chci se zeptat na radu, jestli náhodou nemáte někdo zkušenost s novými slabšími kotouči, než byly originál? Jde mi o to, že na mé GSXR 1100 W r.v. 1993 jsou originál kotouče silné 5 mm a minimum je 4,5 a nové od firmy NG, které chci koupit jsou silné pouze 4 mm a min. je 3,5 mm.
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.
Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.
dj_hroch píše: Proč by nutně měly špatně odvádět teplo? Jinak - plocha je stejná, je menší objem, tudíž se rychleji zahřeje a rychleji zase zchladne. Abys je nějak pokroutil bys musel vyžhavit což dost nehrozí.
Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.
Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.
aha,že to ještě nikoho nenapadlo?
4,5 je stejné jako 3,5 ......no to tam rovnou může dát 2,5 jak je na krose a jede se
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 | Hovado-RC8 | 29 | 5.5.2023 v 16:35 hmm21 |
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 11 | 8.12.2021 v 22:38 Martin1200 |
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 | Svobodak.T | 119 | 6.12.2021 v 01:01 kerut |
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... | SPIJKER | 104 | 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER |