bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi jawa 350
28.3.2015 v 12:25
Ahoj lidi,poprosím o radu někoho z řad jawařů. Před týdnem jsem koupil jawu od pána,kterej údajně rozladil zapalko a nedal je zpět do pořádku. Jawa jela jen na 1 válec,druhý se uchcával a pomohlo vždy vyčistit svíci tak na 3km. Zapalko jsem seřídil a teď bojuju se směsí.Svíce černý na obou válcích(když zrovna oba pálí),od karbonu. Žádný náznak cihlové barvy (brisk N14C/taky jsem zkoušel brisk N15C).Něco k nastavení jak to aktuálně mám:šroub bohatosti jsem od úplného utažení povolil o 1,5 otáčky (stav po přivezení byl: povolený o 3,5 otáčky),jehla 2.zářez (stav po přivezení byl: 1.shora).Hladina v plovákovce:7mm od okraje.Najeto 33000km,zatím bez výbrusu,1:40,olej stihl.Udělal jsem vše tak,jak se tu všude postupně dočítám a stejně problém trvá... Budu za každej postřeh rád...

Bohatost směsi jawa 350

28.3.2015 v 12:53 | Nahoru | #1
V jakém stavu je vzduchový filtr ? Jaké jsou tam trysky ? Jestli paměť neklame, tak má být Hlavní 92(95) pomocná 70 a volnoběžná 40...

Bohatost směsi jawa 350

28.3.2015 v 13:10 | Nahoru | #2
koukni na filtr v jakém je stavu, předpokládám že zapalování se ti podařilo naladit, bohatost pokud dotáhneš na doraz ale lehce jen na dosed tak by to mělo zdechnout, pak jak jsi napsal povolit 1-1,5 nastartovat ohřáté a poamlinku povolovat dokud polezou otáčky nahoru až do momentu kdy budou nevyšší, neměl by jsi se nejspíš dostat s tím šroubem přes 2,5-3 otáčky, pokud by to bylo dál tak už by zase bylo něco někde špatně, jehla buď střed nebo o jednu drážku dolu(na druhou od vrchu myslím že) pak to někde chvilku prožeň jestli ten předchozí nebo i ty jste jezdili na 1,5 válce tak u tohodle motoru pokud je ještě na klice mezi půlkama dutej domek ložiska a zalepenej nejspíš ještě z fabriky tak se jeho prostory dokázaly zaplnit palivem a to chvíli trvá než to vyženeš, někdy to dělalo takovou neplechu že to jako by občas "buflo" do prostoru kliky a nezbejvalo než to rozpůlit. Jo a koukni na clonku jestli tam náhodou není, je to těsnění mezi přírubou na karbec a hrdlem válců, je to těsnění s výrazně menší dírou než je průřez sacího kanálu, lepší to bylo když to mělo stejnej průřez.

Naposledy editováno 28.03.2015 13:12:53

Bohatost směsi jawa 350

28.3.2015 v 20:45 | Nahoru | #3
Koukám, že máš Jawu 639, možná by nebylo od věci kouknout, na kolika mm je plováková hladina. Ta se měří tak, že posadíš karbec se sundanou vaničkou na průhlednou skleničku, pustíš do něj benzín a koukáš jak se plní sklenička. V nějakém momentě by se měl "aktivovat" plovák a zamezit dalšímu přísunu benzínu do skleničky. V tu chvíli má být hladina 11mm +/- 1mm od dělící roviny těla karburátoru a vaničky. Pokud je to jinak, přihneš plíšek plováku aby zavíral buďto dřív nebo později a pokus opakuješ, dokud nedosáhneš té hodnoty +/- 11mm od spodku karburátoru.

EDIT: jo, koukám, že si tu hladinu uvedl, až teď při dalším čtení jsem si toho všiml. Ale pokud máš 7mm, je to dost vysoká hladina a to by mohlo být příčinou té bohaté směsi.

