bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motolékárnička
7.2.2015 v 21:41
Čus lidi mám dotaz jestli někdo má Hondu Rebela 125 kam se dává lékárnička když nemam brašny a nechci je kupovat tak někde musí být místo poraďte pls ? :)
Předchozí
1 2
Následující

Motolékárnička

7.2.2015 v 21:46 | Nahoru | #1
Do kapsy?

Motolékárnička

7.2.2015 v 21:47 | Nahoru | #2
Pod bobíkem kastlík nemáš?

1 reakcí na tento příspěvek Motolékárnička

7.2.2015 v 21:57 | Nahoru | #3
nene nejde to nějak zvednout zkoušel jsem a nejde to :/ a do kapsy to je asi blbý ne to furt brát ssebou

(reakce na) Motolékárnička

7.2.2015 v 22:15 | Nahoru | #4
Many09> tak dopředu rolku? Nejen na tu lékárničku. Jinak brutální varianta je narvat lékárničku do předního světla,pokud tam je pro ni místo bez poškození elektroinstalace. Jasně,je pak v akci nepoužitelná,ale máš ji s sebou

1 reakcí na tento příspěvek Motolékárnička

7.2.2015 v 22:18 | Nahoru | #5
Budeš muset vozit batoh.

Motolékárnička

7.2.2015 v 22:20 | Nahoru | #6
To už ji může rovnou narvat v díleráku do nádrže, nebo v azbestu do laufu....
Kup dopředu rolku, nevypadá to na choperu věru zle a můžeš tam narvat třeba i mobil, peněženku, nebo šprcky...

(reakce na) Motolékárnička

7.2.2015 v 22:30 | Nahoru | #7

svetlikjirka píše: Budeš muset vozit batoh.


Taky vozím a dneska bych si bez něj připadal jak nahej

Kluzon píše: Many09> tak dopředu rolku? Nejen na tu lékárničku. Jinak brutální varianta je narvat lékárničku do předního světla,pokud tam je pro ni místo bez poškození elektroinstalace. Jasně,je pak v akci nepoužitelná,ale máš ji s sebou


Já mám problém do světla nacpat kabely a konektory co tam mají bejt + parabolu

Naposledy editováno 07.02.2015 22:30:52

2 reakcí na tento příspěvek Motolékárnička

7.2.2015 v 22:34 | Nahoru | #8
Rolka je hnusná
Lékárnu mám pod sedlem, ale na drobnosti (doklady, mobil, klíče) vozím totok V crownu to už nemají skladem, ale určitě seženeš něco podobnýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

7.2.2015 v 22:40 | Nahoru | #9
panTerek> Takovou kapsu na nohu bych já neuživil.

Peněženka = náprsní kapsa
Mobil = levá kapsa u bundy
Papírové kapesníky na hlední, klíče = pravá kapsa u bundy

Všechno ostatní koupím za pomoci obsahu náprsní kapsy.

(reakce na) Motolékárnička

7.2.2015 v 23:05 | Nahoru | #10

panTerek píše: Rolka je hnusná
Lékárnu mám pod sedlem, ale na drobnosti (doklady, mobil, klíče) vozím totok V crownu to už nemají skladem, ale určitě seženeš něco podobnýho.

rolka je možná hnusná-věc názoru,ale možná lepší,než sedlat oře ověšenej jak nákej ten kauboj -poznatek,nezastávám tu rolku ,bo já nic takovýho nepotřebuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

7.2.2015 v 23:22 | Nahoru | #11
svetlikjirka> koupil jsem koženou bundu velikostně taktak, pak jsem začal posilovat, přibral jsem i v pase a do kapes se mi už nic nevejde Tak jsem musel pořídit externí kapsu

Kluzon> pokud se mu rolka bude líbit proč ne, ale já tomu nikdy na chuť nepřišel. Radši budu nosit peněženku proklatě nízko Na FZ1 se mi hrozně osvědčila topcase, dá se tam hodit helma (dle velikosti i bunda) a člověk může jít na lehko. Ale malej rebel s topcase by asi vypadal jako skůtr

1 reakcí na tento příspěvek Motolékárnička

8.2.2015 v 10:00 | Nahoru | #12
Já jí sebou nevozim u nehody vždy bylo spoustu lidí v kysně co maji lékárničku ale většina je ve stresu a nezvládne jí použít. Motorkáři pomáhaji a plechovkáři vozeji lékárničku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

8.2.2015 v 11:41 | Nahoru | #13

BladeRider píše: Já jí sebou nevozim u nehody vždy bylo spoustu lidí v kysně co maji lékárničku ale většina je ve stresu a nezvládne jí použít. Motorkáři pomáhaji a plechovkáři vozeji lékárničku



Hlavně je důležitý to takhle vysvětlit policajtům.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

8.2.2015 v 12:02 | Nahoru | #14

panTerek píše: Kluzon> pokud se mu rolka bude líbit proč ne, ale já tomu nikdy na chuť nepřišel. Radši budu nosit peněženku proklatě nízko Na FZ1 se mi hrozně osvědčila topcase, dá se tam hodit helma (dle velikosti i bunda) a člověk může jít na lehko. Ale malej rebel s topcase by asi vypadal jako skůtr


To je vůůůůl Tak jasný že na FZ1 je rolka hnus

Motolékárnička

8.2.2015 v 12:05 | Nahoru | #15
přidělal jsem ji na zadní stupny

(reakce na) Motolékárnička

8.2.2015 v 12:10 | Nahoru | #16

PEPAFJR píše: Hlavně je důležitý to takhle vysvětlit policajtům.



Tak policajt chtěl po mě lékarničku na motorce jen jednou v životě. A to jsem si sám myslel, že jí mít nemusím. Takže jsem se mu vysmál, že jí nemám a proč jí po mě vůbec chce.

Chvilku na mě koukal a pak řekl, že je vše v pořádku. A mě to bylo divné, až doma jsem zjistil, že jí musím mít.

Motolékárnička

8.2.2015 v 12:41 | Nahoru | #17
Tata měl na GSX-R 1100 lékarničku tak suprově umístěnou, že musel vyhodit zadní světlo, aby ji vytáhl Policajtům to stačilo

Motolékárnička

8.2.2015 v 13:18 | Nahoru | #18
Taky jsem jí neměla kam dát a nakonec se doma válel po manžovi držák na lahev a vozím jí v tom.



(reakce na) Motolékárnička

8.2.2015 v 13:36 | Nahoru | #19

Dodo_Terra píše: To je vůůůůl Tak jasný že na FZ1 je rolka hnus



Sem nemyslel na FZ1 , bych ji nedal ani na Maraudra, rolka je hnus na všem Snad sem zas někoho neurazil

Motolékárnička

8.2.2015 v 15:47 | Nahoru | #20

Motolékárnička

8.2.2015 v 17:26 | Nahoru | #21
Dá se řešit ledvinku připevněnou třeba vzadu za držadlo

Motolékárnička

9.2.2015 v 17:54 | Nahoru | #22
je to kravina..u spousty motorek to neni kam dat a spousta lidi ju prave narve do nejaky mezery. Takze kdyby meli dat nekomu prvni pomoc, tak nejdriv zacnou demontovat svetlo
nehlede na to, ze ji musis furt menit. Nejvic me pobavi, ze ted do auta musis kupovat novou a u nas na shellce maji lekarnicky, kterym za 3 mesice konci expirace. Tak co to do riti je? akorat tahaji z lidi prachy

6 reakcí na tento příspěvek Motolékárnička

10.2.2015 v 04:13 | Nahoru | #23
Vy jste střelci, teda...
To já vozím sebou hodně věcí, pro pocit sucha a bezpečí. Nevyjmenuju všechno, ale jen nejnutnější:

Lékárnička (moto)
Žárovka do přední lampy 3x
Žárovka do zadní lampy 2x
Žárovka do osvětlení RZ 2x
Žárovka do ukazatelů směru 4x
Žárovka do kontrolek 3x
Pojistka 15A trubičková 5x
Pojistka 3A nožová 5x
Lepení a knoty (souprava)
Bowden spojky (kompletní)
Bowden plynu (kompletní)
Bowden zadní brzdy (jen lanko+svorky a napínací tyčku)
Ventilek (bezdušový) 4x
Měřič tlaku v pneu 1x
Souprava nářadí (klíče vel. 8 až 19 v souvislé řadě, vč. klíče na svíčku)
Nimbus (sada co potřebuji - asi tři velikosti)
Šroubovák 2x (velký, malý)
Svíčka NGK (typ si nepamatuji) 3x
Souprava na čištění chromu a celkové čištění lakovaných částí
150ml destilky ve spešl kapsli na dolití baterky 2x
Pumpička 1x
Izolační páska 2x
Vteřinové lepidlo 50ml lahvička 1x
Měděný drátky na čištění trysek (souprava)
Spray na hledí helmy 1x
Speciální svorka na nouzovou opravu lanka 5x
LED čelovka vysokosvítivá na nutné opravy v noci
Náhradní hadice ku chladiči oleje 2x
Náhradní tesnění tamtéž 5x
Plastové řemínkové spojky na utažení čehokoliv 20x (různé velikosti)
Olej 10W40 1 litr v origo lahvi
Rezervní brejle (tedy dioptrické, mám je napsaný v ŘP)

Hodně jsem toho nenapsal, ale jedna veselá příhoda: Zastavili mne a klasika: Fouknout do testeru, lékárnička, žárovky a další. U žárovek otázka: Pane řidiči, proč jich máte tolik?
Odpovídám, jak jsem nahoře popsal, k čemu a kam jsou. A tyto čtyři? Ptá se policista. Odpovídám: Jsou do ukazatelů směru. A proč čtyři? Opět otázka policisty. Inu, říkám, to kdyby ruply všechny čtyři najednou. Policeman už neřek ani popel, jen jeďte! Jeďte! Ani papíry vidět už nechtěl. Normálně jsem ho úplně psychicky rozložil...

Naposledy editováno 10.02.2015 04:16:47

(reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 07:29 | Nahoru | #24
Johann> Nepochybuju, že jste si o sobě navzájem mysleli svoje. Ty, že jsi ho psychicky rozložil a on směrem k tobě něco o Opavě.

(reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 08:07 | Nahoru | #25
Johann> ty 4 žárovky bych eště pochopil,ale k čemu 4*ventilky? to se ti tak klepou ruce,že bereš radši do zásoby?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

Skvělá odpověď, děkuji! 10.2.2015 v 12:06 | Nahoru | #26
Johann> A to vozíš na babetě nebo na té padině? Jinak chápu, že jsi policistu psychicky rozložil, protože to bys asi rozložil každého normálního člověka, protože ti chybí náhradní řetězová sada, náhradní sklo předního světlometu a náhradní pneumatiky.

Many09> Samozřejmě každý má lékárnu pod sedlem, jinak bych jí vozil buď v kapse nebo v nějakém vaku (tank, batoh, ledvina, boční brašny) s sebou.

(reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 15:36 | Nahoru | #27
Johann> Už mě tam jen chybí servisní vůz s mechanikem Jezdíš Dakar či co?

(reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 16:44 | Nahoru | #28

Wikk píše: ...A to vozíš na babetě nebo na té padině? Jinak chápu, že jsi policistu psychicky rozložil, protože to bys asi rozložil každého normálního člověka, protože ti chybí náhradní řetězová sada, náhradní sklo předního světlometu a náhradní pneumatiky. ...


