globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husaberg FE/FS 650 "cestování"
21.2.2015 v 00:54
Zdarec,rád bych se zeptal lidí,co mají, případně měli Husaberg FS/FE 650(od jiných mě jejich teoretické kecy nezajímají).Mám v plánu koupit Husara FE nebo FS 650(r.v.2004 a novější) na motardech.Je mi jasné,že se jedná o ostrý motard s častým servisem,to není problém.Spíše mě zajímá,zda se s tím dají jet i nějaké delší vyjížďky +- 200km,případně víc,samozřejmě se nebavím o denním ježdění,spíše víkendově.Jaká je nějaká cestovní rychlost,zda se s tím vůbec dá jet v nějakých konstantních otáčkách/rychlosti.Mám teda spíše zkušenost s ostými dvoutakty a tam se při nějaké vyšší konstatní,nikoli maximální rychlosti chová motor dost zvláštně,má jednoduše nutkání neustále zrychlovat.Zajímají mě hlavně postřehy a zkušenosti,co jste s tím odjeli,jak to ta mašina zvládla apod.Díky

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 01:04 | Nahoru | #1
muzu se jen zeptat, proc chces takovou motorku, kdyz resis najezd 200km+ a cestovni rychlost? na to ta motorka fakt neni (promin za teoreticky kecy)

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 01:27 | Nahoru | #2
To je přesně,co jsem nechtěl a čekal,z 90% to chci na zábavu,ale když to vezmeš tak či onak,200km je nic a když má většina tvých známých "cestovnější" mašinky,tak by ses nárazově s nimi taky rád projel.Neřeším cestovní rychlost,pouze se ptám,jestli tam něco,jako cestovní rychlost existuje,protože z mých zkušenosti,bohužel s jiným typem motorek, vím,že s něčím se i při dobré vůli prostě jet nedá.Z toho důvodu se ptám lidí,kteří to mají zažité a nestojím o to,aby mě tady nějací chytráci tahali za slovo(tím nemyslím tebe,ale pokud sleduješ tohle forum,tak víš,o čem mluvím).

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 06:25 | Nahoru | #3
na dlouhý jízdy nepohodlné sedlo..rychlost optimal 120 ,víc pak záleží na větru ,ve 175 je celá vozovka tvoje . malá nádrž a krátký dojezd. motor vydrží i 300 mth, ale má vložku a proto bez púlení nevymněníš píst. alespon fe to tak má.

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 07:54 | Nahoru | #4
Tak to je snad jeden s nejhorších typu motorky na cestování možná KTM 64 SM ale husara určitě neeee

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 10:13 | Nahoru | #5
Všechno jde,ale tvoje prdel pozná středověk.....

Naposledy editováno 21.02.2015 10:14:11

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 11:51 | Nahoru | #6
..nemám,sice 650,ale 200km,bude v sedle Berga,až nad hlavu..zábavu,si užiješ,tak na první vyjížďce..jak,psali kluci,budeš pořád na pumpě,tahá to za ruce,jako prase a pocit,že mám domů,ještě sto kiláků.. prdel,rozsekaná..jinak,konstantní rychlostí,se s tím,dá jet,ale bez,mladý.. o servise,víš,tak asi tak..ale,chápu to s tou,zábavou..

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 14:29 | Nahoru | #7
na cestování to fakt není nebudeš na tom cejtit prdel já mám 570 a na tom je optimal rychlost do těch 120. Prostě je to pičovina kupovat takovou motorku na cestování

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

21.2.2015 v 14:39 | Nahoru | #8
sedel jsi na tom nekdy? ma to fakt sedlo jak ziletku, po sto kilakach nebudes vedet, jak si sednout
jako jestli na tom pojedes na dvousetkilometrovou vyjizdku, kde budou z velky casti zatacky, tak to tak hrozny nebude, protoze na to to je a ty si to uzijes.
taky s tou moji kacenu najedu treba 150km, klidne i vic a nebojim se toho, ale je to hodnejsi motor a ma to sedlo, na kterym se jaks taks vydrzet.
jinak musim rict, ze na to "okolo komina" je to parada. jeste, kdyz mas za barakem nejaky zatacky, ta motorka jede fakt neskutecne, je to zas jinej levl nez moje smc. zase je to vykoupeny tim servisem..ale asi to za to stoji

Naposledy editováno 21.02.2015 14:42:13

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE/FS 650 "cestování"

22.2.2015 v 15:29 | Nahoru | #9
Znovu říkám,že to na cestování nechci!Sedlo mě taky nezajímá,ano seděl jsem na něm,je to běžné krosové,nic,co by se nedalo vydržet.Ptal jsem se hlavně na chování motoru,ale i tak díky za nějaké postřehy.

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

23.2.2015 v 12:00 | Nahoru | #10
Nechces, ale zajimaji te pocity po ujeti 200+ km....zes sedel na krosovym sedle je sice hezky, ale sedet na nem par hodin spolu s vibracema ktery Berg ma a rozhodne ne maly, je trochu rozdil...Cestovni rychlost jak uz bylo psano tech 120max.Konstantni rychlost drzet vicemene neni problem, ale porad citis, ze to chce jet a navic pri sebemensim ubrani zacne fakt hodne brzdit motorem tak, ze pri normalni jizde(i v provozu) clovek vubec nepotrebuje brzdy.Celkove je tvuj dotaz ale hovadina...cau

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE/FS 650 "cestování"

24.2.2015 v 11:45 | Nahoru | #11
Pokud chces slyšet radu....
Plna nádrž ti na projížďku bohatě stačí, víc stejně nevydrzis. Zapomen na nějaký projížďky s motorkama jiného typu a cestovnima tuplem. Dáš na tom třeba 80-100km a jsi rad ze jsi dojel domu. Na jízdu ve 2 zapomen, to si kup lc4 třeba, berg stejně neni typovanej pro 2 a dobře věděli proč. Co se týče servisu, go motoru se pohybuje 20-30 tisic. Starší než 04 si nekupuj, špatná dostupnost dilu a třeba volnoběžka s dvojkolem se mění jak na běžícím pasu (pokud se to nenaucis nakopavat alespon studené) což je peklo, u modelu 04 a vis to je ,, lepší,, Olej vůbec neres, ten budeš dělat po 10-12 MTH, což mas 3-4 za sezonu a to musíš hodně jezdit.. Náplň je 1,1l což mas 400kc a filtr H155 stojí 180kc. Dáš mnohem vice za gumy než za nějaký olej! Aby jsem jen nehanil Berga a nestrasil te z cenama... Řeknu to krátce.. Motor drží velice dobře, jen chce péči jako každé ostře SM. Celkově jako motorka funguje dokonale a je radost na tom kravit. Výkonu az po uši, excelentní brzdy, podvozek na jedničku. Podle me jedno z nejlepsich co se kdy dostalo na trh. Ale jak říkají kluci.. Je to okolo komina , dal nedojedes a ani by jsi nechtěl. Za me ma berg 9,5 z 10, ale musíš vědět na co tu motorku chceš 😃

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

24.2.2015 v 20:18 | Nahoru | #12
Čus,

vyjížďky nad 100km řeším půlkou času ve stupačkách a jízdou na 5 průměrně 90km/h rychlostí.
Na 6 je to již zbytečný štos na motor a hlavně, aby nebyl motor ucukaný musíš jet zhruba 115km/h a to již značně fouká - ve stupačkách. Jinak v sedě je to na 6 v klidu. 6. rychlost je o dost delší oproti 5. Pakliže pojedeš na výlet s kamarádama a budou zatáčky do 130km/h, tak ti ani ten největší borec z party se silničkou neujede a bude čumět jak puk :o). Při větší rychlosti v zatáčkách si již není podvozek jistý, takovej blbej pocit že to někde ulítne. Základ je motor nepodtáčet, raději jet na nižší stupeň, ale to asi znáš. Mám najeto 290 MH, startuji na startér kdykoli na 1. převalení i po dvoutýdením neježdění, motor si ani nečoudne, prostě pohoda. Spotřeba při vyjížďce je cca 5 litrů, takže nádrž dá 200km (počítám s již zaplo rezervou). Je zajímavé, že i při rychlé jízdě je spotřeba 5,5-6l. Pakliže máš ještě nějaký dotaz tak sem s ním..

(reakce na) Husaberg FE/FS 650 "cestování"

24.2.2015 v 20:23 | Nahoru | #13

Zender píše: Pokud chces slyšet radu....
Plna nádrž ti na projížďku bohatě stačí, víc stejně nevydrzis. Zapomen na nějaký projížďky s motorkama jiného typu a cestovnima tuplem. Dáš na tom třeba 80-100km a jsi rad ze jsi dojel domu. Na jízdu ve 2 zapomen, to si kup lc4 třeba, berg stejně neni typovanej pro 2 a dobře věděli proč. Co se týče servisu, go motoru se pohybuje 20-30 tisic. Starší než 04 si nekupuj, špatná dostupnost dilu a třeba volnoběžka s dvojkolem se mění jak na běžícím pasu (pokud se to nenaucis nakopavat alespon studené) což je peklo, u modelu 04 a vis to je ,, lepší,, Olej vůbec neres, ten budeš dělat po 10-12 MTH, což mas 3-4 za sezonu a to musíš hodně jezdit.. Náplň je 1,1l což mas 400kc a filtr H155 stojí 180kc. Dáš mnohem vice za gumy než za nějaký olej! Aby jsem jen nehanil Berga a nestrasil te z cenama... Řeknu to krátce.. Motor drží velice dobře, jen chce péči jako každé ostře SM. Celkově jako motorka funguje dokonale a je radost na tom kravit. Výkonu az po uši, excelentní brzdy, podvozek na jedničku. Podle me jedno z nejlepsich co se kdy dostalo na trh. Ale jak říkají kluci.. Je to okolo komina , dal nedojedes a ani by jsi nechtěl. Za me ma berg 9,5 z 10, ale musíš vědět na co tu motorku chceš 😃

konecne poradna rada od nekoho,kdo vi o cem mluvi

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE/FS 650 "cestování"

31.8.2015 v 15:27 | Nahoru | #14
Sice starší téma ,ale z mýho pohledu také max 100 km jel jsem na tom Praha - Vary 100-120 km/h a v půlce cesty sem myslel že už se nikdy nevyseru. Jinak jede to suprově, ale chvílema mám pocit, že ten výkon je větší než můj rozum

Husaberg FE/FS 650 "cestování"

1.9.2015 v 09:36 | Nahoru | #15
Dal jsem na sve bývalé 550 rok 2008 v tahu 320km a dva dny sem na to nevlezl, protoze sem nechtěl...

(reakce na) Husaberg FE/FS 650 "cestování"

1.9.2015 v 17:12 | Nahoru | #16

Mad_Rockstar píše: Sice starší téma ,ale z mýho pohledu také max 100 km jel jsem na tom Praha - Vary 100-120 km/h a v půlce cesty sem myslel že už se nikdy nevyseru. Jinak jede to suprově, ale chvílema mám pocit, že ten výkon je větší než můj rozum


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Těsnění husaberg fe 650e 2002 Husaberg FE 650 Cruttor 2 3.6.2022 v 15:02 hanzhotride
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Husaberg FE 650 Husaberg FE 650 Fiascco_ 3 7.10.2018 v 07:56 Folby
Motard Husqvarna TE 610, Husaberg FS 650, Husaberg FE 650, ... kuba_312 11 22.9.2018 v 10:00 kuba_312
Ktm vs. Berg Husaberg FE 650, KTM EXC 530 R, Husaberg FE 570 bobomo 3 23.3.2017 v 19:26 srsen600


TOPlist