bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vůle a mlácení předních tlumičů.
27.3.2015 v 14:39

Ahoj, můžete mi prosím někdo poradit? Mám Explorera s najetýma 10000 tkm a na předních tlumičích mám možná víc než 2mm vůli, pří přejíždění jakékoli nerovnosti to jednak cítím v řidítkách a z celého předku se ozívá třískání jako by se to mělo vysypat. Hlavové složení to není. Vůle a zvuky jsou cítit v tlumičích.
Bohužel pro mě se v servisech Triumph tváří, že o tomhle v životě neslyšeli a nebo, že to jsou normální provozní vůle. Motorku jsem zakoupil jako předváděčku v Mnichově. Mám pocit, že tím, že jsem motorku nekoupil u nás tak se zbavujou povinosti záručního servisu.
Mám trošku strach abych si na tom nerozbil čumák.
Děkuji za jakékoli info.
Předchozí
1 2
Následující

Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 14:41 | Nahoru | #1
To budou asi normálně KO pouzdra ne? V 10000km teda smutnej příběh, ale nemožný to není.....

Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 14:55 | Nahoru | #2
No asi jo. Všechno tomu napovídá, ale v Triumphu mi řekli, že je to normální a mimo jiné jsem tam měl možnost si sednout na stejně ojetý máslostrj a ten na tom byl podobně. Mám to ještě v záruce a nechce se mi do toho vrtat samotnému a v servise se k tomu staví hodně vlažně (no co my stím, máte to z druhé ruky tak co se divíte)

Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 14:58 | Nahoru | #3
To neni nic zvlastniho. Staci si procist Advrider kolik lidi to resi. Vymlacena futra. Predni tlumice Kayaba co Triumph pouziva nejsou dimenzovane na tak tezkou motorku. Ten jejich 46mm prumer je tak mozna na silnici, ale ne na tezke cenduro, ktere obcas vymele diru jako Macocha.
Reseni je. Predek vymenit. A nebo vymenit motorku.

Reklamuj tam kde jsi koupil. V ceskem zastoupeni nepochodis.

Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 15:06 | Nahoru | #4
Předváděčka přece není druhá ruka ? A kdyby to byla desátá ruka ,tak podstatný je ,že je v záruční době ! Asi to chce krapet na ně přitvrdit ! Rozhodně bych si nechal potvrdit písemně neuznanou reklamaci .

Naposledy editováno 27.03.2015 15:28:15

2 reakcí na tento příspěvek Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 16:02 | Nahoru | #5
Musí ti to vzít, proplácí jim to výrobce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 16:59 | Nahoru | #6

baks píše: Musí ti to vzít, proplácí jim to výrobce.

tak to se pleteš. Např. DK moto tě pošle do hajzlu hodně vysokým obloukem a můžeš třeba 1000x opakovat, že máš "celosvětovou záruku". Takhle dopadl můj kamarád s Thunderbirdem. Nakonec jel řešit záruku do Drážďan a tam byli šťastní že k nim někdo přijel. Motorku bez problému opravili a ještě mu na ty 3 hodiny co to mělo trvat půjčili předváděcí motorku, ať se jede někam projet.

Ono to je s Triumphem jak s Harley Davidsonem. V komunitě lidí je jakýmsi veřejným tajemstvím, že o závadách těchto motorek se nemluví. Veřejně se ví, že třeba Explorery umírají hromadně na rozvodech a na vačkách, ale když se v DK zeptáš, tak ti žeknou že je to naprostá vyjímka. Pak potkáš mechanika z DK v hospodě a on ti mezi dvěma očima řekne, že se jim vrátila skoro polovina prodaných Explorerů na výměnu komplet hlavy. Ale že se o tom prostě nemluví, aby si firma nezkazila pověst.

Jednomu Amíkovi to odešlo 3x, až se nasral a koupil si Super Tenere. Napsal o tom Zajímavý článek , kde popisuje že během 8-mi měsíců vlastnictví byla motorka 100 dní v servisu s problémy s motorem. Cituji: My Explorer had all twelve valves replaced due to out-of-tolerance stems and excessive heat damage. The local dealer has replaced the cylinder head on every Explorer they sold. The problem is larger than Triumph is willing to admit. A když motorku vracel (v USA mají naštěstí ten jejich citronový zákon (jisti si co to je)), tak i přesto že mu servis tvrdil že on je vyjímka, měli tam zrovna dalších 5 rozebraných Explorerů s mrtvým motorem.

