globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Když MG spadne no bok, co ty válce?
14.2.2015 v 18:05
Nedá mi to se nezeptat. To uspořádání válců na MG je sice zajímavé, ale nedovedu si představit co se stane, když to někde v zatáčce položíte na bok - to musí ten válec pěkně schytat, ne? A existují na to vůbec nějaké pořádné padáky?


Naposledy editováno 14.02.2015 18:17:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 14:07 | Nahoru | #61
VeFeRák> To máš to samý, jako o škodovce napsat, že to je mrdka pod palcem koncernu. Taky se bude kupa škůdkařů čertit. Musíš to brát trochu s nadsázkou...

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 14:12 | Nahoru | #62
XVavron> s tím problém nemám a škodovka je mrdka bez nápad, kterou jsem neměl a v životě mít nebudu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 15:53 | Nahoru | #63

VeFeRák píše: hledal jsem prodejní výsledky Guzzi, stačí mi čísla, kolik se vyrobilo třeba Stelvií, Brev a třeba V11, v jakých počtech se cca pohybujeme, netuší někdo?

nevím jak vloni, ale předloni vyrobila MG 8800 kusů modelu V7. A V7 je zdaleka nejprodávanější model. Odhaduju že jejich produkce bude kolem 15tis motorek ročně

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 16:21 | Nahoru | #64
seikos> tak to už je docela masovka, jistě, z Japoncema se to nedá srovnávat, ale na relativně malou firmu hodně dobrý...moje auto je tak hnusný, že za 8 let udělali jen 16 000 kusů

edit: nedá díkybohu srovnávat...

Naposledy editováno 17.02.2015 16:21:55

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 16:51 | Nahoru | #65
mě se guzzi moc líbí, z evropy (pokud jde o design) asi nejhezčí motorky - no, možná něco od Triumphu by se vyrovnalo
Stelvio i California (ale ne ta nová 1400) -

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 17:33 | Nahoru | #66

XVavron píše: VeFeRák> To máš to samý, jako o škodovce napsat, že to je mrdka pod palcem koncernu. Taky se bude kupa škůdkařů čertit. Musíš to brát trochu s nadsázkou...



Když čtu tvoje příspěvky, vzpoměl jsem si na tuto scénu...

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 18:56 | Nahoru | #67
Když to tak čtu, tak až na pár odpovědí co se stane s mým miláčkem pokud ho složím, jde hlavně o to poplivat ať již ten výrobek, nebo onen, z toho státu, nebo jiného. Toho tu je většina a převážně od zkušeného 26 letého strojaře, který se pravděpodobně na MG ještě ani nesvezl. Soudím podle garáže plné pionýrů (nic proti veteránům, mám taky). Každý ať jezdí na čem chce a co se mu líbí. Pro mne má třeba MG ducha a sílu osobnosti značky. To člověk ale musí zažít. Nikomu bych nehanil ani toho fichtla, navíc dotaz zněl ne kdy se co a jak často po..e, ale co se stane, když se lehne. Na to jsem již reagoval, že jak kdy. Neboť samotný dotaz mi přišel veselý.

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 18:57 | Nahoru | #68
Lála> ...pobavilo...

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 18:58 | Nahoru | #69
Zdroj jako wikipedia na základě tiskových zpráv a různá fora uvádí tato čísla:

1929: 2,500 units
1971: 46,487 units (historic high)[11]
1993: 3,274 units (historical low)[11]
1994: 4,300 units (approx)[11]
1997: 5,600 units (approx)[11]
1998: 5,647 units[18]
1999: 6,275 units[11]
2004: fewer than 4,000 units[19]
2005: fewer than 5,000 units[20]
2006: greater than 10,000 units[19] Triumph v tomto roce 45,000 Honda víc než 13 000 000
2011: 5,763[21]
2012: 6,664[22]
2013: 6,800[23]

V roce 2007 se jen za červenec prodalo víc Hond VTX 1800 než Guzzi vyrobila motorek za celý rok.

Článek třeba tu:Piaggio Reports 2012

Naposledy editováno 17.02.2015 19:01:59

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 19:09 | Nahoru | #70
Pokud se bavíme o opravdu zajímavých modelech, tak třeba dayton všech modelů a ročníků mezi lety 92-97 se vyrobilo 1432
Sport 1100 carb + ie + limitovaná edice corsa dohromady 3285 kusů.

