bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?
Anketa: kterou
ZZR 1200
47%
21
K 1200 S
53%
24
Předchozí
1 2
Následující

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 13:35 | Nahoru | #1
KAWASAKI D D D D D D D D D D D D :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 13:43 | Nahoru | #2
Já osobně mám ZZR 1200 a nemůžu si stěžovat,ten kardan bude asi lepší na výdrž bezůdržbovost a možná bude báwko pohodlnější na jízdu ale to nevím nikdy jsem na něm nejel.Za mě Kawa jsem sní spokojený jak na jízdu,spolehlivost,spotřebu tak i vzhled.Ale jak říkám na tomhle bawku jsem nejel.

1 reakcí na tento příspěvek kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 14:16 | Nahoru | #3
Yamaha FJR 1300

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 14:31 | Nahoru | #4
Nejlepší kombinace je karbec, remen a pak stříkačka remen, hd a buell

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 14:52 | Nahoru | #5
Nevím jak je na tom BMW ale co vím tak tak ZZR je slušnej držák a podle mě je určitě i hezčí

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 15:02 | Nahoru | #6
Neblázni a kup Kawu ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 16:46 | Nahoru | #7

-HARYS- píše: Yamaha FJR 1300



Není to žádnej zázrak.

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 19:28 | Nahoru | #8

PEPAFJR píše: Není to žádnej zázrak.


Ale na třetí místo bych jí dal v cesťákách.

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

14.2.2015 v 21:43 | Nahoru | #9
na zzr bude lepší řazení. BMW řadíš jak když házíš hasák do vercajku...

1 reakcí na tento příspěvek kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

15.2.2015 v 09:24 | Nahoru | #10
Vozil sem se na obou..Ten bawor pocitově tvrdší,přesnější,ostřejši..Kawa pohodlná,více turist

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

15.2.2015 v 10:21 | Nahoru | #11

KAWAHAB píše: Vozil sem se na obou..Ten bawor pocitově tvrdší,přesnější,ostřejši..Kawa pohodlná,více turist


jo

1 reakcí na tento příspěvek kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

15.2.2015 v 12:41 | Nahoru | #12
das oiler na retaz a mas po problemoch z retazou -:)
aj ked tie km na tej kawasaki je dost a aj predavajuci je zaujimavy -:)

Naposledy editováno 15.02.2015 12:42:44

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.2.2015 v 09:35 | Nahoru | #13
Za mě Báwo, je krásný proti ZZR

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.2.2015 v 12:13 | Nahoru | #14
BMW Navíc od toho prodejce mam dvě mašiny a vše ok

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.2.2015 v 13:02 | Nahoru | #15

richard74 píše: das oiler na retaz a mas po problemoch z retazou -:)
aj ked tie km na tej kawasaki je dost a aj predavajuci je zaujimavy -:)



79000 km na 9 let starou cestovní motorku s kuframa? A kolik by měla mít najeto? 30000? Aby tady 50 lidí napsalo že je 100% stočená? Já už teda nevím, ale mám na svojí o rok starší motorce najeto 95000 km a nepřijde mi, že by byla nějak silně opotřebovaná. A těch 10000 km ročně není žádný veliký cestování, naskočí to tam jako nic.

Jinak více k tématu - byl bych rozhodně pro BMW, ta značka mi je sympatická a "Káčko" je technicky hodně zajímavá motorka. Dlužno dodat, že má svoje mouchy (převodovka, napínák rozvoďáku, spojkový koš, kardan), který je potřeba pořádně zkontrolovat a vyzkoušet. Pokud tohle vše bude ok (vše krom převodovky je poměrně levně řešitelný i když se to posere), tak je to skvělá motorka za hezký peníze. Oproti Kawě je navíc elektronickej podvozek ESA, BC, kardan (konec čištění a mazání), ABS (skutečně funkční), integrální brzdy, automatické vypínání blinkrů (super pomocník když člověk zapomene), vyhřívaný hefty, jednostranný uchycení zadního kola......a navíc je ta motorka i hezká :)

Naposledy editováno 16.02.2015 13:11:20

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.2.2015 v 15:38 | Nahoru | #16
..vstrik a kardan..

EDIT: ...tezko bych psal neco jinyho.

Naposledy editováno 16.02.2015 15:39:06

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2015 v 23:18 | Nahoru | #17
Tohle konkrétní BMW jsem v Rakovníku viděl naživo ... ony "kosmetické vady" ve skutečnosti znamenají nefunkční ABS, rozštípané plasty a jejich ulámané držáky, divně olezlej lauf, kterej je ve skutečnosti z K1300S atd. ... celkově to vypadá, jako by s tím někdo udělal kotrmelec :) Vtipný mi přišlo, že chlapec v bazaru to prezentoval tak, jako že na tom dost poctivě dělali, protože to bylo pro "kamaráda", kterej z toho nakonec vycouval ... ve skutečnosti ale strašná vražda ...

V téhle kilometráži a v TOP stavu je cena o cca 20 tisíc výš ... sám jsem před měsícem koupil K1200S v TOP stavu s origo kuframa a navigací za 135 tisíc při podobným nájezdu km ...

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

17.2.2015 v 13:11 | Nahoru | #18
svez se a uvidíš aj bez kibiců

1 reakcí na tento příspěvek kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

9.3.2015 v 14:43 | Nahoru | #19
Dave 81 mas zzr 1200? kolko mas na nej najazdene? vydel si na nej rozobraty motor, vies ako je tam ulozena spojka? poznas problem z vackami, ak ano tak sa mozme bavit ako rovnoceny, ak nie tak chod do prdele s tvojimy mudrostami. Ja som riesil tieto veci pred 1 -2 rokmi a som z vysledkom viac ako spokojny. a nie vsetky zzr s kuframi jazdili stary pani a nie debily co si mysli ze musia jazdit po zadnom -:) a ako skuseny odbornik iste vies o čom pisem a co sa potom stane.

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

9.3.2015 v 14:51 | Nahoru | #20

richard74 píše: Dave 81 mas zzr 1200? kolko mas na nej najazdene? vydel si na nej rozobraty motor, vies ako je tam ulozena spojka? poznas problem z vackami, ak ano tak sa mozme bavit ako rovnoceny, ak nie tak chod do prdele s tvojimy mudrostami. Ja som riesil tieto veci pred 1 -2 rokmi a som z vysledkom viac ako spokojny. a nie vsetky zzr s kuframi jazdili stary pani a nie debily co si mysli ze musia jazdit po zadnom -:) a ako skuseny odbornik iste vies o čom pisem a co sa potom stane.



Čoveče ty ses nějak blbě vyspal, ne? Spustit na mě takhle zhurta a ještě k tomu cizí řečí.....
Měl jsem jiný motorky, ale se stejnou koncepcí. Najezdit na nich 100kkm nebyl pro motor žádnej problém.
Hele podle toho co píšeš, tak by ta ZZR byla asi slušnej krám, problém na vačkách, uložení spojky, 79000 km je na ní moc.....a že prej cestovní motorka. Narovinu říkám, že to musí bejt hroznej krám. A nebo nemáš pravdu a 79tkm je pro ni pohodovej nájezd :) Ale pokud je to takovej krám, proč tady kolegovi radíš aby do ní šel??
Mám na tebe 2 otázky: 1)Můžu zveřejnit peprný PMko cos mi poslal? Docela to vystihuje tvoje mentální rozpoložení, takže by se to pro dokreslení situace asi hodilo :)
2) Bude ti hodně vadit, když se nebudu považovat za tobě rovnocennýho??? Dost by mě to totiž uráželo....

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

15.3.2015 v 20:15 | Nahoru | #21
Dave 81 no daj ake ine motorky si mal? a napis aj aku udrzbu si si na nich urobil. aby si mal odhad o co v tom motore ide -:) nie nebude mi to vadit, mam o tebe asi ten isty nazor ako Ty o mne. a neviem ci nevies citat alebo v tvojom jazyku sa asi chape inac. treba pozriet vacky v akom su stave, mali problem z hlbkovou koroziou, ale vsak si mal podobne koncepcie tak vies. tak isto treba pozriet v akom stave je spojka, nema moto rada stavanie na zadne a treba pod zatazou skusit radenie. 1-2 hlavne jednotku koli dvihaniu na zadne. pozri si moj profil a par fotiek a mozna pochopis o com pisem a prečo viem o čom pisem. posli aj ty nejake fotky Tvojej odbornej udrzby na motorke.
som plny ocakavania ze sa naucim nieco nove.

2 reakcí na tento příspěvek kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

15.3.2015 v 20:50 | Nahoru | #22
dave 81 kontrolna otazka kedze som pozeral tvoju motorku. kolko sviecok potrebujes na vymenu ked ich menis na gs 1200? aby som vedel kam ta zaradit

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

15.3.2015 v 22:19 | Nahoru | #23

richard74 píše: dave 81 kontrolna otazka kedze som pozeral tvoju motorku. kolko sviecok potrebujes na vymenu ked ich menis na gs 1200? aby som vedel kam ta zaradit



Čoveče nevím ani kde ti mám odpovídat, zásobuješ mě tady i přes PM :) Otázku o svíčkách mám brát fakt vážně??? Pokud si jednou svíčkou budu svítit a jednu náhradní dám pod sedlo, tak jich potřebuju 6 :)Co dál tě zajímá o GS? Kolik má kol, jakou má žárovku v předním světle?? Problémy s vačkama nemá, stačí mu běžná údržba dle servisního plánu a jezdí. A věř mi, že odstrojený už jsem ho viděl, ale není potřeba tu narcisticky plácat fotky. Jedno je jasný, cestovní motorka, co by měla mít problémy po najetí 70tkm na motoru je buď výjimečnej sráč a nebo se k ní majitel neumí chovat, co víc na tom chceš řešit? Koncepčně podobnou jsem měl FZS1000. Naprosto bezproblémová motorka. V motoru jsem se skutečně nehrabal, nebylo to potřeba. Dá se pochopit co tim chci říct???
Dal jsem ti 2 otázky, zvládnul si odpověď pouze na jednu, takže dobrý, líp jsem to ani nečekal....

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

15.3.2015 v 23:03 | Nahoru | #24

richard74 píše: dave 81 kontrolna otazka kedze som pozeral tvoju motorku. kolko sviecok potrebujes na vymenu ked ich menis na gs 1200? aby som vedel kam ta zaradit


Nejsi nějak rozhozenej, Dave81 nemůže za to , že se v tom pořád hrabeš, viz. profil a plácáš docela nesmysly

1 reakcí na tento příspěvek kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.3.2015 v 13:28 | Nahoru | #25
ale ale chlapci ste si isty s tym poctom?
a ano je dolezite ako sa o nu majitel staral a kedze ani nemas pojem aky je rozdiel koncepcne medzi motorom kawasaky a yamaha je to zbytocne, ako som ti napisal staras sa do coho ta nic nieje a pises o com si myslis ze vies .
a videl si ju odstrojenu -:) superko -:) pustili ta do dielne? -:)
ano a presne pre to aby sa v tom nemusel hrabat som mu dal odpoved podla mojej skusenosti, nie podla svojich dojmov ako Ty.
a vidim ze uz Vas je tu viacej mas kamosa baks sa presne stara do coho ho nic nieje a tiez by som si rad pozrel jeho mechanicku zrucnost, aby som vedel ci sa s nim mam bavit o hlbkovej korozii na vackach ako z odbornikom alebo ako z ING:
apropo pokial viem tak gs 1200 malo uz asi 8 zvolavaciek, takze az take super to nebude -:)
http://www.automotix...ecalls/bmw-r1200_gs/
ale je to zbytocne sa tu s Vami bavit. Vaša skusenost je nieco vidiet a pocut. nemate ani sajnu ako sa to rozobera, sklada a ako to v reali funguje.
ak niekdo chce info ohladne zzr 1200 na co si ma dat pozor, ako to opravit a co vylepsit nech napise. Vy dvaja si piste kolko chcete a mudrujte. Ja si idem zajazdit -:)

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.3.2015 v 13:37 | Nahoru | #26
richard74> tak bacha ať se ti to neposere odborníku :) Jen se podívej na nádrž, jaký tam máš napsaný písmena - vypadá to, že máš nějakou replYku ZZR má stejně jako FZS napříč uloženej řadovej 4válec - tomu se říká ta koncepce motoru, víš? Koncepce není, že tomu "rezavějí" vačky S tebou musí bejt fakt radost sousedit.....
PS: počtem svíček jsem si jistej na 100%, pokud máš potřebu zvrtávat veškerou argumentaci na urážení lidí a jejich motorek, tak si diskutuj se sobě rovnými, šťastnou cestu....

2 reakcí na tento příspěvek kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.3.2015 v 13:39 | Nahoru | #27
len tak pre info: chlapik sen napise ohladne skusenosti z moto zzr 1200 a pisu sem taky co ju nemali? ani na nej nejazdili a obuvaju sa do niekoho kdo ju ma ma na nej najazdene cez 30 000 km, urobil cely motor vymenil prevodovku. NEHANBITE SA? baks a dave 81? to Vam pripada akoze normalne?

a uz len jazdim

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.3.2015 v 13:41 | Nahoru | #28
ano a vies kde ma ulozenu rozvodovu retaz Tvoja yamaha? ale podla toho co si napisal mi vychadza ze ak je to radovy stvorvalec je to rovnaka koncepcia to teda ano, potvrdil si co som pisal hore a ak sa to posere tak to opravim -:)

kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.3.2015 v 13:48 | Nahoru | #29
apropo to ze ti napisem ze bolo uz asi 8 zvolavaciek neznamena ze urazam bmw, akurat to ukazuje Tvoju neznalost. mne je jedno kdo si co kupi, nech sa vozi na tom co sa mu paci a robi radost ale nech sa nestara do coho sa nerozumie a neobuva sa do druhych ludi - vid hore tvoj prvy prispevok.

(reakce na) kterou? karbec+retez nebo vstrik a kardan?

16.3.2015 v 13:54 | Nahoru | #30

richard74 píše: urobil cely motor vymenil prevodovku. NEHANBITE SA? baks a dave 81? to Vam pripada akoze normalne?

a uz len jazdim



Jak jsem tu psal, normální cestovní motorka nepotřebuje v 70tkm "urobit motor". Pokud bys šel jezdit jak píšeš, tak mi od tebe nechoděj PMka jak se třepeš na moji odpověď zde. Koncepce motoru není ani o umístění rozvodovýho řetězu na straně/uprostřed ani o jiných detailech. Ale seš člověk, kterej si sám pro sebe vyargumentuje co potřebuje, takže opravdu nebudu ztrácet čas diskusí s tebou a ocením, když uděláš cos řekl a půjdeš si zajezdit. Očividně si to ale asi nemyslel vážně...už na mě působíš jako "virtuální provokatér" se kterým nemá cenu diskutovat. Jestli se tu chceš narcistisky chválit, žes dokázal rozdělat a složit motor, klidně se chval, mě to nijak neuchvátí, podle mě je lepší mít motorku co funguje i bez toho....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vrzající duolever K1200S BMW K 1200 S TomasssUrbannn 5 29.3.2024 v 16:43 pavelgl1
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
BMW zničeho nic chcíplo BMW K 1200 S mahor 22 25.5.2023 v 07:47 mahor
Držák Kufru pro BMW K1200S 2005 BMW K 1200 S Gregorry 7 13.5.2023 v 13:19 kalous72


TOPlist