Dnes jsem zjistil, že můj Hornet málo dobijí - pouhých 12.2V v otáčkách - a tak jsem se pustil do kontroly regulátoru - poté co jsem sundal nádrž, zaujalo mě, že je k regulátoru jeden drát ustřižený. Na jednom ze šroubů, který drží regulátor vedou dva dráty a právě jeden z nich byl přestřižený. Kabel jsem prodloužil o ten ustřižený kus a dal ho pod ten šroub. V ten moment se začal regulátor šíleně hřát a to s vyplým motorem - dokonce z dvou malých otvorů začli vycházet bubliny.
Otázka zní:
Je možné, že prodejce věděl o špatném regulátoru a kabel odstřihl, aby se samovolně regulátor neohříval a tím nevybijel baterii ? Popř. hrozí nějaké poškození při připojení nového regulátoru ? Změřil jsem pouze, že do regulátoru jde správné plus a mínus, ale bohužel nedokážu změřit funkčnost regulátoru podle návodů ( ta známá tabulka diagnostiky chyby)
Zde přidávám odkaz na album s pár fotkami - na první fotce lze vidět tu dvojici drátů ( jeden ustřižený)
http://kubechynek.ra...gulator_Honda_Hornet
Moc děkuju za jakoukoliv pomoc !!!
HynekKubec píše: A jde proměřit ten altík na těch třech žlutých kabelech, co jsou v konektoru pro regulátor - vůči kostře ?
Ano, odpoj a proti kostre promer.
Omove.
A rada, pokud nemas nekde kostru, ktera tam ma byt, tak Ti opet casem neco odejde, treba regl
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
HynekKubec píše: No kostru tam mít budu, spíš, že je v tom jednom plus tak kam asi patří ... těžko říct .. a správný postup proměření ? co nastavit na multimetru - zapalování zap nebo vyp - nebo s nastartovaným motorem ? Poslední otázka, pak už tě nebudu trápit
Me netrapis, sebe budes, az neco podelas
Nic zapnuty, nejlepe odpojena baterka.
Odpojeny konektor od reglu a na nem ty tri zlute draty.
Kazdy proti kostre, nesmi byt zadny odpor. Na multimetru nastav mereni odporu.
A pak zluty drat proti zlutemu cca 0,1ohm. 3x
Tech plus 9V jsi nameril s pripojenym reglem ?
Naposledy editováno 26.02.2015 20:34:42
2 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
Díky za návod, když vím, jak na to tak je to snadný. Těch 9V jsem naměřil s přípojeným reglem, nicméně ten drát nebyl v tu chvili vůbec připojenej a byl volně ve vzduchu .... zaplé zapalování
HynekKubec píše: Proto se tak hloupě ptám
Díky za návod, když vím, jak na to tak je to snadný. Těch 9V jsem naměřil s přípojeným reglem, nicméně ten drát nebyl v tu chvili vůbec připojenej a byl volně ve vzduchu .... zaplé zapalování
Odpoj regl a odmer znovu, ted
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
Každý žlutý proti kostře - žádný odpor - na multimetru se hodnota nezměnila
Každý žlutý proti žlutému - odpor kolem 0,15 Ohm na každém
A těch 9V tam je i při odpojeném konektoru z regulátoru - ale jen při zaplém zapalování
HynekKubec píše: Takže už mám po měření
Každý žlutý proti kostře - žádný odpor - na multimetru se hodnota nezměnila
Každý žlutý proti žlutému - odpor kolem 0,15 Ohm na každém
A těch 9V tam je i při odpojeném konektoru z regulátoru - ale jen při zaplém zapalování
Altik se zda byt OK.
Tak regl a test.
Rozhodne zapojeni toho dratu, Ti nemuze zapricinit zahrejvani regulatoru bez chodu motora.
2 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
(reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
HynekKubec píše: Bude to pravděpodobně k.o. regulátor, který se zahřívá - až bude nový, připojím konektor a jen ten mínus kabel jako to bylo a uvidí se ... časem se budu pídit, co ten kabel co je ladem. Každopádně díky za rady, altík snad je OK Regl přijde v Pondělí / Úterý tak dám vědět, jak to dopadlo ..
HynekKubec píše: .................) Regl přijde v Pondělí / Úterý tak dám vědět, jak to dopadlo ..
Jaká je cena? Dá se sehnat i kolem 400Kč v Číně - osobně ho mám a žádnej problém. Říkají že ty co se prodávají zde jsou lepší atd ovšem to co mi přišlo z Číny je totožné a věřím že i stejně kvalitní.
Naposledy editováno 27.02.2015 22:34:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
Jedna z možných variant je, že máš v řiti něco za reglem, např baterku, a to zvyšuje protékající proud skrz regulátor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
Pher píše: HynekKubec> Např na Rotaxech je jeden žlutý drát úmyslně nezapojený. Záleží na provedení alternátoru (zdroje) na motoru.
Jedna z možných variant je, že máš v řiti něco za reglem, např baterku, a to zvyšuje protékající proud skrz regulátor.
A protoze bakterie je z obliga, chce to mrknout jinam
Muze zlobit jakekoliv kurvitko, ktere by mohlo necekane zvysit svoji spotrebu. Tzn zmerit proudy za reglem.
Taky mohlo byt prilis vysoke napeti v siti. Tech moznosti je hromada..
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 1998 - Problém s regulátorem
Fafo moc díky za pomoc, hodil se ten návod na proměření altíku, alespoň vím, že je v pořádku a snad to něco vydrží
Tak Hondám ZDAR !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 15 | Dnes v 14:32 mildagsvokurek |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | Včera v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet | biosák | 38 | 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM |