bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gsxr 1000 k3. na dvojku cuka
 
12.4.2015 v 12:01
Ahoj mohl by jste mi prosím někdo poradit. Mam problém stim že mi suza na dvojku cuka. Zařadím dvojku vezmu ji víc do otáček a začne Cukat. Porad te prosím někdo čím by to mohlo být.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 12:06 | Nahoru | #1
Jestli to nedelaj ostatni kvalty tak se obavam ze ti vypadava kvalt...

(reakce na) gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 12:18 | Nahoru | #2
nějaká větší oprava? Dělá to jen když za.to víc vezmu.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 12:25 | Nahoru | #3
No dle popisu asi ohoblované hrany šikmého ozubení na dvojkovym kolečku a k tomu může bejt přiohlá řadící vidlička...na začátek sezony dobrý udělat si rozborku zborku

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 14:10 | Nahoru | #4
To musí vyndat motor nebo stačí mrknout přez nějaké víčko,vanu... Oprava řádově několika tisicova asi že?

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 14:26 | Nahoru | #5
Dělal jsem převodovku na Gsxr 1100 protože mi taky cukala dvojka v tahu,motor musí ven protože jinak si neumim představit jak bys to dělal jedině jí obrátit kolama vzhůru. Cena opravy se bude odvíjet od tvé šikovnosti popřípadě nešikovnosti když to budeš muset dát do servisu,já sehnal jetou převodovku za 3000 ale když už jsem to dělal tak sem dával těsnění,novou spojku atd takže to nakonec vyšlo na 20 tisíc,kamarád si letos nechával v servisu dělat převodovku taky na starý W 1100 a měl to snad za 13000. Okýnkem tam fakt neuvidíš

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 14:32 | Nahoru | #6

(reakce na) gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 15:06 | Nahoru | #7

Rider12 píše: To musí vyndat motor nebo stačí mrknout přez nějaké víčko,vanu... Oprava řádově několika tisicova asi že?



Jo musi ven prevodovka a vymena kol - to vyjde na docela dost penez. Nebo vymenit celej motor..

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 16:29 | Nahoru | #8
Takže začala sezóna a pro mě skončila. To se vyplatí koupit jinou převodovku a prohodit. Nejhorší je že jsem jí teď koupil. Projížděl jsem to kdyz byla zima a nemohl jsem.za to tolik brát aby se tohle projevilo. Pánovi jsem psal a slušně se ho zeptal a vyhrožuje mi hned právní cestou.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 16:43 | Nahoru | #9
Kdy jsi jí kupoval a kolik jsi ujel km od doby koupě? Právníků bych se fakt nebál

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 17:12 | Nahoru | #10
Kupoval jsem ji je to.asi 20 dní. Proste necelej měsíc a jel jsem jen na evidenci a jedna projížďka asi 20 km protože jsem stim nechtěl jezdit.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 17:51 | Nahoru | #11
no to je chyba ze si to nevyskusal poriadne ako sa ma.on ta to nenutil kupovat ty si sa rozhodol sam,a povedal by som ze kupovali oci.no ked on o tom vedel co myslim ze vedel a teraz to popiera tak je riadny zmrd ale to nieje nic nove .tak tie kolecka pocitam oba okolo 5500kc.ak si to urobis sam este to nieje take hrozne ale s pracou mozno10tis.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 18:03 | Nahoru | #12
To je skrytá vada! Ze zákona máš 6 měsíční záruční lhůtu na ojetý stroje. Právě kvůli takovým skrytým vadám kvůli kterým se prodávající zbavuje motorky/auta, atd.. Jak píše Fidlous právníků bych se vůbec nebál.. Já takhle taky vracel motorku po 14 dnech kvůli skryté vadě kterou na mě prodávající ušil a ke které se pak aji doznal.. Prostě jseš v právu takže at už po dobrým nebo po zlým odstup od kupní smlouvy a chtěj love zpátky.. Good luck toto jsou vždycky na p..u situace

Naposledy editováno 12.04.2015 18:03:52

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 18:29 | Nahoru | #13
Viděl bych to tak, že jedna na záda a dva bez spojky a po čase je z toho tohle

(reakce na) gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 18:34 | Nahoru | #14
kratasss> chcel by som videt teba keby si predal motku v poriadku(nehovorim o tomto pripade)a o tri mesiace by ti ju prisli vratit stym ze vyskakuje rychlost a chcu nazad prachy ci by si ich bez slova vratil ako keby nic. .sam sa priznal ze to poriadne nevyskusal tak jak by mal.keby to kupoval v zime ze to nevie skusit a dostal by zaruku na prevodovku tak nepoviem.

Naposledy editováno 12.04.2015 18:37:24

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 21:36 | Nahoru | #15
Jo hoši lidi jsou zmrdi... Pokud to bude do 10 tak to nějak někde.splasim... I.kdybych mel sehnat starší kolečka v dobrém stavu. Zase se s někym někde právně tahat. Hosan je myslím i tady na motorkarich bydli v kamenném ujezde budejkama. 25-26 let.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 21:43 | Nahoru | #16
Nevíte o někom sikovnem v okolí Pardubic kdo by mi na to mrknul? Nebo klidně i dál...

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

12.4.2015 v 22:30 | Nahoru | #17
Rider: hele tohle mas asi sanci uhrat na skrytou zavadu, rozhodne ale promyslet, ne to nechat rozhodit nekym z horni dolni v garazi, jestli se rozhodnes jit touhle cestou tak bych zkusil najit pravnika co o tom neco tusi a poradit se co a jak, jestli to musi rozebrat znalec atd... Bude to stat prachy a cas s tim ze to nakonec nejspis dostanes - ale kdovi kdy. Jestli te 10-20tis tolik netrapi a radeji bys jezdil tak projed ebay co stoji prevodovky, motory... Zkus i ceskou inzerci... Pak si napis kolik to vyjde v novejch dilech treba z partsdepot .. A zvaz jakou cestou se vydat. Taky lidi co tyhle motorky jezdi na okruhu budou vedet co tahle legracka stoji - tohle je pomerne bezna vec.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 00:51 | Nahoru | #18
Ja bych si treba vubec nebyl jistej, ze to je vyskakujici rychlosti
Prijde mi ze rozsudek byl trosku unahlenej. Zdiagnostikovat ocesany kolo jen z toho ze napises jak to na dvojku cuka je strelba od pasu.

To cukan je doprovazeny kovovym rachotem z motoru?

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 00:55 | Nahoru | #19
Dá se říct že to tak.zní...ale.nejsem si jistý na 1000pro. Dam dvojku do.tahu a při těch 6-7tis to.cukne

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 00:59 | Nahoru | #20
Proto se tu ptám co by to mohlo být... Jestli stim někdo nemá zkušenost.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 07:22 | Nahoru | #21
pri 6-7 skubne raz ci dvakrat,kolecko.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 07:31 | Nahoru | #22
Ahoj já to kdysi měl na zzr 600 poznaš to lehce.Rozjed to na dvojaka klidne na 10-12t otáček a pak jen pust plyn a neh to dojiždět.pokud to je kolečko rychlost ti vyskočí do neutrálu.Pokud ne jde stim jezdit dokut to takhle nezačne dělat a nebo to může bejt uplně něco jiného.Jinak mně to vyšlo práce + starší díly na 15000kč

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 10:19 | Nahoru | #23
Dobře dnes.to.zkusím.. Nejraději bych mu to omlatil o hlavu.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 10:32 | Nahoru | #24
Me to prijde spis jak privera nebo neco jinyho. Kazdopadne tohle sam asi nevyresis, odvez to nekomu kdo se vyzna at ti alespon rekne co s tim je

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 14:46 | Nahoru | #25
Optej se v Bylanech u P.Trska MOTOBIKES,určitě poradí.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 16:09 | Nahoru | #26
to jako vážně? ojetý kolečko (ještě k tomu dvojka co odchází nejčastějc) u 12 (!) let starý supersportovní mašiny na okruh, na záruku?

Nová K3 stála 399.900 Kč - za kolik si to koupil?

Chci vidět znalce kterej řekne že to není běžný opotřebení, s ním budu dělat kšefty

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 16:13 | Nahoru | #27
a reálně bych to spíš viděl taky okolo těch 20-ti (pokud to neděláš sám), krom koleček a práce, oleje, těsnění atd na tebe pravděpodobně vypadnou další kostlivci jako nějaká vidlička, ložisko apod, a když už to člověk má rozhozený tak je blbost to nevyměnit. Šestka na gsx-r 750 se vším všudy cca těch 20 taky

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 21:47 | Nahoru | #28
Tak si kup pořádnou motorku a ne rejži.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

13.4.2015 v 22:30 | Nahoru | #29
ja resim neco podobnyho, jen z druhy strany a u auta. prodal sem auto a za 2 mesice kupec vola ze sou protoceny saly na klice, vydrena klika a saly.... a ze ma pravnika a ze to je skryta vada atd.

nicmene nechal si vymenit motor u nejakyho rodinnyho servisaka (kterej to i predtim rozebral aby mi sdelili zavadu) a ted chce prachy za vymenu motoru

to auto normalne jezdilo, byl se s tim projet a pokud by byly vydreny ojnicni loziska, tak by to tezko normalne jezdilo. byl tam jen jemnej cvakavej zvuk ve zcela uzkem rezimu pouziti (nad 2tis otacek pri 1mm plynu, jindy ticho, a vykon vzdy plnej, bez cukani nic ... ) a o tom zvuku vedel pri koupi. cili tady mam i dle jinejch servisaku temer 100% jistotu, ze nema narok.

ty mas 2 moznosti

- bud se vykasles na hadani, souzeni, a za svoje si to opravis a budes jezdit
- budes mu to chtit vratit a pak se priprav, ze se on bude branit a bude se mu hodit kazda tvoje chyba, bude se to tahnout, ve vysledku ztratis spoustu casu = penez a nebudes jezdit mozna i hodne dlouho, jelikoz - abys mohl uplatnovat narok na zaruku (jak tu bylo zmineno, prodavajici odpovida 6 mesicu za skryte vady, ktere prokazatelne byly v momente prodeje), tak bys mel motorku po zjisteni zavady ihned odstavit, informovat prodejce a nejlepe s pravnikem resit nastalou situaci, kdy je nutne provest rozborku motoru pod dohledem soudniho znalce a zaroven nejlepe i prodejce, aby bylo nezpochybnitelne, ze se s motorkou nedelo nic nepristojneho (napr. vymena motoru za vadny), cim driv tim lepe... a samozrejme cekej, ze si protistrana veme taky pravnika a bude to pak prestrelka mezi pravnikama a ty to budes muset dat k soudu (a platit znalce a soud, s nejistym vysledkem, ze se ti to vrati kdyz vyhrajes) a pak se uvidi jak se soudce vyspi.

gsxr 1000 k3. na dvojku cuka

14.4.2015 v 06:55 | Nahoru | #30
To ti vyskakuje kvalt..
Já tohle řešil taky, jetý kolečka v dobrým stavu se dost těžko shánějí. já si nechal v nástrojárně na děličce přebrousit ty boční zuby pod úhlem a pak kolečka nitridovat... jezdím tak 3 sezony i okruh občas a je to OK :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist