2 reakcí na tento příspěvek Motokotouče.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
1 reakcí na tento příspěvek Motokotouče.cz
Naposledy editováno 29.04.2015 20:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
Jinak ja daval na vsechno NG a celkem spokojenost.
PayazZ píše: FishX3> Vem klidně od nich, nic jinýho tu snad v čr není ale asi si taky počkáš. Já si ted určitě koupím radši originál pokud nebudu potřebovat nějaký atyp který se neprodává.
To neni pravda ze tu nic jinyho nejni. Dyt to dela kde kdo. PRoblem je vtom ze to jsou vetsinou noname firmy na kterych si nic nevemes.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
gugo píše: FishX3> Hele na jednu motku ted manik od nekoho prithanul kotouce a vypadaly celkem slusne , docela ma zaujalo ze mely povrchovou upravu, ktera je tedy na treci plose uplne nahovno ale ten zbytek nerezne.
Jinak ja daval na vsechno NG a celkem spokojenost.
Musim asi brzo neco koupit ...uz to je slabe :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
gugo píše: FishX3> kolik ? predpokladam ze tam mas nejtovany ?
jo nejtovane plovoucí potřebuji oba na předek a co jsem koukal, do 4t se dají sehnat. S nytovanim nejsem rozhodnut, fakt je ze asi budou vymackane středy... No ještě řeším pro a proti.Naposledy editováno 29.04.2015 23:52:16
2 reakcí na tento příspěvek Motokotouče.cz
Ze zásady nenakupuji takhle důležité díly od "noname" garážníků, kteří dneska dělají brzdový kotouč, zítra budou sousedovi vařit bránu a pozítří se zkusí zas pustit do laďáku na simsona druhýho souseda. Umí sice "vše", ale nic pořádně. (žádný atest, žádná homologace, žádná zpětná vazba, výrobní kontrola, kontrola použitého materiálu....prostě nic, tady máš kotouč, jako laikovi ti přijde dobrej, dej ho na motorku a možná to bude i brzdit a možná to i chvíli vydrží - takovej výrobek je zadarmo drahej!!!)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
Dave81 píše: Chlapi, jsou to brzdy! Šel bych vždy do nových kotoučů od prověřeného výrobce! Momentálně mám NG a přes počáteční odpor (nekoupil bych je, ale byly namontovány nové na motorce když jsem ji koupil) je nyní musím vychválit do nebe - po 20tkm na nich nepozoruju výraznější opotřebení, brzdy fungují vždy jak mají, používám je v kombinaci s deskama od Bremba.
Ze zásady nenakupuji takhle důležité díly od "noname" garážníků, kteří dneska dělají brzdový kotouč, zítra budou sousedovi vařit bránu a pozítří se zkusí zas pustit do laďáku na simsona druhýho souseda. Umí sice "vše", ale nic pořádně. (žádný atest, žádná homologace, žádná zpětná vazba, výrobní kontrola, kontrola použitého materiálu....prostě nic, tady máš kotouč, jako laikovi ti přijde dobrej, dej ho na motorku a možná to bude i brzdit a možná to i chvíli vydrží - takovej výrobek je zadarmo drahej!!!)
"Podle sebe soudím Tebe?"
Naposledy editováno 30.04.2015 08:18:45
Samotná repase nedopadla nejlíp. Asi 100 km jsem kotouče jen tak lechtal a pak, když jsem zabrzdíl víc, tak motorka cukala. Naivně jsem doufal, že si to třeba ještě nějak sedne, tak jsem s tím jezdil. Odjezdil jsem s tím asi sezónu a naopak se to zhoršilo. Nerovnoměrná tloušťka.
Příčinu neznám dodnes. Nechci tím říct, že by byla repase provedena nekvalitně, ale já si už kotouče repasovat nikdy nenechám
Špatné kotouče mi leží v šuplíku a jezdím teď EBC-X a sintrované desky a zatím fungují jako květ (najeto odhadem přes 500 km).
Dave81 píše: žádný atest, žádná homologace, žádná zpětná vazba, výrobní kontrola, kontrola použitého materiálu....prostě nic......
ano,tak by to mělo být,bohužel to tak není.
v dnešní době výrobce vyrábí prd,na všechno má subdodavatele,maximálně to tak poskládá a nebo si to nechá vyrobit jinde celé jen pod svoji značkou...
všechno je tlačeno dolů cenou a zisky.....,kvalita už dávno není na prvním místě.
2 reakcí na tento příspěvek Motokotouče.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
KubaLC8 píše: Jak se repasuji kotouce????
Pochopil jsem to jako roznytovat , vyrobit kotouč, snytovat. -- tj nekupovat celek s novými "unašeči"
Co vim, tak tam bývá problém s vymyčkání pouzder nýtů na unašeči - což se pak projeví bude nejakým bordel chováním nebo hůře rozpadnutím - vše z doslechu. osobní zkušenost nemám . Já sosobně zvažuji druhovýrobou /našel jsem kotouče cca 4000kč za ks, nebo koupi jetých v podobné ceně (3-4tis). Dát 6tis mi přijde skorem dost
Naposledy editováno 30.04.2015 11:17:51
Naposledy editováno 30.04.2015 14:11:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
FishX3 píše: Pochopil jsem to jako roznytovat , vyrobit kotouč, snytovat. -- tj nekupovat celek s novými "unašeči"
Co vim, tak tam bývá problém s vymyčkání pouzder nýtů na unašeči - což se pak projeví bude nejakým bordel chováním nebo hůře rozpadnutím - vše z doslechu. osobní zkušenost nemám . Já sosobně zvažuji druhovýrobou /našel jsem kotouče cca 4000kč za ks, nebo koupi jetých v podobné ceně (3-4tis). Dát 6tis mi přijde skorem dost
to je pravda-ty unašeče se vymačkávají......,takže se musí dát nýty s větším průměrem a půlkruh v unašeči i věnci kotouče upravit na větší průměr nýtu.tím se vyřeší problém s vymačkanou (šišatou) dírou.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokotouče.cz
Dolph-cz píše: to je pravda-ty unašeče se vymačkávají......,takže se musí dát nýty s větším průměrem a půlkruh v unašeči i věnci kotouče upravit na větší průměr nýtu.tím se vyřeší problém s vymačkanou (šišatou) dírou.......
Takže není cesta "koupím a přenýtuji" ale jedině upravím unašeč, dodám brzdící částa logicky použiji větší nýty - tj repasuji
Naposledy editováno 30.04.2015 20:08:48