vím že podobné téma už tady nějaký roky zpátky bylo, ale situace se možná trochu změnila, tak prosím o radu a zkušenosti :)
Virago 750, r.v. 1988, poměrně drsně mi to přebíjí (při 3000 otáček jde do baterky skoro 17V). Zkoušel jsem to, protože po poslední loňské jízdě (cca 700km) jsem vyndal baterku která byla před tím dolitá a čerstvě nabitá a byla poloprázdná. Předpokládám, že to je regulátor. Momentálně se, co jsem koukal, dá sehnat buď použitý za cca 1500, nový od VAPE, Ignitechu nebo Elesys za cca 2200 - 3500, (malinko mě odrazuje to, že se asi bude muset vymyslet kam to dát jinam aby se to vešlo a taky uchladilo), nebo Čína, na ebay aktuálně mezi 300-1200.
Máte někdo zkušenost s tím co to vydrží a do čeho má, případně nemá smysl jít? Na jednu stranu by mi přišlo nejlepší tam dát prostě to co tam patří, ale nevím jestli má smysl dnes kupovat stejnou součástku použitou jen o málo mladší než tu co tam byla původně. Byl bych rád aby to tam chvíli vydrželo (ne jen kvůli klidu, taky abych neodpálil něco dalšího)
Tušíte co vydrží ta Čína, Čajwan, Kingkong a podobný? Má smysl to cpát do mašiny, nebo radši ne? (koukal jsem že i když to člověk objednává v US, je to to samý, akorát za třikrát tolik...)
Dík za jakýkoliv zkušenosti,
Honza
Naposledy editováno 29.07.2015 01:16:29
1 reakcí na tento příspěvek Ještě jednou regulátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ještě jednou regulátor
Regulátor dobíjení - alternativní
Pasuje bez jakýchkoli úprav a na rozdíl od starší verze je lépe chlazený.
Ale nejdřív si změř jestli je to opravdu regulátorem, ať nevyhazuješ peníze předem. Někdy stačí když zreziví ukostření, chytne to tam přechodový odpor a napětí se pak posune výš.
Naposledy editováno 13.02.2015 12:21:47
1 reakcí na tento příspěvek Ještě jednou regulátor
Jelikož hlavně cestuji, potřebuji spolehlivost, tak jsem pak koupil Vape jakožto osvědčenou moto značku a naprostá spokojenost. Nějakým bezejmenným náhražkám nevěřím. Zvláště, když rozdíl v ceně není zásadní. Nevím, kde má regl Tvá moto, ale mě odešel hlavně proto, že byl origo pod kapotáží a přehříval se. Dal jsem jej ven a je jen vlažný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ještě jednou regulátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ještě jednou regulátor
Netvrdím, že je to jediná možná nejlepší varianta pro Tebe, jen píšu svou zkušenost a jak jsem se rozhodoval já.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ještě jednou regulátor
Koluje tu na fóru letitý diagram postupu měření dobíjení, tak si ho pohledej a jeď krok za krokem podle něj a budeš mít jistotu, čím to je.
Asi půjdu do toho wemoto - z těch co jsem viděl to vypadá nejlíp.
Dík všem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ještě jednou regulátor
ještě jednou dík!
Naposledy editováno 13.02.2015 13:17:00
2 reakcí na tento příspěvek Ještě jednou regulátor
žil jsem v domnění, že to co je pod levou zadní stupačkou (plast s kovovým chladičem, tři dráty z alternátoru dovnitř, jeden červený ven) je kombinovaný "usměrňovač" s "omezovačem napětí", jinými slovy že by z toho mělo jít při zapnutém motoru bez ohledu na otáčky plus mínus třináct (max těch 14 a půl) voltů a že tam žádné další usměrňování není potřeba. Pokud je tam ještě dioda/ kombinace diod, jakou to má funkci???
Dík :)