nakopnutí na první drc motor šlape jde krásně do otáček,na špalkách řazení bez problémů,kola
se točí benzin tam jde.Elektriku jsem přezkoušel přes baterku žádný zkrat,při chodu motoru
světlo svítí.Když ale na ni sednu a chci se rozjet(spojka vypíná)motor zdechne.Zkoušel jsem
různý pozice jehly bez výsledku,hlavní trysku mám č 70.Podotýkám,že tlumiče jsou vyčištěný.
Holka stála 10 let ve stodole,tak mi připadá,že už se jí nechce.Budu vděčný za všechy rady a
porady!!!
Naposledy editováno 24.02.2015 09:50:15
Neni tedy možný,že nějakej mechanizmus spojky se při vystavování něčeho dotýká? Pamatuju si že sto padině furt ten kluk vyráběl klínky pod magneto a měl hodně vošoupaný podrážky bot jak brzdil...
Dost často byl vykurvenej závit svíčky a chcípák co to mělo zabudovanej v hlavě, se každej vsnažil ucpat....
Taky že bakelitovejm fajfkám se dělali mikroskopický dírky od elektřiny a pak.... v místě kde je kabej na trnu fajfky to probijelo na hlavu. To samí ten kabel od cívek jak prochází karterem. Mnozí ho měli dost humpolácky nabastlenej i na cívku a byl jen otázkou času,kdy vibrace ukostřila i tohle. V dnešní době tohle asi rozumnýmu člověku nehrozí, kor když se vsnaží o nějakej repas, ale vim co umí dychtivost pro prvni pokus to nastartovat.
Nenapsals JAK SE TO UMŘENÍ motoru projevuje......??? On nedostatek benzíny, dík nestíhání dotýkat, nebo moc vzduchu, má jinej charakter než ukostřená elektrika. Ta si kolikrát i střelí.....Pak tu bejvá ÚMRTÍ ZAPALOVACÍ CÍVKY. Ta svině mi jednou tak pozlobila, že jsem díky její probitý izolaci až po zahřátí, vyházel všechny pokusný svíčky ze šuplíku...
O opálenejch kontaktech kladívek, jen co se zvýší otáčky se toho dá taky hodně napsat.
To patrně nebude Tvůj problém......Píšeš o repasovanym karbci. Co takhle olítaný šoupátko. Bez zátěže je to jakž takž naladěný a když to zasedneš a začneš přidávat, že by si to vzalo kolem šoupátka víc vzduchu???? Pak by se to samo sebou zadusilo...
Ložiska kliky a tím i změna předstihu při rozjíždění, kdy se kladívka více rozevřou, nebyla myslim doménou těhle Číz??? Asi Ti to moje plkání moc nepomůže, ale víc blbců koukající na problém tak nějak zvenčí.... Kolikrát si píčoviny všimne právě kolemjdoucí psovod, kerej nemá z motorkama nic společnýho...
cívku,prošel a proměřil kabel ke svíčce a průchodku,svíčku s fajfkou vyměnil,zkontroloval
a vyčistil kontakty,našteloval předstih,nechal nabudit magneto,sundal kartery vyměnil gufera
na klice + těsnění,sešteloval spojku,sundal válec- kroužky v richtiku(válec udělaný výbrus +
nový píst a kroužky)vyměnil těsnění pod válcem a hlavou,pročistil výfukový trubky a tlumiče,
nádrž vyčistil,nový kohout benzin teče proudem,starý karbec vyčistil nezdál se mi tak ho vy-
měnil za repasovanej dal jsem trysku č.70(dle článku s dobového návodu Svět motorů 1954),
zkusil jehlu postupně na všechny výšky jehly a světelné cívky jsou nové a proměřené.
Při zkoušce magneta svíčka jiskru dává, taky motorku nastartuju a běží bez problémů a jde krásně do otáček,když zařadím 1,tak se rozjede a asi po cca 1,5m ztratí sílu a chcípne(podotýkám,že pazourama to není- mám ještě choppera na tom jezdím normál).
Tak babo raď,zkusím to znova projít a přihlídnu k vašim radám,nejvíc bych se přikláněl k
2stroke,že to bude nějaká zrada v karbci.Každopádně napíšu jak zavádu najdu pro poučení
dalším"mechanikům"!
P.S. Ještě jsem zapomněl napsat,že motor jsem přeložiskoval a přetěsnil + repasovaná klika, ty gufera na klice jsem měnil znova!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
čz 125 t číslo rámu a motoru ČZ 125 | JirkaPařez | 11 | 17.12.2023 v 16:55 FiZzeR |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 | _Macca_ | 16 | 27.9.2022 v 18:53 Xstork |
Čz 125 T seřízení karburátoru 2920... ČZ 125 | Jany1985 | 2 | 6.9.2022 v 20:50 jawarmaniak |
ČZ 125 T/B nejde do otáček ČZ 125 | krystofvelecky | 2 | 22.8.2022 v 12:29 jawarmaniak |