globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak funguje zapalko na pitbike
9.2.2015 v 11:34
Mám doma motor z pitbike chtěl bych ho rozchodit ale nemám cdi tak si ho chci zapojit ale potřebuju trochu poradit s tím jak to zapalování funguje jsou tam 2 cívky v magnetu indukční snímač polohy motoru a nad řetězovým kolečkem je njakej snímač zřejmě čidlo neutralu jedna cívka podle mě nabíjí kondenzátor ten je připojen na tyristor a po příchodu impulzu z indukcniho snímače se tyristor otevře a kondenzátor se vybije do indičky ta transformuje napětí a hodí jiskru ale není mi pak jasný k čemu je ta druhá cívka Poradi někdo pitbike loncin 125 docela šrot prostě čínská mrd....ka
tady mám schéma cdi co chci dělat a taky to zapalování co tam jecdi zapalování

jak funguje zapalko na pitbike

9.2.2015 v 12:14 | Nahoru | #1
dvě hodiny jsem to zapojoval jelikož sem sehnal taky šrot ale to zapalování bylo komplet rozpojeny z cívek vedly jenom dráty .. takže jsem si nacvakal na káblíky konektory a zkoušel jsem do te doby než to jelo :D

Naposledy editováno 09.02.2015 12:14:31

1 reakcí na tento příspěvek jak funguje zapalko na pitbike

9.2.2015 v 12:59 | Nahoru | #2
Já hlavně nechápu na co tam je ta druhá cívka světla to nemá a k zapalování? fakt nevím nikdy jsem se s tím zatím nesetkal

jak funguje zapalko na pitbike

9.2.2015 v 13:26 | Nahoru | #3
Až přestaneš nadávat do mrd.., tak ti to prozradím.

jak funguje zapalko na pitbike

9.2.2015 v 13:34 | Nahoru | #4
az prestanes nadavat do mr... ,tak ho od tebe koupim

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

9.2.2015 v 15:01 | Nahoru | #5
JANGO123> pošli foto a možná zkusím poradit bratr jich tam má 6 do hvězdice a já mám třeba 1

2 reakcí na tento příspěvek jak funguje zapalko na pitbike

9.2.2015 v 16:36 | Nahoru | #6
Fotku nemám a teď momentálně to vyfotit nemůžu je to u kamoše zapalko tam ale je to co je v prvním příspěvku ten odkaz nejde mi o nějakou radu jak to zprovoznit s tím si snad pořadím ale potřeboval bych pochopit jak to zapalování pracuje hlavně proč tam jsou 2 cívky jinak se omlovám za to ze jsem tomu nadával nechtěl jsem nikoho urazit ale musíte uznat že kvalita je fakt strašná kartery praskají od vybrací a váží jako by byli z papíru tak kdoví z čeho to dělají ale na druhou stranu je to za pár korun tak proč ne

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 9.2.2015 v 17:46 | Nahoru | #7
JANGO123> bud v klidu koupil jsem nový kolečko na rozvody a nechtěně mi spadlo z ponku na zem a ulámaly se 4 zuby :D kolečko stálo 250kč :D

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 9.2.2015 v 18:00 | Nahoru | #8
JANGO123> jinak to co jsi přidal na tom eshopu to zapalko tady do příspěvku ....tak to samý mám já a jestli chceš můžu ti poslat postup zapojení jak sem to zapojil já včetně chcípáku...neměl jsem u ničeho žádný kontakty jenom káble podle mě dvě cívky jsou tam na to že to asik vyrábí větší proud ale popravdě nevím ..nechci tady ze sebe dělat machra tohle popravdě nevím ale zapojení jsem schopnej ti kdyžtak nakreslit.

1 reakcí na tento příspěvek jak funguje zapalko na pitbike

9.2.2015 v 18:49 | Nahoru | #9
Pokud bys byl tak hodnej a náčrtl to byl bych rád

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 9.2.2015 v 20:58 | Nahoru | #10
JANGO123> nebude ti vadit když to bude zítra večer ?
..ale mám to bez těch bílých koncovek prostě že jsem si nacvakal konektory na káblíky a nebo pomocí svorkovnice jsem to zapojil :)

