globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dobrý servis
ahoj všichni GOLD WINGáři.Mám na Vás dotaz,kde servisujete své miláčky a jak Jste spokojeni? Já našel jen jeden na internetu v Týnu nad Vltavou,A jedno doporučení do Prešova /Slovensko/ což se mi zdá poněkud z ruky.Díky za pomoc.Petr.

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

26.8.2016 v 12:14 | Nahoru | #61
A hele, když tu nalepím zjištěný zkušenosti jiných, tak pan Wing hned prý jsem na něho alergický. Houby alergický, lepím tu to, co jsem vokkoukal u kámošů a nekámošů. Nemám tucha tu někoho pomlouvat nebo se poštět do hádek. Slyšel sem na vás i chválu.

Zelinášř a jiní,koukejte, já nepatřím k lidem,který jsou bohatý a nezáleží jim na kačkách. Na motkách jezdím vod mala a ruky vopatlaný vod šmíru byli pro mě normální hodně roků. Pak už jsem si nechával motky zpravovat vod kluků, páč jsem se nechtěl pouštět do voprav jako neuměl. Potkal jsem různý hajzly i lydi co vopravdu chtějí vopravit a pomoct. A není mi známo jestli si o mě někdo zjišťoval jak jsem bohatej,aby mi moh vopravit motku a řádně mě natáhnout. Taky dovedu chápat, že Goldwing je pan motorka a ndéčka sou drahý. Vole dát 100 000 kaček za vopravu a nesmět vo tom mluvit je něco mimo rozum,né? Proč vo tom kámoši nesměj mluvit? Je to tajný nebo kvůli finančáku?

Pane Nowal napište svý zkušenosti. Jak jste pochodil s Hodným? Je to tam dobrý?

Kde se daj sehnat schopný ND? A doplňky? Chtěl bych tam něco domastit na pohodu, ňáký lišty, vopěrku atd.

(reakce na) dobrý servis

27.8.2016 v 22:21 | Nahoru | #62
ANOVK> Kde sehnat schopný ND a doplňky???......U Winga.... ...ale vážně, e-shopy jůesej atd, Kuryakyn, v ČR třeba Chrome Galaxy atd...ale je to ranec všechno...

Naposledy editováno 28.08.2016 14:51:34

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

2.9.2016 v 15:06 | Nahoru | #63
Ani nevím, zdali zde mám vůbec plýtvat časem. Šuma má pravdu a ač jsem na motorkářích už dost let, jsem tu málo kdy a jak vidím, o nic nepřicházím.

ANOVK-chcete se zde něco dozvědět? Já taky. Takže s p. Hodným i jeho technikem jsem mluvil několikrát a probírali různé věci. Po telefonu nedovedu odhadnout, jak opravují motorky, ale je velice slušný a ví kde co. Plánuji, že se tam někdy stavím a uvidíme. Ale dal mi p. Hodný dobrý typ na opravy GL.

Jedná se o p. Radka Pokoru z Opavy - www.chrome-galaxy.cz. Ani jsem netušil, že se známe už dlouho. Kdysi mi opravoval Dragstara 1100. Je to slušný člověk, ceny řekne či odhadne předem, jsou bych řekl normální, zbytečně nekecá, nikoho za jeho zády nepomlouvá a já jsem celkem spokojen. Navíc sídlí v pěkném areálu a lze se s ním dobře domluvit. Je zřejmé, že někdo může mít jiný názor či zkušenosti, ale tak už to chodí.

ANOVK pouvažuji o tom, že popíšu způsob opravy u Winga, ale až podzim-zima. Nevím, zdali to bude někoho zajímat. Třeba to porovnám s Pokorou.

Chtěl bych tu upozornit na jednu věc z vlastní zkušenosti a BigRad mi je svědkem. Na GL mé přítelkyně byly namontovány rovné ventilky. Nějaký důvod ohledně ohýbání při vysoké rychlosti či co. Dle mého názoru kravina, je tam PVC podpěra. V Rumunsku se jí zdálo, že GL nějak plave. Chtěli jsme zkontrolovat resp. dofoukat vzduch, Wing říkal kolem 3-3,1 atm. Ale člověk u pumpy, který měl na starost jen vzduch a adaptéry, nemohl kola s rovným ventilkem nafouknout a navíc - jak jsem doma zjistil, 0,5 atm ufouknul. Byli jsme zkrátka v háji. Zbytek cesty cca 1500 km na podhuštěném předním kole. Ale pro ty, kteří tuto zhovadilost na svých GL a jiných motorkách mají, mám radu. Sehnal jsem adaptér, který se na rovný ventilek našroubuje a ten adaptér má 90° nebo i 120°. Pak se kolo nafouká, adaptér vyšroubuje a je klid. Něco podobného viz: http://www.bikespor...entil-av_4000037470.

