejich absenci rozbije papuli. Staci mrknout na sestrih padu na trubce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

4.1.2018 v 12:04 | Nahoru | #42

DrDNA01 píše: No ja myslim, ze ustrelit zadni kolo na vyjezdu neni problem ani treba na kruhaci s dvoucentimetrovejma poserprouzkama. A typci s asistentama se nemusej zinyrovat tomu nalozit. Totez plati o prebrzdeni predniho kola pri krizovkach na bezne silnici. A ja treba taky moc necestuju, ale zmknul jsem uz mnohokrat. Proste si myslim, ze to pomaha i lamam. A spousta lam si kvuli jejich absenci rozbije papuli. Staci mrknout na sestrih padu na trubce.



A zkusil sis to na zivo, nechat si plynem ustrelit zadni kolo?
Ja ano a skoncil jsem na jipce, ale to uz jsem tu nekde psal, ze rad testuji stroje.
Trakce funguje, ale musi se stale pracovat velmi plynul. Na okruhu ti muze zachranit zdravi i techniku. V provozu zatahnout, aby ustrelil zadek je pro vnitrni pud sebezachovy velmi slozite a zaroven nebezpecne. Najezd z pravidla neni nikdy tak vysoky jako na okruhu a tim hrubeji se musi pridat, aby se zadek utrhl a to pak uz ta trakce fungovat nemusi.
Az tu nekdo ukaze on board video, kdemu nekde na Dubi, Zeleznaku nebo Buchlakach problikava kontrola trakce (na vyjezdu), pak to muzeme probirat dal.

A sorry za OT, to ja jen k tem krutackych recem, jak je elektronika pro nymandy.

PS: Ano, nekolikrat jsem zazil ujeti zadku v provozu, ale vzdy byl skluz nechteny a byl jsem rad, ze to neskoncilo highsidrem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

4.1.2018 v 12:23 | Nahoru | #43

SLEEPER píše: A zkusil sis to na zivo, nechat si plynem ustrelit zadni kolo? .



Jinak bych tu otazku nepsal. Me to zas az tak nerealny neprijde. Ulitly zadni kolo v mensich rychlostech se mi vydari parkrat za sezonu. A hodne tomu pridaj bily cary silnici. Zatim zaplatpanbuh vzdy jen s poserpruhem v trenclich a bez highsideru.

SLEEPER píše: Az tu nekdo ukaze on board video, kdemu nekde na Dubi, Zeleznaku nebo Buchlakach problikava kontrola trakce (na vyjezdu), pak to muzeme probirat dal. PS: Ano, nekolikrat jsem zazil ujeti zadku v provozu, ale vzdy byl skluz nechteny a byl jsem rad, ze to neskoncilo highsidrem...



Ty Buchlaky narychlo jsou sileny extrem. Ale ja si predstavuju, ze normalniho smrtelnika ty elektricky ficury vytahuji hlavne z tech uplne obycejnech krizovek, jako je plyn pri zataceni na prechodu, brzdeni na mokrym/kolejich/pisku. Fakt si pust nektery ty kompilace pady z youtube a uvidis, ze sposta z tech kresu je necitlivy zasah plynu nebo predni brzdy.

Edit: treba zde lowside a ty Buchlaky jsou proste moc rychly. Tam pracuje strach. V pomalejsich serpentinach to hrozi asi vic lidem (vcetne me).

Naposledy editováno 04.01.2018 12:29:43

(reakce na) Jaké moto

5.1.2018 v 09:03 | Nahoru | #44
DrDNA01> Ted jsi uplne prekroutil myslenku meho prispevku.

Vyse jsem psal o tom, ze ti trakce pomuze pouze pri vyssim a hlavne plynulem tempu. Co se divam do komentu pod ruznymi clanky, tak si spousta lidi myslis, ze si nastavis nejvyssi citlivost trakce a najednou muzes u 200 konove motorky zachazet s plynem stylem on/off.
Ja byl taky presvedceny o tom, ze te elektronika pohlida a "nutne si to musel vyzkouset".

Vubec nic proti Dewwilovi, on je v pohode borec, ale vetsinou podobne hlasky kolem elektronickych asistentu pisou kluci, co v zivote nedali ani koleno a nezkusili okruh. Pravidlem jeste byva, ze jsou to z povolani ridici kamionu (proto jsou desne zkuseni) a ridi nejake karburatorove hajtry.
"A ted jsme desni krutaci, pze vsechno ovladame pouze my a zadna elektronika nam do toho nekeca."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

12.1.2018 v 18:59 | Nahoru | #45

matt píše: CBRdrahos> krásná a v černé tu mám taky..

brzdy jsou slabé na okruhu - propadá se páčka - v provozu jsem neměl problém, že by to nebrzdilo - ale dávkovatelnost a učinek je teda o dost horší než na modelu 08...


Tak nakonec jsem koupil brzdové třmeny z Kawasaki zzr 1400 tady na fóru , i s origo novými desky nissin za super cenu 2800 . Jen jsem to hodil do barvy , aby to bylo stejný se zadní.
A brzdný účinek je super, žádná díra , brzdí to hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto

15.1.2018 v 14:56 | Nahoru | #46
CBRdrahos> ty jo vypadají super... zajíbal by mě rozdíl nemusel si upravovat nic

(reakce na) Jaké moto

15.1.2018 v 23:27 | Nahoru | #47
matt> díky , taky jsem spokojen . Brzdové třmeny sedí úplně přesně , rozteč šroubů je 108 jako u Tocico. Se třmeny Tocico šla páčka zmáčknout asi 1 cm od plynu , ono to jako brzdilo , ale ten pocit , že už to není moc kam zmáčknout je fakt blbej . No a třmeny Nissin je něco úplně jiného , brzdí to hned , stačí jedním prstem a pořád mám mezeru cca 4cm od plynu. Chtěl jsem nejdřív radiální pumpu , ale myslím že nebude potřeba .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejde do otáčok Suzuki GSX-R 1000 marekgsxrk5 10 Včera v 23:06 assassin
Bridge T31 vs Conti road at 3 na na... Yamaha YZF-R1 adasrr 5 Včera v 22:10 3setam
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 222, 223] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak ZX10R 6683 Včera v 21:06 Bubrak-ZX10R
Servis Suzuki GSX-R 1000 shark.tomas 4 Včera v 20:46 zdenysrx6
Kolega na svižnější jízdu [1 ... 438, 439] Suzuki GSX-R 1000 baiker 13160 16.6.2018 v 12:07 SLEEPER


TOPlist