Naposledy editováno 27.03.2015 17:02:04

Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 18:08 | Nahoru | #7
seikos> to je zajímavej článek, cos hodil ten odkaz ... dík ně že bych byl uchazeč o Eplorera, ale o menším tigrovi uvažuju jako o kandidátovi, ale radši si všechno dobře prostuduju.

tohle se mi líbilo, co napsal ten amík, trefný - (zkopírovano z článku):
No matter how much you like a motorcycle if you can't ride it, it does you no good. So I am saying goodbye to the Explorer and hello to a brand new 2014 Yamaha Tenere ES.

zakladateli vlákna přeju hodně štěstí tyhle problémy jsou k posrání ...

(reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 18:15 | Nahoru | #8
[quote=seikos]
Vycházím ze svých zkušeností, Yamaha a BMW.

Naposledy editováno 27.03.2015 18:26:44

Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 18:21 | Nahoru | #9
Ty ....a já jsem doufal, že počkám 5-6 let a pořídim si ojetého Exprolera no a oni asi tak dlouho nevydrží

1 reakcí na tento příspěvek Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 18:52 | Nahoru | #10
Chlapi děkuji za přízpěvky a podporu. Je jenom škoda, že se člověk dozví takovéhle informace až potom co utratí takový balík za motorku s duší vymlácenýma šavlema a motorem na p... !!! Jsem z toho víc smutný než nasraný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 19:07 | Nahoru | #11

Trou píše: Chlapi děkuji za přízpěvky a podporu. Je jenom škoda, že se člověk dozví takovéhle informace až potom co utratí takový balík za motorku s duší vymlácenýma šavlema a motorem na p... !!! Jsem z toho víc smutný než nasraný.

tak sorry, když se ve specifikaci dozvím že to má podvozek KYB a brzdy Nissin, tak mě je hned jasný že to není prémiová kvalita. Za prémiové peníze. Pokud stojí motorka 400tis, měla by mít alespoň Bremba, Marzochi, lepší Sachsy nebo Ohlinse. A ne Kayaby a Nissiny. Podle mě to je od Triumphu kvalitativní ojeb. Ale to jsou věci které víš předem. A problémy s Explorerem jsou také známé. Nesmíš se ale ptát v malém českém ďolíčku, ale porozhlédnout se po světě. Těch problémů je víc. Třeba svolávačka na TPS, svolávačka na řídící jednotku... Ale ty jsou přiznané a je na ně zveřejněný service bulletin. Tlumiče a motor se v oficiálních místech drží pod pokličkou.

edit: omluva pro tebe. Každý zákazník nemůže být odborník. Je to výtka spíše na Triumph

Naposledy editováno 27.03.2015 19:19:19

(reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 19:18 | Nahoru | #12
edit: 2x

Naposledy editováno 27.03.2015 19:19:02

Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 19:58 | Nahoru | #13
Díky! Maro

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 20:01 | Nahoru | #14

baks píše: Musí ti to vzít, proplácí jim to výrobce.



To je ale pekne zhovadilej vykrik do tmy Teda ne ze by to vyrobce neproplacel ale rozhodne ne plnou castku. Jako dealer se na to vydelat neda takze budou radeji delat neco za penize

Jinak z meho pohledu jsou futra spotrebni material a na ten zaruku neuhrajes. 10 tisic je na futra sice malo ale pokud nenarazis na vstricnost ze strany servisu nemas podle me sanci uspet.

(reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

27.3.2015 v 20:07 | Nahoru | #15
seikos> Jee to jsem rad, ze jsem explorera vynechal (kvuli jinejm vlastnostem) a nakonec si poridil KTM adv kde se tak nejak stim ze to na neco umre pocita

(reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

28.3.2015 v 07:02 | Nahoru | #16

Black píše: To je ale pekne zhovadilej vykrik do tmy Teda ne ze by to vyrobce neproplacel ale rozhodne ne plnou castku. Jako dealer se na to vydelat neda takze budou radeji delat neco za penize

Jinak z meho pohledu jsou futra spotrebni material a na ten zaruku neuhrajes. 10 tisic je na futra sice malo ale pokud nenarazis na vstricnost ze strany servisu nemas podle me sanci uspet.

asi zalezi na pristupu vyrobce. Me treba na Guzzi menili na 40 tis lozisko rizeni. V zaruce a bez koruny. Podle me na 10 tis vymlatit futra ve vidlich, to neni bezne opotrebeni a striktne bych to povazoval za zarucni opravu

(reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

28.3.2015 v 09:56 | Nahoru | #17

Black píše: To je ale pekne zhovadilej vykrik do tmy Teda ne ze by to vyrobce neproplacel ale rozhodne ne plnou castku. Jako dealer se na to vydelat neda takze budou radeji delat neco za penize

Jinak z meho pohledu jsou futra spotrebni material a na ten zaruku neuhrajes. 10 tisic je na futra sice malo ale pokud nenarazis na vstricnost ze strany servisu nemas podle me sanci uspet.


Zamysli se, co píšeš , " zhovadilej výkřik... " " teda ne že, by ...." tak jak to je ?

Jinak o futrech ti to napsal Seikos. Ty jsi někdy něco reklamoval, asi by jsi byl dobrej zákazník pro servis.

1 reakcí na tento příspěvek Vůle a mlácení předních tlumičů.

29.3.2015 v 11:58 | Nahoru | #18
Dobrý den,

Vůli na předních tlumícich je možno nastavit upravovat..

Naposledy editováno 29.03.2015 14:02:27

1 reakcí na tento příspěvek Vůle a mlácení předních tlumičů.

29.3.2015 v 13:44 | Nahoru | #19
čím novější motorka,tím větší zklamání....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

29.3.2015 v 17:10 | Nahoru | #20

VANGELAS píše: Dobrý den,

Vůli na předních tlumícich je možno nastavit upravovat..

Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 09:22 | Nahoru | #21

1 reakcí na tento příspěvek Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 09:52 | Nahoru | #22
No doufám že Tiger 1050 na tom takhle není, chystám se ho koupit a tohle mě docela dost odrazuje

Naposledy editováno 30.03.2015 09:53:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 11:14 | Nahoru | #23
seikos> nevim kolikrát jste tento problém osobně řešil, ale měření tolerance a odstranění nežádoucí vůle je běžnou součástí repase nebo uprany tlumičů, kterým se zabívají specializované servisy na tlumiče např. firma Andreani. Není to jen vyčtená informace, je to fakt protože se tímto zabíváme a máme vlastní zkušenosti, díky tomu že jsme spacializovaným a certifikovaným servisem na tlumiče a nastavení podvozku.
Viz. odkaz na članek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 14:55 | Nahoru | #24

VANGELAS píše: seikos> nevim kolikrát jste tento problém osobně řešil, ale měření tolerance a odstranění nežádoucí vůle je běžnou součástí repase nebo uprany tlumičů, kterým se zabívají specializované servisy na tlumiče např. firma Andreani. Není to jen vyčtená informace, je to fakt protože se tímto zabíváme a máme vlastní zkušenosti, díky tomu že jsme spacializovaným a certifikovaným servisem na tlumiče a nastavení podvozku.
Viz. odkaz na članek


Tak o tom se s tebou vůbec nepřu. Spíš jde o ten fakt že ty tlumiče jsou po 10tis vymlácený a není to ojedinělý případ. A že se k tomu Triumph ČR staví tak jak se staví. Prostě nekvalita jak na straně výrobce, tak na straně servisu, který by "měl" řešit mezinárodní záruku

Naposledy editováno 30.03.2015 16:28:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 18:46 | Nahoru | #25
seikos> servis potřebuje zisk , jestliže z něčeho má hovno tak na to sere .. problém když něco vezmeš na záruku vrchnost to neuzná a můžeš se na ten díl tak akorát dívat a krmit se z popelnice .. pujde o zastoupení a pusuzování poruch dané značky... ... taková realita

(reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 18:47 | Nahoru | #26

redy19 píše: No doufám že Tiger 1050 na tom takhle není, chystám se ho koupit a tohle mě docela dost odrazuje



asi né,kámoš ho má,najeto tuším přes 40tis.km a absolutně bez problému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 19:18 | Nahoru | #27

Mirek12 píše: seikos> servis potřebuje zisk , jestliže z něčeho má hovno tak na to sere .. problém když něco vezmeš na záruku vrchnost to neuzná a můžeš se na ten díl tak akorát dívat a krmit se z popelnice .. pujde o zastoupení a pusuzování poruch dané značky... ... taková realita

tak já nevím jak u Triumphu, ale i Piaggio koncernu to funguje tak, že se problém nafotí, popíše a pošle skrze informační systém do Itálie na schválení. Až potom co to Italové schválí (v řádu minut), potom servis koná. Samozřejmě že tomu hodně pomůže slovní popis, který píše zdejší technik. A i z komára se dá udělat velbloud, takže se reklamacemi nemusí být vůbec problém.
Zásadní je ovšem ochota. Když můj kamarád přijel s novým Thunderbirdem do Triumphu, na tachometru mu svítil červený trojúhelník a psal nápis Service. Tak tam není nic co by Anglie neuznala. I přesto ho v českém Triumphu (DK moto) poslali doslova do prdele. Odservisoval to nakonec v Drážďanech a tam se mu klaněli až k zemi a bylo jim úplně fuk, že tu motorku nemá od nich (motorka koupená jako nová v Anglii a přitažená do čech). Takže lidský faktor. A zásadní fakt, že DK moto odmítne servisovat veskrze všechno co není u nich koupené

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 19:42 | Nahoru | #28
seikos> jiste, protože nemaji vydáláno na prodeji ,ikdyž jestli je to jako z autama tak a ani na tom se už dneska moc nevydělá.. tak reklamační práce je uplně jinak placená (víc nahovno) jak normál servisní čas.. nekdy se zakukou rozumí jen novej díl a práce se neproplácí servisu vůbec.. je to složitý, hlavně je potřeba si říct, že nikdo nedělá nic zadarmo .. kdo dělá zadarmo zachvilku už nedělá vubec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 20:24 | Nahoru | #29

Mirek12 píše: seikos> jiste, protože nemaji vydáláno na prodeji ,ikdyž jestli je to jako z autama tak a ani na tom se už dneska moc nevydělá.. tak reklamační práce je uplně jinak placená (víc nahovno) jak normál servisní čas.. nekdy se zakukou rozumí jen novej díl a práce se neproplácí servisu vůbec.. je to složitý, hlavně je potřeba si říct, že nikdo nedělá nic zadarmo .. kdo dělá zadarmo zachvilku už nedělá vubec

Triumph v Drazdanech asi taky dela zadarmo. Proto byli tak radi ze k nim prijel zakaznik z cech, ktery si koupil motorku v anglii.
Sorry, ale to co rikas je nesmysl. Samozrejme ze vsichni pracuji za penize. A fabrika ma hodne vostre nastaveny casy opravy, ktere servisu proplaci. A holt to nekdo umi a casy dodrzi, nebo to neumi a tak radsi zakaznika odmitne. A bude odmitat tak dlouho, az casem nebude mit zakazniky zadne. Easy

(reakce na) Vůle a mlácení předních tlumičů.

30.3.2015 v 21:29 | Nahoru | #30

Mirek12 píše: seikos> jiste, protože nemaji vydáláno na prodeji ,ikdyž jestli je to jako z autama tak a ani na tom se už dneska moc nevydělá.. tak reklamační práce je uplně jinak placená (víc nahovno) jak normál servisní čas.. nekdy se zakukou rozumí jen novej díl a práce se neproplácí servisu vůbec.. je to složitý, hlavně je potřeba si říct, že nikdo nedělá nic zadarmo .. kdo dělá zadarmo zachvilku už nedělá vubec


Příklad, přestane fungovat brzd. asistent u MB tady se ti vysmějou, přijedeš do němec, tam ti ho zdarma vyměněj a ještě ti půjčí auto, vše zdarma a je to dávno po záruce.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Triumph Tiger 1200 Explorer Triumph Tiger 1200 Thomsonson 9 Včera v 12:30 Joepepek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Montáž centrálního stojanu na Trium... Triumph Tiger 1200 Mraf 8 22.2.2024 v 18:36 Houba1982
Koupě Triumph Tiger 1200 XRt Triumph Tiger Explorer sir_AleS 16 24.9.2023 v 11:05 Tri
Triumph Tiger 1200 XRx Triumph Tiger 1200 Mraf 2 18.8.2023 v 12:05 Mraf


TOPlist