Padací rámy Přidat reklamu

Téma: elox, chrom-kryt vodní pumpy, kryt olej. filtru
14.2.2015 v 00:55
Ahoj lidi,
máte někdo zkušenosti s eloxováním nebo chromem krytu vodní pumpy nebo krytu olejového filtru? Jde mi o to, aby se to zevnitř součásti nezačlo uvolňovat a nezačlo to škodit vodní pumpě nebo motoru. Dá se při eloxování třeba zabránit aby to zevnitř nebylo obalené tou barvou? Díky.

Naposledy editováno 14.02.2015 00:57:47

elox, chrom-kryt vodní pumpy, kryt olej. filtru

14.2.2015 v 11:20 | Nahoru | #1
Nejsem odborník na elox. Ale podle mě elox není barva a loupat se nemůže. Je to zbarvení povrchu hliníku pomocí elektrolýzy. Anoda + katoda + nějaká kyselina + máčení obrobku v lázni. Nějak tak matně si to pamatuju ze školy. Ale nevím jak je to přesně. Pokud jsem napsal nějakou kravinu, tak mě tu hned nekamenujte.

1 reakcí na tento příspěvek elox, chrom-kryt vodní pumpy, kryt olej. filtru

14.2.2015 v 13:33 | Nahoru | #2
Nechej galvanicky nachromovat. Nebo napred opiskovat a pak do praskovy lakovny. U praskovy barvy bacha pri montazi na dotahovani sroubku barva rada praska.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elox, chrom-kryt vodní pumpy, kryt olej. filtru

14.2.2015 v 16:14 | Nahoru | #3
b.dobrev> když praská je jí tam moc, špatná před úprava nebo špatně vypálená barva.když je to dobře udělaný zvládne i ohýbání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elox, chrom-kryt vodní pumpy, kryt olej. filtru

14.2.2015 v 16:54 | Nahoru | #4

ctiteljan píše: b.dobrev> když praská je jí tam moc, špatná před úprava nebo špatně vypálená barva.když je to dobře udělaný zvládne i ohýbání



Co je to špatně vypálená barva a špatná před úprava ? Všechno je tam daný a jestli to bude v peci o několik minut dýl, nebo ne na tom nic nezmění...
b.dobrev: chtěl říct, že vlivem tření od hlavy šroubu má komaxit tendenci se porušit a začíná se chtě, nechtě odlupovat. Zato elox je na slitiny hliníku asi nejlepší - na povrchu vzniká vrstva oxidu hlinitého (korund ), která při správným provedení nemá tendenci k odlupování.

elox, chrom-kryt vodní pumpy, kryt olej. filtru

14.2.2015 v 21:02 | Nahoru | #5
Nejsem spec. na elox ale něco jsem si nechal eloxovat tak něco málo jsem při tom pochytil. Elox je nějaká povrchová oxidace se zabarvením, která se dělá elektrolýzou v lázni. Díl na který to chceš nanést nesmí osahovat železo, nějaký futro šroub atd., namáčí se to v nějaké kyselině.
Pokud elox v nějakém místě nemá být, musíš to nějak překrýt a utěsnit, snad plastem nebo nerezem a utěsnit silikonem, ale ber to s rezervou, já to moch mít ze všech stran.
Asi nejlíp se optat kde to budou dělat.

(reakce na) elox, chrom-kryt vodní pumpy, kryt olej. filtru

15.2.2015 v 12:52 | Nahoru | #6
Thoms> to že je něco daný neznamená že se to udělá perfektně. Barvy mají různé vypalovací teploty často se to tlačí na vyšší teplotu za účelem rychlejšího vypalování(úspora času)bohužel je pak barva křehčí. Komax chytne i na mastnej kov tam se to začně loupat nejdřív.Na nerezu taky dlouho nevydrží. šrouby aby se neloupaly sme hřály na 140°c/8minut když jsi zapoměl je vyndat byla polovina naprd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nejsilnější moto A1 Honda XL 125V Varadero Fixent 24 17.2.2019 v 19:18 Deyva
Sundání předních plastů Honda XL 125V Varadero Matesko17 5 24.1.2019 v 08:36 wp_thunder
Prosím o radu, blbé komentáře si ne... [1, 2, 3] Honda XL 125V Varadero Rambo_1 79 22.1.2019 v 22:44 Motogpmania
Elektrické schéma hondy 125 varadero Honda XL 125V Varadero hlafkin 6 20.1.2019 v 16:08 dave-lister
němáte nějaké typy jak vymazlit Var... Honda XL 125V Varadero Rambo_1 25 2.1.2019 v 20:14 jurajda

TOPlist