globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto do města, ale nechci skutr.
 
22.4.2015 v 16:56
Předem se omluvám se otravnej příspěvek. Snažil jsem se najít relevantní informaci ve foru, ale bud mi soucasny vlakna moc nepomohly a nebo uz byly postarsi.


Mam certstvy papiry na A v soucasny dobe jezdim jen na skutru. Takze bych chtel nejakou obratnou motorku do mesta. Slysel jsem od kamarada, ze nektery petistovky muzou byt pro nekoho relativne maly, vzhledem k vysce.
Ja mam 184.

Z hmotnejch rezerv jsem na tuhle investici vyclenil cca 40-70k.


Předem díky za pomoc.
Předchozí
1 2 3
Následující

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 17:14 | Nahoru | #1
Přidám logicky jen svou zkušenost. Já jsem chtěl být ve městě vidět a být viděn, proto jsem šel do Transalpa. S obratností nemá problém, dlažební kostky ho nezajímají a výkon má dostatečný. A pro Tvou výšku je vhodný, já mám o šest centimetrů míň a o něco nižší posez bych uvítal.

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 17:29 | Nahoru | #2
Co od té motorky čekáš? Opravdu jen jízdu po městě pro rohlíky a do práce? Na to máš nejlepší ten skutr.... Upřesni své představy.

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 17:30 | Nahoru | #3
Pokud máš takovej rozpočet, tak nevidim důvod proč nekoupit "prostě motorku" To chceš vážně jen na courání po městě, nebo hodláš začít jezdit i mimo?

Ona je ta otázka celkem zajímavě položená - pod pojmem "motorka do města" bych si představoval nějakej lehčí obratnej stroj nenáročnej na servis s co nejmenšími provozní náklady vhodný na každodenní courání - takže nejspíš nějakou 125ccm, které tyhle požadavky bezesporu splňují

Uvažovat čistě na courání po městě nad nějakou 500ccm a vyšší mi přijde poněkud nelogické - je jasné, že stroje typu ER-5 by taky šly, ale tam už právě narážím na tu definici a způsob využití

Možná by nebylo od věci to trochu specifikovat - jak často a za jakého počasí budeš jezdit, kolik km plánuješ zhruba nájezd +- jak dlouhé trasy jezdíš, jak jsi na tom s potenciálními investicemi do servisu atd...

Pokud chceš jenom přibližovadlo do města, nemá cenu nic do čeho budeš investovat víc než je nezbytně nutné Tzn. za mě buď nějakou dvácu, pokud nebudeš jezdit mimo, nebo třeba 250ccm typu CBF 250 či YBR 250

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 17:56 | Nahoru | #4
DIky za snahu. Zkusim to teda trochu zpresnit. Chci s tim jezdit do prace, na treninky , zapasy atd. Ale zaroven se chci projet i mimo mesto a trochu si tu motorku uzit.
Kamarad ma horneta a rikal mi, ze by na me mohl bejt trochu malej. Mam neco malo pres metrak.

Nelibi se mi cestovni endura, choppery ani supersporty. Mam rozum, takze nechci hned litra a zakousnout se do prvniho stromu..

Takze otazka je v podstate postavena takhle: Prestavoval bych si neco s objemem max 650, ale aby to bez problemu zvladalo klickovani v Brne.

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 18:00 | Nahoru | #5
Já bych to viděl na Hondu FMX 650

1 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 18:03 | Nahoru | #6
...známý oblíbený triumvirát Suzuki GS, Kawasaki Er5, Honda CB, případně CBF 500, SV 650, Raptor 650, Bandit, Hornet - vybírej

2 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 18:05 | Nahoru | #7
Jaky tady panuje nazor na KTM DUKE?

(reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 18:17 | Nahoru | #8

Hrumf píše: Jaky tady panuje nazor na KTM DUKE?



Kámoš má funglovku Duka 390 - jako městská motorka naprosto ideální a i mimo město mi v pohodě stačí. Stejně jako ty udělal minulý rok A papíry a tohle byla jeho první motorka a volba - ale trochu se bojím tvé výšky. Bude na tebe docela malý. Když si já se svými 177cm sednu z bandasky na jeho Djůka, připadá mi ta motorka jako odrážedlo

Naposledy editováno 22.04.2015 18:18:24

1 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 18:39 | Nahoru | #9
Prave proto se na to ptam. Duke se mi libi, ale zase na tom nechci sedet jak vosa na cukru

(reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 18:46 | Nahoru | #10

Hrumf píše: Prave proto se na to ptam. Duke se mi libi, ale zase na tom nechci sedet jak vosa na cukru



Ja mam 640 duka, a je me to trochu maly, ale nebrani me to nalitat natom 150 km v zatackach za odpoledne
Je to motorka na blbnuti, ve meste se stim jezdi dobre, ikdyz enduro podvozek je traba do Prahy lepsi. Ale rozhodne to neni lacina motorka, do ktery by si lil jenom volej a menil filtry.

