bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Natankoval jsem diesel namísto benzínu
24.2.2015 v 10:09
Akorát jsem koupil skútr, jdu na tankovat plnou nádrž (5L)
Po 1km to chcípne, kontroluju olej, není tam, říkám si, je to zadřené, jsem fprdeli.
A teď koukám na lístek z benzínky a já natankoval diesel, to nechápu, asi v úplném zatmění

Vybrat hadičkou a dotankovat benzín?
Nebo to mám odtáhnout do servisu?
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 17:48 | Nahoru | #31

lobo6 píše: Není to žádný hi-tech vydloubej karb. ven, je to povolit dvě spony,popřípadě odpojit jeden konektor a přívod z nádrže. Lanko plynu může zůstat jen si připrav hadr ve tvém případě na naftu až ho otočíš na lopatky vyteče nafta sama a potom se můžeš podívat kde je na plovákovce výpušták a můžeš proplachovat, budeš to potřebovat víckrát.



Díky za podporu, tak jsem uvolnil dva šrouby a všechno ostatní z toho odpadlo samo, kromě lanka na plyn samozřejmě... doufám, že to dám zase dohromady :D
Po naklonění na bok z toho začalo téct samo (z jedné díry, kde předtím nebyla žádná hadice)... ale moc toho nebylo, nevím, vypadá to čistě.

Tady fotky:
Pohled karburátor:





Pohled kde byla svíčka:





Pohled motor:






Co dál? :)

Naposledy editováno 24.02.2015 17:50:24

1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 17:54 | Nahoru | #32
vzdycky kdyz tankuju tak kouknu do nadre kdyz ji zaviram,nehlede ze par kapek z hadice ukapne..takze nafta je videt nehlede ze uz po cichu vim zda tam leju benal ci ne

1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 18:17 | Nahoru | #33
Ono to klepání nastane daleko dřív, než se temu nechce jet..."vyzkoušené" na vzducháči a s karbecem při jízdě na téměř plný plyn a do kopca.
Třeba u moderních aut čidlo klepání zareaguje tak, že teho néni moc slyšet...a nebo nebyl motor zatížený...
A pokud se do nafťáku naleje kolem 10% objemu benzínu do Babetty (s olejem), nic se nestane ani u vysokotlakých systémů (Oktávka PD). To mám vyzkoušené taky...akorát to bylo schválně, páč uhodily mrazy .
Nafta z benzínu se musí odstranit do mrtě, páč to na ňu nejede...

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 18:20 | Nahoru | #34
rulzmaker> Normálka, akorát bych ten karbec eště vyžbluchal (vypláchl) benzínem - třebas aj dvakrát, když ho máš sundaný, dal to všecko dohromady a startoval.
Akorát se može stat, že to nebude chtět dlůho chytnůt...

Naposledy editováno 24.02.2015 18:20:35

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 18:25 | Nahoru | #35
Bramborovy_kral> ...taky sem si to myslel... .
U stojanů je takový odér, že to silně mate...a já vůl si nevšiml, že Natural má slabší pistulku...

Naposledy editováno 24.02.2015 18:26:09

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 19:52 | Nahoru | #36

Zdenalbenal píše: Ono to klepání nastane daleko dřív, než se temu nechce jet..."vyzkoušené" na vzducháči a s karbecem při jízdě na téměř plný plyn a do kopca.
Třeba u moderních aut čidlo klepání zareaguje tak, že teho néni moc slyšet...a nebo nebyl motor zatížený...
A pokud se do nafťáku naleje kolem 10% objemu benzínu do Babetty (s olejem), nic se nestane ani u vysokotlakých systémů (Oktávka PD). To mám vyzkoušené taky...akorát to bylo schválně, páč uhodily mrazy .
Nafta z benzínu se musí odstranit do mrtě, páč to na ňu nejede...


benzín do nafty kvůli zlepšení nízkoteplotních vlastností do moderních motorů leje leda blázen. Je to hovadina, která sice fungovala kdysi, ale třeba do Pragy V3S. To že se nestane hned pocitově nic taky zároveň nic neznamená. Ojetý auto bych od tebe teda kupovat nechtěl.
Sleduješ třeba různé pindy novinářů o kvalitě paliv, konkrétně nafty? Víš jakých případů je nejvíce? Je to snížený bod vzplanutí. A bod vzplanutí se sníží pod hranici normy zpravidla už při 1% obsahu benzínu v naftě. Při obsahu nad cca 3% dochází už ke velkému snížení mazivosti a nadměrnému opotřebení v palivovém systému. Jasně že to jede dál. Jen to pak míň vydrží.
Klidně si do svýho auta lij co chceš, ale nevykládej tady jak je to príma.

Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 22:35 | Nahoru | #37
No to sem si teda naběhl .
Do PDčka benzín normálně neleju, byla složitá situace a riziko, že vytuhnu.
Nouzově se to použít dá.
Kór když letní nafta při -15ti normálně hrká .

Natankoval jsem diesel namísto benzínu

24.2.2015 v 23:15 | Nahoru | #38
Ten samý "ftípek" se mi povedl loni v létě u Simsona . Nic netušíc jdu platit a pumpař pořád tvrdil, že mu na kase svítí NAFTA. Nechtěl jsem tomu věřit, nebylo to moc, jen 4 litry do 2 litrů benzínu, ani jsem to nezkoušel startovat. Byl ale ochotnej, daroval dva kanystříky, nádrž jsem vypustil a natankoval pak benzín.

Natankoval jsem diesel namísto benzínu

25.2.2015 v 08:37 | Nahoru | #39
U nás u známého kdysi zůstalo cca 200 litrů nafty s benzínem. Tudle pod kopcem zůstal stát kamion a taky blbě natankoval. Lili jsme to celej rok s kámošem do simála. Skoro ani olej jsme do toho nedávali, páč to hulilo jak cikán za pařezem a jezdilo to jen na sytič Největší prdel z nás akorát měli, když jsme chcípali motor. Dobře zahřátej motor si na truc klidně běžel dál i po vytažení klíčku. Takže tradiční rituál za jedna, brzdy a hrc

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

25.2.2015 v 12:28 | Nahoru | #40
Zdenalbenal> zásadní v tomhle je kompresní poměr daného motoru. Proto některá oturbená auta nesmí jezdit na N95.
Obecně u starších aut dřív odejdou svíčky, než by motor dělal nějaké větší brikule, protože nafta v něm prostě špatně shoří. U moderních aut (od devadesátých let dál) je opravdu problém natankovat naftu do benzínu z důvodu malé díry a velké pistole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

25.2.2015 v 12:52 | Nahoru | #41
rulzmaker> Už jsi našel ten vypouštěci šroub ? Je kolmo k díře na plovákové komoře
, bývá tam nálitek na hadičku. Potom to můžeš složit a propláchnout,na nádrží je podtlakový ventil stačí sundat hadičku co vede ke kolínku za karburátorem a udělat podtlak.

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

25.2.2015 v 20:54 | Nahoru | #42

lobo6 píše: rulzmaker> Už jsi našel ten vypouštěci šroub ? Je kolmo k díře na plovákové komoře
, bývá tam nálitek na hadičku. Potom to můžeš složit a propláchnout,na nádrží je podtlakový ventil stačí sundat hadičku co vede ke kolínku za karburátorem a udělat podtlak.


Jo, díky, myslím, že jsem ho našel, evidentně výpustný šroub, je sundaný.
Zkusím zítra sundat tu hadičku a napíšu.

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

26.2.2015 v 12:37 | Nahoru | #43
Bramborovy_kral>

Natankoval jsem diesel namísto benzínu

27.2.2015 v 11:55 | Nahoru | #44
Vůbec nevím, kde je na nádrž ten podtlakový ventil, respektive dole je velký šroub a z něj jde jedna hadička zboku do benzinoveho filtru a karbce a druha hadice zespod se pak rozděluje na dvě a jde taky do karb.

Každopádně výměna svíčky byla asi zásadní.
Skútr startuje a pak chcípává. Hned chcípne po přidání plynu.
Ale ty intervaly se prodlužujou (aktuálně drží 1 minutu, super )... z motoru to trochu čadí a smradí.
Nechám ho ještě odpočinout a pak zkusím zas.

1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu

27.2.2015 v 16:30 | Nahoru | #45
Ten "šroub" jak popisuješ je ten ventil zavírá se automaticky když se motor zastaví. Proto jsem psal že máš udělat podtlak na hadičce vedoucí do sání, aby začal téct obsah nádrže do karburátoru kde jsi ho měl vypustit šroubem na plovákové komoře až do té doby až si budeš jistý že to je jen benzin a ne směska s naftou.

Jestli jsi nekroutil dalším šroubem na boku karburátoru tak se to časem rozběhne.

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

27.2.2015 v 17:09 | Nahoru | #46

lobo6 píše: Ten "šroub" jak popisuješ je ten ventil zavírá se automaticky když se motor zastaví. Proto jsem psal že máš udělat podtlak na hadičce vedoucí do sání, aby začal téct obsah nádrže do karburátoru kde jsi ho měl vypustit šroubem na plovákové komoře až do té doby až si budeš jistý že to je jen benzin a ne směska s naftou.

Jestli jsi nekroutil dalším šroubem na boku karburátoru tak se to časem rozběhne.


fakt nevím jak s tím podtlakem a ten šroub byl velký, radši bych na něj nesahal, už vidím jak mi tam cáká na podlahu 6L benzínu

Každopádně to jezdí
Byl jsem to projet a chrní si jako nový :)

Naposledy editováno 27.02.2015 17:11:38

1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu

4.7.2016 v 15:01 | Nahoru | #47
Zdravím, asi před třemi dny se mi stalo něco podobného. u 535 viraga už jsem jel na rezervu, přijel v noci k shellce a vidím nápis fuelsave tak tam píchnu tankovací pistoli a jedu si. Až jsem viděl, že je plná, podíval se na tu pistoli a přestalo mi hrát to, že vypadá jinak než zbylé tři. No a poté, co jsem se podíval, že jsem natankoval naftu, tak jsem si chtěl nafackovat. nicméně jsem jí zaplatil, vypustil obě nádrže a nalil 100 oktan. Sice to škubalo, střílelo do výfuku ale po vyjetí nádrže jsem tam dal znovu stovku a už bylo po problému. Nic víc jsem neřešil. Ale tato alternativa je "naprasáka" takže asi bych jí nedoporučoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

4.7.2016 v 16:41 | Nahoru | #48
Emptytank> to jsi teda moc neušetřil toho fuelu, když už jsi té Shelce na ten špek skočil což?

(reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

5.7.2016 v 19:23 | Nahoru | #49
splasenytrubky> Já si říkal, na čem jedou ten marketing
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co za motorku pro metrosexuála? [1, 2] Aeon AERO 100 padrino11 36 2.11.2014 v 23:03 Hery22


TOPlist