Ano, Wing má opravdu dobré ceny ND, ale cena za jeho montáž bude určitě vyšší.

Naposledy editováno 02.09.2016 15:13:38

(reakce na) dobrý servis

4.9.2016 v 19:19 | Nahoru | #64
AloisNowak> takhle nějak jsem si toto téma představoval.Konkrétní rada a varování před(, jak se na první pohled zdá),takovou banalitou jakou je ventilek,ale i ten, jak je vidno,může pěkně nasr...Chci říci pozlobit.Dík.

dobrý servis

15.9.2016 v 10:48 | Nahoru | #65
Hele p. Nowak díkec. Konečně spoň něco pořádnýho.To porovnání bude hodně užitečný.Za mně to udělejte. Zatím prohlítku mého GL vypustím.Nebuduriskovat moc peněz a rozdrbání.

A s těma ventilama, vono záleží hodně na kole, kolik je místa.Na GL se fakt rovný nástavce nedaj, a zahnutý na pumpách nebejvaj.Dobrá rada. Na čoprách bejvaj zahnutý do strany náklonu stojanu.Uvažoval sem kdysi, že je dát zahnutím na druhou stranu skrz lepšího přístupu.Naštěstí se to tak často nefouká.

Jo a nemontoval je tam náhodou Wing? Píšete že GL vaší přítelkyně měl v pácu.

dobrý servis

30.9.2016 v 13:24 | Nahoru | #66
Na tomto fóru : http://honda-goldwi...ic.php?f=7&t=830
je uveden odkaz do Olomouce na Milan Pospíšil 604 714 231.

Tož ANOVK objeď to všechno a dej vědět co a jak.

dobrý servis

15.10.2016 v 20:00 | Nahoru | #67
Ahoj přátelé a milovníci GW1800,jen jsem chtěl říci,že v polovině července jsem si splnil můj životní sen,pořídil jsem si GL 1800 r.v.2003,"servisovanou" v Opavě(nebudu uvadět firmu),posléze servisovanou v Ostravě Orlové(taktéž neuvedu firmu).Myslel jsem sem si,že je to super,skvělé dokud nezačaly problémy s elektrikou-zhasnutí světel,které kamarád po 7hod. práce,než to našel,obešel zoxidovaný konektor,pak ložisko v předním kole,potom zhasnutí budíků.Nevěděl jsem co dál.Dopídil jsem se zde na Motorkářích jméno Richard z Prešova.Kontakt mi našla má žena jelikož jsem šofér z povolání,není tohoho času.Tak jsem mu zavolal,,byl velice ochotný,stavil se u mne,probrali jsme to a domluvili se,že si pro ni dojede.Tak se stalo.Po nějakém čase,informací a dramatických fotek jak pokračuje,na facecebooku,mi ji dovezl až ke dveřím dnes ráno.Po pečlivém předání-veškeré díly co se měnily dovezl ssebou,i prazdné obaly od sebemenších prkotin,pokladní bločky co musel koupit,byly samozřejmostí.Prostě servisů jsem jsem navštívil nepočítaně/ s kamionem/,ale tohle jsem nezažil .Hned jsme GW osedlali,(se ženou,)najeto jen asi cca 200km,MÁLEM MI TO RUCE UTRHLO,prostě z houpajícího se důchodce,udělal nasraného dobrmana ,jednoduše řečeno-ted mototorce věřím,manželka se nebojí a to jen díky Richardovi alias Wingovi z Prešova.RICHARDE OBROVSKÉ DÍKY TOBĚ!!!!!!

dobrý servis

15.10.2016 v 20:29 | Nahoru | #68

dobrý servis

16.10.2016 v 05:23 | Nahoru | #69

Dnes si Richard dojel pro mou milenku






Naposledy editováno 16.10.2016 05:24:25

dobrý servis

20.10.2016 v 13:48 | Nahoru | #70
A včera "uniesol" aj moju Najprv telefonický kontakt, dohovor a včera ju naložil. Po debate s Richardom(evidentne má v tom jasno) sme sa dohodli, v podstate na celkovom "repasi" stroja( moto samozrejme už bola servisovaná v obidvoch značkových servisoch Honda BA) Nehorí to a nie všetko je až tak v dezolátnom stave, ale keď to bude mať rozobraté, je škoda to neurobiť naraz(veľa vecí som sa rozhodol zmeniť aj napriek tomu, že pôvodné sú v pohode - svetlá, brzdové a spojkové hadice, mp3 prehrávač, reproduktory(zasa), pneu, plexi a pod.) Podrobný popis prác a úprav sem hodím po dokončení, ale už teraz sa na výsledok teším ....

Naposledy editováno 20.10.2016 14:49:10

dobrý servis

20.10.2016 v 15:45 | Nahoru | #71
Pánové, všem, kteří jste spokojeni s opravami od Winga vám gratuluji. I já byl nadšený ještě v den převzetí motorky mé přítelkyně - bylo to veliké divadlo před svědky (až na ten tekoucí olej, nesvítící "xenony" apod.). I obaly od dílů jsem dostal a dokonce i díly, které na motorce namontované nebyly. Málem jsem se v počáteční euforii podvolil, že tedy - když tak naléhal, vychválím Winga k nebesům. Ale už nejsem nejmladší a chválím nebo kritizuji až na základě zkušeností. Dnes mohu udělat z opravy závěr, jednak uplynul čas a jednak přítelkyně od dubna najela 15tis. km, tak můžeme hodnotit.

Je mi zcela jasné, že od nynějška se budou valit pomluvy na mou osobu, protože jsem zde napsal fakta. A věřím, že ještě napíšu. Předpokládám, že jste byli taky požádáni, ať přispějete.

dobrý servis

20.10.2016 v 19:11 | Nahoru | #72
AloisNowak - Nechválim(zatiaľ ešte nie je čo), na výsledok sa naozaj teším ale hlavne, nikto ma o nič NEŽIADAL (písanie chválospevov, príspevkov, hodnotení a "pomluv") Svoj názor si spravím sám, tak ako aj doteraz ... Aj v origo Honda-servisoch moto bola, celkom fajn, ale ložisko spojky(hučí "jaxsviňa"), na ktoré som ich upozorňoval ja, mi v jednom povedali, že to iné nebude a v druhom si to ani nevšimli a tvrdili mi, že všetko je O.K. Neohováram ich, vždy mi vyšli v ústrety a aj snaha možno bola, ale skúsenosti asi chýbajú

dobrý servis

22.10.2016 v 18:10 | Nahoru | #73
Přesně jako Rony

dobrý servis

22.10.2016 v 20:25 | Nahoru | #74
Môj GW v pozadí čaká, kedy sa mu dostane "lekárskej starostlivosti" od Winga



dobrý servis

6.11.2016 v 08:41 | Nahoru | #75
Zdar gold wingáři po dlouhé době. Heleasi sem vo nic nepřišel. Ještě furt jezdim. Nechce se mi dát GL do pelechu.

A.Nowak - slíbil, že dá info. Tak co? Kamoš se pry přidá - po asi 2 rokách . Dívali mu na to někde jinde. Ale počká, ať nevypadá jak cvok. Moc tomu nerpozumi, má to od nich sepsané, co a jak. Zatim sem se nerozhod. Hele,všude je něco.

dobrý servis

8.11.2016 v 16:32 | Nahoru | #76
Anovk: Chtěl bych zde uvést všechny důvody, proč si myslím, že je třeba říkat resp. psát i to, co se nechce slyšet. Váš kámoš si myslí, že když nejde se stádem, tak je cvok? V tom případě i já jsem cvok. Na rozdíl od některých, mám jiné zkušenosti.....Samozřejmě, že na tom pracuji.

Taky jsem v sobotu vyjel, byla pohoda a dobré počasí.

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

23.11.2016 v 10:32 | Nahoru | #77
Vidím, že toto téma nějak umřelo. Žádný pohyb, žádné komentáře, tak asi není zájem. Abych zde uváděl nějaké informace, které zřejmě nikomu neposlouží, je plýtváním energie. Myslím, že by si měl s nákupem, prodejem a opravami motorky udělat názor každý sám. Ke zkušenostem s opravami u Winga a ostatních se již zde z důvodu objektivity vyjadřovat nebudu.

Jen bych připomenul citát jednoho zkušeného prodejce a servismana, který reagoval na podvod při koupi mé nové motorky od „zaručeného“ prodejce (nebyla to Honda): Dlouhá léta jsem pracoval s auty. Dělaly se hrozné podvody. Teď pracuji s motorkami, a je to ještě mnohem horší.

ANOVK. Ještě jsem nezazimoval, stále jezdíme. Letos 16 tis.km.

(reakce na) dobrý servis

23.11.2016 v 16:19 | Nahoru | #78
AloisNowak> Ano Luďku,máš pravdu.Za 2 roky co jsem založil toto téma,je toho poskromnu, co jsme se dozvěděli nového.Vypadá to, na první dojem,že všichni goldwigáři si dělají vše sami,a nebo, nemají zájem se o své poznatky podělit a nebo jen žalostně málo, jich zná tyto stránky.Bohužel.Přesto mám dojem,že nebylo úplně zbytečné/tyto stránky/ založit a snad se nám to tady ještě rozjede.Zdravím Všechny a přeji jen šťastné jízdy bez nehod a problémů.

dobrý servis

11.12.2016 v 19:09 | Nahoru | #79
Dobrý den přátelé.
Nejsem žádný najatý pisálek a ani ovce co jde ze stádem, nebo co to tady kdo psal. Jsem "jenom" majitel tohoto báječného stroje.
Taky přidám pár zkušeností.
GW sem si koupil na podzim 2014 v motobazaru u Kolína. Na fotkách vypadal parádně spousta doplňků, ale ve zkutečnosti náááádhera. Pak to šlo rychle projížďka - stará mašina na protiúčet - zaplacení - a už sem mastil domů vytlemenej jak lečo
Po půl roce začalo přední kolo při 90km/h házet. Prolejzal sem všechny diskuze ze zkušenostima se značkovými servisy (jelikož jezdím s novým náklaďákem a do značkových servisu jezdíme pravidelně tak vím, že to žádná hitparáda není) volba padla na Motomo Břeclav.
Škoda že tohle vlákno nevzniklo dříve ušetřil bych peníze i čas.
Vyměnili mi ložisko v krku, olej v tlumičích a ještě mi bylo řečeno, že to může dělat i to vysoké plexi co tam mám. . fajn
Házení přestalo. Ale po půl roce to začalo znova při 60km. Volám mu do Břeclavi a bylo mi řečeno, že je to normální při tak velký a těžký mašině. Tak sem brnknul do Týna nad Vltavou, ale už nevím s kým sem mluvil. Tam že mají moc práce a nemají čas. Ještě jsem u něho poptával cenu origo oleje do tlumičů a ložisko řízení,(abych to srovnal s Břeclaví) ale odpovědí se mi ani po dvou e-mailech nedostalo. prdím na to.
Hledal sem dál.

Mám velkou těžkou mašinu, tak co bych chtěl. Tak sem bojoval s řízením při rozjezdech ve městě, v alpských vracečkách, s přehřátím motoru na Stelviu a vlněním mašiny pod zadkem.

Pak sem na diskuzním fóru Honda-Goldwing.cz narazil na fotonávody od Winga. Krok po kroku všechno vyfocený.

Už ani nevím kde sem vzal telefonní číslo (asi přes FB) a několikrát jsem s Richardem volal ohledně nějakých věcí kolem mašiny. Neřekne mohlo by to být tímto či zkus tamto, ale řekne tohle vyměň tam to povol tam je 5 šroubu, tímto to namaž, tamto nemaž a určitým momentem to utáhni. Nikdy neřekl, že nemá čas. Tento člověk tím žije a doufám že ještě dlouho bude

Slovo dalo slovo a v létě jsme se domluvili, že se mi přes zimu na ni mrkne. Předběžně jsme se domluvili kdy dojede a na věcech co bych chtěl udělat.
V polovině října si pro ni Richard dojel (samozřejmě tomu předcházel telefonát týden dopředu, že dojede). Má vysokou dodávku, takže se tam v pohodě vešla i s vysokým plexi. Následovala zkušební jízda asi 3km a hned mi začal vyjmenovávat co se bude dělat:
- seřízení motoru - plyn je mrtvej - zadní brzda - samozřejmě řízení a podvozek. Všechno jsme to po 2h sepsali, dohodli se na ceně a že do Vánoc ji budu mít zpátky. Nechal mi ofocenou občanku a šli jsme nakládat. A stále mě ujišťoval že tu mašinu z hlediska jízdních vlastností nepoznám. Tomu člověk neuvěří dokud se skutečně nesveze na pořádně vyladěném stroji. To sem pochopil za měsíc.
Fotky mluví za vše - aby se to někde neodřelo všechno prvně zafašoval. A koberec v dodávce hovoří o tom jak je čistota na prvním místě












Zde přidávám i pár fotek, které mi zasílal, jinak by to vystačilo na pořádně tlustou fotoknihu

















Během opravy proběhlo i několik telefonátů a hlavně plno fotek a fotek tak má člověk přehled o tom co se s jeho strojem děje, co se vyměňuje upravuje apd. Jednoznačně
S něčím takovým sem se nikdy nikde nesetkal.

Další telefonát byl v polovině listopadu a v něm mi Richard zdělil, že je mašina hotova a za týden je u mě. To už sem se těšil jako malej Jarda na Jéééééžiška a tu sobotu co měl přijet sem nemohl dospat. Ale to ráno v sobotu byla hnusná mlha, mokro, voslizlo takže bylo jasné, že se dneska nesvezu. No nic budu to muset vydržet.

Richard dojel přesně v hodinu co jsme se domluvili, motku (ta se leskla jak kdyby právě vyjela z fabriky) šoupli hnedka do garáže a skoro 2h. o ni debatovali. Veškeré vyměněné díly mě vrátil, veškeré obaly od nových dílů mě také dovezl a vysvětloval kde co bylo špatně kde to bylo dobře a hlavně spoustu informací a zkušeností o motorce, které samozřejmě žádné nemám a jen tak nikdo vám je neřekne. (např o podvozku , kde sem žil v domnění, že je tam hlavně k tomu aby se nastavila výška podle váhy pasažérů a bagáže. To taky, ale hlavně kvůli jízdním vlastnostem).
Dále mě vytiskl přehled o tom co tam všechno dělal, je to na 3 stránky takže to tady nehodlám všechno vypisovat. Kromě těch věcí co jsme se dopředu domluvili (řízení,podvozek,motor,oleje,kapaliny), tak automaticky rozdělává všechny konektory, namaže veškeré pohyblivé části, vymění veškeré šrouby, gumy,podložky co tam nepatří nebo kde chybí, dále pokud byly nějaké svolávačky, otočení chodu ventilátoru chladiče a jeho vyčištění (pokud někdo projížděl v létě Alpské průsmyky ví o čem mluvím, dobré chlazení je nutností včetně vypínače pro manualní zapnutí ventilátrů) apod.
Dále mě vytiskl podrobné vyúčtování ND. vyrovnali jsme se finančně (přesně jak jsme se předem domluvili) a Richard odjíždí opět s ujištěním, že tu motorku z hlediska jízdních vlastností nepoznám.

Ještě chvilku a už bude konec

No bylo to dlouhých 14 dní než sem vyjel.

Co dodat blbě se to popisuje ještě teď sem z toho vyvalenej co mě to dovezl za novej stroj. Je to o 200procent jiná mašina D
1. Řízení - skončilo přetahování se s motorkou jestli zatočí nebo mě pošle do škarpy. Při pomalým manévrování na křižovatkách naprosto bez problémů, jako s nějakým malým skůtrem a házení řidítek při určitých rychlostech je samozřejmě pryč. Použito lepší ložisko a zvýšeny řiditka o nějaký cm. To by vám Richard popsal lépe.
2. Motor - naprostý supersport, lehce sem vzal za plyn a už člověk cejtil jak ho to zaráží do sedačky. Ještě že mám zádovou opěrku jinak bych seděl u spolujezdce. Dále sem to už nedráždil, silnice studený a mokrý
3. Podvozek - v předních vidlích Hyperpro v zadu taky Hyperpro + pancéřová hadice na zvedání podvozku i za jízdy. Nebylo cejtit žádné vlnění zadního kola. Moc sem to neklopil, gumy a silnice studený a hlavně mokro
4. Brzdy - hlavně zadní brzda byla mrtvá, teď stačí jenom na ni ťuknout a už brzdí. Jelikož to sou nové brzdy bylo mi vysvětleno, že je potřeba je jednou přehrát až budou smrďet a pak teprve budou brzdit jak mají. To taky až budou silnice prohřátý a suchý.

