motozem_rijen





Téma: Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)
Zdravím bikeři,

Chtěl bych se vás zde zeptat kterýho cesťáka by jste mi doporučili. Momentálně mám CBR 600RR, jenže od doby, co mě závodní okruhy omrzeli, tak jsem s ní zkoušel cestovat na silnicích, ale udělaná na to hold moc není. Takže bych ji chtěl vyměnit za něco cestovnějšího. Navíc budu mít spolujezdkyni, a tak bych pro nás potřeboval něco pohodlného.

Co sem se díval na netu, tak se mi zamlouvá Honda VFR 800f, VFR 1200f a Yamaha Fazer8. Jsou to pohodlné cesťáky a taky vypají jako "závoďáky" což je pro mé oko slast.

Chtěl bych se tedy zeptat na váš názor nebo na nějaké jiné doporučení a jaké s tim máte zkušenosti. Na cenu se zatím nedívám.

Předem děkuju za odpovědi. :)

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

22.2.2015 v 19:58 | Nahoru | #1
Tak já mám zkušenosti s Yamahou FJ 1200 a za mě doporučuji

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

22.2.2015 v 19:59 | Nahoru | #2
Záleží taky na tom, kam chceš cestovat a kolik chceš investovat Na delší cesty ve dvou bych asi koukal FJR, GTR apd. Fazer ve dvou na delší cesty je dost malej.

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

22.2.2015 v 20:08 | Nahoru | #3
Co se týče cest, tak s pár kamarády si plánujem, že si budem jezdit na túry po čechách, poté na Slovensko, do Rakouska a možná i Chorvatska.

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

22.2.2015 v 20:11 | Nahoru | #4
Tak pokud máš dost kaček, jdi do toho vfr 1200, je to moderní stroj odpovídající tvým požadavkům.

2 reakcí na tento příspěvek Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

23.2.2015 v 08:57 | Nahoru | #5
Výběr téměř vždy ovlivní oko a peněženka, pokud Honda, bral by jsem 800 . Za poloviční cenu 1200 se dá koupit i s výbavou a zablbnout na okruhu, kdyby se chuť vrátila. Myslim, že se bude i lépe a rychleji prodávat kdyby omrzela, než vyšší kubatura. V neposlední řadě je tazateli 21, je nepravděpodobné že zůstane u 1 motorky 3 a více let. Tim spíš by jsem nevyhazoval 150t a vice za 12ti kilo

Naposledy editováno 23.02.2015 09:12:02

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

23.2.2015 v 11:18 | Nahoru | #6
z tvých vybraných jednoznačně VFR 800, já se loni rozhodoval mezi 800 a 750, šel jsem do poslední karburátorovky a jsem maximálně spokojenej, ale je to tím, že se mi víc vyhovuje starší vzhled a technika

(reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

23.2.2015 v 11:18 | Nahoru | #7
Gahan37> 100%

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

23.2.2015 v 13:42 | Nahoru | #8
Tak za mě jednoznačně Honda VFR 1200 F ...zajezdíš si jak okolo komína se supersportama, tak se s ní můžeš vydat po Evropě. Je to fakt univerzál motorka. FJR a GTR jsou super motorky, ale není s nima až taková zábava(podle mě). VFR800 taky dobrá volba, tam už je to pak otázka peněz jestli ojetá VFR800 nebo VFR1200. Fazer se podle mých zkušeností na cestování ve srovnání s Hondou moc nehodí. Rozhodně pro přítulkyni bude lepší Honda...toť můj názor.

Naposledy editováno 23.02.2015 13:43:09

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

23.2.2015 v 17:10 | Nahoru | #9
A zzr 1400 nechceš? Já jsem moc spokojenej a přítelkyně taky

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

23.2.2015 v 18:30 | Nahoru | #10
Proto se ptám. Zajimá mě, Kdo s čím je spokojený a co doporučuje. Později bych tak přidal nějaká kritéria a co by nejvíce vyhovovalo, tak by to vyhrálo.

(reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

23.2.2015 v 18:41 | Nahoru | #11

Crea píše: Proto se ptám. Zajimá mě, Kdo s čím je spokojený a co doporučuje. Později bych tak přidal nějaká kritéria a co by nejvíce vyhovovalo, tak by to vyhrálo.



Vůbec nic proti VFR 800 ani 1200, ale pro mě to byl už velkej cesťák stejně jako GTR, které má táta. Já jsem vybíral něco za 1100 XX a ZZR mě absolutně vyhovuje. Jsem zvyklý se k řídítkům trochu předklonit. Když u zzr sundáš kufry, tak máš trochu těžší supersport s nekončícím výkonem. Ale každý podle své chuti. Cesta do Chorvatska v pohodě





1 reakcí na tento příspěvek Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

24.2.2015 v 16:40 | Nahoru | #12
Takže zatím:
- obě hondy VFR 800 a 1200
- Yamahy FJ 1200 a FJR
- Kawi zzr a gtr


Ještě nějaké pěkné tipy? Nemusí mít nutně ani objem přes 1000.

(reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

24.2.2015 v 17:41 | Nahoru | #13
Crea> Přihřiju si polívčičku. Co třeba Triumph Sprint 1050 ? Výkonově je mezi oběma VFR, na silnici jich neuvidíš tucty, pohodlí a spotřeba je příkladná.

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

24.2.2015 v 18:28 | Nahoru | #14
Ahoj,moje zkušenost z VFR 800 i na testu v Motocyklu s 1200 byla hodnocena 800F líp.

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

25.2.2015 v 20:51 | Nahoru | #15
Musím přiznat, jak píše Vladaxx že Triumph 1050 je nádhera, koukal jsem po něm celý loňský rok a sjel všechny recence,krásná cestovní motorka za dobrý prachy, co mě zatím odradilo prodat VFRko, jsou rozvody bez udržby a fakt, že jsem do něj nacpal x nových věcí a vyplatí se nechat si ho...

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

13.3.2015 v 12:58 | Nahoru | #16
Děkuji vám moc za rady, které jste mi zde napsali. Nakonec se na 90% bude pořizovat BMW F 800 GT. Pomohl mi v tom hlavně Motosalon v Praze-Letňany, kde sem ji objevil. Je pohodlnější než honda VFR 800, je okapotovaná "jako závoďák", spotřeba se také zamlouvá, možnosti pořízení příslušenství má hodně v nabídce a můj vkus. A nemá to objem přes 1000, což pro mě (dalo by se říct amatéra) je vyhovující. Takže jí dávám šanci 70%, že do konce května bude v garáži.





Naposledy editováno 13.03.2015 13:00:51

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

13.3.2015 v 16:22 | Nahoru | #17
Hm, tak to vypadá na dobrou sezonu, já tam s partnerkou také osedlával x motorek která je pohodlná, ale tenhle kousek mě minul, jsem si asi nevšiml, že nemá vyhřezlé vnitrnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

18.3.2015 v 20:34 | Nahoru | #18

Gahan37 píše: Výběr téměř vždy ovlivní oko a peněženka, pokud Honda, bral by jsem 800 . Za poloviční cenu 1200 se dá koupit i s výbavou a zablbnout na okruhu, kdyby se chuť vrátila. Myslim, že se bude i lépe a rychleji prodávat kdyby omrzela, než vyšší kubatura. V neposlední řadě je tazateli 21, je nepravděpodobné že zůstane u 1 motorky 3 a více let. Tim spíš by jsem nevyhazoval 150t a vice za 12ti kilo



VFR800 a VFR1200 jsou kazda nekde uplne jinde ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

18.3.2015 v 20:42 | Nahoru | #19
Veverčák> Tohle samozřejmě porovnat nemohu… 1200 jsem nikdy nejel, bral jsem to obecně… nákupní cenu, využitelnost v každodenním provozu atd, v 21ceti asi nezůstane s 1motkou 5 a více let

Naposledy editováno 18.03.2015 20:45:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

18.3.2015 v 20:44 | Nahoru | #20
Gahan37> ja je prave jezdil "obe", konkretne teda 800FI 98 a 1200F 2010 ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

18.3.2015 v 20:49 | Nahoru | #21
Veverčák> Jo to vím, četl jsem Tvůj profil, srovnání máš z první ruky, je jasný že ten rozdíl je obrovský ale tou 800vkou jsem myslel už modernějši vtec

(reakce na) Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

18.3.2015 v 20:53 | Nahoru | #22
Gahan37> tak VTEC zas tak odlisny neni, aspon co se jizdnich vlastnosti tyce .. dojed nekdy na klubovy sraz a pokecas s majitelama vsechn moznych modelu

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

18.3.2015 v 20:55 | Nahoru | #23
To planuju už asi 2 roky a letos jsem se konečně rozhodl odmítat zakázky v termínech Sosnová atd tak doufám, že to vyjde a rad se zůčastním…

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

30.1.2019 v 12:15 | Nahoru | #24
Ako chalan dopadol? Co kupil a aky ma z toho po rokoch pocit?

Jaký cesťák na silnice? (Touring/Sport-Touring)

3.2.2019 v 09:10 | Nahoru | #25
Za mě VFR 1200, jak již tady bylo psáno, zajezdíš si kolem komína a super moto s dostatečným výkonem na delší trasy, jezdím jak sám, tak s baťůžkem a naprostá spokojenost. Pohodlná rychlá a hlavně má kardan, tak skoro bezúdržbová.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VFR 800 Výměna ložisek krku řízení... Honda VFR 800 adta 4 29.9.2020 v 06:49 CB600
Píchnutá zadní pneu před dovolenou ... Honda VFR 800 Mike70 16 8.9.2020 v 20:42 Julip2
Když zažne cukat pomůže nabíječka m... Honda VFR 800 Mike70 13 26.8.2020 v 07:46 Mike70
Měkčí rukavice Honda VFR 800 Ondros 11 13.8.2020 v 22:16 Gahan37
Jak se zbavit černoty :-D Honda VFR 800 Ondros 24 26.7.2020 v 01:22 zeleznykon

TOPlist