Když Harley udělá limitovanou edici, třeba výroční, jsou to čísla kolem 10,000 kusů

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 19:12 | Nahoru | #71
pkKun> Kruci, vy s těma svejma motorkama od Armaniho všici naděláte. Pravda, MG jsem ještě nejel a někdy si to rád zkusim. Ale přesto, že se mi líbí vzhledově, nekoupil bych si to - "oduševnělejch" motorek mám plný zuby (plnou garáž, jak říkáš).

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 19:35 | Nahoru | #72
Já myslím že si Guzzi kupovat nemusíš. Jsou to těžkopádné motorky pro starší chlápky, nejsou na ně díly, servis stojí majlant /skoro jak u Duc /.
Ale co se Tvého dotazu týče. Měl jsem čest dvakrát předchozí Guzzi otestovat. Poprvé lehkej skluz kdy mi vjelo zvedlejší auto cca 5m. Padák sedřenej do půlky a válec a víko nepoškozené. Stejně se bohužel nedalo mluvit o výfuku.
Po druhé náraz do pevné překážky v cca 50 km a odhození motorky asi bok.
Opět pádák odřenej a víko , válec ok. Bohužel motorka na odpis.plus.google.com/photos/115257058604735933527/albums/5809667306262061425/5809669847139940658

Naposledy editováno 17.02.2015 19:36:55

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 20:23 | Nahoru | #73
JurassMo> docela mě tady to vlákno pobavilo..jinak se mrkni jaký padáky mám já...jsou 100 pro testovaný...ehm..mnou...a fungují dokonale.. i ve větších rychlostech

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 22:44 | Nahoru | #74
Tak to tady pročítám a říkám si, "že vás to baví.." Chybí vám všem počasí na ježdění, ne ?! Kuva chlapi . Právě dnes jsem od Průchy v Sušici koupil MG Stelvio NTX a je mi buřt co se komu líbí. Já ji žeru, ale stejně tak žeru i svou dosavadní Yamahu Tenere. Nejradši bych si nechal vobě

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 22:46 | Nahoru | #75
A zdravím Seikose, kterej mně před časem "přesvědčil", že je MG dobrá volba. Já už teda přesvědčenej byl, ale byl sem rád, že mi to Seikos potvrdil. Myslím, že na tom už něco málo nalítal

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 23:37 | Nahoru | #76
Nic ve zlym, jen ze srandy... Koukám že píchání klackem do vosího hnízda moc nezabralo, inu přidám pár slov od pivních přátel: Prodám motorku, zn. Mussoliniho pomsta...

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 00:24 | Nahoru | #77
poletucha> tos kupoval to málo jetý, co tam měl? Nebo funglovku? Já jsem tam koupil před 3 týdnama v11 a Honza mi ji přivezl až do garáže ....

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 00:28 | Nahoru | #78
Vladimír > Jak můžeš říct, že to jsou těžkopádné mrchy? Mě teda přijdou mrštný až až. Z MG jsem jel na V65, Stelviu, Bellagiu a V11. A všechny mi teda přišly vělice dobře ovladatelný. Je fakt, že Stelvio je teda naprosto neskutečný ... Jinak na jiných motorkách jsem vlastně ani nejel, když nepočítám bandita v autoškole a pár set km na BMW GS 650. A ani mě to neláká

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 07:00 | Nahoru | #79
Tak zrovna MG je na servis fakt jednoduchá...v porovnání čtyřventilu na Duckně, např.
Ohledně absence strojařiny v itálii - to byl zase výkřik do tmy... země co stvořila Masserati, Ferrari, Lamborghini ... značky jež v sedmdesátých letech tvořili osmi, deseti, dvanáctiválce a z 3 - 4litrů objemu ždímaly při 8t rpm výkony na který amíci potřebovali až 7litrů. Jak to proboha může někdo napsat? Jako sranda a popichování ano, ale tohle je prostě jen blud. V polovině minulýho století nebylo na světě lepších motorářů než Italů - probuď se proboha - výstřelkem japonský strojařiny tehdá byl motor Mitsubishi v Zeru.

A ohledně Italský spolehlivosti - je to přesně jak psal kolega. Protože jsou to dražší motorky(ať už z jakýhokoli důvodu) majitelé často osírali následný servis - známe přece české hlavičky ... "co, vyměnit? proč...je to jak nový...zbytečný...Ducati? ventily? neslyším nic....jsou v pohodě" Dokonce jsem nedávno na jednom vlákně o Ducati tohle četl - mesíc zpět - "koupil jsem Ducati, podle km bych měl zkontrolovat ventily, ale nejsou vůbec slyšet ...není to zbytečný"... tak pokud se servis odvíjí v ČR tímhle způsobem, nedivím se, že tu jsou italský mrdky.
Jediný co občas na Italech zlobilo, byla elektrika... reglery a běžný elektrosoučástky.
U každýho stroje je ale alfou a omegou spolehlivosti péče a servis.

LiibaaGT>...ale MG jsou těžkopádný mrchy

Naposledy editováno 18.02.2015 07:02:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 07:34 | Nahoru | #80
t_freedom> no zase co se motorů a letadel týče, tak na tom italové taky nebyli nejlíp, němci a britové to dokázali lépe...

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 07:50 | Nahoru | #81

VeFeRák píše: t_freedom> no zase co se motorů a letadel týče, tak na tom italové taky nebyli nejlíp, němci a britové to dokázali lépe...



no řekněme, že v automobilovým průmyslu to byli rovní konkurenti. Taloši šli vždy cestou lehkosti a menších objemů...jízdními vlastnostmi a ovladatelností. Měli jinej přístup než extra nadopovaný výkony. No a Angláni... ti taky nebyli žádnej velkej příklad spolehlivosti...ale svoje měli...o tom žádná MG, Morgan, Lotus, Triumph (bavíme se o autech)...souhlas

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 08:31 | Nahoru | #82

poletucha píše: Tak to tady pročítám a říkám si, "že vás to baví.." Chybí vám všem počasí na ježdění, ne ?! Kuva chlapi . Právě dnes jsem od Průchy v Sušici koupil MG Stelvio NTX a je mi buřt co se komu líbí. Já ji žeru, ale stejně tak žeru i svou dosavadní Yamahu Tenere. Nejradši bych si nechal vobě

wow

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 09:27 | Nahoru | #83

LiibaaGT píše: Vladimír > Jak můžeš říct, že to jsou těžkopádné mrchy? Mě teda přijdou mrštný až až. Z MG jsem jel na V65, Stelviu, Bellagiu a V11. A všechny mi teda přišly vělice dobře ovladatelný. Je fakt, že Stelvio je teda naprosto neskutečný ... Jinak na jiných motorkách jsem vlastně ani nejel, když nepočítám bandita v autoškole a pár set km na BMW GS 650. A ani mě to neláká

to bylo rýpnutí, podívej co Vladimír sedlá

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 19:55 | Nahoru | #84
LiibaaGT> Tu funglovku, ročník 2013. Údajně si ji někdo objednal a pak mu tam trochu zkejsla. Jak sem ji viděl, tak bylo jasno

Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 22:35 | Nahoru | #85
Poletucha> no tak gratuluju, videl jsem ji tam. Tak se někdy potkame ve čtvrtek na pivě v Sušici, ne?

Naposledy editováno 18.02.2015 22:35:42

Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 22:37 | Nahoru | #86
pkKun> tak jo no. Vidím, ze ma v11

2 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

18.2.2015 v 22:48 | Nahoru | #87
Vladimír> díval jsem se na ty fotky, jak si dával sem odkazem. Centauro vypadalo fakt krásně,Škoda ho. Hlavne ze ty ses v pohode, ze? Pokukoval jsem po něm docela dlouho, přečetl furu recenzi a fór hlavne v US. Je to opravdu neuvěřitelný stroj. Zkraje se mi vubec nelíbilo, ale čím víc jsem ho sledoval, tim víc jsem zjišťoval, jak je jedinečný, naprosto neokoukaný a originální v každým směru. Ale u nas témeř k nesehnání.

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

19.2.2015 v 10:57 | Nahoru | #88
LiibaaGT>

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

19.2.2015 v 19:18 | Nahoru | #89
LiibaaGT> jo sem ok. sice se už 5 let soudím o škodu a konečně to k něčemu spěje.
Centauro mělo skvělej motor kterej se pěkně točil a překvapivě slušnej podvozek. Vypadalo sice trochu jako scooter , no škoda ho, ohnul se rám , shořela elektrika atd.

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

19.2.2015 v 21:01 | Nahoru | #90
Vladimír> tak hlavne ze to někam spěje... A ted jezdíš na v11?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 Markus.1 301 14.8.2020 v 23:59 Koudy01
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01


TOPlist