globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
6.3.2015 v 12:39
Zdravím,

chci se zeptat na radu, jestli náhodou nemáte někdo zkušenost s novými slabšími kotouči, než byly originál? Jde mi o to, že na mé GSXR 1100 W r.v. 1993 jsou originál kotouče silné 5 mm a minimum je 4,5 a nové od firmy NG, které chci koupit jsou silné pouze 4 mm a min. je 3,5 mm.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 22:23 | Nahoru | #1
Proč by nutně měly špatně odvádět teplo? Jinak - plocha je stejná, je menší objem, tudíž se rychleji zahřeje a rychleji zase zchladne. Abys je nějak pokroutil bys musel vyžhavit což dost nehrozí.

Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.

Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.

(reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

7.3.2015 v 08:38 | Nahoru | #2

dj_hroch píše: Proč by nutně měly špatně odvádět teplo? Jinak - plocha je stejná, je menší objem, tudíž se rychleji zahřeje a rychleji zase zchladne. Abys je nějak pokroutil bys musel vyžhavit což dost nehrozí.

Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.

Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.



aha,že to ještě nikoho nenapadlo?
4,5 je stejné jako 3,5 ......no to tam rovnou může dát 2,5 jak je na krose a jede se
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 Lukydoga 1 18.8.2023 v 05:05 hondaman1
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 Hovado-RC8 29 5.5.2023 v 16:35 hmm21
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 11 8.12.2021 v 22:38 Martin1200
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 Svobodak.T 119 6.12.2021 v 01:01 kerut
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER

TOPlist