bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
Ahoj,

Dnes jsem zjistil, že můj Hornet málo dobijí - pouhých 12.2V v otáčkách - a tak jsem se pustil do kontroly regulátoru - poté co jsem sundal nádrž, zaujalo mě, že je k regulátoru jeden drát ustřižený. Na jednom ze šroubů, který drží regulátor vedou dva dráty a právě jeden z nich byl přestřižený. Kabel jsem prodloužil o ten ustřižený kus a dal ho pod ten šroub. V ten moment se začal regulátor šíleně hřát a to s vyplým motorem - dokonce z dvou malých otvorů začli vycházet bubliny.

Otázka zní:

Je možné, že prodejce věděl o špatném regulátoru a kabel odstřihl, aby se samovolně regulátor neohříval a tím nevybijel baterii ? Popř. hrozí nějaké poškození při připojení nového regulátoru ? Změřil jsem pouze, že do regulátoru jde správné plus a mínus, ale bohužel nedokážu změřit funkčnost regulátoru podle návodů ( ta známá tabulka diagnostiky chyby)


Zde přidávám odkaz na album s pár fotkami - na první fotce lze vidět tu dvojici drátů ( jeden ustřižený)

http://kubechynek.ra...gulator_Honda_Hornet

Moc děkuju za jakoukoliv pomoc !!!
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:17 | Nahoru | #31

HynekKubec píše: A jde proměřit ten altík na těch třech žlutých kabelech, co jsou v konektoru pro regulátor - vůči kostře ?


Ano, odpoj a proti kostre promer.
Omove.
A rada, pokud nemas nekde kostru, ktera tam ma byt, tak Ti opet casem neco odejde, treba regl

1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:27 | Nahoru | #32
No kostru tam mít budu, spíš, že je v tom jednom plus tak kam asi patří ... těžko říct .. a správný postup proměření ? co nastavit na multimetru - zapalování zap nebo vyp - nebo s nastartovaným motorem ? Poslední otázka, pak už tě nebudu trápit

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:33 | Nahoru | #33

HynekKubec píše: No kostru tam mít budu, spíš, že je v tom jednom plus tak kam asi patří ... těžko říct .. a správný postup proměření ? co nastavit na multimetru - zapalování zap nebo vyp - nebo s nastartovaným motorem ? Poslední otázka, pak už tě nebudu trápit


Me netrapis, sebe budes, az neco podelas
Nic zapnuty, nejlepe odpojena baterka.
Odpojeny konektor od reglu a na nem ty tri zlute draty.
Kazdy proti kostre, nesmi byt zadny odpor. Na multimetru nastav mereni odporu.
A pak zluty drat proti zlutemu cca 0,1ohm. 3x

Tech plus 9V jsi nameril s pripojenym reglem ?

Naposledy editováno 26.02.2015 20:34:42

2 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:37 | Nahoru | #34
Proto se tak hloupě ptám

Díky za návod, když vím, jak na to tak je to snadný. Těch 9V jsem naměřil s přípojeným reglem, nicméně ten drát nebyl v tu chvili vůbec připojenej a byl volně ve vzduchu .... zaplé zapalování

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:38 | Nahoru | #35

HynekKubec píše: Proto se tak hloupě ptám

Díky za návod, když vím, jak na to tak je to snadný. Těch 9V jsem naměřil s přípojeným reglem, nicméně ten drát nebyl v tu chvili vůbec připojenej a byl volně ve vzduchu .... zaplé zapalování


Odpoj regl a odmer znovu, ted

Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:38 | Nahoru | #36
Za deset minut jsem tu

1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:49 | Nahoru | #37
Takže už mám po měření

Každý žlutý proti kostře - žádný odpor - na multimetru se hodnota nezměnila
Každý žlutý proti žlutému - odpor kolem 0,15 Ohm na každém
A těch 9V tam je i při odpojeném konektoru z regulátoru - ale jen při zaplém zapalování

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:53 | Nahoru | #38

HynekKubec píše: Takže už mám po měření

Každý žlutý proti kostře - žádný odpor - na multimetru se hodnota nezměnila
Každý žlutý proti žlutému - odpor kolem 0,15 Ohm na každém
A těch 9V tam je i při odpojeném konektoru z regulátoru - ale jen při zaplém zapalování

Tak kazdopadne ten zeleny je od neceho. Bud teplomer, nebo svetla, nebo vetrak, pokud ho mas. Ale neni dobre, ze je odpojenej.
Altik se zda byt OK.
Tak regl a test.
Rozhodne zapojeni toho dratu, Ti nemuze zapricinit zahrejvani regulatoru bez chodu motora.

