narazil jsem na byvalou vladni r1200rt, v technicaku je vedena jako dvoumistna, misto sedla spolujezdce ale ma "kapotaz", nema stupacky pro spolujezdce.
Hledal jsem na forech v nemcine, tam vsichni tvrdi, ze se to absolutne nevyplati...
Co prestavba na dvousedlo obnasi? Co vse je tam jine? Co vse se musi demontovat? Co je naopak treba dokoupit?
Na kolik vyjde takova prestavba z vladní (policejni) masiny?
Pripadne problem u takove prestavby?
Dík, S.
1 reakcí na tento příspěvek bývalá vládní r1200rt
Nejedná se o žádné "vládní" motorky, ale o vylítaný policejní vraky, které dotyčný pán koupil za množstevní cenu.
Každý svého štěstí strůjcem.
Ale já bych to radši nekupoval.
Není ti divné, že jejich cena je skoro poloviční a když se podíváš na zahraniční inzerce, tak jich tam je taky hafo? A většinou tam visí dlouhé měsíce.
Přiznávám, že osobní zkušenost s nimi nemám, ale svého BMW jsem sháněl cca 3 měsíce, takže jsem si udělal slušný "průzkum trhu". Tyhle jsem zavrhl.
Právě jsem si jednu takovou koupil. Policejní z Holandska. Nájezd 125000Km. Vše funguje jak má,jen ABS stávkuje. (ale je to v řešení ) . Jinak celkově stav hodnotím za lepší,než jsem původně očekával. Záleží ale kus od kusu. Předělání na dvoumístnou verzi není problém jiný,než finanční. Zadní sedlo je jako ojetina prakticky nesehnatelné ( předních je dost,třeba i s vyhříváním ) . Nosič je také darda. Střed se dá koupit duralový ( cca 2300 Kč ) ,ale dvě plastová držadla ( bez kterých to nejde ) originál BMW vyjdou na strašných skoro 7000 Kč. Se zbytkem si myslím český šikovný člověk již poradí....
představa, že vyšší náběh musí notně znamenat i "ojetý vrak je přinejmenším zavádějící. Myslím, že konstruktéři v BMW to cití stejně. Moc nevěřím, že "soudruzi z Německa" vyrábějí stroje ve stejné kvalitě, jako naší čínší soudruzi. Věřím, že u čínské rýže může být náběh kolem 100 tis smrtelný. Ale nechce se mi věřit , ža takto to vyrábějí i Mnichovští konsruktéři.
Z mého pohledu policejní či nikoliv, moto se má kupovat dle stavu a je zapotřebí kouknout , zda stroj nenese známky šikovných českých ručiček rádobyopravářů.
Díly na RT jsou u nás značně drahé, ale můžeš kouknou na alllegro.pl, kde ti překupníci mají torchu jiné ceny. Nicméně u některých dílů bych si dal pozor na původ. Například farncouzi měli na dílech vyražená win, a takový díl by se mohl nevyplatit při návštěvě "A" nebo "D".
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis BMW R 1200 RT | Vlastík.2882 | 7 | 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík |
snímač tlaku pneumatiky BMW R 1200 RT | pete47 | 1 | 18.1.2024 v 11:29 TomasNBK |
Audio na 1200RT / 2006 BMW R 1200 RT | Greko | 8 | 29.12.2023 v 22:23 ŠtrychH |
Celoroční motorka na dojíždění do p... [1, 2] BMW R 1150 RT, BMW R 1200 RT | Redguy | 47 | 29.8.2023 v 11:12 OndraCB |
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | StB | 19 | 18.8.2023 v 21:53 StB |