bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přepínaní MAP, Race Map I a II
Zdravím,

tak konečně jsem nějak zbouchal dohromady svojí TE 310, bohužel ještě je na ní spousty problémů, jelikož na ní prakticky chyběla polovina elektroniky, kterou jsem dával dohromady,nastal problém u možnosti přepínaní MAP, (elektricky je vše zapojeno správně),
Jsem v koncích zkusil jsem snad vše. nevím jestli se tam nemusí dělat nějaká finta aby se to přepnulo, ale z manuálu chápu že stačí přepnout režim propojením oněch dvou drátu.
Pokud připojím Lambda Sondu, a zapnu klíček, nezobrazuje se ani jedna mapa, přepínání nejde.
Pokud do konektoru místo Lambda Sondy připojím propojku, kterou jsem sehnal na ebay (je to jen odpor mezi dvěma kontakty ze čtyř 2,16k Ohm) viz foto tak se rozsvítí RACE MAP I, ale znovu nejde přepnout na RACE MAP II
Možný problém je v chybě, která problikne po zapnutí klíčku na displayi "E41E"

(Lambda Sondu mám vyndanou ze svodu a místo ní ucpávku)

















z manuálu:






Za všechny rady díky

Naposledy editováno 26.04.2015 09:22:49

1 reakcí na tento příspěvek přepínaní MAP, Race Map I a II

26.4.2015 v 09:20 | Nahoru | #1
Potřeboval by jsem jestli by mi někdo kdo přepínání MAP má mohl vysvětlit jak přesně to funguje...

Po zapnutí klíčku se vám zobrazí nějaká mapa nebo nic? a po nastartování?
Je potřeba mít zapnutý motor pro přepnutí?
Stačí jen stisknout tlačítko(typu klakson), nebo se musí držet? Nebo je to přepínáč(typu potkávací/dálková světla) ?
Jde přepnout hned po zapnutém motoru?
Musí čekat nějaký časový interval/ případně teplotu motoru aby šlo přepnout?
Je v přepínači nějaký odpor nebo je to pouze propojka?

Pokud máte přepínač a funguje vám, máte Lambda Sondu ve výfuku? nebo místo ní používáte trvale zapojený odpor 2.16-2.17K Ohm ?

Díky

Naposledy editováno 26.04.2015 09:21:36

(reakce na) přepínaní MAP, Race Map I a II

28.4.2015 v 12:07 | Nahoru | #2
Akyo> Ahoj, mám te310 2011. Lambdu zaslepenou a v konektoru odpor. Pro přepnutí mapy musíš mít nastartovaný motor a tlačítko držet cca 5s. Rozdíl jde trošku poznat, ale nedělej si iluze, že je to nějaká pecka, vůbec to nepoužívám... akorát na druhou mapu je míň citlivý plyn - musíš víc kroutit zápěstím a častěji to chcípá a střílí z výfuku...alespoň mě teda.. A to e41 na displeji není chyba, ale typ motoru..taky mi to tam naskakuje při zapnutí... chyba je error což mi tam skákalo docela často a bylo to povoleným kontaktem na baterce... není nic víc k nasrání, když ti uprostřed výjezdu začne blikat error a zastaví se motor

Naposledy editováno 28.04.2015 12:10:22

přepínaní MAP, Race Map I a II

28.4.2015 v 13:04 | Nahoru | #3
Diky za reakci , hned jak bude cas tak to znovu vyzkousim a dam vedet jak jsem pochodil, i z hlediska dopadu na vykon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 450 nestartuje Husqvarna TE 450 Admm 8 19.4.2024 v 21:38 assassin
Ovládaní světel domino Husqvarna TE 510 HanyBany1 2 1.4.2024 v 09:32 krokoš
Husqvarna te 450 2009 nehází jiskru Husqvarna TE 450 Alfis963 16 4.2.2024 v 18:58 krokoš
te450 servisni interval Husqvarna TE 450 k.r.a.k.en. 16 5.12.2023 v 12:17 borishonda
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss


TOPlist