Téma: Studená - točí motorem, ale nenastartuje
17.2.2015 v 17:05
Zdravím kolegy a poprosím o radu - před časem jsem zakoupil Intrudera - při koupi mi byl předveden nastartovaný (ve vyhřívané garáži), avšak po čtrnácti dnech se mi jej nepodařilo nastartovat. Zkontroloval jsem, zda svíčky hází jiskru, dobil baterku, startér i motor se točí, ale ne a ne chytit. Je možné, že by během dvou týdnů odešel zbytek (cca 1/3 nádrže) benzínu a problém bych měl hledat zde?
Díky za každý nápad, už si připadám jako pako - mám novou motku a neumím ji ani nastartovat
Díky za každý nápad, už si připadám jako pako - mám novou motku a neumím ji ani nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Vytáhni sytič a zmáčkni spojku.Intruder má nějaké jištění přes páčku spojky.Tedy není to moje zkušenost,ale kolega má Intrudera 1400 a ten jinak nechytí.
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
zkusil bych odkalit karburátory a dolít čerstvým benzínem.
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
mě když se na motorce jen točil motor ale nechytala, tak byla špatná baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
roman.so> Na baterku bych to neviděl, jednak jsem ji nabíjel, druhak jsem ji pro eliminaci zkusil i odpojit a startovat přes kabely z auta - výsledek naprosto stejný :-/
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Mám úplně to stejný na Bandasce 12:(
Po Novým roce jsem došel do garáže a na pár otočení ji,od podzimu, nakopl...
Nechal jsem ji zahřát cca 20 min.ji nechal běžet...
Včera tady borec psal,že mu 6ka Bandit nechce chytnout.Tak mě to nedalo a sešel jsem do garáže.
Točil a točil a ani prd .
Dneska jsem vzal auto,kábly a odpoledne to trápil min.hodinu s nulovým výsledkem ...
Párkrát škytla, ale furt nic.
Taky přemýšlím,co s tím...Jestli vypustit benzín z karbeců a vytáhnout a osušit svíce???
Nebo to tahat za autem po krásách jižní Moravy, až chytne?
No, tak to jen,že v tom nejsi sám ...
Kdysi jsem měl Inťáska 14ctku a ta šla i v zimě na brnk ...
Po Novým roce jsem došel do garáže a na pár otočení ji,od podzimu, nakopl...
Nechal jsem ji zahřát cca 20 min.ji nechal běžet...
Včera tady borec psal,že mu 6ka Bandit nechce chytnout.Tak mě to nedalo a sešel jsem do garáže.
Točil a točil a ani prd .
Dneska jsem vzal auto,kábly a odpoledne to trápil min.hodinu s nulovým výsledkem ...
Párkrát škytla, ale furt nic.
Taky přemýšlím,co s tím...Jestli vypustit benzín z karbeců a vytáhnout a osušit svíce???
Nebo to tahat za autem po krásách jižní Moravy, až chytne?
No, tak to jen,že v tom nejsi sám ...
Kdysi jsem měl Inťáska 14ctku a ta šla i v zimě na brnk ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
fatman> aspoň trošku to potěší, leč nepřeju to Tobě ani sobě... Jen pro zajímavost, už jsi to někdy zkoušel tahat? Připadal bych si za megaexota, ale jestli by to pomohlo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Dilv> záleží jak silná ta jiskra taky bude, novýma svíčkama nic nepokazíš a jiným palivem taky ne. Nemyslím si, že by to palivo nějak zestárlo, ale zkus to vyměnit. Karburátory by měly mít dole vypouštěcí šroub. A nebo jen tvoje motorka nemá svůj den, i to se stává
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
oldbajker> Díky za radu, obé určitě vyzkouším, a samosebou dám vědět výsledek, třeba někomu ušetříme trošku nervů a trápení..
Dilv>
Zkoušel
Kdysi můj první japonec-Honda CB 750F2 po zimě odmítala(úplně stejně,jako teď ty naše)poslušnost...Pustil jsem toho mastodonta z kopečka a furt nic...
Už jsem nevěděl,co s tím,tak vzal táta auto a tahali jsme to po sídlišti.Chytla potvora.
Tak jsem ji projel,pořádně zahřál a pak už nebyl problém...
A jednou,ještě dlouho předtím, mi za deště vypověděl službu Simson.Byl jsem na cestě na chalupu a rodiče vyjížděli za mnou asi za 4 hoďky...No dojeli mě cca 10kilců od bodu vyplivnutí Simála, na pokraji sil, promočenýho,propocenýho a zoufalýho...
No co už.Šel na lano za Žigula a tradá na chalupu(cca 15km).Ráno jsem ho normálně nakopl na poprvé...Asi voda v el...
Zkoušel
Kdysi můj první japonec-Honda CB 750F2 po zimě odmítala(úplně stejně,jako teď ty naše)poslušnost...Pustil jsem toho mastodonta z kopečka a furt nic...
Už jsem nevěděl,co s tím,tak vzal táta auto a tahali jsme to po sídlišti.Chytla potvora.
Tak jsem ji projel,pořádně zahřál a pak už nebyl problém...
A jednou,ještě dlouho předtím, mi za deště vypověděl službu Simson.Byl jsem na cestě na chalupu a rodiče vyjížděli za mnou asi za 4 hoďky...No dojeli mě cca 10kilců od bodu vyplivnutí Simála, na pokraji sil, promočenýho,propocenýho a zoufalýho...
No co už.Šel na lano za Žigula a tradá na chalupu(cca 15km).Ráno jsem ho normálně nakopl na poprvé...Asi voda v el...
No tak jak to tu čtu, tak se mi zdá, že je snad v luftě nějaká infekce. Taky jsem loni normálně jezdil, bez problémů vždy nastartoval a letos je mrtvá. Točí motorem, ale sem tam jen střelí do výfuku. Zkouším se sytičem, bez, i s vypnutým benzínem, no prostě všechny možné kombinace a nic. Tak jsem vyndal svíčky a háže jenom jedna.
Dilv> Nejdřív tě vítám mezi "vetřelce" a jelikož tady zatím nepsal nikdo z majitelů VS 800,pokusím se něčím přispět.Rady od majitelů VS 1400 ti asi moc platný nebudou i když by se zdálo že to stejná motka jen s větším obsahem.Startování tam robíhá úplně jinak.S tím odkalením(vypuštěním karbců nic nezkazíš,vyčištěním a vysušením svíček taky ne ale pamatuj že tady se dočerpání(znovu natlakování karbeců)děje pouze tak že startuješ(na rozdíl od VS 1400 kde nejdřív běží samotný čerpadlo a až po natlakování se startuje.Hledal bych problém v sytiči.Ten má totiž tři polohy.Schválně s citem vytahuj ten čudl.Měl by třikrát jemně cvaknou a právě až na tu třetí polohu se startuje.Hned po nastartování se dává do tý druhý polohy (někdy to tam skočí samo) záleží jestli je vůbec funkční to perko s kuličkou která zapadá to těch důlku na táhle (jsou zespodu).Je to častý problém těhle strojů a tady se to na foru už párkrát řešilo.A že studenej motor bez sytiče ani neškytne jsem se přesvědčil osobně.To perko na sytiči už jsem opravoval,je to mrňavá,titěrná věcička a stejně mi to tam moc nedrží.Udělal jsem si vychytávku,vytáhnu sytič na maximum,zajistím to tam takovou zarážkou abych měl volnou levou ruku na vymáčknutí spojky(ulehčíš tak baterce aby neočila i tím čím nemusí) a nastartuju.Chytne to zpravidla hned,odklopím tu zarážku a pomalu ho zasunu na druhou polohu než se motor trochu ohřeje.Pak to zasunu celý na doraz a fertig.Tak zatím čau,ať se daří.
Naposledy editováno 17.02.2015 22:33:34
Naposledy editováno 17.02.2015 22:33:34
Dilv>Ještě dneska jsem si všim jak v jednom příspěvku píšeš že bez zmáčknuté spojky to nestartuje vůbec.Spojka by na to neměla mít žádný vliv(kromě toho co jsem psal já,to ovšem dělat můžeš ale taky nemusíš).Pokud ti to bez zmáčknuté spojky nestartuje,máš pravděpodobně typ kterej se vyvážel do USA a Canady.Tam je elektrika trohu jinak a na spojkový páčce je oproti EU-typům spínač navíc.Hlavně to nevzdávej,Introš je jeden z nejhezčích chopperů a časem to vychytáš.
PS: Taky jsem to kupoval v únoru ale už před deseti lety.
PS: Taky jsem to kupoval v únoru ale už před deseti lety.
Dilv píše: roman.so> Na baterku bych to neviděl, jednak jsem ji nabíjel, druhak jsem ji pro eliminaci zkusil i odpojit a startovat přes kabely z auta - výsledek naprosto stejný :-/
to nemusí nutně znamenat že je baterka OK. Vlastní zkušenost o víkendu. 12 bandit, baterka nabitá (nějaky noname, ale roky to na to jezdilo), motor točil, občas si to střelilo do výfuku a jinak nic. Jak baterka zdechla dali jsme z druhé moto yausu a 12tka chytla jak nic - i podle otaček starteru byl poznat rozdíl. A kabelama z benziny za 200 moc parády neuděláš...
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Mě tohle dělala XJ 600 taky, točila jak blbá a hovno, pomohlo, když jsem vytáh svíčky a nechal je přes den vyschnout na topení, pak čapla. To samý jsem aplikoval na Hondě CBF 600 S s karburátorama, nechat svíčky vyschnout, popř odkalit karburátory, ale jestli to stálo jen 14 dní, tak by to ani nemuselo bejt.
Nevím jak má Introš kouhout, ale dej polohu PRI, jestli tam je, a po pár minutách zkus start, pokud to má čerpadlo a nenapouštíš hladinu, tak je tahke rada bezpředmětná.
Nevím jak má Introš kouhout, ale dej polohu PRI, jestli tam je, a po pár minutách zkus start, pokud to má čerpadlo a nenapouštíš hladinu, tak je tahke rada bezpředmětná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Vlnič> bohužel, přímou polohu Introuš nemá (na Virazce jsem ji používal), ale za spínací skříňkou má přepínač na doplnění karburátorů ještě před samotným startováním, kvůli ochraně baterky, aby se zbytečně nevybíjela. Jedná se model z USA, možná, že u evropských je to jiné.
Každopádně, dnes jsem koupil nové svíčky, staré vyjmul, protočil několikrát naprázdno a nechal otevřené, zítra zkusím start s těmi novými. V servisu mi maník tvrdil, že se to u těchto svíček stává, že zkondenzují a odejdou, a přestože venku na kostru hází jiskru, uvnitř to tak být nemusí. Tak uvidím, dám vědět.
Každopádně, dnes jsem koupil nové svíčky, staré vyjmul, protočil několikrát naprázdno a nechal otevřené, zítra zkusím start s těmi novými. V servisu mi maník tvrdil, že se to u těchto svíček stává, že zkondenzují a odejdou, a přestože venku na kostru hází jiskru, uvnitř to tak být nemusí. Tak uvidím, dám vědět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Dilv>To samostatný ovládání pal.čerpadla jsem si nakonec pro všechny podobný případy taky udělal a zapojení ovládacího tlačítka jsem tady na jednom foru,pro několik zájemců i umístil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
kutil1> Jj, věc je to určitě dobrá! A nemáš někde čirou náhodou nákres/fotku umístění toho vypouštěcího ventilu karbců? Zatím marně pátrám se strýčkem Googlem, kde bych ho měl hledat, nerad se pouštím do neznámých vod bez dostatečných informací, abych nerozšteloval i něco funkčního...
Dilv>Obrázek momentálně po ruce nemám ale najdeš to lehce.Není to žádnej ventil ale jen šroubek.Když se pozorně podíváš na plovákovou komoru z boku ,je tam u každý na spodku takovej výstupek,jako trubička.Těsně nad ní je šroubek.Dobrý je nasadit na ten výstupek nejdřív nějakou hadičku nebo podložit nějakej žlábek aby to nevyteklo zbytečně po motoru.
Naposledy editováno 18.02.2015 21:43:13
Naposledy editováno 18.02.2015 21:43:13
2 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Nádrž mám plnou benzínu od EuroOilu(toho bez bio sra.ek).
Nojo na XT se ke všemu dostaneš snadno a jedna svíce se zapalovačem nahřeje jedna báseň,ale 4?
Ještě mi radil kámoš, dát tomu "dýchat" do airboxu teplej vzduch z fénu ...
Co myslíte?Má cenu kupovat "lepší" svíčky?
Jaký? Stříbrný, platinový, nebo iridiový? nebo zůstat u standardních?
Prej ty iridiový potřebujou daleko menší proud na jiskru.To by mohlo být řešením...?
Nojo na XT se ke všemu dostaneš snadno a jedna svíce se zapalovačem nahřeje jedna báseň,ale 4?
Ještě mi radil kámoš, dát tomu "dýchat" do airboxu teplej vzduch z fénu ...
Co myslíte?Má cenu kupovat "lepší" svíčky?
Jaký? Stříbrný, platinový, nebo iridiový? nebo zůstat u standardních?
Prej ty iridiový potřebujou daleko menší proud na jiskru.To by mohlo být řešením...?
S introšem zkušenosti nemám, s tím nestartováním jo a to konkrétně na rsv 1000 mille měly sme s bráchou stejný, ta jeho začla přesně takhle stávkovat, postup byl následující nový svíčky,nové benzin,nabití baterky,zkouška roztlačení, zkouška nastartovat přes káble potom na baterku s auta nepomohlo nic pak mě přemluvil abych rozhodil svoju millunu a pujčil mu baterku naskočila, na první otočení pointa je v tom že bych si od nekoho zkusil pujčit baterku ve 100% stavu a potom bych vymýšlel další brácha koupil novou baterku a měl klid(udělalo mu to jěště jednou ale to byla klasická nemoc rsv startovací relé)
at se zadaří
at se zadaří
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
fatman>
...na iridiový svíčky zapomeň, u Bandita vyhozený prachy k ničemu...zůstaň u standartních JR9B...
...na iridiový svíčky zapomeň, u Bandita vyhozený prachy k ničemu...zůstaň u standartních JR9B...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 8 | Dnes v 07:33 krokoš |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... | kolemjdoucí22 | 21 | 5.5.2023 v 12:44 pizda |