Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
6.3.2015 v 12:39
Zdravím,

chci se zeptat na radu, jestli náhodou nemáte někdo zkušenost s novými slabšími kotouči, než byly originál? Jde mi o to, že na mé GSXR 1100 W r.v. 1993 jsou originál kotouče silné 5 mm a minimum je 4,5 a nové od firmy NG, které chci koupit jsou silné pouze 4 mm a min. je 3,5 mm.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 16:02 | Nahoru | #1
A v čem je problém? Jak jsou kotouče silné a kolik je minimum platí údaj vyražený na kotouči, který nějak zvolil výrobce kotouče asi dle použitého materiálu a snad také věděl proč. A ano, alternativní výrobci můžou mít kotouče tenčí, také mám "poctivou noname chinu" tenčí než originál.

Nacpat tam můžeš cokoliv, brzdiči je uplně jedno jestli mají kotouče 2 mm nebo 7, pístky budou fungovat i tak.

(reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 16:39 | Nahoru | #2
dj_hroch> Šlo mi akorát o to, jestli má někdo vlastní zkušenost s tenčími kotouči, než byl originál Takže super, díky a jdu je objednat Jinak to, že třmenu je to jedno a že minimální šíře je daná výrobcem na kotouči je mi jasné a to vím.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 16:47 | Nahoru | #3
Já je akorát nemám na GSXR, na jiné mašině, ale to je v principu jedno, neměl by s tím být problém.

(reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 18:16 | Nahoru | #4
dj_hroch> Já se díval, že máš jinou moto, ale jak říkáš, je to na stejném principu. A když by to dělalo viditelnou neplechu, tak se dají vyreklamovat.

2 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 18:31 | Nahoru | #5
můj názor je,že to dobré není

tenké kotouče se pak kroutí,špatně odvádějí teplo....

rozhodně si nemysli,že jsou z nějakého kvalitnějšího materiálu,než ty původní originální-to ani náhodou.výrobce tvojí motorky dobře věděl,proč dává minimum 4,5mm....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 18:35 | Nahoru | #6
Dolph-cz> Taky mi přijde divné,že by NG byly z lepšího materiálu než origo

Edit:Jinak by mi zajímalo proč moje 6ka má min.4,5 mm a třeba těžší a výkonější CBR 900 3,5 mm?

Naposledy editováno 06.03.2015 18:42:45

(reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 18:54 | Nahoru | #7

Jirka.46 píše: Dolph-cz> Taky mi přijde divné,že by NG byly z lepšího materiálu než origo

Edit:Jinak by mi zajímalo proč moje 6ka má min.4,5 mm a třeba těžší a výkonější CBR 900 3,5 mm?



některé "staré" motorky měly vyloženě poddimenzované brzdy- ta cebra je možná jedna z nich(pokud je to pravda a je tam origo jen 3,5mm)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 19:07 | Nahoru | #8
Dolph-cz> Osobně se mi to také moc nelíbí, že jsou tenčí, ale zkusím je. Nikde jsem nenarazil na to, že by vyloženě s NG měl někdo problémy, tak snad ví, jak je udělat. Jinak jak jsem psal, neměl by být snad problém je vyreklamovat, kdyby nějak zlobily a popřípadě bych šel do originálů.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

6.3.2015 v 22:23 | Nahoru | #9
Proč by nutně měly špatně odvádět teplo? Jinak - plocha je stejná, je menší objem, tudíž se rychleji zahřeje a rychleji zase zchladne. Abys je nějak pokroutil bys musel vyžhavit což dost nehrozí.

Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.

Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

7.3.2015 v 08:34 | Nahoru | #10

pospit píše: Dolph-cz> Osobně se mi to také moc nelíbí, že jsou tenčí, ale zkusím je. Nikde jsem nenarazil na to, že by vyloženě s NG měl někdo problémy, tak snad ví, jak je udělat. Jinak jak jsem psal, neměl by být snad problém je vyreklamovat, kdyby nějak zlobily a popřípadě bych šel do originálů.


a proč si nenecháš kotouče opravit?motokotouce.cz ti udělaji nové a se zárukou,která opravdu platí. cena kolem 3tis. osobní zkušenost.....

(reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

7.3.2015 v 08:38 | Nahoru | #11

dj_hroch píše: Proč by nutně měly špatně odvádět teplo? Jinak - plocha je stejná, je menší objem, tudíž se rychleji zahřeje a rychleji zase zchladne. Abys je nějak pokroutil bys musel vyžhavit což dost nehrozí.

Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.

Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.



aha,že to ještě nikoho nenapadlo?
4,5 je stejné jako 3,5 ......no to tam rovnou může dát 2,5 jak je na krose a jede se

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

7.3.2015 v 11:36 | Nahoru | #12
A nemůže tam být jiné složení materiálu? V roce 1993 a dnes 2015 asi budou jiné materiály na výrobu kotoučů, tak třeba proto si můžou dovolit snížit servisní limit (lepší materiál co lépe odvádí teplo a nekroutí se) lze to?

(reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

7.3.2015 v 14:59 | Nahoru | #13

Mr.Palda píše: A nemůže tam být jiné složení materiálu? V roce 1993 a dnes 2015 asi budou jiné materiály na výrobu kotoučů, tak třeba proto si můžou dovolit snížit servisní limit (lepší materiál co lépe odvádí teplo a nekroutí se) lze to?



materiál(tvrdost) je přesně daná,není tam moc prostoru pro nějaké laborování a už vůbec ne na nějaké zázraky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

8.3.2015 v 14:54 | Nahoru | #14
Dolph-cz> Co jsem se u nich ptal, tak by mi za 3500 vyměnili věnec na jednom kotouči, jenže já sháním nové kotouče, protože mám vymačkané středy. Ty by prý také kdyžtak opravili, ale jsou to další peníze. Takže jsem se rozhodl nakonec pro kotouče nové. Jinak až mi přijdou nové kotouče, tak na nich schválně nechám udělat spektro analýzu a to samé na straých a pak můžu porovnat, které mají jaký materiál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

8.3.2015 v 17:13 | Nahoru | #15

pospit píše: Dolph-cz> Co jsem se u nich ptal, tak by mi za 3500 vyměnili věnec na jednom kotouči, jenže já sháním nové kotouče, protože mám vymačkané středy. Ty by prý také kdyžtak opravili, ale jsou to další peníze. Takže jsem se rozhodl nakonec pro kotouče nové. Jinak až mi přijdou nové kotouče, tak na nich schválně nechám udělat spektro analýzu a to samé na straých a pak můžu porovnat, které mají jaký materiál.



jo,to by mně taky zajímalo.stejně tak tvrdost,jestli můžeš....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

8.3.2015 v 18:17 | Nahoru | #16
Dolph-cz> Tvrdost nevím jak nebo spíš znám jenom ty druhy zkoušek, kdy uděláš do materiálu nějakou stopu. Ale zkusím se poptat.

(reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

8.3.2015 v 21:07 | Nahoru | #17
pospit> Já teda asi nevim,ale proč sa některé kotouče pokroutí a jiné ne(a ted nemluvím o různém stupni opotřebení,klidně zánovní)?Ono ty materiály asi trošku věda budou .Pokud to jeden udělá "z blata" ale dá tam víc "masa" tak to může vydržet.No ale že jiný použije míň matrošu ale lepšího a třeba s tím i nepatrně zmenší hmotnost..Ne že by o to šlo,ale je to tak.Netvrdím že výrobce je debil,ale některé stroje sů také "rozpočtovky" tak volí kompromisy ikdyž vyzkoušené(a povede sa mu také zmetek někdy).To je asi jako z deskama,někeré brzdí ale sou hned fuč,jiné brzdí a žerou kotouče a některé třeba něco mezi a ted si vyber .Někdo vsází na zaplacenů jistotu a jiný zkouší..

Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P

9.3.2015 v 14:39 | Nahoru | #18
Jasně, že ty materiály věda budou, ale řeším rozdíl mezi originálem a snad kvalitní druhovýrobou, takže spíše kvalitnější materiály. Udělám to spektro, protože mě samotného zajímá, z čeho to dělají a pak se uvidí. Jinak myslím, že zrovna tato motorka rozpočtovka nebude...Já jsem jinak byl doteď na předchozí motorce spokojen s čímkoliv od EBC, desky mně vydrželi kolem 15 tis., což je pro mě dostačující a brzdný účinek mi taky vyhovoval a hlavně mi vůbec nemizeli kotouče. Pak jsem koupil desky jinde (jinou značku) a i s ujištěním, že určitě kotouče nežerou, že s nima má vlastní zkušenost atd., tak mi kotouče mizeli před očima...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 9 5.12.2020 v 23:08 YOSH_BOY
Oprava plexiskla Suzuki GSX-R 1100 Destroyer 11 22.7.2020 v 18:34 fotopetrnovy
Suzuki GSX-R 1127 výměn dílů 1993-1... Suzuki GSX-R 1100 L.Hawk 0 15.5.2020 v 09:33 L.Hawk
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 74 26.7.2019 v 12:24 krAlik33
Vyroba atypickej ihly do karburatora Suzuki GSX-R 1100 jeangone 3 14.4.2019 v 22:23 jeangone

TOPlist