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 19:00 | Nahoru | #11
kawasaki KLX150L za 85 tyček NOVÁ!!!!!!! 12 koníků 115 kg A teď do mně,že je to do města málo
Další,co mně napadá cbf 250
jinak cokoli,pro co se rozhodneš

Naposledy editováno 22.04.2015 19:11:08

1 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 19:02 | Nahoru | #12
Moj nazor na maleho duka (125 az 390) je ze je to pre liliputov, teda ani nie pre vsetkych indov odkial to pochadza, pretoze aj tam su ludia vzrastu priemerneho europana. Kazdy mame trochu ine proporcie ale s mojimi 179cm je maly duke nepouzitelny, pretoze mojim kolenam zavadzia kapotaz nadrze. A to ako na moto vyzeram ma nezaujima. Na to tu bol dobry prispevok hned na zaciatku :
http://www.motorkari.cz/tema/?t=173953

Ja naopak mam rad ked som na nizkej motorke, pretoze mam vacsiu istotu pri praseni na krizovatkach aj na strokovoprachovom parkovisku. VIem ze by ma nebavilo na krizovatkach hladkat asfalt spickou jednej topanky. Ale kazdy mame ine preferencie .
Ja dokonca rozmyslam nad skutrom namiesto tej svtrtonky co ju trapim cestami do prace. Najdolezitejsia je sirka v riaditkach, tie sa totiz nie vzdy daju zmenit. Ale ak chces jazdit v meste ako na plechovke, tak potom bude mestska motorka kludne aj hd glide.

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 19:22 | Nahoru | #13
Abych rekl pravdu, tak jsem doufal, ze budete trochu konstruktivnejsi...) Skutr uz mam. Kdybych chtel dal jezdit na skutru, tak si nemusim delat papiry..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 19:38 | Nahoru | #14
Peter3P> No nevim kde mas problem se riditkama, ja V Praze pouze na jednom miste a to je Korunovacni kde neprojedes ani se skutrem. JInak nemam problem se sirokejma enduro riditkama asi nikde.

Hrumf> a co myslis ze ti vsici reknou jednohlasne kup si babettu ? Kazdej ma neco scim se mu jezdi dobre a idelani odpoved neexistuje. Bud je to moc nizky, nebo je to moc vysoky, nebo je to slaby nebo to moc zere. Si na necem bez zajezdit a vyber si. Ja jezdim do mesta na vsem.

(reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 20:13 | Nahoru | #15

Hrumf píše: Jaky tady panuje nazor na KTM DUKE?

dobrý, ale mimo tvůj rozpočet bych řekl

(reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 21:07 | Nahoru | #16

tomasd. píše: ...známý oblíbený triumvirát Suzuki GS, Kawasaki Er5, Honda CB, případně CBF 500, SV 650, Raptor 650, Bandit, Hornet - vybírej



A ačkoli jsi psal, že nechceš ani cendura, tak bych nevyřazoval Kawasaki Versys a Hondu Transalp, sedíš víc vzpřímeně a tak máš lepší přehled o provozu ve městě....

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 21:17 | Nahoru | #17
Prehled o vhodnosti, respektive nevhodnosti moc nemam. Takze jsem nasel motorky, ktery se mi libi.

YAMAHA FZ6
SUZUKI GSR600
SUZUKI GSF 600
KAWASAKI ER6
HONDA 600 HORNET

Muzete mi k tomu rict, jake maji vyhody x nevyhody, prosim?

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 21:50 | Nahoru | #18
Jakýkoliv DUKE

1 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 22:24 | Nahoru | #19
na tomhle jsem drandil já

lehký ... úzký ... hup na chodník a zas dolů ... byla to sranda
malá nádrž










Naposledy editováno 22.04.2015 22:35:03

1 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 22:39 | Nahoru | #20
Čtyřválec mi do města připadá jako kravina... Kor např. vzduchem chlazenej Bandit jak tady někdo doporučoval.. Kouknul bych třeba po YBR 250, či pokud chceš silnější tak ER6..

Moto do města, ale nechci skutr.

22.4.2015 v 22:57 | Nahoru | #21
Ak len do mesta tak urcite nejaky supermotard.



Naposledy editováno 22.04.2015 23:01:48

(reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 06:54 | Nahoru | #22

jurajda píše: na tomhle jsem drandil já

lehký ... úzký ... hup na chodník a zas dolů ... byla to sranda
malá nádrž









Malá nádrž není nevýhoda pro motorku do města, jak poptává tazatel,kde máš na každým kilometru dvě pumpy.

Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 07:44 | Nahoru | #23
Hele a co takovej bawor scarver,650 jednobuch,místo řetězu řemen,mam dojem ze byl přímo na tohle postavenej
Koukám ze už i s abs stojí prd

Naposledy editováno 23.04.2015 07:48:26

1 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 08:32 | Nahoru | #24
Suhlssim, Scarver je dobra volba (cena, spotreba, servis - to su vsetko plusy)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 09:08 | Nahoru | #25

Danke píše: Čtyřválec mi do města připadá jako kravina... Kor např. vzduchem chlazenej Bandit jak tady někdo doporučoval.. Kouknul bych třeba po YBR 250, či pokud chceš silnější tak ER6..



no vidíš a mně se po městě jelo líp na gsr než na dvouvalu cb500 (tuhá spojka, spojkování při popojíždění). Velkej jednobuch bude ještě horší (široká řídítka, vyšší sedlo, trhavý silný motor) - jen pro fajnšmekry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 09:27 | Nahoru | #26
bledemon> ak tym velkym jednobuchom myslis Scarvera, tak si na tom asi v zivote nesedel. Sedlo to ma myslim 77cm, na rovine to pomaly potiahne aj bez plynu, sprevodovane to je extremne slusne (dobra akceleracia z krizovatiek). Charakter jednovalca bude v meste vyhovovat, konstatne pracujes s plynom, takze ustalene rychlosti su vynimkou. Je to vodnik, neprehrieva sa a je relativne uzky (uzsi ako moja xj600)

Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 09:50 | Nahoru | #27
Zdar kolego (jestli jsem Tě správně identifikoval dle indicií)

nevhodnost méně válce do města? nižší rozsah využitelných otáček = větší potřeba řadit, což jak chápu v tvém případě je spíš výhoda (je to přece to, co ti chybí na skůtru)

obsah motoru? do města kvůli častému startování a následnému chodu za studena lepší menší motor, který se rychleji zahřeje a výkonem na městský provoz bude stačit. navíc výhoda nižší hmotnosti a tím pádem obecně lepší ovladatelnosti. bohužel výběr nějakých čtvrtlitrů není moc široký, ale najít by se dalo, co třeba :

http://www.motorkari...crf-250m-766193.html

věřím, že taková motorka člověka musí ve městě prostě bavit a když bude nejhůř, tak si ji přehodíš přes rameno a dojedeš šalinou

o něco vyšší posez se ve městě hodí, čili oproti naked bikes určitě "motárdovská" výhoda.
něco XT 660 X a už zmiňovaná FMX 650, kdybys chtěl něco silnějšího a né prakticky novou CRF250M

scarver by mohla být taky fajn volba, jestli chceš, pošlu ti odkaz na článek, kdy f 650 gs (v mnoha ohledech stejná motorka) objelo svět se jediným problémem a to byly gufera na přední vidlici, čili relativně prkotina (při ježdění v okolí domova).

dvouválcové půllitry jsou řekl bych obecně nejefektivnější volba na začátek. jak pořizovací tak průběžné náklady nízké a ty motorky umějí všechno velmi obstojně, od cukání po městě, trochu si zasportovat až po cestování (vlastní zkušenost), čili na naučení neznám lepší volbu. ER-6 je potom ve všem zas o kus mnohem lepší atd.

versys je zase jen větší ER-6 (jezdil jsem obě) a být tebou bych ho taky zařadil do výběru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 10:23 | Nahoru | #28
Komorerth> tak jasně, že jsou nízké vyjímky, ale charakter jednobuchu neobměkčíš. Jedině ten řemen, jestli trochu nepomáhá, to nevim, jinak je tam stejnej traktor jako v jawě650 ne?

1 reakcí na tento příspěvek Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 10:41 | Nahoru | #29
Diky za napady. Motarda moc nechci. Kamarad ma motarda a rikal, ze je pekelne nepohodlnej, kdyz na tom clovek jede kousek dal.

(reakce na) Moto do města, ale nechci skutr.

23.4.2015 v 10:41 | Nahoru | #30

Komorerth píše: Suhlssim, Scarver je dobra volba (cena, spotreba, servis - to su vsetko plusy)


Souhlasím taky, navíc ten úložnej prostor místo nádrže může mít ve městě taky svoje využití.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist