Po 1km to chcípne, kontroluju olej, není tam, říkám si, je to zadřené, jsem fprdeli.
A teď koukám na lístek z benzínky a já natankoval diesel, to nechápu, asi v úplném zatmění

Vybrat hadičkou a dotankovat benzín?
Nebo to mám odtáhnout do servisu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu
lobo6 píše: Není to žádný hi-tech vydloubej karb. ven, je to povolit dvě spony,popřípadě odpojit jeden konektor a přívod z nádrže. Lanko plynu může zůstat jen si připrav hadr ve tvém případě na naftu až ho otočíš na lopatky vyteče nafta sama a potom se můžeš podívat kde je na plovákovce výpušták a můžeš proplachovat, budeš to potřebovat víckrát.
Díky za podporu, tak jsem uvolnil dva šrouby a všechno ostatní z toho odpadlo samo, kromě lanka na plyn samozřejmě... doufám, že to dám zase dohromady :D
Po naklonění na bok z toho začalo téct samo (z jedné díry, kde předtím nebyla žádná hadice)... ale moc toho nebylo, nevím, vypadá to čistě.
Tady fotky:
Pohled karburátor:

Pohled kde byla svíčka:

Pohled motor:

Co dál? :)
Naposledy editováno 24.02.2015 17:50:24
1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu
1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu
Třeba u moderních aut čidlo klepání zareaguje tak, že teho néni moc slyšet...a nebo nebyl motor zatížený...
A pokud se do nafťáku naleje kolem 10% objemu benzínu do Babetty (s olejem), nic se nestane ani u vysokotlakých systémů (Oktávka PD). To mám vyzkoušené taky...akorát to bylo schválně, páč uhodily mrazy

Nafta z benzínu se musí odstranit do mrtě, páč to na ňu nejede...
Akorát se može stat, že to nebude chtět dlůho chytnůt...
Naposledy editováno 24.02.2015 18:20:35
Zdenalbenal píše: Ono to klepání nastane daleko dřív, než se temu nechce jet..."vyzkoušené" na vzducháči a s karbecem při jízdě na téměř plný plyn a do kopca.
Třeba u moderních aut čidlo klepání zareaguje tak, že teho néni moc slyšet...a nebo nebyl motor zatížený...
A pokud se do nafťáku naleje kolem 10% objemu benzínu do Babetty (s olejem), nic se nestane ani u vysokotlakých systémů (Oktávka PD). To mám vyzkoušené taky...akorát to bylo schválně, páč uhodily mrazy .
Nafta z benzínu se musí odstranit do mrtě, páč to na ňu nejede...
benzín do nafty kvůli zlepšení nízkoteplotních vlastností do moderních motorů leje leda blázen. Je to hovadina, která sice fungovala kdysi, ale třeba do Pragy V3S. To že se nestane hned pocitově nic taky zároveň nic neznamená. Ojetý auto bych od tebe teda kupovat nechtěl.
Sleduješ třeba různé pindy novinářů o kvalitě paliv, konkrétně nafty? Víš jakých případů je nejvíce? Je to snížený bod vzplanutí. A bod vzplanutí se sníží pod hranici normy zpravidla už při 1% obsahu benzínu v naftě. Při obsahu nad cca 3% dochází už ke velkému snížení mazivosti a nadměrnému opotřebení v palivovém systému. Jasně že to jede dál. Jen to pak míň vydrží.
Klidně si do svýho auta lij co chceš, ale nevykládej tady jak je to príma.



Obecně u starších aut dřív odejdou svíčky, než by motor dělal nějaké větší brikule, protože nafta v něm prostě špatně shoří. U moderních aut (od devadesátých let dál) je opravdu problém natankovat naftu do benzínu z důvodu malé díry a velké pistole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu
, bývá tam nálitek na hadičku. Potom to můžeš složit a propláchnout,na nádrží je podtlakový ventil stačí sundat hadičku co vede ke kolínku za karburátorem a udělat podtlak.
lobo6 píše: rulzmaker> Už jsi našel ten vypouštěci šroub ? Je kolmo k díře na plovákové komoře
, bývá tam nálitek na hadičku. Potom to můžeš složit a propláchnout,na nádrží je podtlakový ventil stačí sundat hadičku co vede ke kolínku za karburátorem a udělat podtlak.
Jo, díky, myslím, že jsem ho našel, evidentně výpustný šroub, je sundaný.
Zkusím zítra sundat tu hadičku a napíšu.
Každopádně výměna svíčky byla asi zásadní.
Skútr startuje a pak chcípává. Hned chcípne po přidání plynu.
Ale ty intervaly se prodlužujou (aktuálně drží 1 minutu, super

Nechám ho ještě odpočinout a pak zkusím zas.
1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu


Jestli jsi nekroutil dalším šroubem na boku karburátoru tak se to časem rozběhne.
lobo6 píše: Ten "šroub" jak popisuješ je ten ventil
zavírá se automaticky když se motor zastaví. Proto jsem psal že máš udělat podtlak na hadičce vedoucí do sání, aby začal téct obsah nádrže do karburátoru kde jsi ho měl vypustit šroubem na plovákové komoře až do té doby až si budeš jistý že to je jen benzin a ne směska s naftou.
Jestli jsi nekroutil dalším šroubem na boku karburátoru tak se to časem rozběhne.

Každopádně to jezdí

Byl jsem to projet a chrní si jako nový :)
Naposledy editováno 27.02.2015 17:11:38
1 reakcí na tento příspěvek Natankoval jsem diesel namísto benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankoval jsem diesel namísto benzínu

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co za motorku pro metrosexuála? [1, 2] Aeon AERO 100 | padrino11 | 36 | 2.11.2014 v 23:03 Hery22 |