bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babeta a její životnost
Dobrý den,

možná budu trochu pro smích, ale bavili jsme se s kamarádem o tom, kolik km se dá ujet na babetě.

Kamarád tvrdí, že by si troufl ujet na ní 4000 km (asi 14 dní cestování). Taky bych měl poznamenat, že počítá s nějakými poruchami, které si spraví na koleně a poveze si proto taky nějaké díly.

Zamyslel jsem se nad tím hlouběji a zjistil sem, že nemám páru o tom, která věc toho kolik vydrží, prtoože takovou zkušenost nemám.


Co si myslíte vy? Nemůže se ten motor uvařit, když by denně jel 6-8h?
Co vlastně vydrží pneumatiky?
Případně co vás napadá, že by mohl být problém vzhledem ke vzálenosti 4000km?
Co spojka? Řetěz?

Bral bych to za předpokladu, že bude babeta po celkové generálce a jednalo by se o dvourychlostní babetu.

1 reakcí na tento příspěvek Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:12 | Nahoru | #1
Pneumatiky ty musi vydrzet aspon 20k km a babeta urcite musi najezdit min 30k km asi nejvetsi problem u babety celisti jak rozbehove tak radici, pokud to pojede tak na ne nebude takovej tlak

Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:21 | Nahoru | #2
Jde o to čemu říkáš Babeta po GO.Jestli jsi dofoukl pneu a vyměnil olej v převodovce,jako to tu nedávno někdo prezentoval jako GO,tak nevím jestli to dojede.Ale jestli jsi udělal poctivou generálku z poctivých dílů a ne Polských nebo Čínských replik,tak ta Babeta najede v pohodě přes 30 tis.Co se ti může na cestě podělat? To je otázka.V podstatě cokoliv.Někdy odešel tyristor,někdy snímač na zapalování jindy některá z cívek,spojky,kdysi praskal řemínek mezi spojkami.Každopádně 4 tis km není takový záhul ani na Babetu,ta by to měla dát.V nejhorším pro něj někdo zajedete autem a odvezete Babetu v kufru.

Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:24 | Nahoru | #3
tady máš inspiraci

Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:35 | Nahoru | #4
i PPL by sla poslat zpet domu

Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:40 | Nahoru | #5
...kupříkladu já jí mám od r.91...vše origo ,najeto regulérních 3tkm

1 reakcí na tento příspěvek Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:48 | Nahoru | #6
mel jsem babettu po go a muzu rict, jel 50km na jeden zatah a motor mel dost byl prehratej jak svin neumim si predtsavit jet stim 6 hodin v kuse

Naposledy editováno 20.03.2015 21:50:35

1 reakcí na tento příspěvek Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:51 | Nahoru | #7
S dostatkem náhradních dílů to není problém . Odchází hlavně elektrika , pak gufera a s tím spojený problémy s dvojkovou spojkou . Výhoda je že se generálka dá udělat během svačiny někde u pangejtu .

Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:54 | Nahoru | #8
mám zlatej jednokvalt

Babeta a její životnost

20.3.2015 v 21:57 | Nahoru | #9
Mně nejčastěji odchází svíčka a žárovky.

(reakce na) Babeta a její životnost

21.3.2015 v 05:11 | Nahoru | #10

motovlk píše: S dostatkem náhradních dílů to není problém . Odchází hlavně elektrika , pak gufera a s tím spojený problémy s dvojkovou spojkou . Výhoda je že se generálka dá udělat během svačiny někde u pangejtu .


Generalka jak psal Vitezslav-Mari u pangejtu ano, ale neplest si babettu s kolem. Zase tak jednoduche jako na byciklu to neni.
Doporucuji nejaky odmastovac, kladivo, sroubovak, kombinacky, stahovak, klicak, lepeni a ozubeny remen. Zbytek naradi by mel mit kazdy chalupnik doma a bebatakovi urcite lakave pomuze.

1 reakcí na tento příspěvek Babeta a její životnost

21.3.2015 v 05:34 | Nahoru | #11
V roce 1991 jsme jeli 4 babety, fungl nový, poskytnutý z Kollárova trasu Trnava - Vídeň - Salzburg - CH - IT, Miláno - Benátky - zpátky, jako propagační sponzorovanou jízdu bez nejmenšího problému. Babety byly zapůjčeny výrobcem, posléze odkoupeny za vynikající cenu na tu dobu. Upravován byl jenom strmeň zadní brzdy - prodloužen, jelikož ůčinek zadní brzdy při evidentním přetížení byl mizivý. S touto ůpravou to blokovalo zadní kolo jako nic. Dále byla zhotovena jen jakási opěrka ve stylu chopper - ohnutá kulatina do oblouku, která měla za ůčel držet vysokou bagáž, položenou na tom zadním cosijakonociči a hřbet jezdce. Babeta se v zatáčkách vlnila jak anakonda, ale jela jako ďas. Jediným technickým problémem, kterýžto ale nevedl k poruše, byla nemožnost vyřadit během jízdy motor ze záběru - tudíž hrozilo zadření během sjezdu dlouhých táhlých kopců. To se vyřešilo "vyhozením" rukou tý hliníkový spojky, co se používala na odpojení motoru pro použití jen nožního pohonu. Byl to sice vopruz, vyhazovat ji po nastartování, ale šlo to. Tímpádem jsme měli svítící světla a jeli dolů jakoby na neutrál.
Zajímavé bylo, že všechny 4 kousky jsme před odjezdem zadřeli při zkouškách maximálky, ale nic se jim nestalo, po vychlazení jely dál a už nikdy se nezadřely.
V té době nebylo povinností použití přilby na mopedu, což sice neplatilo v AU, ale my jsme si bez nich Alp užili, jako nikdo nikdy.

(reakce na) Babeta a její životnost

21.3.2015 v 11:39 | Nahoru | #12
Zx-10RCarlos> Ahoj,musim te opravit,na pneu na babete das sotva 1000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babeta a její životnost

21.3.2015 v 11:40 | Nahoru | #13
piplman> spatne zajizdels)

Babeta a její životnost

21.3.2015 v 12:16 | Nahoru | #14
Jop, zapoměl jsem na rozety, všichni jsme vyměnili rozety za starší typ, který má menší průměr, rychlost se zvýšila na rovince na téměř 75kmh.

(reakce na) Babeta a její životnost

21.3.2015 v 15:28 | Nahoru | #15
kut> to je mozny ja po vybrusu moc nesetlil holku Plivanec: je pravda kdyz das do zadu 35 z jednorychlosti rozjedes ji zmirnyho kopecku tak jede 74 max teda me, ale vrala jak svine kdyz ji zabijis a do kopce na tu rozetu jede 30 protoze stim nemuze preradit lepsi nes na 47 kdy do kopce jela 16km/h

Naposledy editováno 21.03.2015 20:04:22

Babeta a její životnost

21.3.2015 v 20:00 | Nahoru | #16
Když bude třeba,zgenerálkuješ za pár šupů a jezdíš dál

Babeta a její životnost

22.3.2015 v 05:07 | Nahoru | #17
4000km vejlet na babetě zapomeň. Brzo by tě to přestalo bavit se v tom imrvere hrabat. To je dělaný tak na nájezd 5 km denně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babeta a její životnost

22.3.2015 v 05:36 | Nahoru | #18
Plazivec> Čau, mám prosbu, popíš bližšie tú úpravu zadnej brzdy, ma to zaujíma ako ste to urobili. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babeta a její životnost

22.3.2015 v 06:52 | Nahoru | #19
krokoš> Jednoduchý. Kousek U profilu, na jednom konci dírky skrz boky - tam šel šroub tloušťky toho válečku zašroubovanej místo toho válečku. Na konci profilu dírka, kudy se provlékl ten dlouhej šroub od lanka. Čili se to ramínko bubnu prodloužilo, brzda změkla a nabyla na ůčinku.

Babeta a její životnost

22.3.2015 v 09:09 | Nahoru | #20
Jako adrenalin dobrý, ale 200-300km denně na naložený babetě při průměru 25km/h v dnešním provozu? Druhej den tě to přestane bavit, pokud tě někdo dřív nesejme...

Babeta a její životnost

22.3.2015 v 19:22 | Nahoru | #21
...a jinak bába je v podstatě nesmrtelná

(reakce na) Babeta a její životnost

24.3.2015 v 09:47 | Nahoru | #23
Plazivec> Díky za vysvetlenie, zas som trochu múdrejší .

Babeta a její životnost

26.3.2015 v 20:17 | Nahoru | #24
RV 1982,krom plášťů,svíček a oleje vše origo.Najeto 7320 km.Spolehlivé vozítko.








Babeta a její životnost

28.4.2015 v 23:53 | Nahoru | #25
Hele a co Vape na Babetu ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 10 12.4.2024 v 08:02 ramlik
babetta 207 barva a kartička [1, 2] Babetta 207 máťa_moto_blázen 33 9.4.2024 v 19:09 Milos1
Lanko plynu Babetta 207 DanielHendrych 3 26.3.2024 v 20:31 ja1
207 ála chopper [1, 2, 3, 4] Babetta 207 Navarson 106 25.1.2024 v 19:59 Navarson


TOPlist