Můžete se mi sice smát, ale je to zcela můj boj. Na druhou stranu, na Babettě (nejdelší štreka 370km) jsem toho vozil ještě o něco víc. Ne tolik žárovek, ale např. sadu čelistí do spojek, náhradní gufera a pružinky do spojek (kdo jezdil na Babetě, ví co zaolejovaný spojky u tohoto stroje dokáží předvést za divadlo). Plus stahovák a primární řemen.
Potom: Moje padesátka už dávno není padesátka, ale klokotá tam objem téměř třikráte větší. Rád jezdím na dlouhé vyjížky párkráte do roka, plus jednu echt dlouhou, přes celou republiku. Užívám si to a nechci riskovat blbej a pitomej malér, kvůli triviální věci, jako je lanko, event jiná drobnost.
Jako by tu nebylo kolikrát popisováno, kdy někdo daleko od domova zůstal viset třeba kvůli prasklýmu lanku od plynu a shánění náhradního se měnilo v drama. O zoufalém nasrání bratra motorkáře nemluvě.
Příklad při cestě na Vápenky (300 km tam, 300 zpět)jsem za Rápoticema u Brna zjistil při pravdelný pauze že mi teče olej. Prasklá hadice. Povedlo se to opravit, ty necelý dvě deci o který jsem z přišel, dolít, ale na Vápenkách rupla znova. Domů 300 kusů a co teď?? Rezervní jsem neměl... Cestopis zde:
Naštěstí jsem měl sebou ten původní mezikus (včetně těsnění) co vrací olej zpět hned do vaček. Vyhodil jsem rozbočovač k chladiči a dal tam původní kus. Pravda olej o 5 až 10 st. teplejší, ale domů jsem dojel v pohodě. Od tý doby tedy sadu náhradních hadic, ostatně jsou to jen dva kousky tlakový hadice 9 a 12 cm dlouhé.
Pro mne je vyjížďka svátkem a nehodlám si jej posrat nějakým problémem, který jde alespoň relativně smadno vyřešit. Těm větším se snažím v rámci možností vyhnout.
Náhradní řetězovku a gumy sebou nevozím. Nic se nemá přehánět. Guma je velká (nechá se v nejbližším servisu koupit) a sekundární řetěz mažu a čistím. Náhradní spojku na tento ano, o tom žádná. Rozvodový řetízek na silnici měniti nelze, to jistě chápete.
Pak drátky na čištění trysek; je to věc, která se vejde do krabičky od sirek. A vy, co máte karburátorové stroje, tak mi ukažte někoho, komu se nikdy nezasraly trysky. Mohou být i tací, pravda. Ale občas se to stane, klidně i s palivovým filtrem. Může to být tvrdší usazenina, profouknout to nejde a jste kde?? Ano, přesně tam...
A teď to hlavní. Jsem bývalý tramp a není pro mne problém celý tento "pojízdný servis" složit do úhledné kožené brašny 18 x 24 x 32 centimetrů. Kterou navíc používám, jako velmi pohodlnou opěrku. Navíc tam zbyde ještě místo na PETku s pitím (léto) event thermosku s čajem (chladnější období). Zde stejného důvodu pak ještě lehký svetr a bavlněné spodní tričko (jizda se může protáhnout do noci a i v létě bývají často noci chladné). Skauti taky nosí sebou KPZ, tedy krabičku poslední záchrany. Foglarovci to znají.
Pak mám sebou malou náramení tašku na něco k zakousnutí, kouření a nějaký drobnosti, miniaturní fotoaparát Nikon L29, malej tablet, který používám místo navigace, nebo si na něm v pauze mohu pro ukrácení dlouhé chvíle číst. A taky rádijko+sluchátka, vlastně FM, AM a SW scanner (Grundig Yacht Boy YB 217) A dva Lowend telefony (jeden mám od operátora zdarma, proč jej nevozit).

Veselá příhoda natáčení:
Mám bezdušovky, vozím tedy knoty+věci k tomu, ale záplaty z doby klasických pneu jsem stále nějak nevyhodil. Jednou v létě, potkám pumpičkáře an sedí na pangejtě a hlavu v dlaních. Píchnul, co jinýho. Dokonce neměl ani pumpičku. A jak říkal, domů ještě 50km, inu sportovec. Nejbližší ves daleko. Tak se to zalepilo, chlápek měl radost a já též, že jsem udělal dobrej skutek...

Naposledy editováno 10.02.2015 16:53:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 17:23 | Nahoru | #29

Johann píše: Vy jste střelci, teda...
To já vozím sebou hodně věcí, pro pocit sucha a bezpečí. Nevyjmenuju všechno, ale jen nejnutnější:

Lékárnička (moto)
Žárovka do přední lampy 3x
Žárovka do zadní lampy 2x
Žárovka do osvětlení RZ 2x
Žárovka do ukazatelů směru 4x
Žárovka do kontrolek 3x
Pojistka 15A trubičková 5x
Pojistka 3A nožová 5x
Lepení a knoty (souprava)
Bowden spojky (kompletní)
Bowden plynu (kompletní)
Bowden zadní brzdy (jen lanko+svorky a napínací tyčku)
Ventilek (bezdušový) 4x
Měřič tlaku v pneu 1x
Souprava nářadí (klíče vel. 8 až 19 v souvislé řadě, vč. klíče na svíčku)
Nimbus (sada co potřebuji - asi tři velikosti)
Šroubovák 2x (velký, malý)
Svíčka NGK (typ si nepamatuji) 3x
Souprava na čištění chromu a celkové čištění lakovaných částí
150ml destilky ve spešl kapsli na dolití baterky 2x
Pumpička 1x
Izolační páska 2x
Vteřinové lepidlo 50ml lahvička 1x
Měděný drátky na čištění trysek (souprava)
Spray na hledí helmy 1x
Speciální svorka na nouzovou opravu lanka 5x
LED čelovka vysokosvítivá na nutné opravy v noci
Náhradní hadice ku chladiči oleje 2x
Náhradní tesnění tamtéž 5x
Plastové řemínkové spojky na utažení čehokoliv 20x (různé velikosti)
Olej 10W40 1 litr v origo lahvi
Rezervní brejle (tedy dioptrické, mám je napsaný v ŘP)