2 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 20:55 | Nahoru | #39
Bude to pravděpodobně k.o. regulátor, který se zahřívá - až bude nový, připojím konektor a jen ten mínus kabel jako to bylo a uvidí se ... časem se budu pídit, co ten kabel co je ladem. Každopádně díky za rady, altík snad je OK Regl přijde v Pondělí / Úterý tak dám vědět, jak to dopadlo ..

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2015 v 20:56 | Nahoru | #40

HynekKubec píše: Bude to pravděpodobně k.o. regulátor, který se zahřívá - až bude nový, připojím konektor a jen ten mínus kabel jako to bylo a uvidí se ... časem se budu pídit, co ten kabel co je ladem. Každopádně díky za rady, altík snad je OK Regl přijde v Pondělí / Úterý tak dám vědět, jak to dopadlo ..


Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

26.2.2015 v 23:39 | Nahoru | #41
Pánové smekám! Suprová komunikace! Tak to má vypadat!

Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

27.2.2015 v 18:34 | Nahoru | #42
HARYS: Souhlasím...

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

27.2.2015 v 22:32 | Nahoru | #43

HynekKubec píše: .................) Regl přijde v Pondělí / Úterý tak dám vědět, jak to dopadlo ..


Jaká je cena? Dá se sehnat i kolem 400Kč v Číně - osobně ho mám a žádnej problém. Říkají že ty co se prodávají zde jsou lepší atd ovšem to co mi přišlo z Číny je totožné a věřím že i stejně kvalitní.

Naposledy editováno 27.02.2015 22:34:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

27.2.2015 v 22:42 | Nahoru | #44
HynekKubec> Např na Rotaxech je jeden žlutý drát úmyslně nezapojený. Záleží na provedení alternátoru (zdroje) na motoru.
Jedna z možných variant je, že máš v řiti něco za reglem, např baterku, a to zvyšuje protékající proud skrz regulátor.

Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

28.2.2015 v 09:55 | Nahoru | #45
Jo zas a znova el. na hondě panečku. Proč já jí máám tak rád Jinak vše o měření alternátorů a regulátorů je tady a připojuji se k názoru že to může bejt mrtvá baterka.

Naposledy editováno 28.02.2015 11:38:51

Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

28.2.2015 v 15:20 | Nahoru | #46
BenderKing: Akumulátor je úplně nový a předchozí se choval stejně ..

Nio: Cena 1990

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

28.2.2015 v 16:38 | Nahoru | #47

Pher píše: HynekKubec> Např na Rotaxech je jeden žlutý drát úmyslně nezapojený. Záleží na provedení alternátoru (zdroje) na motoru.
Jedna z možných variant je, že máš v řiti něco za reglem, např baterku, a to zvyšuje protékající proud skrz regulátor.

Jsem rad ze davate sve poznatky, jen mu neplette hlavu To ze ma neco za reglem vcudu, je mozne. Jen ne prosim baterka. Pokud je baterie vadna (stara) a co ja vim co jeste, nikdy nebere vice proudu. To by musela byt zkratovana na clancich.

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

28.2.2015 v 17:01 | Nahoru | #48
fafo> zrovna moznost zkratovaneho clanku jsem mel na mysli. Pokud je baterka starsi a v clancich uz funguji svody, tak prave zvysuje svuj odber. Vetsinou se to da odhalit, protoze se hreje...
A protoze bakterie je z obliga, chce to mrknout jinam
Muze zlobit jakekoliv kurvitko, ktere by mohlo necekane zvysit svoji spotrebu. Tzn zmerit proudy za reglem.
Taky mohlo byt prilis vysoke napeti v siti. Tech moznosti je hromada..

1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

2.3.2015 v 17:44 | Nahoru | #49
Tak dnes přišel regulátor a po instalaci 14.4V a to ve všech otáčkách, při startu nepadne pod 11V takže vše frčí jak má

Fafo moc díky za pomoc, hodil se ten návod na proměření altíku, alespoň vím, že je v pořádku a snad to něco vydrží

Tak Hondám ZDAR !

(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem

2.3.2015 v 19:20 | Nahoru | #50

HynekKubec píše: Tak dnes přišel regulátor a po instalaci 14.4V a to ve všech otáčkách, při startu nepadne pod 11V takže vše frčí jak má

Fafo moc díky za pomoc, hodil se ten návod na proměření altíku, alespoň vím, že je v pořádku a snad to něco vydrží

Tak Hondám ZDAR !



Pripojil jsi tu kostru ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 15 Dnes v 14:32 mildagsvokurek
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 Včera v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM


TOPlist