Naposledy editováno 28.03.2015 20:48:22

Bohatost směsi jawa 350

28.3.2015 v 20:56 | Nahoru | #4
prve bych šel po filtru, a taky jestli nenasál třeba přerušovač blinkrů a jeho molitan, či nějaký jiný hadr v sání.

Bohatost směsi jawa 350

28.3.2015 v 23:33 | Nahoru | #5
Hladina seřízena na sklenicce na 10 mm, filtr nove, problém je na zapalku.jeden válec hází jiskru sporadicky a většinou mimo jiskriste. Civky a kondiky olrajt, fajfky a VN kabely též. Zřejmě se vlivem vibrací pohnul předstih... jinak už netuším.díky vám lidi za rady

Bohatost směsi jawa 350

29.3.2015 v 00:06 | Nahoru | #6
a co baterka? nedal jsis do světla H4ku? s tím jsem se taky zlobil věčně, pak jsem tam prásknul celý VAPE a od tej doby jsem nevěděl co je to zapalování

Bohatost směsi jawa 350

29.3.2015 v 09:54 | Nahoru | #7
předstih se vlivem vibrací nemá co hýbat, pokud po nastavení nenecháš povolené zápalko. Jiskra mimo jiskřiště nemá co dělat, obecné pravidlo říká "problem se zapalováním-začni svíčkou"

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi jawa 350

29.3.2015 v 11:16 | Nahoru | #8
JiriK84-Dělá to i při zhaslejch světlech... jinak nevim co to s tim ma společnýho...
maspe-Je to to jediný co mě napadlo... postupně mi takhle během jednoho dne začaly pálit mimo 3 svíce,na chvilku vždycky pomůže očistit svíci ocelákem,ale většinou tak po 3x očištění (bez žádný agrese,prostě osušit a lehce projet kartáčem) přestane pálit úplně...

(reakce na) Bohatost směsi jawa 350

30.3.2015 v 09:04 | Nahoru | #9
TondaVokurka> A ty svíce začaly blbnout takhle ještě při té bohaté směsi? Může to být buď důsledek bohaté směsi, anebo toho, že ti občas nepálí, pak dojde k proražení svíčky. Ono tam může být příčin docela dost Pokud je v pořádku směs, pak bych zkusil projít
- kabely od altíku až po spínačku, jestli se tam něco nemele a nemá to za následek občasný výpadek jiskry
- spínací skříňka - kámošovi na 639 odešla snad dvakrát v krátké době. Mě na 634 drží už 7 let, ale občas se blbě domáčkne kontakt při zasunutí klíčku, asi je taky brzo na výměnu.
- jestli nemáš uvolněnej kondík - jednou mi kondík v tom plíšku nedržel, takže se mlel a strašně to vynechávalo.

Ale od té doby, co jsem dal VAPE, je to pohoda. Kámošovi jsme koupili na jeho 639 k narozeninám soupravu SZ17 a od té doby říkal, že zlatej stroj. Předtím mu to taky pořád blblo.

Bohatost směsi jawa 350

11.4.2019 v 14:51 | Nahoru | #10
Ahojte!
Môj príspevok nesúvisí s pôvodnou otázkou, ale tematicky asi je najbližšie. Nechcem nové vlákno... tak to vkladám sem.
Je to čiastočne ako zaujímavosť, určite nie kritika výrobcu zap.sviečok.
Po montáži bezkontaktného zapalovania (POZOR!!! ani Vape, ani IMFsoft - - iné) ale principiálne malé Vape t.j. len vrtulka... Funguje perfektne, chytá na prvý kop, ani kopať netreba, stačí otočiť páku a brrmm!
Podmienkou sú odrušené sviečky. Tak som ich tam dal, ale...
Po nájazde asi tak 40(!) km takto vyzerajú sviečky aha:


Rozdiel je jasný, len neviem, či už tá vpravo chce končiť alebo?
Samozrejme komentáre typu daj Vape alebo origo kladivká prosím vynechajte.
Tak ďakujem za venovaný čas!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist