Téma: Přehřívání
22.3.2015 v 17:56
Ahoj kamarádi,
měl bych měnší problém s mojí motorkou. Mám Triumpha TT600 a při jízdě po městě zvláště v létě mi vystoupá teplota klidně až na 107°C což je extrem a pak dochází k tomu že mi z přepadu vyteče voda. Po vypnutí motoru mi dříve běžel větrák na chlazení klidně ještě 4 minuty.
Nic méně věc se má takto že větrák běží sotva pár sekund. A ta teplota se mi také moc nelíbí. Dříve když to došlo na 104 tak pustil větrák a funěl než to padlo pod 100°C.
Nenapadá Vás někoho řešení kde by mohl být zakopaný problém?
Jestli to dělá některý ze senzorů nebo termostat a nebo mi ještě napadá. Do motorky leju fridex nikoliv vodu.
Děkuji všem za případné rady

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání

22.3.2015 v 18:09 | Nahoru | #1
Tak první bys měl nemrzku zředit vodou , protože samotná má horší tepelnou jímavost a trvá o něco dýl než odebere teplo z motoru . Ta teplota je tak +- normální , ale větrák by měl spustit a srazit teplotu . Pak bych řekl že budeš mít špatný víčko který při ohřátí a vzrůstu tlaku nedrží . Pak bych vyzkoušel čidlo ventilátoru .

(reakce na) Přehřívání

22.3.2015 v 18:17 | Nahoru | #2
motovlk> Právě, že když jsem ji přivezl tak jsem byl zvyklej že jakmile dosáhla teplota 104°C tak začal větrák funět a přestal až když to padlo pod 100°C.
Je možné ještě nějak prověřit správnou funkčnost termostatu?
Dnes jsem nabíjel baterii takže zítra hned skočím do garáže, vypustím všechno co je v chladiči a dám novou kapalinu tentokrát zředěnou vodou.
Víčko mě také napadlo ale spíš jsem měl větší podezření na termostat. Ale vyzkouším vše hned zítra v uvidíme jak se to bude tvářit. Díky za tip

Přehřívání

22.3.2015 v 18:31 | Nahoru | #3
Mě třeba na SVčku spíná ventilátor při 106°c a při delším popojíždění v koloně to trvá někdy dost dlouho než to spadne pod 100°c . Každopádně víčko by ti mělo udržet kapalinu i při vyšší teplotě a tlaku . Nevím jak je to u tvojí motorky , ale napadá mě jestli to nechytlo bublinu a čidlo pak nemusí sepnout .

Přehřívání

22.3.2015 v 20:14 | Nahoru | #4
Čidlo je tam nejspíš jediné. To, které dává údaje řídící jednotce. Ta pak spouští ventilátor obvykle při 100-105°C.

Jak psal motovlk, víčko je jedna z možností(dost pravděpodobná), nebo zavzdušněný systém(třeba právě kvuli víčku).

Přehřívání

22.3.2015 v 20:44 | Nahoru | #5
pokud lejes jen samotnej fridex nezda se i to trosku ostry samotnej fridex ti daleko driv znici hadice a tesneni proto se redi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju radu s triumphem Triumph Speed Four, Triumph TT 600 silver.wrc 0 25.7.2015 v 19:26 silver.wrc
pro a proti Triumph TT 600 pajik6r 5 4.6.2014 v 12:41 PetrKlusacek
Snímač ryhlosti Triumph TT 600 PetrKlusacek 2 4.6.2014 v 09:49 PetrKlusacek
Má velký rozsah oleje nějakou nevýhodu? [1, 2] Triumph TT 600 x_Casper 34 20.8.2013 v 20:47 Dolph-cz
Rozvoďák na Triumph TT600/ Speed Four Triumph TT 600 x_Casper 13 1.7.2012 v 19:10 x_Casper

TOPlist