jak funguje zapalko na pitbike

10.2.2015 v 06:21 | Nahoru | #11
Nevadí zas tak na to nespěchám

jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 10.2.2015 v 08:18 | Nahoru | #12
Ty jo, já to už nemůžu číst. A to s tím vyráběným větším proudem je taky dobrý.
JANGO123> já ti chtěl pouze říct, že pokud jsi u koupě tohoto motoru byl a jsi svéprávný nebo jsi ho dostal a vzal jsi si ho, tak to bylo jen tvé rozhodnutí a musel jsi vědět, do čeho jdeš. A pokud chceš aby ti poradili lidi, co opravdu znají tyto motory a znají opravdu správné zapojení, tak mi věř, že určitě je "zaujmeš" tím, že hned v úvodu sprostě pohaníš něco, co oni mají také. A pak od nich očekáváš plnohodnotnou radu nebo vysvětlení funkčnosti některých komponentů?
Ale že jsem se dobře hned po ránu pobavil, tak jedna info. Tyto motory se prodávají dosti často s univerzálním zapalováním, kde ta druhá cívka je vlastně světelná a u silničních verzí přes regulátor dobíjí i baterii. A protože se tyto motory používají v opravdu hodně různých strojích, např. v dětských pitbike nebo dětských quadech, kde je třeba i starter právě poháněný tou baterií, tak je to tam na dobíjení dost důležité. Pokud světla nemáš a nebudeš mít, nepoužiješ výstupy z cívky. Nebo můžeš dát i zapalko racing
Thumpstar zapalování

Naposledy editováno 10.02.2015 08:20:03

1 reakcí na tento příspěvek jak funguje zapalko na pitbike

11.2.2015 v 09:45 | Nahoru | #13
Dík tak teď už je mi to jasný nemohl jsem právě nikde na netu najít žádný zapojeni a nikdy jsem u motorek s těmahle motorama světlo neviděl ale popravdě mě tyhle stroje nikdy moc nezajímaly motor je kamoše dostal ho zadarmo a chce ho rozchodit ale nemá k němu cdi tak jsem mu slíbil ze se pokusím mu ji vyrobit ale nomhl jsem nikde najít žádnej servisní manuál ani žádný pořádně nakreslený zapojeni elektriky a bez toho to jde teško jak jsem psal nechtěl jsem se nikoho dotknout ale myslím že každej kdo má Čínu ví jak na tom je s kvalitou já osobně jsem si teda myslel že to není až tak strašný dokud jsem neviděl ten motor rozdělanej některý materiály jsou fakt hrozný ale beru to že je to levný a někomu to může vyhovovat některý činy jsou na tom třeba taky lip nevím jak říkám tyhle motorky mě moc nezajímaj to je můj názor nechci se tu hádat a nikdo mi ho stejně asi nevymluví ale ještě jednou dík za radu.

Asi jsem to v tom úvodu fakt přehnal takže se ještě jednou omlouvám těm kterých jsem se dotknul

Naposledy editováno 11.02.2015 09:51:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 11.2.2015 v 17:23 | Nahoru | #14
JANGO123> Pane inženýre, jak se pouhým pohledem pozná kvalita použitých materiálů? Já mám tenhle motor v normální motorce na silnici a neměnil bych - jednoduchý, spolehlivý, levný. Na jednom mám najeto 40tkm bez jediné poruchy a ten motor stál 5.000Kč. Ukaž mi jiný stroj s amortizací 0,125Kč na kilometr.

Pokud je motor ve špatném stavu, tak na 97% můžu odstud říct, že za to může péče předchozího majitele. Tyhle motory vyžadují hodně málo, ale to málo se dělat prostě musí - kontrola ventilových vůli, dostatku oleje a jeho včasná výměna. Pokud tomu motoru toto dáš, vydrží neuvěřitelné. Ne nadarmo tenhle motor pohání víc než polovinu všech motorek v Asii.

Jo a vyrábět CDI při jeho ceně do 200Kč fakt nemá vůbec smysl.

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

11.2.2015 v 20:23 | Nahoru | #15
FiffiQ> to máš pravdu ..sehnal jsem sice šrota za 500 kč ale dal jsme do toho 5 tisíc a motor jede ..akorát to chce seštelovat co se týče volnoběhu a odzkoušet spojku protože když zařadím jedničku a zkouším točit motorem rukou zapalováním tak to jde trošku z tuha ted nevím jestli je to tím olejem v tom nebo hledat chybu někde jinde ..spojka je podle katalogu složená právě čekám na rozetu a potom to musím zkoušet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

12.2.2015 v 09:56 | Nahoru | #16
FiffiQ> pokud se baviš konkrétně o tomto motoru

tak ti nevěřím ten by 40000 bez zásadnějších oprav neměl šanci přežít co je největší bláto jsou kartery který po několika pádech začnou praskat a po vice najetých kilometrech prasknou i od vibrací a spousta dalších dílů se takhle láme v motoru a to nemyslím jen na tomhle konkretztním motoru viděl jsem to i u několika dalších koupeny těsnění pod hlavu pořádně nesedí a to bylo koupený správný ale prostě to bouchají jen tak od oka a prostě celej ten motor když chceš díly kombinovat s druhým motorem pořádně to do sebe nepasuje nevím jestli víš jak to má vypadat na klouné motorce ale tam je to úplně o něčem jiným a jestli mě tady chceš tvrdit že je Čína stejně spolehlivá jako třeba honda tak s tím můžeš jít výš kam na druhou stranu je jinde i s cenou pokud si najel 40000 bez poruchy tak bud rad protože jsi natrefil na jeden z mála kvalitnich kusů jinak to cdi stoji sice 200 ale další 100 stoji poštovny všechny součástky na to doma mám a výroba zabere 30 minut tak proč ne

jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2015 v 10:21 | Nahoru | #17
největší investice byla klika, převodovka jinak ložiska a drobné věci včetně segrovek a šroubů do 5000 sem se vlezl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2015 v 13:12 | Nahoru | #18
JANGO123> ty jseš vážně eso. Víš není jen FiffiQ, který je spokojený, je nás hodně, jen nemáme potřebu si tady tahat triko. Já mám na svém motoru tohoto typu také mnoho desítek tisíc kilometrů najetých bez nějakých závad. Mně se moc líbí, jak každý čínoodpůrce začne srovnávat s jakýmisi kloudnými motory. Je úsměvné chtít srovnat motor za 5 tis s motorem např. za 35 tis. Ten rozdíl přece MUSÍ být znatelný a kdo by tvrdil opak, tak není soudný. Ono je jednodušší neustále urážet a hanět. Já těchto motorů měl rozebraných do šroubku nespočetně, jezdíme na nich motokrosové závody, já ho mám v silniční motorce a jezdím a jezdím a jezdím. Ale že bych tady haněl jiné motory - třeba z Babety, a mám s nima také dost zkušeností. A něco ti řeknu, pokud je někdo prase a nedá motoru základní údržbu, tak ať se nediví, že je z toho motoru popraskanej šrot. A o tom bych mohl napsat román a netýkal by se jen majitelů čínských motorek. Víš, pokud tě tyto motory nezajímají, tak se v nich nehrabej a neopravuj je!

1 reakcí na tento příspěvek jak funguje zapalko na pitbike

12.2.2015 v 16:16 | Nahoru | #19
OK necháme toho já mám svůj názor vi taky nemá cenu se tady hádat co jsem potřeboval to jsem zjistil a tohle by byla stejně nekonečná válka ...

jak funguje zapalko na pitbike

13.2.2015 v 15:07 | Nahoru | #20
Vy teda do sebe jdete

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

14.2.2015 v 19:57 | Nahoru | #21
Kovboy> máš pravdu tyto motory vyžadují minimálně základní údržbu aby jely tak jak mají

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2015 v 10:19 | Nahoru | #22
JANGO123> I když jsem to pár let studoval (strojařina), netroufal bych si vynášet takové soudy od stolu. Měl jsem materiály z tohohle motoru párkrát i pod mikroskopem a můžu ti spolehlivě říct, že bloky motorů jsou ze standardního slitinového hliníku normální kvality. Stejně tak ozubená kola, hřídele - nic není poddimenzované, ani vyrobené z přetavených hřebíků. Je to prostě úplný standard za ty prachy co to stojí.
To, že praskne blok když s ním jebneš o zem nebo o šutr divné fakt není a udělal by to i motor za 50tkč. Zbytek je způsoben již vzpomínanou zanedbanou údržbou ...
Zaměnitelnost dílů u mě byla zatím 100%. Dělal jsem jenom po těch 40tkm výměnu pístní sady a všechno sedělo jak má, těsní to a funguje. To bude zase trochu o schopnostech a to zaprvé objednat správný díl (ty motory nejsou všechny stejné) a správně ho namontovat.
Pokud by tě to zajímalo blíž, tak v sekci cestopisy jsou dva moje texty. V jednom je moje sólo jízda jižní evropou (např 700km/den s tímto motorem) a druhý bylo Rumunsko, kde nás s těmito motory bylo 8, po ose a žádný problém nebyl.
Srovnávat spolehlivost strojů ze zcela jiné cenové hladiny je fakt blbost. Já si prostě na tom trvám, že tenhle motor je hodně muziky za málo peněz.

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

15.2.2015 v 20:35 | Nahoru | #23
FiffiQ> můžu se tě na něco zeptat prosím tě ? ...jak jsme výše zminoval mám motor po Go..... no a problém byl že byla ulomená klika tak se chci zeptat čím to mohlo být jestli nevyvážením nebo nedotaženou odstředivkou ulomila se ta část toho tisícihranu pod odstředivkou a když jsem se díval tak tam byl jak kdyby pór, jinak šlape jak hodinyky akorát zápasím se spojkou že nechce prokluzovat ale nabízí se varianta že jsou tam na nic pružiny
protože se to kdosik přede mnou snažil spravit :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

16.2.2015 v 17:59 | Nahoru | #24
FiffiQ> tak asi na tom něco bude nikdy jsem tenhle motor neměl v rukách jako novej vždycky už měl něco za sebou když s tím jezdíš jen nijak rozumně po silnici nebo njakých lepších polnačkách tak bych i věřil že mimo takových těch blbostí že se povolujou různý šrouby a sem tam se vysere nějaká blbost bude jezdit celkem dlouho ale pitbike je stroj kterej na silnici nesmí tudiš předpokládám že když si ho koupím dám mu pořádně pokouřit někde v lese nebo na poli případně občas i na trati a v tom případě se počítá s tím že sebou co chvíli někde škrábnu protože kdo nepadá jezdí pod svoje možnosti a jakmile začneš padat jde ta motorka pomalu ale jistě do háje protože tam se ulomí to a tam zas tohle a sice je jasný že se to ulomí i na kvalitnější motorce ale třeba taková jawa 175 je na tom s cenama dílu dost podobně a po tom co trochu prevařím ram dam tam jinej podvozek tak je z toho prostě
lepší stroj do lesa z vlastni zkušenosti vim že prostě ten materiál i na te jawe musi byt kvalitnější protože se s tím jezdilo to samí jak s pitbikama a jediný co tam bylo tak lehce prohlí víkozapalovaní bouchlá nádrž a podobný kraviny a pitbike má za tu dobu svarenej motor min na 10 místech včetně toho že třeba spadl řetěz a urazil čidlo zapalování a podobný závady takovyhle věci by podle mě měli byt ošetřeny konstrukcí motoru vi se tady podle me bavite o ježdění v nenáročným terénu kde ten motor nedostává vůbec žádnej zahul a podle mě se nejvíc kvalita projeví právě ve zhoršených podmínkách z toho pro mě plyne na vyblbnutí radši jawa než Čína ale co člověk to názor a každýmu vyhovuje něco jiného moje zkušenosti s Čínou jsou zatím špatný třeba mě někdy překvapí ale zatím mě teda spis zklamala

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2015 v 20:29 | Nahoru | #25
JANGO123> Ty asi neumíš číst ... psal jsem, že s pitbike jezdíme normálně závody a oba moji kluci tomu fakt dávají čočku a budeš se divit, tak za celou sezonu jsem řešil jeden prasklý drát v zadním kole a jedno ložisko v kyvce
Zeptej se těch jezdců na roštu fotky zévodů pitbike sezony 2014

1 reakcí na tento příspěvek jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 17.2.2015 v 10:06 | Nahoru | #26
bratr tomu taky dává pokouřit až se vylámaly 4 zuby na rozvodech :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

17.2.2015 v 18:38 | Nahoru | #27
noves> no a právě o tom mluvím ale jo prdel na tom je taky a to je hlavni

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

17.2.2015 v 20:55 | Nahoru | #28
JANGO123> dive vylámaný zuby na těch rozvodech jsou od toho že to od roku 2005 jezdilo motokrosové závody ..... jo ale prostě prasečina když to koupíš od nějakýho blbce který přilepí zapalování a když měníš rozvody tak není možný sundat rotor tvl ...liskal bych takový lidi a druhá věc je ta ..dobré měnit řetěz a kolečko na ventilech už ne :D fakt myšlení no tak proto byly ty zuby vylámaný potom to přeskočilo tož to nechtělo jet a až se to zpravilo zase full gas

jak funguje zapalko na pitbike

8.3.2019 v 22:54 | Nahoru | #29
.

Naposledy editováno 13.03.2019 22:03:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist