globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prémiová paliva podruhé
9.2.2015 v 21:09
Mám PCX 150, najeto cca 3.500km. Zpravidla tankuji Shell fuel save, průměrná spotřeba se pohybuje na 2,3l /100km. Nedávno jsem chtěl skůtru trochu přilepšit, tak jsem napral plnou nádrž Shell V power 95. Paradoxně mi téměř okamžitě vyskočila spotřeba na 2,6-2,7l /100km, maximální rychlost o něco klesla, cca o 5km/h, pocitově klesla nepatrně i dynamika. Totéž se opakovalo, když jsem natankoval Vervu 100 u Benziny. Když jsem se vrátil zpět k Shell fuel save, spotřeba se vrátila zpět. Má někdo podobnou zkušenost, ev. rozumné vysvětlení?

Prémiová paliva podruhé

9.2.2015 v 21:25 | Nahoru | #1
ja jezdim za 10 l/100km desetiny neresim.

Prémiová paliva podruhé

9.2.2015 v 21:26 | Nahoru | #2
já při použití vervy místo 95 pocítil změnu u NX 650 a kámoš taky u XL 600

Prémiová paliva podruhé

9.2.2015 v 22:02 | Nahoru | #3
Já beru vervu už 2 roky, ale změnu pociťuju jen v peněžence

Prémiová paliva podruhé

9.2.2015 v 22:04 | Nahoru | #4
Jednu dobu jsem Shell fuel save dával do auta a najížděl jsem na nádrž asi o 20-30 km víc , ale cenově se to stejně nevyplatilo .

Prémiová paliva podruhé

9.2.2015 v 22:22 | Nahoru | #5
Já jsem jednou tankoval Mermu a na tu jsem najel od 35km víc. A motorka jela minimálně o 7,28% lépe.
Holt, placebo je mocný čaroděj

1 reakcí na tento příspěvek Prémiová paliva podruhé

9.2.2015 v 22:30 | Nahoru | #6
Na svých motorkách to nijak nepozoruju, ale kdysi dávno bylo doma Saxo 1.1i ročník 99, či tak nějak. Paliva z shell - nedrželo volnoběh, jelo to na pytel, benzina to stejný. Jediný co to žralo bylo Agip a jakási noname benzínka co máme ve vesnici . Teda musím říct, že to auto bylo náchylný snad i na náladu, tak to mělo velkej účinek, ale na tom šla krásně testovat kvalita paliv. Jinak najeto nějakejch 350 a podle celkovýho stavu auta bych si klidně dovolil tvrdit reálně dvojnásob . Dveře šly otevřít jen u spolujezdce, topení seklý na maximu topení, startovalo to tak půl minuty, spojka brala až úplně nahoře, palivoměr, teploměr, otáčkoměr nefungoval, interiér vesměs žádnej, místo zadního skla kus kartonu, sedačky prožraný od myší, zbořenej a hodně hnusně vyklepanej předek, geometrie v prdeli... Ale bylo to moje první auto .

(reakce na) Prémiová paliva podruhé

10.2.2015 v 06:54 | Nahoru | #7
Tombik>

to se divim ze to melo dobre brzdy a nemelo to deravej chladic..tak to jeste byla vlastne libovka Kdo mel velorex,tak pro neho nejake ty mouchy byl detail...Bracha mel veterany,na zahrade furt bylo 5-6 kousku,aero,vsechny skody,citroen ,opl a pod.Nejzajimavejsi byl opl z 1936....tam kdyz se snim vjelo do skarpy tak se hlavne musel drzet plyn,jinak by se to uz nerozjelo(treba az za tejden)

Naposledy editováno 10.02.2015 07:04:10

1 reakcí na tento příspěvek Prémiová paliva podruhé

10.2.2015 v 12:24 | Nahoru | #8
Tyhle diskuse miluju ...

...dobrý je že někdo najel na nádrž 20 - 30km víc ... !!!
to je fakt dobrá měrná jednotka...
Mě běžně na 70l nafty lítá dojezd o 50-70km...a proč? Stačí hodit na nádrž dvě delší štreky co ti zlepšej spotřebu proti dennímu dojíždění do práce se studeným motorem.
Tohle jsou debaty fakt o ničem hoši.
Někdo s mým Monsterem jezdil za 5,7 ...a já s ním nikdy nepadl pod 7l/100km... prostě ruka...resp. u auta noha a podmínky provozu jsou ten základ toho čím se liší spotřeba.
Leden únor tankuju Vervu Diesel jen kvůli příměsem proti usazování parafínovejch vloček při tuhejch mrazech(dřív jsem přidával 3-5l N95ky a taky to fungovalo)...žádnej vliv na spotřebu to nemá.

1 reakcí na tento příspěvek Prémiová paliva podruhé

10.2.2015 v 12:41 | Nahoru | #9
Tak zrovna ted potom co psali článek jak měla zrovna Shellka 50 krát překročený limit vody v naftě nebo benzínu tak je to asi jedno.Myslím že i ten shell V power bude stejný hovno akorát dražší

Prémiová paliva podruhé

10.2.2015 v 12:56 | Nahoru | #10
2,3 - 2,7...hustý ...já sem rád, že mi cokoli, co mám, žere aspoň deset a to už si mnu ruce, jaký jedu sporo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prémiová paliva podruhé

10.2.2015 v 15:09 | Nahoru | #11

rybíz5 píše: Tak zrovna ted potom co psali článek jak měla zrovna Shellka 50 krát překročený limit vody v naftě nebo benzínu tak je to asi jedno.Myslím že i ten shell V power bude stejný hovno akorát dražší

akorát to nebyla Shell ale Agip...

(reakce na) Prémiová paliva podruhé

10.2.2015 v 15:13 | Nahoru | #12

hondabanán píše: akorát to nebyla Shell ale Agip...



a nebol to benzin, ale nafta.. Ale Rybiz5 v tom ma jasno - nieco bolo niekde u nejakeho paliva prekrocene sranda bokom

IMHO dlhodobo jazdit na 100 oktan je zbytocnost, na zazimovanie mozno (ak by bola 95 bez biozlozky, tak by som neriesil 100 oktan. Nastastie som zazimovaval moto 21.12, to stala Verva 100 na Benzine v Tisnove 32 kc. tak som natankoval doplna no

BTW u dieslu co mam doma mi lieta dojazd na nadrz asi od 700 do 980km (45l nadrz) a to vacsinou tankujem u tej istej pumpy. Toz to chcem vidiet jedinca ako rozlisi menejkvalitne palivo so znizenym dojazdom o 30km na nadrz staci ist o 2 razy viac do prace, resp neist za mesto a je to vsetko uplne inak

Naposledy editováno 10.02.2015 15:16:28

(reakce na) Prémiová paliva podruhé

11.2.2015 v 13:42 | Nahoru | #13
t_freedom> To nebylo jednou . Roky si píšu co tankuju , kolik tankuju a co na to najedu . Takže mám přehled .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Odstranění omezovače rychlosti Honda PCX 150 Michael47 5 18.4.2020 v 16:48 sidahanz
Honda pcx 150 ladáky Honda PCX 150 l333v 2 19.10.2016 v 18:54 petrumr
Honda PCX 150-Tuning Honda PCX 150 Martinpcx 1 27.5.2015 v 19:26 kajaspacek
kymco nebo honda??? Honda PCX 150, Kymco K-XCT 125i Trinnlee 8 11.3.2015 v 07:12 zdeny65
Hledám PCXáře Honda PCX 150 Trinnlee 3 7.2.2015 v 20:55 K-tomson


TOPlist