Hodně jsem toho nenapsal, ale jedna veselá příhoda: Zastavili mne a klasika: Fouknout do testeru, lékárnička, žárovky a další. U žárovek otázka: Pane řidiči, proč jich máte tolik?
Odpovídám, jak jsem nahoře popsal, k čemu a kam jsou. A tyto čtyři? Ptá se policista. Odpovídám: Jsou do ukazatelů směru. A proč čtyři? Opět otázka policisty. Inu, říkám, to kdyby ruply všechny čtyři najednou. Policeman už neřek ani popel, jen jeďte! Jeďte! Ani papíry vidět už nechtěl. Normálně jsem ho úplně psychicky rozložil...



jestli neni lepsi, koupit nejakou zabehlou znacku moto, na ktere se ti vetsina techdle veci nevys*ere ani za 50 000 km. A nedovedu si predstavit tohle s sebou tahat na kazdou vyjizdku :) vazne? sprej na hledi? 3x svicka? 2x hadice k chladici? nezapomnel jsi tam pripsat jeste 5x rezervni kolo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 19:18 | Nahoru | #30

Quikec píše: jestli neni lepsi, koupit nejakou zabehlou znacku moto, na ktere se ti vetsina techdle veci nevys*ere ani za 50 000 km. A nedovedu si predstavit tohle s sebou tahat na kazdou vyjizdku :) vazne? sprej na hledi? 3x svicka? 2x hadice k chladici? nezapomnel jsi tam pripsat jeste 5x rezervni kolo?



Sprej na hledí? Třeba vyčistit plexi od svinstva a hmyzu, dřít to nasucho asi nebude ono a sprej je malý, lahvička s tlakovou pumpičkou je asi 10 cm dlouhá. Prostě se mi ty věci líbí. A což je nepochybně hlavní, kupuju si je za svý.
Pokud se svíčky týká, všeobecně platí, že (a to je všeobecně známo), že i nová nemusí pálit. O žárovkách to samý. A pak je tu problém. Zbytečnej.
Také bych neřekl, že by se motorka srala: Pravda, po nakitování na 110ccm to nelibě nesla převodovka (ložiska) a spojka (původní třílamelová pro 50ccm měla snahu klouzat) musel se též nechat předělat zadní náboj (větší tah). Nakonec to vyřešila komplet nová licenční Opice na 125ccm s pětilamelovou spojkou. Zcela bezproblémová, pouze bylo třeba si zvyknout na jiné řazení 1 dolů-234 nahoru a poměrně dlouhou čtyřku, která je při 6500RPM už na 75-80 km/h. Následně silnější řetěz a jinou rozetu pochopitelně. Kupovat novou motorku?? Proč??
A taky kde seženu malou a lehkou motorku (85kg suché váhy) a nízkou (sedlo 550mm nad silnicí) s tuhým polštářkovým rámem, který se nekroutí a drží stopu. Navíc po zimě bezproblémově startuje, žádný nasrávky, tahá do kopců 8-10% krpál dává ještě za 4, tak o co vlastně jako jde?
Chladič byl dokoupenej a hadice k němu skutečně stály za hovno (Čína). Servisman řekl, že mi dá nový, ale já na to, aby to neřešil. Koupil jsem si obyčejnou nepancéřovanou hydrauliku u Špácala, metr za 25,- peněz a spokojenost dodnes.
Nenechala mne zatím nikde a to ji mám už osmý rok. A navíc je to pohledově zajímavý stroj,(je to replika Hondy Jazz, vyráběné okolo roku 1979) kam přijedu, očumování a dotazy. Zvuk má hezkej, pohodlná na jízdu, po 300 km stále svěží a bez únavy. Pro mne dobrá, protože v mládí jsem měl fatální bouračku a těžký úraz páteře. Velkou motorku bych prostě nezvládl, protože už kdyby mi jen pouze padla, nedokázal bych ji zvednout.
Tak nějak mám z toho divný pocity, jako bych ani nebyl na motorkářích, ale na novinkách. Nic nikomu nevnucuju, na čem jezdím a co si vozím sebou, je přeci moje věc. Nebo snad ne, pokud se pletu, opravte mne. Děkuji.

Naposledy editováno 10.02.2015 19:25:16
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist