bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věčné téma
13.3.2015 v 18:13
111

Naposledy editováno 29.03.2015 20:19:49

Věčné téma

13.3.2015 v 18:22 | Nahoru | #1
Nech motot změřit na brzdě (kde mají to kurvítko do výfuku na měření spalování) a dostaneš odpověd bez spekulací. Já tvrdím, že si motorka s KN filtrem neporadí sama.

2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma

13.3.2015 v 18:38 | Nahoru | #2
no,těžká odpověď u téhle motorky.já jim mám,tak ji znám.

řešil jsem to samé-a koupil jsem powercommander a protože kolem není nikdo,kdo by ho uměl naladit a mapy co jsou na netu absolutně neseděly,tak jsem k němu musel přikoupit i modul autotune se širokopásmovou lambda sondou.

s tím při troše znalostí je člověk schopný odladit mapu sám......

dost pičaťě je tam udělaný i systém ventilu volnoběhu-částečně rozhodí synchronizaci škrtících klapek ...

když to všechno posčítáš s tím laďákem,tak z toho vyjde ten neklidný volnoběh...

dělá ti problém jen ten volnoběh,nebo i za jízdy to má chyby?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 18:42 | Nahoru | #3
Dolph-cz> Hele za jízdy se mi zdá že to jede perfektně... i když u takové motorky +- pár koní nepoznáš. Jen když třeba zastavím a vyřadím tak ten volnoběh chvilku hapruje. ale ne že by lítal nahoru a dolu ale je slyšet že válce nepravidelně zapalují.dělá to i po nastartování

(reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 18:44 | Nahoru | #4
Dolph-cz> Myslíš že na tom může mít velký podíl i benzín? Mám sice čerstvě natankováno ale ne 98 oktanů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:10 | Nahoru | #5

copperfield007 píše: Dolph-cz> Hele za jízdy se mi zdá že to jede perfektně... i když u takové motorky +- pár koní nepoznáš. Jen když třeba zastavím a vyřadím tak ten volnoběh chvilku hapruje. ale ne že by lítal nahoru a dolu ale je slyšet že válce nepravidelně zapalují.dělá to i po nastartování



vím přesně co myslíš.
jinak k té jízdě-nemyslel jsem výkon, toho je tam dost,ale jestli to necuká a pod.hlavně když jedeš pomalu a plyn jen lechtáš.......

benzínem to může být taky,98oktanů rozhodně neuškodí(výrobce ho předepisuje),ale v dnešní době člověk ví prd co kupuje...
vyzkoušej vyhodit ten ostrý filtr a dej tam sériový-co to bude dělat,tam bych viděl polovinu problémů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:15 | Nahoru | #6
Dolph-cz> Za jízdy žádné cukání ani jiné problémy. Zítra zkusím dát origo filtr uvidíme... Jen mně zajímá jestli s tim knkem mám teda nějak to haprování motoru řešit nebo to nechat být a prostě si na to zvyknout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:26 | Nahoru | #7

copperfield007 píše: Dolph-cz> Za jízdy žádné cukání ani jiné problémy. Zítra zkusím dát origo filtr uvidíme... Jen mně zajímá jestli s tim knkem mám teda nějak to haprování motoru řešit nebo to nechat být a prostě si na to zvyknout.



otázka je,jestli ti to stojí za to...,když pominem,že jsi ho už koupil-tak prokazatelně propouští mnohem více bordelu ,ten kurví motor a zasírá škrtící klapky....+ rozhodí ti směs a volnoběh.

jak už jsi psal o výkonu to není,ta motorka jede ukrutně i tak....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:33 | Nahoru | #8
Dolph-cz> Asi máš pravdu.... vyzkouším bez něj a když bude vše v pohodě tak ho šoupnu do skříně a nechám jen výfuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:38 | Nahoru | #9

copperfield007 píše: Dolph-cz> Asi máš pravdu.... vyzkouším bez něj a když bude vše v pohodě tak ho šoupnu do skříně a nechám jen výfuk



...nebo ho hodíš na inzerci a snad najdeš chuja co ho koupí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:44 | Nahoru | #10
Dolph-cz> No to řešit nebudu protože já ho nekupoval. A jak jinak jsi s káčkem spokojenej? Nějaké poruchy nebo vše bez problémů? Člověče pořád mi to píše že mám v pytli přední žárovku ale svítí mi všechno -D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:49 | Nahoru | #11

copperfield007 píše: Dolph-cz> No to řešit nebudu protože já ho nekupoval. A jak jinak jsi s káčkem spokojenej? Nějaké poruchy nebo vše bez problémů? Člověče pořád mi to píše že mám v pytli přední žárovku ale svítí mi všechno -D



já jsem spokojený hodně,koupil jsem když měla 22,teď má 44tis.km.a odešla mi v lijáku jedna indukční cívka,jinak nic.samozřejmě k tomu běžné provozní náklady jako u každé jiné motorky..

Naposledy editováno 13.03.2015 19:50:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:52 | Nahoru | #12
Dolph-cz> No dost lidí tu straší, převodovka,indučky atd.... Ta moje má 80000 a vše funguje bez problémů... Kromě motoru tam udělala ojnice pápá ven z bloku takže je tam jinej kterej má nalítáno 45000 a v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:55 | Nahoru | #13

copperfield007 píše: Dolph-cz> No dost lidí tu straší, převodovka,indučky atd.... Ta moje má 80000 a vše funguje bez problémů... Kromě motoru tam udělala ojnice pápá ven z bloku takže je tam jinej kterej má nalítáno 45000 a v pohodě



no,někdy se ta převodovka vysype-to je pravda,ale všem kolem 20tis.km.-prostě výrobní vada.

ojnice ven??to jsem ještě neslyšel...,no stane se...

(reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:57 | Nahoru | #14
Dolph-cz>



(reakce na) Věčné téma

13.3.2015 v 19:59 | Nahoru | #15
Dolph-cz> Předchozí majitel asi moc neměnil olej a já ji koupil když už v ní mlátilo jak v zetoru. byla za super cenu a já věděl o motoru tak jsem ji vzal. Ujel jsem 500km a na dálnici se drbla

Věčné téma

13.3.2015 v 23:44 | Nahoru | #16
no,to je krásný pohled do motoru...

když se sere na údržbu,tak to končí všelijak..

2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma

14.3.2015 v 13:25 | Nahoru | #17
Víš v čem je problém - v tobě. Inženýři se s tím ve fabrice piplají, počítají a pak přijde nějakej chytrej a myslí si, jak to vylepšil něčím neoriginálním. Tohle mi fakt hlava nebere. No a div se, že to nefunguje jak má.

(reakce na) Věčné téma

14.3.2015 v 13:43 | Nahoru | #18

Petr62 píše: Víš v čem je problém - v tobě. Inženýři se s tím ve fabrice piplají, počítají a pak přijde nějakej chytrej a myslí si, jak to vylepšil něčím neoriginálním. Tohle mi fakt hlava nebere. No a div se, že to nefunguje jak má.





je faktem,že co je sériové není špatné,můžeme klidně říct,že je i dobré...,ale rozhodně není nejlepší

(reakce na) Věčné téma

14.3.2015 v 15:31 | Nahoru | #19
Petr62> Koukám že jsi chytrej jak kdyby jsi sežral šalamounovo hovno. Tak mi při tvé inteligenci vysvětli proč se teda prodávají doplňky na motorky (výfuky, filtry atd...) dokonce doporučované přímo výrobcem motocyklu když podle tebe motorce neprospívají?? Tak a teď mi k tomu něco řekni jestli ti to ovšem hlava pobere

Věčné téma

14.3.2015 v 15:33 | Nahoru | #20
všichni víme,že jde jen o prachy-vždy je možnost něco vylepšit-když se hezky zacáluje...

1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma

14.3.2015 v 15:48 | Nahoru | #21
Jasně že jde o prachy to jde skoro pořád ale každý si rád svou motorku přetvoří k obrazu svému a myslím že laděný výfuk je skoro první věc kterou každý namontuje. Takže nechápu proč dotyčný pán tu moralizuje.

(reakce na) Věčné téma

14.3.2015 v 16:01 | Nahoru | #22

copperfield007 píše: Jasně že jde o prachy to jde skoro pořád ale každý si rád svou motorku přetvoří k obrazu svému a myslím že laděný výfuk je skoro první věc kterou každý namontuje. Takže nechápu proč dotyčný pán tu moralizuje.



taky jsem tam dával laďák,ale po roce mně ten kravál začal srát a šel zase dolů....,nahradil ho originál z k 1300r.

2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma

15.3.2015 v 18:39 | Nahoru | #23
Já se musim přidat k diskuzi. Kolik si myslíte, že laďák (koncovka) přidá výkonu? Narovninu nic +-1 koník. Jasně bordel to pak dělá větší, o tom žádná.
Náhodou jsem našel test, kde zkoušeli na Ninje 300 tři výfuky komplet - svody i koncovka. Dělaj si k tomu i palivový mapy do powercomandera a berou to kluci americký dost vážně.
S komplet svodem + koncovkou FMF jim výkon trochu klesnul asi o 0,8 hp proti sériovému výfuku. A s těma dalšíma dvěma (Yoshimura a Leo Vince) asi o 2 koně stoupnul. Tyhle pánové na stránkách i píšou jak jim to rozhodilo bohatost směsi a jak nutností byl powercommander se správnou mapou...



Takže když si někdo našroubuje nějakou random koncovku na origo svody, tak se klidně podepíšu pod to, že výkon mu stoupnul leda omylem a to tak o toho koníka (pocitově 20 koní minimálně).

A argumet od copperfield007: "proč se teda prodávají doplňky na motorky (výfuky, filtry atd...)" To máš stejný jako proč se prodává kosmodisk, záda ti to neopraví, ale utratil jsi 20 tyček za něco čemu v zoufalosti věříš a doufáš, že to za ty prachy pomůže. To samý s doplňkama typu laďák na ebay za 5 000 CZK, stejnej efekt - nepomůže ani o hovno.

Jasně komplet svody + koncovka od Akrapoviče + powercommander s dobrou mapou + laďení na brzdě, pak OK, na silný mašině možná i 10 koní +, ale připrav si dost přes 30 tisíc a sežeň si někoho kdo tomu fakt rozumí, aby ti to správně naladil.

(reakce na) Věčné téma

15.3.2015 v 19:01 | Nahoru | #24
maestro> Já tu ale nepíšu o koncovce z Ebay za 5000 ale o remusu i se svodama který prodává je přímo na Káčko.

(reakce na) Věčné téma

15.3.2015 v 19:53 | Nahoru | #25
maestro> myslím,že 99% lidí co mají motorku co má řekněme 160koní a výše ten výkon nevyužije a rozhodně 10 koní navíc nepozná.to se určitě shodneme.....,tuní se to spíše pro radost-však co,kdo si hraje-nezlobí..,ne?

Věčné téma

15.3.2015 v 20:16 | Nahoru | #26
Já tu netvrdím že honím koně protože těch je tam až moc.

Věčné téma

18.3.2015 v 09:27 | Nahoru | #27
Zdravim diskutujici
mam v garazi K1200R Sport,koupil jsem ji loni v MotoTrade v Cihaline.Po dovozu domu a opadnuti prvnich nadseni jsem dal moto na servis Cartech Ostrava kde je podle vsech majitelu jakehokoliv BMW jeden z nejlepsich servisaku v okoli.Sam jsem si dal pred tim jenom KN filtr a po nastartovani jsem se zhrozil chodem na volnobeh,moto malem spadlo ze stojanu.Po asi sestem nastartovani zcela normalni volnobeh,takze vyreseno.Ladak neresim,myslim,ze zvuk je dobry a neni ho treba vylepsovat.
No ale k vasemu problemu s volnobehem,Kacko ma 51000 km servis v toleranci servisni knizky,po servisu a svolavackach motor na volnobeh ma tendenci jakoby sem tam se rozhodit.Vsiml jsem si uz pred tim ze skoro vsechny tyto motky s tim maji problem.(k 1200 gt,k 1300 gt,k 1300 r)Odpoved servisu to tak proste dela.....
Tak ze to neresim,uz se tesim na prvni letosni vyjizdku.

Věčné téma

18.3.2015 v 09:27 | Nahoru | #28
Zdravim diskutujici
mam v garazi K1200R Sport,koupil jsem ji loni v MotoTrade v Cihaline.Po dovozu domu a opadnuti prvnich nadseni jsem dal moto na servis Cartech Ostrava kde je podle vsech majitelu jakehokoliv BMW jeden z nejlepsich servisaku v okoli.Sam jsem si dal pred tim jenom KN filtr a po nastartovani jsem se zhrozil chodem na volnobeh,moto malem spadlo ze stojanu.Po asi sestem nastartovani zcela normalni volnobeh,takze vyreseno.Ladak neresim,myslim,ze zvuk je dobry a neni ho treba vylepsovat.
No ale k vasemu problemu s volnobehem,Kacko ma 51000 km servis v toleranci servisni knizky,po servisu a svolavackach motor na volnobeh ma tendenci jakoby sem tam se rozhodit.Vsiml jsem si uz pred tim ze skoro vsechny tyto motky s tim maji problem.(k 1200 gt,k 1300 gt,k 1300 r)Odpoved servisu to tak proste dela.....
Tak ze to neresim,uz se tesim na prvni letosni vyjizdku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
BMW K 1200 R Sport a hlučná spojka BMW K 1200 R Sport Gerrit 21 22.6.2020 v 17:38 šmudla
Zvýšené plexi na BMW K 1200 R Sport BMW K 1200 R Sport Gerrit 6 26.12.2019 v 16:19 Luky721
BMW k1200r Sport BMW K 1200 R Sport bejkus 14 8.12.2018 v 16:12 Lipo77
Riaditka nakrivo BMW K 1200 R Sport ottap 7 4.10.2017 v 10:07 sullda


TOPlist