Teď je z toho teprve pořádnej pohodlnej stroj s motorem supersportu. Všechno stojí peníze, ale určitě to za to stojí. Po tak velké generálce mám zas na 50tis km klid a budu jen jezdit jezdit a jezdit. A vím že můžu jet kamkoliv a motka mě tam nenechá. Akorát měnit oleje a filtr.

Do teď byli jen samé plusy a teď mínusy:
1. no ať přemýšlím jak přemýšlím nic mě nenapadá
2. jo vlastně žádné mínusy nejsou

Tímto moc moc a moc děkuji Richardovi za perfektně odvedenou práci jeho profesionalitu a hlavně upřímnost ohledně mé motorky ( to mě fakt potěšilo) Na rovinu řekne co si o tom myslí a nemaže med kolem huby. A hlavně, že se na něj mohu kdykoliv obrátit.
Ještě jednou děkuji

a přeji krátkou zimu
Michal

PS. to sem ještě určitě na půlku věcí zapoměl

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

21.12.2016 v 22:33 | Nahoru | #80
Wingu a děláš taky GL1500? nebo víš o někom kdo je dělá?

(reakce na) dobrý servis

22.12.2016 v 14:55 | Nahoru | #81
pavca7>Vážení přátelé,všem Šťastné a veselé,ale hlavně vše nejlepší v Novém roce,hlavně vždy šťastný dojezd do cíle.PETR.

dobrý servis

29.12.2016 v 10:18 | Nahoru | #82
Zdárec po dlouhé době pomlky. Vydím, že tu vo nic nejde. Hele Novak, vyprdl jste se na to. Jasnačka. Já to pochopil. Zbytečná práce.

Můj GL už chrní a řešit to budu na jaře. Jen dobíjím baterku a chodím ho vokukovat. Taky přeji moc km bez nehod a bez policajtů do 2017!!

RIDRERMAN -- super generálka. Já to chystám taky tak a nějký doplňky, světýlka, vopěrka atak. Zajímala by mě cena. Mám nějakou nabídku a tak to chci porovnat, ať mě nevokradou.

Kolik tě to stálo ta voprava bez matroše, jenom za práci?

dobrý servis

28.2.2017 v 00:14 | Nahoru | #83
Zdarec borci Môj GW je už v štádiu dokončovacích prác, tak som sa rozhodol niečo sem vložiť, aby ste mali nejakú predstavu o rozsahu a úrovni prác. Bude to vyzerať ako zaplatená reklama pre Richarda http://www.motorkari.cz/profil/?uid=79589 , ale verte mi, že pritom všetkom, čo stál tento špás "hrmených" je to "donebavolajúca" somarina . Samozrejme, niet sa čo čudovať, keď som si navymýšľal hromadu vecí - úprav a nie všetko bolo súrne a akútne, ale mali sme na to celú zimu a bola by škoda to neurobiť naraz Úplne na začiatok by som chcel povedať, že po 3 návštevách v 2 autorizovaných servisoch Honda som bol viac ako presvedčený, že mám moto vo "viac ako dobrom" technickom stave - s peniazmi sa nešetrilo a nech ju dajú do naozaj špičkového stavu
- prvá návšteva : hučalo spojkové ložisko, tak som pre istotu nechal vymeniť celú komplet spojku(nech sa to vymení pri jednej robote), mot. olej+filter, brzd.kvap. a podobné somariny ... Moto som prevzal, hučalo to presne ako predtým - vraj je to konštrukciou prevodovky a iné to ani nemôže byť
- druhá návšteva(pre istotu druhý autorizovaný servis Honda) : výmena - pružín v prednej vidle(Hyperpro) + olej+semeringy, pružina zadná(Hyperpro), zasa mot.olej+filter a ešte nejaké drobnosti ...
- tretia návšteva : kontrola krku riadenia(cítil som vôľu), kontrola+nastavenie ventilov a zasa nejaké maličkosti
Chcel som ešte pancierové hadice na komplet moto, ale v Honde ma uistili, že to nemajú ako náhradný diel, nevedia ho vyrobiť a rozhodne to aj odmietajú robiť
Zhrnuté, podčiarknuté - MOTO JE ZOSERVISOVANÁ
Teraz REALITA :
Trošku to zhrniem. Podarilo sa mi skontaktovať s Richardom( http://www.motorkari.cz/profil/?uid=79589 ) , dali sme nezáväzné stretko, prišiel, previezol sa, popočúval a dali sme 2-3 hodinovú debatu pri kafé
Dohodli sme si celkovú(detailnú) kontrolu stroja, výmenu všetkého - čo nie je na 100 percent , výmenu spojkového ložiska(znova!), veľké plexi, MP3 prehrávač+repro(zasa !), xenóny+LED žiarovky+všetky ostatné žiarovky, komplet pneu, ložiská krku riadenia, ventily, komplet repas bŕzd+platničky, nejaké " http://www.motorkari.cz/profil/?uid=79589 - ové" vychytávky, ešte zopár somarín-moje úchylnosti, plynokvapalinové tlmiče do prednej vidly a hlavne všetky brzdové, spojkové+HYDRAULIKA podvozku - hadice vymeniť za PANCIEROVÉ
Nemyslite si, že toto je koniec !!! Fotoprílohu dokladám radšej na niekoľko častí, neviem koľko toho zvládnem naraz
Takto sa začal meniť môj GW na "anisámpánbohnevienačo" a to som iba chvíľu nechal Richarda bez dozoru
















Naposledy editováno 28.02.2017 00:30:05

dobrý servis

28.2.2017 v 00:55 | Nahoru | #84
Niekoľko fotografií ku kompletnej sade pancierových hadíc a plynokvapalinových tlmičov do prednej vidly - Richard - http://www.motorkari.cz/profil/?uid=79589 to má neskutočne premyslené a hlavne neuveriteľne dielensky spracované Výraz "zlaté ruky" to už ani nemôže dostatočne popísať ... Každá hadica, banjo, kocka, úchyt má svoj tvar, všetky šrouby a odvzdušňováky z nerezu - niet čo dodať























































Naposledy editováno 28.02.2017 00:58:02

dobrý servis

28.2.2017 v 01:12 | Nahoru | #85
Predservisné umytie motorky(aby sa robila čistá a v čistom) - LVL EXPERT




























dobrý servis

28.2.2017 v 01:29 | Nahoru | #86
....jediny sveho druhu....

dobrý servis

28.2.2017 v 01:52 | Nahoru | #87
Niečo o výmene ložísk krku riadenia(stáli za prd), zničených spodných okuliaroch a pretáčajúcom ložisku na čape riadenia, ktoré ide "sundať" rukou Richard to musel vymeniť celé



















dobrý servis

28.2.2017 v 02:34 | Nahoru | #88
Niečo o výmene zadnej pružiny za Hyperpro : Celá moto "ležala na zemi", pružina namontovaná "hlavou dole" a skrížená na tlmiči, vypínací valec otočený o 180 stupňov a nazaistený proti otáčaniu, hadica zavzdušnená-priškrípnutá-nedvíhajúca od "nuly" a zničený "šnek" v serve - celé KO Richard pomóóóóc














dobrý servis

28.2.2017 v 03:07 | Nahoru | #89
Niečo o výmene komplet spojky : vypínacie ložisko namlátené kladivom a ešte naopak, vnútri skrivené-nebola zaskočená ani segerka, nezaistená vnútorná 32 matica a kôš, prítlačná pružina vložená naopak-hrkotajúca spojka, blbo poskladané lamely a plechy medzi sebou ... Už sa naozaj zabávam Vivat Honda, diely síce naozaj menili, ale poskladanie bolo nad ich sily Richard, poskladaj to nanovo ...























dobrý servis

28.2.2017 v 03:18 | Nahoru | #90
Niečo o ventiloch : Boli síce naúčtované, nikto sa ich ani nechytil, ale to je asi aj dobre Richard zachraňuj


















Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podložka alternatoru Honda GL1800 GoldWing zjedz 2 10.3.2024 v 23:16 zjedz
Výměna gum přezutí Honda GL1800 GoldWing Polous 16 7.2.2024 v 12:25 Danielodek
Goldwing škube a svítí závada FI Honda GL1800 GoldWing winner820614 6 22.10.2023 v 13:29 winner820614
Kdo vymýšlí takové debiloviny [1, 2] Honda GL1800 GoldWing Tommp3 47 2.9.2023 v 09:46 Číkus
kvalitní baterie [1, 2, 3] Honda GL1800 GoldWing šuma 85 5.10.2022 v 16:43 MotoMike


TOPlist